Ο αριθμός των υποψηφίων για μια θέση διδασκαλίας έχει σχεδόν διπλασιαστεί τα τελευταία δύο χρόνια, μεταξύ άλλων σε μικρούς οικισμούς και σχολεία με πιο δυσχερές περιβάλλον, διαπίστωσε το Ίδρυμα Teach For Bulgaria σε μελέτη που διεξήγαγε για τα σχολεία σε όλη τη χώρα.
Η Γκεργκάνα Εφρέμοβα, ανώτερη εμπειρογνώμονας του Ιδρύματος στον τομέα των Στρατηγικών Συνεργασιών, δήλωσε: “Η πανδημία και η ανασφάλεια σε πολλούς οικονομικούς τομείς έχουν ωθήσει περισσότερoυς ανθρώπους με εκπαιδευτικά προσόντα να επιλέγουν μια θέση διδασκαλίας. Αυτός ο ανταγωνισμός, ωστόσο, δεν είναι απολύτως θετικός γιατί κάνει τη διαδικασία επιλογής ακόμη πιο δύσκολη για τους διευθυντές, οι οποίοι πρέπει να επιλέξουν τους καλύτερους υποψήφιους για εργασία στο πλαίσιο της σύγχρονης εκπαίδευσης”.
“Πολλοί διευθυντές σχολείων μας λένε ότι ορισμένοι υποψήφιοι που κάνουν αίτηση για μια θέση διδασκαλίας δεν έχουν τη σωστή στάση, κίνητρο και κατάρτιση, στοιχεία που είναι βασικά για την επιτυχία ενός δασκάλου και την προστιθέμενη αξία για τους μαθητές”, είπε η Εφρέμοβα.
Ολοένα και περισσότεροι διευθυντές σχολείων σε όλη τη χώρα ζητούν συνεργασία με το Teach For Bulgaria Foundation ακριβώς για την αυστηρή προεπιλογή και τη σύγχρονη εκπαίδευση των συμμετεχόντων στο πρόγραμμά του Α New Way to Teaching Program.
‘Ολα τα κρατικά και τα δημοτικά σχολεία στη Βουλγαρία μπορούν να υποβάλουν αίτηση για αποφοίτους του Προγράμματος που έχουν προεπιλεγεί και εκπαιδευτεί κατάλληλα, οι οποίοι μπορούν να αρχίσουν να εργάζονται τον Σεπτέμβριο του 2022. Αιτήσεις μπορούν να υποβληθούν στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://zaednovchas.bg/schools/.
ΑΠΕ-ΜΠΕ