Συμμετοχή της Π.Κ.Μ. στη 2η ολοκληρωμένη εξαγωγική δράση τροφίμων και ποτών για Σκανδιναβία και Βαλτική «Greek Nordic-Baltic Trade»

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο του προγραμματισμού των δράσεων προβολής των αγροτικών της προϊόντων θα συμμετέχει στη 2η ολοκληρωμένη εξαγωγική δράση Τροφίμων & Ποτών για τη Σκανδιναβία και  τη Βαλτική “Greek NordicBaltic Trade”  την περίοδο από τις 15 Οκτωβρίου έως τις 15 Νοεμβρίου 2021.

Στόχος της συμμετοχής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας και η καλύτερη δυνατή ανάδειξη των αγροτικών ποιοτικών προϊόντων της, η ενίσχυση της εξωστρέφειας και η  δημιουργία νέων δυνατοτήτων διεύρυνσης των δραστηριοτήτων των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον αγροδιατροφικό τομέα. Ακόμη, στόχος της συμμετοχής είναι η δικτύωση των επιχειρήσεων με αγοραστές, διανομείς, χονδρεμπόρους, retailers, bloggers, press, media, food experts από τις σκανδιναβικές χώρες και τη Βαλτική καθώς επίσης και η προβολή και προώθηση της ξεχωριστής “Μακεδονικής Κουζίνας” με τρόπους που την καθιστούν ως έναν από τους ελλαδικούς πυλώνες της μεσογειακής διατροφής, με δυνατότητα απήχησης παγκοσμίως.

Η πρόταση συνεργασίας για την εν λόγω ενέργεια από την εταιρεία  RECO EXPORTS περιλαμβάνει:

1.- τη δημιουργία ειδικής ιστοσελίδας προβολής των προϊόντων και των επιχειρήσεων Αγροδιατροφικού Τομέα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

2.- το διαγνωστικό εξαγωγικής ετοιμότητας κάθε εταιρείας μέσω ειδικών εργαλείων αξιολόγησης  των προϊόντων, της δυναμικής, των πιστοποιήσεων και της στόχευσης κάθε εταιρείας μέσα από προσεκτικά σχεδιασμένο ερωτηματολόγιο εξαγωγικού προσανατολισμού

3.- την εξατομικευμένη Συμβουλευτική κατανόησης αγοράς και επιλογής καλύτερων προϊόντων εισόδου (SKUs) για το σχεδιασμό της στρατηγικής διείσδυσης στις αγορές της Σκανδιναβίας και της Βαλτικής και την ανάδειξη του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της κάθε εταιρείας

4. – την αποστολή δειγμάτων και προϊόντων στη Σουηδία και από εκεί στους αγοραστές πριν τις συναντήσεις

5. – την αποστολή των εμπορευμάτων για την πώληση των προϊόντων και την τοποθέτηση επιλεγμένων προϊόντων ανά εταιρεία σε 5 διαφορετικά σημεία προβολής και πώλησης στην ευρύτερη Στοκχόλμη, ανάλογα με τον κλάδο στον οποίο ανήκουν. Πιο συγκεκριμένα:

– Για τα τρόφιμα, θα δημιουργηθεί το ράφι “Flavours of Greece” σε 5 καταστήματα των αλυσίδων σουπερμάρκετ “ICA & Axfood” στη Στοκχόλμη για 4 εβδομάδες

– Για το κρασί, οι ετικέτες που θα επιλεχθούν θα μπουν στο μενού 5 Σουηδικά restaurant στη Στοκχόλμη, ως “Greek Wine Tasting” house wine για 4 εβδομάδες

6.     – πραγματοποίηση δυο διαφορετικών παράλληλων event, εντός του διαστήματος των 4ων εβδομάδων προβολής/πώλησης των προϊόντων, ως εξής:

– Για τα τρόφιμα, Food Tasting Event σε επαγγελματίες του κλάδου

– Για το κρασί, Wine Tasting Event σε καταναλωτές & ontrade

7. – τον προγραμματισμό  2 (δύο) online συναντήσεων ανά εταιρεία με δυνητικούς αγοραστές και με Industry Expert του κλάδου από Σκανδιναβία ή Βαλτική

8.- συμβουλευτική επόμενων βημάτων, μετά τις συναντήσεις σχετικά με τις προοπτικές εισόδου στην αγορά, την εξεύρεση των ιδανικών καναλιών διείσδυσης και συμβουλευτική υποστήριξη για τα επόμενα βήματα καθώς και αναφορά έρευνας ικανοποίησης καταναλωτών & retailer αγοραστών από τις παραπάνω δράσεις.

9.- την 12μηνη τοποθέτηση προϊόντων σε ειδικό εκθετήριο στην Σουηδία, με ξεχωριστή προβολή της Περιφέρειάς Κεντρικής Μακεδονίας και των προϊόντων της. Παράλληλα, αναλόγως των περιοριστικών μέτρων και κανονισμών στην Στοκχόλμη, θα υπάρξει δυνατότητα επίσκεψης και χρήσης του χώρου για συναντήσεις των εταιριών και για event γευσιγνωσίας

10. – τη χρήση του Β2Β e-shop για 12 μήνες και την αποθήκευση επιλεγμένων προϊόντων για 12 μήνες

11. – την προβολή στη διαφημιστική καμπάνια της δράσης και την αποστολή των newsletter με προϊοντικά νέα των εταιρειών σε λίστες αγοραστών/media /bloggers, ειδικών του κλάδου

Για την υλοποίηση των ανωτέρω και την αρτιότερη συμμετοχή της Περιφέρειας στην 2η ολοκληρωμένη εξαγωγική δράση Τροφίμων & Ποτών για Σκανδιναβία και Βαλτική «Greek NordicBaltic Trade», την περίοδο 15 Οκτωβρίου έως 15 Νοεμβρίου 2021, παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις που θα επιθυμούσαν να προβάλουν τα προϊόντα τους κατά τη διάρκεια της εν λόγω δράσης, να δηλώσουν συμμετοχή (βλ.  Έντυπο Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος) το συντομότερο δυνατό και όχι αργότερα από την Παρασκευή 9 Ιουλίου 2021.

Λόγω συγκεκριμένου αριθμού συμμετοχών, θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας λαμβάνοντας υπόψη:

1.- Τον εξαγωγικό χαρακτήρα της επιχείρησης και αν διαθέτει τις απαραίτητες πιστοποιήσεις

2.- Τη δραστηριότητα της επιχείρησης και κατά πόσο συμβάλλει στην αύξηση της προστιθέμενης αξίας των προϊόντων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

3.- Την εκπροσώπηση όσο το δυνατό περισσότερων Περιφερειακών Ενοτήτων της ΠΚΜ

4.- Τις επιχειρήσεις που δεν έχουν ξανασυμμετάσχει σε δράσεις με την Περιφέρεια

Βασική προϋπόθεση για τη συμμετοχή των επιχειρήσεων είναι τα προϊόντα τους να έχουν παραχθεί/ τυποποιηθεί/ μεταποιηθεί εντός της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς επίσης η επωνυμία της επιχείρησης ή η ετικέτα της συσκευασίας των προϊόντων να μην παραπέμπουν σε άλλη περιφέρεια.

Οι Δηλώσεις συμμετοχής θα πρέπει να αποστέλλονται συμπληρωμένες και υπογεγραμμένες στα e- mail:

g.karali@pkm.gov.gr ή dao@pkm.gov.gr.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση για την πρωτοβουλία της Περιφέρειας καθώς και για άλλες δράσεις εξωστρέφειας και υποστήριξης του Τμήματος Προβολής Αγροτικών Προϊόντων στα τηλέφωνα:

2313330350 κ.Γλυκερία Καραλή, 2313330395 κ. Γεώργιος Γκανάτσιος ,  2313330391 κ. Χαρίκλεια Τσιαμπαλή και 2313330052 κ. Μαρία Ελευθεριάδου.

Το έντυπο εκδήλωσης ενδιαφέροντος επισυνάπτεται στη σχετική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας:

https://pkm.gov.gr/default.aspx?lang=el-GR&page=337&pressid=22279

Προηγούμενο άρθροΕρώτηση του Κυριάκου Βελόπουλου προς τον κ. Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
Επόμενο άρθροΕνημερωτικό σημείωμα για τη συνάντηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Πρόεδρο και τα μέλη της Επιτροπής για την Εθνική Στρατηγική Ισότητας των ΛΟΑΤΚΙ+