Η Διεύθυνση των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Αλεξάνδρειας ενημερώνει τους δημότες ότι
η Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες επιδημιολογικές συνθήκες οι οποίες έχουν δημιουργηθεί ανά την επικράτεια, και με γνώμονα την προστασία του προσωπικού που εργάζεται στα ΚΕΠ, ενημερώνει σχετικά με τη λειτουργία τους, τα εξής:
1. Το ωράριο λειτουργίας για την εξυπηρέτηση των πολιτών και για όλα τα ΚΕΠ της χώρας διαμορφώνεται από 8:00 πμ μέχρι τις 15:00 μμ, Δευτέρα έως Παρασκευή.
2. Η προσέλευση των πολιτών θα γίνεται αυστηρά κατόπιν τηλεφωνικής προ συνεννόησης (ραντεβού) ώστε να αποφεύγονται οι άσκοπες μετακινήσεις τους και ο συνωστισμός, και να διεκπεραιώνονται χωρίς καθυστερήσεις και αναμονή τα αναγκαία αιτήματα των πολιτών.
3. Οι δικηγόροι εξυπηρετούνται στις δημόσιες υπηρεσίες κατόπιν προηγούμενου ραντεβού, σε κάθε περίπτωση όμως οι Υπηρεσίες κατά τον καθορισμό των ραντεβού θα πρέπει να δίνουν προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των δικηγόρων. Σε περιπτώσεις δε που δικηγόροι προσέρχονται στις δημόσιες υπηρεσίες χωρίς προηγούμενο ραντεβού θα εξυπηρετούνται, μόνο εφόσον διασφαλίζεται η απαιτούμενη απόσταση και δεν υπάρχει συνωστισμός εντός της Υπηρεσίας.
4. Οι υπάλληλοι των ΚΕΠ διεκπεραιώνουν τα αιτήματα των κατοίκων του δήμου που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από τις οικίες τους ως και των άπορων και οικονομικά αδύνατων κατοίκων του δήμου που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν απ΄ τις οικίες τους, και αδυνατούν να εξυπηρετηθούν κατά δήλωσή τους, τα οποία έχουν καταγραφεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες κοινωνικής πολιτικής, όπως προβλέπεται στην υπ΄αρ. 75317/8.11.2020 εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ
5. Τέλος, το Υπουργείο προχώρησε στη δημιουργία μιας νέας ειδικής σύγχρονης πλατφόρμας για το κοινό, της “Πλατφόρμας επισκέψεων“. Με τη χρήση της νέας πλατφόρμας, ο πολίτης και η επιχείρηση, έχουν τη δυνατότητα να αιτηθούν ραντεβού, επιλέγοντας συγκεκριμένη ημέρα και ώρα, από τη λίστα διαθεσιμότητας που θα εμφανίζεται για το ΚΕΠ που τους ενδιαφέρει, προκειμένου να εξυπηρετηθούν. Η πλατφόρμα βρίσκεται ακόμη σε πιλοτική λειτουργία και όταν λειτουργήσει πλήρως, ο πολίτης και η επιχείρηση (δια του νομίμου εκπροσώπου της) θα μπορούν να επιλέγουν την κράτηση που επιθυμούν, από οποιαδήποτε συσκευή έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο.
Η πλατφόρμα είναι (δοκιμαστικά) διαθέσιμη στη διεύθυνση: https://rantevou.kep.gov.gr/
6. Επιπλέον οι πολίτες μπορούν να κάνουν χρήση των αναβαθμισμένων ηλεκτρονικών υπηρεσιών στην πύλη «ΕΡΜΗΣ» (ermis.gov.gr), με στόχο την απομακρυσμένη εξυπηρέτησή τους και τη μείωση προσέλευσής τους στα ΚΕΠ.
Υπενθυμίζεται ότι η εξυπηρέτηση των πολιτών στα ΚΕΠ του Δήμου Αλεξάνδρειας γίνεται ΜΟΝΟ κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού ώστε να αποφεύγονται οι άσκοπες μετακινήσεις και ο συνωστισμός και να διεκπεραιώνονται χωρίς καθυστερήσεις και αναμονή τα αναγκαία αιτήματα των πολιτών.
Στοιχεία επικοινωνίας ΚΕΠ Δήμου Αλεξάνδρειας για ραντεβού:
Κ.Ε.Π. Δ.Ε. Αλεξάνδρειας:
23333 50200 – 7, Fax : 23330 22587, email: d.alexandreias @kep.gov.gr
Κ.Ε.Π. Δ.Ε. Πλατέος:
23333 50400, Fax: 23330 53911, email: d.plateos @kep.gov.gr
Κ.Ε.Π. Δ.Ε. Μελίκης:
23313 52301-2, Fax: 23310 82318, email: d.melikis @kep.gov.gr
Κ.Ε.Π. Δ.Ε. Αντιγονιδών (Καβάσιλα):
23313 51804 – 7, Fax: 23310 77179, email: d.antigonidon @kep.gov.gr
Προέλευση: https://www.alexandria.gr