Μετά από επιβεβλημένη απουσία προκειμένου να επικεντρωθώ στο διάβασμα εν όψει μεταπτυχιακών εξετάσεων κι αφού όλα πήγαν καλά, επιστρέφοντας σκέφτηκα ότι καλοκαιριάτικα, με καύσωνα και πόλεμο πανδημίας δίπλα μας, ν’ ασχοληθώ μ’ ένα πιο «χαλαρό», πιο «ελαφρύ» θέμα. Ψάχνοντας λοιπόν ποιο μπορεί να είναι αυτό, «έπεσα» επάνω σ’ ένα βίντεο με πρόσφατες ατυχείς στιγμές μιας βασίλισσας που όλο και ξεπέφτει πιο πολύ. Αναφέρομαι στη Μαντόνα. Τη γυναίκα με τα εκατομμύρια εκατομμυρίων ακόλουθους (θαυμαστές) και τις χιλιάδες μίμους. Η οποία ανεξαρτήτως αν άρεσε (επίτηδες χρησιμοποιώ παρατατικό) σε κάποιον ή όχι αποτελεί (αποτελούσε) παγκόσμιο αστέρι της μουσικής.
Στο βίντεο αυτό, λοιπόν, ήταν συγκεντρωμένες πάμπολλες ατυχείς στιγμές της. Την είδα να είναι σε μια μπανιέρα γεμάτη ροδοπέταλα και να λέει για… ανισότητες μπροστά στον κορονοϊό! Την είδα με τα εσώρουχά της και πατερίτσες! Τόσο τις εικόνες με τα ροδοπέταλα, όσο και τις φωτό με τις πατερίτσες, τα κατέβασε αφού άκουσε χιλιάδες σχολιανά…
Είδα και κάτι άλλο: Ένα άλλο βίντεο στο οποίο μια γιατρός από τις ΗΠΑ αναφέρει ότι έχει θεραπεύσει εκατοντάδες ασθενείς με κορονοϊό με… υδροξυχλωροκίνη. Δηλαδή ότι αηδίες έλεγε κι ο Τραμπ. Κάτι που υιοθετούσε προφανώς κι η ίδια η Μαντόνα!
Έχει και συνέχεια: Η Μαντόνα, αμέσως μετά έκανε αυτό που θα έκαναν οι ημέτεροι ψεκασμένοι. Προχώρησε σε μια ανάρτηση στην οποία γράφει ότι … ότι έχει ανακαλυφθεί το εμβόλιο εδώ και καιρό, αλλά προτιμάνε ν’ αφήνουν τον φόβο να ελέγχει τους ανθρώπους… Τότε επενέβη το Instagram και διέγραψε την ανάρτηση της χαρακτηρίζοντάς τη ψεύτικη είδηση.
Τσαρλατάνος λοιπόν κι η Μαντόνα; Το παγκόσμιο είδωλο;
Η απάντηση έρχεται αβίαστα. Ναι! Με αυτά που λέει και γράφει, ναι! Και μάλιστα επικίνδυνη τσαρλατάνος! Όπως ο Τράμπ, όπως όποιος αρνείται να δει κατάματα την αλήθεια κι αναζητά παντού θεωρίες συνωμοσίας…
Κι εδώ προκύπτει κι άλλο ερώτημα. Μας τελείωσε η Μαντόνα; Αυτό το κορυφαίο ποπ είδωλο; Η απάντηση πάλι έρχεται αβίαστα: Μάλλον ναι!
Μας το έδειξε από πέρυσι, στην Eurovision στο Τελ Αβίβ, όπου είδαμε κι ακούσαμε το πιο παράφωνο ον της ανθρωπότητας να τραγουδά μακριά από νότες και μελωδίες… Πολλοί έγραψαν από τότε για το τέλος μιας εποχής. Χώρια την άλλη κουταμάρα της να είναι στο Τελ Αβίβ και να βγάζει στη σκηνή … σημαία της Παλαιστίνης!
Θα μου πείτε ότι ήθελε να τραβήξει την προσοχή, να εντυπωσιάσει, να τη σχολιάσουν, να τη συζητήσουν… Άλλωστε αυτό έκανε πάντα.
Όμως, σε άλλες εποχές αυτό που έκανε ή έλεγε είχε μια βάση, ακουμπούσε κάπου. Δεν είχε πολλά περιθώρια αρνητικού σχολιασμού ή αρνητικού αντιλόγου.
Τώρα, βιώνει τις τελευταίες ημέρες της δικής της Πομπηίας! Η μια κακή στιγμή διαδέχεται την άλλη τόσο σε καλλιτεχνικό όσο σε κοινωνικό επίπεδο. Η βασίλισσα έχει καταρρεύσει αλλά δεν το ξέρει… Κι είναι σαφές ότι δεν μπορεί να συμφιλιωθεί ούτε με την ηλικία ούτε με το καλλιτεχνικό της τέλος…
Και συμπαρασύρει μαζί της τη νεότερη ύπαρξη πολλών εξ ημών… Τουλάχιστον οι εγχώριες σταρ που τη μιμήθηκαν αποσύρονται αξιπρεπώς…