Εδώ και ημέρες εξελίσσεται μία απαράδεκτη, πρωτοφανής και συνάμα αντιδημοκρατική διαδικασία εις βάρος εκπαιδευτικών-Διευθυντών Γυμνασίων στην πόλη της Νάουσας,
όπως φάνηκε από τα πράγματα δυστυχώς με πρωτοβουλία του Δ.Σ. της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Νάουσας!
Έπειτα από καταγγελία της Ένωσης εκπαιδευτικοί καλούνται «διά προσωπικήν τους υπόθεσιν» στο Αστυνομικό Τμήμα της Νάουσας επειδή έπραξαν το αυτονόητο• εφάρμοσαν τις σαφείς οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών- από το λεγόμενο φάκελο του «Γαβρόγλου»- όπως άλλωστε οφείλουν και για κάθε μάθημα.
Η καταγγελία της Ένωσης Γονέων προξενεί ερωτηματικά, όπως για παράδειγμα ποιος ο λόγος μίας τέτοιας επίθεσης εκ μέρους της, σε ποια ελατήρια , ιδεολογικά, υπακούει και τι εξυπηρετεί. Γιατί μπορεί κατά τα λεγόμενά της να στηρίζεται σε απόφαση του ΣτΕ , όμως δε γίνεται να κρυφτεί η πραγματικότητα και οι σαφείς ιδεολογικές αναφορές που κουβαλά.
Ας πούμε τα πράγματα με το όνομά τους. Η κίνηση αυτή εκ μέρους μερίδας Γονέων, που υποτίθεται πως ενδιαφέρεται για την εκπαίδευση, την «ψυχική» υγεία και ορθή ανάπτυξη των μαθητών, πραγματοποιείται σε μία συγκυρία κατά την οποία η κυβέρνηση της ΝΔ ξεδιπλώνει ολομέτωπη επίθεση εις βάρος του δημόσιου δωρεάν σχολείου, εις βάρος πρώτα και κύρια των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Με τις αλλαγές που πρόσφατα έφερε στη Βουλή, και ψήφισε μόνη αυτή παρά τις κινητοποιήσεις και αλλεπάλληλες αντιδράσεις χιλιάδων εκπαιδευτικών, με την κατάργηση των μαθημάτων των Κοινωνικών επιστημών, των καλλιτεχνικών μαθημάτων, την επαναφορά της γνωστής, κι από το πρόσφατο παρελθόν, Τράπεζας Θεμάτων και της μετατροπής του Λυκείου σε σκληρό εξεταστικό κέντρο, με αλλαγές που «ευαγγελίζονται» τη μεταρρύθμιση και την πρόοδο σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, αλλά στην πραγματικότητα δεν αποτελούν τίποτε παραπάνω από μία σαφέστατη επιχείρηση παραπέρα αποδόμησης του σχολείου που φοιτούν τα παιδιά των λαϊκών τάξεων. Αυτή είναι η εκπαιδευτική πραγματικότητα που φιλοτεχνούν οι διάφορες κυβερνήσεις, σήμερα η κυβέρνηση της ΝΔ και της υπουργού των καμερών και της κλειδαρότρυπας Κεραμέως και πολύ πρόσφατα οι κυβερνήσεις ΣΥΡΙΖΑ αλλά και ΝΔ-ΠΑΣΟΚ του παρελθόντος.
Κάτι τέτοιο ασφαλώς μαθητές και εκπαιδευτικοί το γνωρίζουν καλά. Δεν είναι δυνατόν να μη γνωρίζουν πως αυτά είναι τα πραγματικά, θηριώδη, προβλήματα που αντιμετωπίζουν και αντιπαλεύουν. Το γνωρίζουν ασφαλώς και οι γονείς των μαθητών που είναι αυτοί που βιώνουν καθημερινά όλα αυτά τα προβλήματα για την μόρφωση και την ανάπτυξη των παιδιών τους. Το γνωρίζουν άριστα οι γονείς και τα συλλογικά τους όργανα και στην περιοχή. Δεν είναι άλλωστε λίγες οι φορές που εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές πορεύτηκαν σε κοινούς δρόμους ενάντια στις πολιτικές που αποδομούν, διαλύουν το δημόσιο δωρεάν σχολείο. Ωστόσο, σήμερα με τη ρομφαία του ιεροεξεταστή- που δυστυχώς κρατά η Ένωση στα χέρια της- επιχειρείται η στοχοποίηση και τρομοκράτηση διευθυντών και εκπαιδευτικών σχολικών μονάδων και μάλιστα με πρακτικές που θυμίζουν έντονα σκοτεινές εποχές, καταδικασμένες στη συνείδηση του λαού μας.
Οι ενέργειες αυτές, εκ μέρους της Ένωσης Γονέων Νάουσας, δε συνάδουν ούτε με το ρόλο που θα έπρεπε ως συλλογικό όργανο των γονέων να διαδραματίζουν ούτε πολύ περισσότερο με τις ανάγκες για μία πολύπλευρη και ουσιαστική μόρφωση των παιδιών μας και τους αναγκαίους αγώνες προς μία τέτοια κατεύθυνση. Αντίθετα, όπως όλα δείχνουν, αποτελούν συνέχεια και είναι εναρμονισμένες με κατά καιρούς παρεμβάσεις τους, χαρακτηριστικές για τη μισαλλόδοξη και ρατσιστική ρητορική τους, που δηλητηριάζουν ψυχές και δεν τις ανυψώνουν «ηθικά» , όπως διατείνονται και σίγουρα δεν εκφράζουν το αίσθημα της πλειοψηφίας των γονέων.
Απέναντι σε αυτά τα τεκταινόμενα κανείς δεν πρέπει να μείνει αμέτοχος . Ως Εκπαιδευτικός Όμιλος Ημαθίας καλούμε εκπαιδευτικούς γονείς ,μαθητές και κάθε δημοκράτη πολίτη να καταδικάσει τη στάση του ΔΣ της συγκεκριμένης Ένωσης και να το απομονώσει .
Καλούμε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς να δημιουργήσουν Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο Αγώνα για την υπεράσπιση του Δημόσιου Δωρεάν Σχολείου, πατώντας πάνω στα πραγματικά προβλήματα, τις πραγματικές αιτίες και τους αίτιούς τους, δίχως να πέφτουν σε παγίδες σκοταδιστικής, ζοφερής, μισαλλόδοξης προπαγάνδας