Η Eurobank, στο πλαίσιο των μέτρων που έχουν ληφθεί για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων του COVID – 19,
έχει ήδη περιορίσει, για λόγους προστασίας της υγείας, την ανάγκη φυσικής παρουσίας των πελατών της καθώς και μεγάλου αριθμού των εργαζομένων και συνεργατών της στο δίκτυο καταστημάτων της και έχει ενεργοποιήσει μια σειρά ψηφιακών, εύχρηστων λειτουργικών εφαρμογών για την κάλυψη του συνόλου σχεδόν των συναλλαγών.
Παράλληλα, ακριβώς λόγω των ειδικών και απρόοπτων συνθηκών που έχουν δημιουργηθεί, η Τράπεζα αποφάσισε να αναβάλει την ταχυδρομική αποστολή των Αντιγράφων (σε έντυπη μορφή) Κινήσεων Καταθετικών Λογαριασμών (Statements of Account), ως ένα μέτρο αποσυμφόρησης και μείωσης, κατά το δυνατόν, των κινδύνων που ενέχει η μαζική διακίνηση αλληλογραφίας.
Βεβαίως, κατά την αποστολή του statement για τις κινήσεις του αμέσως επομένου τριμήνου (Απριλίου – Ιουνίου 2020), οπότε και ευελπιστούμε ότι θα έχουν εκλείψει οι σχετικοί κίνδυνοι, θα περιληφθεί και η κίνηση λογαριασμού για τους μήνες Ιανουάριο – Μάρτιο 2020 ώστε να ενημερωθούν οι πελάτες αναλυτικά για τις διενεργηθείσες συναλλαγές τους κατά το διάστημα αυτό.
Η απόφαση αυτή υπαγορεύθηκε από την ανάγκη προστασίας των εμπλεκομένων στη διακίνηση της αλληλογραφίας αλλά και των ίδιων των πελατών ως αποδεκτών της και αφορά αποκλειστικά στα έντυπα Αντίγραφα Κινήσεων Φυσικών Προσώπων της Λιανικής Τραπεζικής, τα οποία ωστόσο θα είναι διαθέσιμα στο e – Banking της Τράπεζας από την Τρίτη 14/4/2020. Ο παραλήπτης της αλληλογραφίας του λογαριασμού, μπορεί μέσω του e – Banking, με τη χρήση των κωδικών του, να έχει άμεση πρόσβαση στα e – Statement όπως και σε όλες τις πληροφορίες που αφορούν στο λογαριασμό του.
Υπενθυμίζεται ότι οι κάτοχοι καρτών Eurobank και κινητού τηλεφώνου δηλωμένου στην Τράπεζα, μπορούν να αποκτήσουν κωδικούς και να ενεργοποιήσουν το e – Banking τους χωρίς να προσέλθουν σε κατάστημα της Τράπεζας.
Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.eurobank.gr/el/retail.