Αγαπημένη φορομπηχτική και φοροεισπρακτική μέθοδος όλων ανεξαιρέτως των κυβερνήσεων που λυμαίνονται τον τόπο, για εισροή γρήγορου και ζεστού χρήματος στα δημόσια ταμεία είναι το χτύπημα της κατοικίας – ιδιοκτησίας και του αυτοκινήτου. Αυτό ακριβώς το χτύπημα τείνει να γίνει σπορ στην Ελλάδα.
Έτσι η αγαπημένη αυτή πρακτική χρησιμοποιείται και από την παρούσα κυβέρνηση. Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδης ανακοίνωσε αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων και για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα είπε ότι ο στόχος είναι να γίνουν πιο δίκαια. Έτσι βιαστικά προωθείται ένα σχέδιο που περιέχει τις φορομπηχτικές αλλαγές για να πληρώσουν όλοι τέλη και μάλιστα θα πληρώσουν και οι κάτοχοι υβριδικών, ηλεκτροκινήτων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων.
Όπως είπε κ. Αλεξιάδης μιλώντας στα Παραπολιτικά FM «Τα μεγάλα και ακριβά θα επιβαρυνθούν, τα μεσαία δεν θα έχουν καμία αλλαγή, τα μικρά και τα φθηνά θα ελαφρυνθούν». Λόγω της εφαρμογής των αλλαγών, θα καθυστερήσει η έκδοση των τελών, αλλά «μέχρι τέλος του έτους θα εχουν πληρωθεί σίγουρα».
Όταν ο κος Αλεξιάδης ρωτήθηκε να αναλύσει το σκεπτικό του οικονομικού επιτελείου δήλωσε: «μου ήρθε για παράδειγμα αυτοκίνητο 1.400 κυβικά που δεν είναι μεγάλο, αλλά που κάνει 40.000 ευρώ. Το θεωρείται δίκαιο να μην πληρώσει αυτό 1 € τέλος κυκλοφορίας; Και να πληρώνει τέλος κυκλοφορίας ένα αυτοκίνητο το οποίο μπορεί να είναι και 2.000 κυβικά, αλλά κάνει λιγότερο αυτή τη στιγμή από 3.000-4.000 ευρώ;».
Μόνο που ο κος Αλεξιάδης ξέχασε να πει ότι τα αυτοκίνητα των 40.000€ αγοράστηκαν από τους πολίτες με κυβερνητική παρότρυνση επειδή διέθεταν αντιρρυπαντική τεχνολογία και ως μπόνους δεν πλήρωναν τέλη κυκλοφορίας. Τα υπόλοιπα, σύμφωνα με την διδασκομένη γλώσσα στα σχολεία, είναι φούμαρα.
Σε δύο εβδομάδες περίπου θα ανακοινωθούν τα νέα τέλη κυκλοφορίας, γεγονός που θα αναγκάσει ακόμα περισσότερους πολίτες να καταθέσουν πινακίδες κυκλοφορίας.