Ζητούμενο για τις εταιρίες η ασφάλεια στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Ένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μηχανικοί και οι ειδικευμένοι επιστήμονες στη σχεδίαση και κατασκευή των νέων αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι η επίτευξη υψηλών ποσοστών παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας στις νέες προτάσεις που αναμένεται να κατακλύσουν την αγορά τα επόμενα χρόνια.

Ειδικότερα, τους απασχολούν το αυξημένο βάρος του αυτοκινήτου λόγω των προσθετών συστοιχιών μπαταριών και η θωράκιση των μπαταριών σε περίπτωση σφοδρής σύγκρουσης, ανατροπής και άλλων έκτακτων συνθήκων.

Η Mercedes, δημιούργησε μια νέα μάρκα την EQ, η οποία περιλαμβάνει τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το πρώτο μοντέλο της νέας μάρκας είναι το το EQC. Πρόκειται για ένα πολυτελές αυτοκίνητο με σεντάν αμάξωμα και σύστημα παραγωγής ενέργειας που τροφοδοτείται μόνο με ηλεκτρισμό.

Όπως ανακοινώθηκε, η EQC πληροί επίσης τα υψηλότερα στάνταρ όσον αφορά στην παθητική ασφάλεια. Εκτός από το συνηθισμένο, ευρύ πρόγραμμα δοκιμών σύγκρουσης, η μάρκα εφαρμόζει ένα πρόγραμμα με αυστηρά πρότυπα ασφάλειας για τη μπαταρία και όλα τα εξαρτήματα που φέρουν ηλεκτρική τάση. Η δομή κατασκευής της EQC έχει προσαρμοστεί ώστε να ανταποκρίνεται στις ειδικές απαιτήσεις των ηλεκτρικών εξαρτημάτων και της μπαταρίας. Για παράδειγμα, ένα νέο υποπλαίσιο περιβάλλει τα εξαρτήματα κίνησης που βρίσκονται στο εμπρόσθιο τμήμα και αυτή η μονάδα υποστηρίζεται από τα συνήθη σημεία στήριξης.

Μηχανική προστασία της μπαταρίας: ο σχεδιασμός υψηλής ασφάλειας ξεκινά με τη θέση τοποθέτησης της μπαταρίας υψηλής τάσης κάτω από το δάπεδο του οχήματος. Η μονάδα αποθήκευσης ενέργειας περιβάλλεται από ένα σταθερό πλαίσιο που μπορεί να απορροφήσει ενέργεια. Μεταξύ του πλαισίου και της μπαταρίας τοποθετούνται στοιχεία παραμόρφωσης τα οποία είναι ικανά να απορροφούν πρόσθετες δυνάμεις σε περίπτωση σοβαρής πλευρικής σύγκρουσης. Στην μπροστινή περιοχή της μπαταρίας, ένα προστατευτικό είναι σε θέση να αποτρέψει τη διείσδυση ξένων αντικειμένων στη μονάδα αποθήκευσης ενέργειας.

Ηλεκτρική προστασία του συστήματος υψηλής τάσης: η εκτεταμένη εμπειρία της μάρκας με συστήματα κίνησης υψηλής τάσης έχει οδηγήσει σε μια φιλοσοφία ασφάλειας πολλαπλών σταδίων που αναπτύσσεται σε περίπτωση ατυχήματος. Το σύστημα υψηλής τάσης απενεργοποιείται αυτόματα, αναστρέψιμα ή μη αναστρέψιμα, ανάλογα με τη σοβαρότητα του ατυχήματος. Υπάρχουν επίσης σημεία απενεργοποίησης, στα οποία οι ομάδες έκτακτης ανάγκης μπορούν να κλείσουν χειροκίνητα το σύστημα υψηλής τάσης.

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ
Προηγούμενο άρθροΠιο πρόωρα η εφηβεία στα κορίτσια που είχαν εκτεθεί προγεννητικά σε πολλές χημικές ουσίες προϊόντων προσωπικής φροντίδας και καθαρισμού
Επόμενο άρθροΕπαναστατική θεραπεία μειώνει ακόμα και στο μισό την ανάγκη για μετάγγιση αίματος σε ασθενείς με μεσογειακή αναιμία.