ΥΠΑΙΘΑ: Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων απόσπασης εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2024-2025

για πρόσθετη μικτή εξ αποστάσεως υποστήριξη των μαθητών για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα

Το Υπουργείο Παιδείας,  Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.) έχοντας ως σκοπό, μεταξύ άλλων, την πρόσθετη διδακτική υποστήριξη των μαθητών της Γ’ τάξης των  Ημερησίων  και  Εσπερινών  ΓΕ.Λ.,  ΕΠΑ.Λ.,  Λυκείου  Ειδικής  Αγωγής  και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), καθώς και της Δ’ τάξης του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.) μέσω  σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας  στα  πανελλαδικώς  εξεταζόμενα  μαθήματα,  εξοικονομώντας  χρόνο  και πόρους σε γονείς και κηδεμόνες, στο πλαίσιο του άρθρου 6 του ν. 1566/1985 (Α’ 167), προτίθεται να προβεί  σε αποσπάσεις  στο Τμήμα Δ΄  Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και  Ψηφιακών  Μέσων,  της  Διεύθυνσης  Εκπαιδευτικών  Προγραμμάτων  και Εκπαίδευσης  για  την  Αειφορία  της  Γενικής  Διεύθυνσης  Σπουδών  ΠΕ  &  ΔΕ  του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.  ενενήντα  οχτώ  (98)  εκπαιδευτικών  της  Δημόσιας  Εκπαίδευσης  των κλάδων/ειδικοτήτων  του πίνακα στο παράρτημα Ι  (εξήντα (60) για ΓΕ.Λ., είκοσιοχτώ 2 (28) για ΕΠΑ.Λ. και δέκα (10) για Λύκεια Ε.Α.Ε. και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.).

Ο χρόνος απόσπασης λογίζεται ως χρόνος πραγματικής διδακτικής υπηρεσίας.

Ως μονάδες μετάθεσης των παραπάνω αποσπώμενων, υπολογίζονται οιμονάδες που προβλέπονται για την πλησιέστερη προς τον τόπο της υπηρεσίας τους σχολική μονάδα και επιπλέον έξι (6) μονάδες μετάθεσης για κάθε έτος.

Οι αποσπώμενοι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν για τη διδακτική υπηρεσία διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης στελεχών εκπαίδευσης της παρ. 2 του άρθρου 30 του ν. 4823/2021 (Α’ 136).

Τα παραρτήματα της πρόσκλησης

ΘΕΜΑ: Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων απόσπασης εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2024-2025, με σκοπό την πρόσθετη μικτή εξ αποστάσεως υποστήριξη των μαθητών για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα

Ι. Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.) έχοντας ως σκοπό, μεταξύ άλλων, την πρόσθετη διδακτική υποστήριξη των μαθητών της Γ’ τάξης των Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ., Λυκείου Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), καθώς και της Δ’ τάξης του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.) μέσω σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, εξοικονομώντας χρόνο και πόρους σε γονείς και κηδεμόνες, στο πλαίσιο του άρθρου 6 του ν. 1566/1985 (Α’ 167), προτίθεται να προβεί σε αποσπάσεις στο Τμήμα Δ΄ Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων, της Διεύθυνσης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών ΠΕ & ΔΕ του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. ενενήντα οχτώ (98) εκπαιδευτικών της Δημόσιας Εκπαίδευσης των κλάδων/ειδικοτήτων του πίνακα στο παράρτημα Ι (εξήντα (60) για ΓΕ.Λ., είκοσιοχτώ (28) για ΕΠΑ.Λ. και δέκα (10) για Λύκεια Ε.Α.Ε. και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.).

ΙΙ. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

Για τους εκπαιδευτικούς που αποσπώνται στο Τμήμα Δ΄ Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων, της Διεύθυνσης Υποστήριξης Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών ΠΕ & ΔΕ του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. ισχύουν όσα ορίζονται για τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε σχολικές μονάδες, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά.

Διδάσκουν το απόγευμα μετά το πέρας των μαθημάτων των Ημερήσιων Λυκείων, μέχρι εννέα (9) ώρες των σαράντα πέντε (45) λεπτών την εβδομάδα, προετοιμάζουν τη διδασκαλία, και διορθώνουν τις δοκιμασίες των μαθητών/τριών.

Συγκεκριμένα οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί ασκούν τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα, στους κάτωθι τομείς

  1. Ανάπτυξη Προγράμματος Σπουδών για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά και δεν διαθέτουν πρόγραμμα σπουδών. Σχεδιασμός και ανάπτυξη του προγράμματος για τα διαδικτυακά μαθήματα βάσει των θεμάτων που απαιτούνται να καλύπτονται στις πανελλαδικές εξετάσεις.
  2. Σχεδιασμός ενοτήτων: Δημιουργία ενότητας, με περιγραφή των προσδοκώμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων, δραστηριοτήτων και μεθόδων αξιολόγησης.
  3. Διδασκαλία μαθημάτων: Διδασκαλία μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο, διάρκειας 45 λεπτών, μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας.
  4. Δημιουργία Περιεχομένου: Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού όπως παρουσιάσεις, κουίζ και άλλες πηγές πολυμέσων για την ενίσχυση της μάθησης.
  5. Αξιολόγηση και ανατροφοδότηση: Σχεδιασμός και διαχείριση διαδικασιών για την αξιολόγηση της κατανόησης του υλικού από τους μαθητές, παρέχοντας εποικοδομητική ανατροφοδότηση για την υποστήριξη της μαθησιακής τους προόδου.
  6. Άλλες δραστηριότητες συναφείς με τη διδασκαλία των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων.

ΙΙΙ. ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

  1. Ο χρόνος απόσπασης λογίζεται ως χρόνος πραγματικής διδακτικής υπηρεσίας.
  2. Ως μονάδες μετάθεσης των παραπάνω αποσπώμενων, υπολογίζονται οι μονάδες που προβλέπονται για την πλησιέστερη προς τον τόπο της υπηρεσίας τους σχολική μονάδα και επιπλέον έξι (6) μονάδες μετάθεσης για κάθε έτος.
  3. Οι αποσπώμενοι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν για τη διδακτική υπηρεσία τους δύο επιπλέον (2) μονάδες, ανά έτος, οι οποίες προσμετρώνται στη διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης στελεχών εκπαίδευσης της παρ. 2 του άρθρου 30 του ν. 4823/2021 (Α’ 136).
  4. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ

Δικαίωμα υποβολής αίτησης – υπεύθυνης δήλωσης για απόσπαση έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, που κατέχουν κλάδο/ειδικότητα σύμφωνα με τον πίνακα στο παράρτημα Ι, ακόμα και ως 2η ειδικότητα, και δεν έχουν τα κωλύματα, όπως αναφέρονται στην πρόσκληση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με Αρ. Πρωτ. 34880/Ε2/04-04-2024 (ΑΔΑ: 9Ζ84 Λ46ΝΚΠΔ-Κ2Υ). Η συμμετοχή των υποψηφίων στη διαδικασία επιλογής προϋποθέτει ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της παρούσας.

Οι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης επιλέγονται κατά απόλυτη προτεραιότητα.

Οι εκπαιδευτικοί αποσπώνται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κατόπιν εισήγησης Τριμελούς Επιτροπής, η οποία συγκροτείται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής.

  1. ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ

Α. Οι εκπαιδευτικοί προς απόσπαση πρέπει να πληρούν τα κάτωθι βασικά προσόντα επί ποινή αποκλεισμού:

1.Διδακτική προϋπηρεσία τουλάχιστον δύο (2) ετών στο μάθημα ή στα μαθήματα της Γ’ τάξης του Λυκείου ή της Δ΄τάξης ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ., που διδάσκουν. Επισημαίνεται ότι για τα μαθήματα, που δεν διδάσκονται στο πλαίσιο του ωρολογίου προγράμματος της Γ΄ Λυκείου ή της Δ΄τάξης ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. (Ελεύθερο Σχέδιο, Γραμμικό Σχέδιο, Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία, Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία, Γαλλικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Γερμανικά), η εμπειρία δεν αποτελεί προαπαιτούμενο, αλλά λαμβάνεται υπόψη τυχόν διδακτική προϋπηρεσία.

Οι υποψήφιοι για τα Λύκεια Ε.Α.Ε. και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. θα πρέπει να διαθέτουνεξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Επίσης, συνεκτιμώνται:

  1. Υποβολή σχεδίου μικροδιδασκαλίας15 λεπτών
  2. Υποβολή σχεδίου ωριαίας εξέτασης (τεστ)
  3. Βιντεοσκοπημένο μάθημα διάρκειας δύο (2) έως πέντε (5) λεπτών

Β. Κριτήρια Αξιολόγησης

ΠΙ223

  1. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

Προκειμένου να καλυφθούν οι ανωτέρω θέσεις καλούνται οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλουν:

  1. Αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος – υπεύθυνη δήλωση, μέσω ηλεκτρονικής υποβολής σε πλατφόρμα.
  2. Πιστοποιητικό Υπηρεσιακών Μεταβολών (ΠΥΜ), στο οποίο μεταξύ των άλλων βεβαιώνεται η μη ύπαρξη κωλυμάτων σύμφωνα με το παράρτημα ΙΙ.
  3. Βιογραφικό σημείωμα.

Συνεκτιμώνται

  1. Δύο (2) σχέδια σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ενότητα V.Α 2-3
  2. Ένα (1) Βιντεοσκοπημένο μάθημα σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ενότητα I.Α 4.

VII. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

Οι αιτήσεις με τα δικαιολογητικά υποβάλλονται από τους/ τις ενδιαφερόμενους/ες, από Παρασκευή 19/7/2024 (ώρα 13:00) έως και Τετάρτη 14/8/2024 (ώρα 15:00), ηλεκτρονικά σε πλατφόρμα, η οποία πρόκειται να ανακοινωθεί στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. www.iep.edu.gr

Η παρούσα αναρτάται στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ, καθώς και στον ιστότοπο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με τα συνημμένα αυτής σε μορφή αρχείου word.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ

Προηγούμενο άρθροΗΠΑ – ΥΠΕΞ Α. Μπλίνκεν:”Είμαστε κοντά” σε συμφωνία για την κατάπαυση του πυρός στη Γάζα”
Επόμενο άρθροΔΥΠΑ: Σε 812.958 άτομα ανήλθε το σύνολο των εγγεγραμμένων ανέργων τον Ιούνιο του 2024