
Η «Ομάδα Δράσεων Ενεργών Πολιτών Δήμου Αλεξάνδρειας» και οι «Πολίτες Δήμου Βέροιας», μαζί με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, την Περιφερειακή Ένωση Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΕΔΚΜ) , με 175.733 πολίτες, 43 φορείς, με 5.000 μεμονωμένες υπογραφές, διεκδικούν τη λειτουργία ενός σύγχρονου ηλεκτροκίνητου Προαστιακού Σιδηροδρόμου για την Ημαθία και την Πέλλα.
Η μόνη μάχη που σίγουρα χάνεται είναι αυτή που δεν δίνεται. Και οι πολίτες τη δίνουν — και θα συνεχίσουν να τη δίνουν — μέχρι να υλοποιηθεί το δίκαιο αυτό αίτημα.
Στην προσπάθεια αυτή ζητούμε και τη δική σας συμβολή.
Συμπληρώστε το παρακάτω ερωτηματολόγιο, ώστε να καταγραφεί η χρησιμότητα και η αναγκαιότητα του έργου, να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα και να προωθηθούν στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://docs.google.com/…/1FAIpQLSdIqQlPZfZ…/viewform…
συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο και κοινοποιήστε το στους διαδικτυακούς φίλους σας, αλλά και μέσω email – messenger ώστε να δοθεί η δυνατότητα στους πολίτες των Νομών Ημαθίας και Πέλλας να συνδράμουν ενεργά σε αυτή την κοινή διεκδίκηση.
Με εκτίμηση,
Ομάδα Δράσεων Ενεργών Πολιτών Δήμου Αλεξάνδρειας
Πολίτες Δήμου Βέροιας










