Με τηλεφωνήματα και γραπτά μηνύματα θα ενημερώνονται οι άποροι δικαιούχοι του ΤΕΒΑ στην Κεντρική Μακεδονία

Συγκεκριμένα, το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης που θα λειτουργήσει γι΄ αυτό το σκοπό, θα παρέχει στους ωφελούμενους έξι κοινωνικών συμπράξεων, από τον δυτικό τομέα Θεσσαλονίκης, την Ημαθία, το Κιλκίς, την Πέλλα, τις Σέρρες και τη Χαλκιδική, πληροφορίες για τις ημερομηνίες στις οποίες θα γίνονται οι διανομές και τα σημεία από όπου θα μπορούν να παραλαμβάνουν τα τρόφιμα και τα είδη πρώτης ανάγκης.

Η οικονομική επιτροπή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, επικεφαλής εταίρου των έξι κοινωνικών συμπράξεων, ενέκρινε σήμερα την ανάδειξη οριστικού αναδόχου για τη λειτουργία κέντρου τηλεφωνικής εξυπηρέτησης ωφελουµένων.

  Σύμφωνα με την επιστημονική συνεργάτιδα στην Περιφέρεια για το πρόγραμμα, ΤΕΒΑ Βάγια Μόχλα, εκτός από την ενημέρωση των δικαιούχων με τηλεφωνήματα και γραπτά μηνύματα θα λειτουργεί και τηλεφωνική γραμμή στην οποία θα μπορούν, εφόσον το επιθυμούν, να καλούν και οι ίδιοι  για να ενημερώνονται.

 

Προηγούμενο άρθροΈως 31 Μαρτίου η αποστολή των βεβαιώσεων αποδοχών στο TAXIS
Επόμενο άρθροΝα δώσουν ανάσα σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις ζήτησε από τους τραπεζίτες ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας