Τι μύγα τσίμπησε τον Τσακαλώτο με Ανδρουλάκη – Γράφει ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Όποιος ακούει τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ να μιλάνε για τον …νεοφιλελεύθερο Μακρόν, ασφαλώς και δεν πιστεύουν στα αυτιά τους, αφού η πολιτική που εφάρμοσαν την περίοδο της κυβέρνησής τους ήταν πραγματικά νεοφιλελεύθερη. Εξ ου και κατηγορείται ο Τσακαλώτος γι αυτό, προκειμένου να παραμένει στο απυρόβλητο ο Τσίπρας.

Σακελλαρόπουλος Γ. Νίκος
Γράφει ο συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Επιπλέον, όπως διαμορφώθηκαν πλέον τα δεδομένα στην Κουμουνδούρου, όταν ακούει κάποιος ένα στέλεχος να ομιλεί, θα πρέπει να γνωρίζει κιόλας αν ανήκει στο κλίμα Τσίπρα ή είναι «ομπρελίστας», προκειμένου να κατανοεί τι λέει και γιατί το λέει. Αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό κι ενίοτε βασικό σημείο οιασδήποτε τοποθέτησης.

Προσέξτε: Πολλοί εξεπλάγησαν από την επίθεση που εξαπέλυσε ο Τσακαλώτος στον Ανδρουλάκη, με αφορμή την ανακοίνωση του ΚΙΝΑΛ υπέρ του Μακρόν. Τον κατηγόρησε ότι πανηγυρίζει επειδή νίκησε ένας νεοφιλελεύθερος που με την πολιτική του οδήγησε στην άνοδο της Ακροδεξιάς και του λαϊκισμού.

Πέραν του ότι στον ΣΥΡΙΖΑ δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούν τη λέξη λαϊκισμός επειδή οι πάντες τους συνδέουν μ’ αυτόν και τα συνεχή ψέματα, όλοι αναρωτήθηκαν τι στο καλό συνέβη, τι μύγα τσίμπησε τον Τσακαλώτο για να τα βάλει με τον Ανδρουλάκη, επικαλούμενος τον… νεοφιλελευθερισμό;

Επιπλέον, ο Τσακαλώτος (ο Αριστερός που εφάρμοσε αμιγώς  νεοφιλελεύθερη πολιτική) θα έπρεπε να γνωρίζει ότι τον Μακρόν που αποκαλεί, και καλά υποτιμητικά αν όχι υβριστικά, νεοφιλελεύθερο, τον υποστηρίζει ο σοσιαλιστής Σολτς , ο Ντράγκι, ο Κόστα. Η δε Άννα Διαμαντοπούλου με παρέμβασή της ανέφερε ότι η σχέση του Μακρόν με το νεοφιλελευθερισμό είναι ένα από τα… fake news που αναπαράγονται στη χώρα μας παραπληροφορώντας την κοινή γνώμη. «Η Γαλλία είναι η ευρωπαϊκή χώρα με τις μεγαλύτερες κοινωνικές δαπάνες ως ποσοστό του ΑΕΠ και με κατανομή αυτών σε όλες τις πολιτικές κοινωνικής προστασίας (και όχι μόνο στις συντάξεις)», ανέφερε.

Γιατί λοιπόν ο Τσακαλώτος ανέβηκε στα κάγκελα εναντίον … Ανδρουλάκη, Μακρόν και ….νεοφιλελευθερισμού;

Η απάντηση είναι απλή, ξεκάθαρη: Οι «ομπρελίστας» αντίπαλοι του Τσίπρα δεν επιθυμούν συμπόρευση με το ΚΙΝΑΛ και τα περί …προοδευτικών δυνάμεων και… προοδευτικής διακυβέρνησης είναι αντίθετα στα «θέλω» τους, προσπαθώντας να διατηρήσουν τον ριζοσπαστισμό του ΣΥΡΙΖΑ. Έτσι, ο Τσακαλώτος δείχνει/εκθέτει τον Ανδρουλάκη που συμπορεύεται με τον… νεοφιλελεύθερο Μακρόν.

Δηλαδή, μια μικρή προβοκάτσια του τύπου… πού πάμε εμείς με αυτούς που θαυμάζουν …νεοφιλελεύθερους; Αποσιωπώντας βεβαίως ότι εφάρμοσαν νεοφιλελεύθερες πολιτικές συνεργαζόμενοι με την ψεκασμένη Δεξιά/Δεξιά.

Στον ΣΥΡΙΖΑ κι όχι μόνο οι «ομπρελίστας» είναι τόσο μπερδεμένοι και τόσο έξω από την πραγματική ζωή και κοινωνία, ώστε να πιστεύουν ότι όλοι (Κεντρώοι σε Γαλλία κι Ελλάδα, Σοσιαλιστές σε Γερμανία κι αλλού, Πράσινοι) εφαρμόζουν… νεοφιλελεύθερες πολιτικές. Η μη προσαρμοστικότητά τους  στα δεδομένα του 21ου αιώνα, δεν τους επιτρέπει να κατανοήσουν ότι αυτά τα νέα δεδομένα αποσάρθρωσαν τον ιδεολογικό και πολιτικό τους λόγο. Η δε ιδεοληψία τους δεν τους επιτρέπει να προχωρήσουν παρακάτω και να κατανοήσουν ότι η ιδεολογία τους έχει καταστεί φυλακή για αυτούς, αφού δημιούργησε ακραίο αυταρχισμό, βία, θανάτους, κλειστά σύνορα και φτώχια…

Προηγούμενο άρθροΠρωτοσέλιδοι βασικοί τίτλοι εφημερίδων της Παρασκευής 29 Απριλίου 2022
Επόμενο άρθροΟυκρανία: Ρωσικοί βομβαρδισμοί σε Οδησσό και Μικολάιφ
*Ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας («Hellas Special Άφιλτρο», «Ο Γέρος του Βοριά» που αποτελεί τη λαϊκή βιογραφία του Κωνσταντίνου Καραμανλή, «Οι Μύθοι και το Παραμύθι»). Θεωρείται εκ των πρωτεργατών της «ελεύθερης ραδιοφωνίας» και επί χρόνια ασχολήθηκε με την πολιτική αρθρογραφία και ανάλυση σε εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνα και τηλεοπτικούς σταθμούς. Για πολλά χρόνια συνδύασε την εργασία με τα χόμπι του (αθλητισμός) , με την ιδιότητά του ως Γενικός Διευθυντής της εφημερίδας «Sportime» και της «Αθλητικής Ηχούς», ενώ έχει γράψει στίχους σε τραγούδια σημαντικών Ελλήνων δημιουργών και τραγουδιστών.