Θεσσαλονίκη: Σε εξήντα λεπτά από την πόλη σε επτά διαφορετικούς τόπους – Το συγκριτικό πλεονέκτημα της Κεντρικής Μακεδονίας

Σε εξήντα λεπτά από την πόλη ο επισκέπτης της Θεσσαλονίκης μπορεί να βρίσκεται σε επτά διαφορετικούς τόπους, με διαφορετικό τουριστικό προϊόν, που περιλαμβάνει τον ήλιο και τη θάλασσα, τα σημεία μεγάλου αρχαιολογικού ενδιαφέροντος, τις χιονοδρομικές δυνατότητες, τη γαστρονομία και πολλά ακόμη.

Αυτό είναι το συγκριτικό πλεονέκτημα της Θεσσαλονίκης στον τομέα του τουρισμού, όπως τόνισε ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, μιλώντας σε εκδήλωση της Marketing Greece για την παρουσίαση έρευνας σχετικά με την τουριστική ταυτότητα της πόλης.

Ο κ. Τζιτζικώστας τόνισε ότι η Περιφέρεια προβάλλει αυτό το συγκριτικό πλεονέκτημα σε συνδυασμό με την εξαιρετική συνδεσιμότητα της περιοχής, τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, τον δυνατό οδικό τουρισμό, την αύξηση της κρουαζιέρας και τις επιδόσεις που καταγράφει το αεροδρόμιο Μακεδονία. Στο πλαίσιο αυτό γνωστοποίησε ότι σε επαφές του θα προωθήσει την προοπτική της απευθείας αεροπορικής σύνδεσης της πόλης με τις ΗΠΑ.

Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης, δίνοντας το στίγμα των προτεραιοτήτων του, επισήμανε: «η πρώτη μου δουλειά είναι να ενώσω όλα τα μικροκλίματα της πόλης. Πρέπει να τα κάνουμε ένα. Καλό είναι να υπάρχουν γιατί ευνοούν την πολυσυλλεκτικότητα αλλά όταν πρέπει να κάνουμε μια δουλειά, πρέπει να την κάνουμε συγκροτημένα.

Σε ό,τι αφορά τον Οργανισμό, το τι θα γίνει σχετίζεται με την άποψη που έχω από τον ιδιωτικό τομέα ότι κάποια πράγματα τα κάνουν οι ειδικοί. Μπορούμε να δουλέψουμε πατώντας πάνω σε μια σοβαρή δουλειά που έχει γίνει ενώ είναι η ώρα να μετατρέψουμε τον Οργανισμό σε έναν οργανισμό ολοκληρωμένης τουριστικής διαχείρισης». Ειδικότερα, ζήτησε την ουσιαστική συμμετοχή του ΣΕΤΕ, υπογράμμισε την ανάγκη επικαιροποίησης σχετικής μελέτης και δημιουργίας ενός master plan και πρόσθεσε πως στόχος είναι στο τέλος αυτής της χρονιάς να υπάρχει ένας Οργανισμός Ολοκληρωμένης Τουριστικής Διαχείρισης.

Η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Τουριστικής Προβολής του ΕΟΤ Ελένη Μητράκη τόνισε ότι στόχος του ΕΟΤ είναι η προώθηση της Θεσσαλονίκης ως αυτόνομο city break προορισμό και η προσέλκυση περισσότερων αεροπορικών συνδέσεών της με πόλεις του εξωτερικού.

Από την πλευρά του, ο εντεταλμένος σύμβουλος του ΣΕΤΕ Αλέξανδρος Θάνος σημείωσε ότι η μαγιά υπάρχει και βρίσκεται στη συμμαχία για την ανάδειξη των τουριστικών προορισμών στην Κεντρική Μακεδονία, στην οποία μετέχουν η Περιφέρεια, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, οι Οργανισμοί Τουρισμού Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής, η Aegean, η Fraport, η Eurobank και η Marketing Greece. Παράλληλα σημείωσε ότι το στρατηγικό σχέδιο έχει δοθεί από τον ΣΕΤΕ και ενδεχομένως χρειάζεται κάποιες πινελιές επικαιροποίησης.

Π. Γιούλτση / ΑΠΕ-ΜΠΕ
Προηγούμενο άρθροΚαλούνται να “καταταγούν” στις Ένοπλες Δυνάμεις δύο νέες και ένας νέος τετράποδοι φρουροί
Επόμενο άρθροΥγεία: Ερευνητές κατάφεραν να αναζωογονήσουν το ανοσοποιητικό σύστημα σε ηλικιωμένα ποντίκια