Εξήγηση στο παράδοξο το κέντρο της αγοράς στη Θεσσαλονίκη να είναι πλημμυρισμένο από κόσμο, αλλά η Αγορά Βλάλη, γνωστή και ως «Καπάνι», να καταγράφει μειωμένη κίνηση στη διάρκεια των εορτών, προσπαθεί να δώσει ο πρόεδρός της Χρήστος Νικολόπουλος.
«Έχω την αίσθηση ότι μετά τον εγκλεισμό τα προηγούμενα χρόνια, λόγω των μέτρων που είχαν επιβληθεί για την αποφυγή διάδοσης του κορονοϊού, ο κόσμος αυτές τις γιορτινές ημέρες έχει ανάγκη να βγει έξω για φαγητό και πλέον η πλειονότητα αποφεύγει να μείνει στο σπίτι», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Νικολόπουλος, εκτιμώντας ότι η κίνηση είναι μειωμένη ώς και πάνω από 40%.
Η κίνηση στο Καπάνι κινήθηκε σε σχετικά ικανοποιητικά επίπεδα λίγες ημέρες πριν από την έλευση των Χριστουγέννων, αλλά «μετά σημειώθηκε κατακόρυφη πτώση, τάση που επικρατεί και λίγες ώρες πριν από την έλευση της Πρωτοχρονιάς», τόνισε.
Αναφορικά με τις τιμές, επισήμανε ότι κινούνται στα περσινά επίπεδα στις περισσότερες των περιπτώσεων και συμπλήρωσε πως «οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα των ευκαιριών, αφού πολλοί επαγγελματίες για να προσελκύσουν τον κόσμο προβαίνουν και σε προσφορές». Ενδεικτικά αναφέρεται ότι οι καταναλωτές μπορούν να βρουν στο Καπάνι, κρέας χοιρινό με έξι ευρώ/κιλό, γαλοπούλα 6,99 ευρώ/κιλό και αρνί και κατσίκι από 7 ευρώ/κιλό έως και 9 ευρώ/κιλό. Στα κηπευτικά, κάποιος μπορεί να βρει πατάτες από 0,80 ευρώ/κιλό, σαλάτες και κουνουπίδι από ένα ευρώ/κιλό, αγγούρια προς 0,50 ευρώ το τεμάχιο και παντζάρια από 0,60 ευρώ/κιλό.
«Ο κόσμος ξέρει την αξίας της Αγοράς Βλάλη, όπου όλα τα προϊόντα μας είναι νωπά και φρέσκα, ενώ οι τιμές είναι ακόμη και οι χαμηλότερες της αγοράς συνολικά», επισήμανε ο κ. Νικολόπουλος, διατυπώνοντας τη βεβαιότητα ότι με την ανάπλαση της αγοράς, που έχει μπει ήδη σε γραμμή αφετηρίας, «οι επαγγελματίες που λειτουργούμε στην αγορά θα πάμε καλύτερα και θα λειτουργήσουν και πάλι τα μαγαζιά με τα κατεβασμένα ρολά που σήμερα υπολογίζονται σε πάνω από 70».
ΑΠΕ-ΜΠΕ