Tο Viber, η γνωστή εφαρμογή μηνυμάτων, ανακοίνωσε μια νέα σειρά λειτουργιών που θα επιτρέψουν στους χρήστες να βρίσκουν εύκολα τα πιο σημαντικά μηνύματα μέσα σε μια επιχειρηματική συνομιλία και να απαντούν σε όποιο από αυτά επιθυμούν, όταν επικοινωνούν με κάποια εταιρεία.
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το Viber επέκτεινε την λειτουργία «καρφιτσώματος στην κορυφή»: Για να μη χάνεται κάποια σημαντική πληροφορία μέσα στη συνομιλία, οι χρήστες πλέον μπορούν να καρφιτσώνουν ένα επιλεγμένο μήνυμα στην κορυφή μιας επιχειρηματικής συνομιλίας, ή να χρησιμοποιήσουν την άλλη λειτουργία που παρουσιάστηκε πρόσφατα, να καρφιτσώνουν δηλαδή ολόκληρη τη συνομιλία στην κορυφή της λίστας των συνομιλιών τους (όπως και με μια κανονική συνομιλία με φίλους).
Με τη λειτουργία «καρφιτσώματος στην κορυφή» οποιοδήποτε σημαντικό μήνυμα θα παραμένει σε εύκολα προσβάσιμο σημείο – για παράδειγμα, ένας πελάτης που κανονίζει εξετάσεις σε κάποιο μικροβιολογικό εργαστήριο ή που κάνει κράτηση σε ένα ξενοδοχείο, μπορεί να έχει άμεση πρόσβαση στο συγκεκριμένο μήνυμα που περιέχει πληροφορίες για το ραντεβού του ή για την κράτησή του.
Εκτός από τα παραπάνω, οι χρήστες πλέον μπορούν να απαντούν στα μηνύματα που επιλέγουν μέσα σε μια επιχειρηματική συνομιλία, κάτι που τους επιτρέπει να ακολουθούν πιο εύκολα τη ροή της συζήτησης. Για παράδειγμα, σε μια ενεργή συνομιλία με ένα κατάστημα με πολλές παραγγελίες, ο πελάτης μπορεί πλέον να απαντήσει σε ένα συγκεκριμένο μήνυμα, ώστε να είναι σίγουρος ότι θα δεν υπάρξει κάποιο μπέρδεμα με άλλη παραγγελία.
Σύμφωνα με τη στατιστική, το 56% των χρηστών προτιμούν να στέλνουν μηνύματα στις εταιρείες από το να τις καλούν τηλεφωνικά. Το Viber πρόσφατα ανακοίνωσε κι άλλες λειτουργίες κοινοποίησης αρχείων, φωτογραφιών και βίντεο, χάρη στις οποίες οι χρήστες μπορούν να στείλουν αρχεία μεγέθους ως και 200 ΜΒ στις επιχειρήσεις.
Αυτό επιτρέπει στις εταιρείες να κτίζουν μια πιο βολική και με περισσότερο νόημα επικοινωνία με τους χρήστες, προσφέροντάς τους την εξυπηρέτηση που χρειάζονται. Όλα τα αρχεία που κοινοποιούνται μεταξύ επιχειρήσεων και χρηστών προστατεύονται από κρυπτογράφηση in transit.
ΑΠΕ-ΜΠΕ