Τεχνολογία: Το Ντουμπάι άρχισε να δοκιμάζει ηλεκτροκίνητα λεωφορειάκια χωρίς οδηγό

Αυτόνομα λεωφορειάκια χωρίς οδηγό, που κινούνται σε ξεχωριστή λεωφορειολωρίδα, άρχισε να δοκιμάζει το Ντουμπάι με την ευκαιρία της Συνόδου για την Παγκόσμια Διακυβέρνηση (World Government Summit) που πραγματοποιείται στην πόλη αυτές τις μέρες.

    Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα, που έχουν σχεδιασθεί για μικρές και μέσες αποστάσεις, έχουν μήκος 2,87 μέτρων, πλάτος 2,24 και ύψος 2,82, ενώ το βάρος τους είναι περίπου ενάμιση τόνος. Μπορούν να εξυπηρετήσουν το καθένα μέχρι δέκα επιβάτες (έξι καθιστούς και τέσσερις όρθιους) αναπτύσσοντας μέση ταχύτητα 20 χιλιομέτρων την ώρα.

     Κάθε λεωφορειάκι είναι εφοδιασμένο με μια μπαταρία που του δίνει αυτονομία κίνησης για τρεις ώρες, ενώ επαναφορτίζεται σε έξι ώρες. Δύο ή παραπάνω από τα λεωφορειάκια μπορούν να συνδεθούν μεταξύ τους και να αποτελέσουν συρμό μέσα σε 20 δευτερόλεπτα το πολύ και να αποσυνδεθούν μέσα σε μόνο πέντε δευτερόλεπτα (όλα αυτά μόνα τους, χάρη στις κάμερες και στις ηλεκτρομηχανολογικές τεχνολογίες που διαθέτουν).

AutonomousPodsΠροέλευσηDubai’sRoadsandTransportAuthorityRTA     Η πρωτοβουλία της αρμόδιας Αρχής Μεταφορών του Ντουμπάι (Roads and Transport Authority-RTA) εντάσσεται στο πλαίσιο του φιλόδοξου στόχου της αραβικής πόλης να γίνει η πιο «έξυπνη» στον κόσμο. Στόχος, μεταξύ άλλων, είναι έως το 2030 το 25% των μετακινήσεων να γίνεται με αυτόνομα οχήματα.

    Τα λεωφορειάκια κατασκευάζονται στην Ιταλία για λογαριασμό της αμερικανικής Next Future Transportation, με την οποία έχει υπογράψει τη σχετική σύμβαση προμήθειας η RTA του Ντουμπάι.

   Σχετικό βίντεο υπάρχει στο YouTube στη διεύθυνση:https://www.youtube.com/watch?v=IDgh29SqZzE

 

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ
Προηγούμενο άρθροΤην άρση των εμποδίων πρόσβασης των πολιτών στη διοικητική δικαιοσύνη ζητεί η Ένωση Διοικητικών Δικαστών
Επόμενο άρθροΒ. Κορκίδης: η ρύθμιση των 120 δόσεων ενδιαφέρει περισσότερους από 1 εκατ. οφειλέτες, αλλά εκτιμάται ότι θα αποκλειστούν τα 2/3 των μικρομεσαίων