Τεχνολογία – Ένας στους δύο Έλληνες χρησιμοποιεί λογισμικό που μπλοκάρει διαφημίσεις σε υπολογιστές και κινητά σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari | YouGov 

Πάνω από ένας στους δύο Έλληνες (52%) έχουν εγκαταστήσει ή/και χρησιμοποιούν λογισμικό Ad Blocker που μπλοκάρει διαφημίσεις στις ηλεκτρονικές συσκευές τους. Αυτό προκύπτει από την πανελλήνια έρευνα Profiles της Focus Bari|YouGov φέτος τον Μάρτιο σε δείγμα 6.676 ατόμων 18-64 ετών.

Η διείσδυση του Ad Blocker είναι θεαματικά ψηλότερη μεταξύ των ανδρών (59%) σε σχέση με τις γυναίκες (41%) και μεταξύ των νεαρών ηλικιών (67% στις ηλικίες 18-24 ετών έναντι 43% στις ηλικίες 50-64 ετών). Είναι επίσης πολύ πιο διαδεδομένη στα προγράμματα πλοήγησης στο διαδίκτυο (web browsers) μέσω υπολογιστή (37%) απ’ ό,τι στα κινητά τηλέφωνα (12%).

Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες έχουν εγκαταστήσει Ad Blocker είτε στον browser είτε στο κινητό τους, είναι για να αποφύγουν τις ενοχλητικές διαφημίσεις (70%), να προστατευτούν από ιούς ή κακόβουλα λογισμικά (49%), να βελτιώσουν την εμπειρία «περιήγησής» τους στο Ίντερνετ και να αυξήσουν την online ασφάλειά τους.

ΑΠΕ-ΜΠΕ
Προηγούμενο άρθροΚίνα- covid-19: Σε lockdown μπαίνουν 9 εκ. άνθρωποι, την ώρα που αυξάνονται οι αντιδράσεις για τα αυστηρά μέτρα που επιβάλλονται λόγω της εξάπλωσης της πανδημίας
Επόμενο άρθροΑστρονομία: Υπολογίστηκε για πρώτη φορά το καθόλου αμελητέο «αποτύπωμα άνθρακα» των αστρονομικών τηλεσκοπίων που είναι 1,2 εκατ. τόνοι CO2 ετησίως