Συνάντηση Λάζαρου Τσαβδαρίδη – Γιάννη Κεφαλογιάννη

Τη μεγιστοποίηση της οδικής ασφάλειας και τις θέσεις των Εκπαιδευτών Οδήγησης της Ημαθίας για το νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Μεταφορών συζήτησε ο Λάζαρος Τσαβδαρίδης με τον αρμόδιο Υφυπουργό κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη

Τις προτάσεις αλλά και τις ενστάσεις του Σωματείου Εκπαιδευτών Οδήγησης Ν. Ημαθίας αναφορικά με το νέο, φιλόδοξο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την εκπαίδευση και κατάρτιση υποψήφιων οδηγών, το οποίο προσφάτως παρουσιάστηκε στο υπουργικό συμβούλιο, είχε τη δυνατότητα να συζητήσει με τον Υφυπουργό αρμόδιο για θέματα Μεταφορών κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη ο Βουλευτής Ημαθίας κ. Λάζαρος Τσαβδαρίδης σε προγραμματισμένη συνάντησή τους στο γραφείο του Υφυπουργού.

Ανταποκρινόμενος άμεσα στην αγωνία των Εκπαιδευτών Οδήγησης για την ανάγκη βελτιστοποίησης ορισμένων διατάξεων του νομοθετήματος, όπως του μεταφέρθηκε από το τον Πρόεδρο και τον Αντιπρόεδρο του Δ.Σ. του Σωματείου κ.κ. Βασίλη Κωτίδη και Αντώνη Κάμινα σε σχετική συνάντηση που είχε πριν λίγες ημέρες μαζί τους στο πολιτικό του γραφείο, ο κ. Τσαβδαρίδης ανέφερε στον Κ. Κεφαλογιάννη και τον έντονο προβληματισμό τους για ορισμένες διατάξεις του, που κατά τη γνώμη τους χρήζουν βελτίωσης. Όπως η ρύθμιση που αφορά στην απομάκρυνση των εκπαιδευτών από τη θέση του συνοδηγού και την τοποθέτηση τους στο πίσω κάθισμα του οχήματος κατά τη διάρκεια της εξέτασης, κάτι που, όπως αναφέρουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτές, θα δυσχεράνει σημαντικά τη δυνατότητα σωστής αντιμετώπισης ενός ενδεχόμενου οδικού κινδύνου.

Ο κ. Υφυπουργός υπογράμμισε ότι οι βασικοί στόχοι του Νομοσχεδίου εστιάζουν στην ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, στην καλύτερη προετοιμασία του οδηγού προκειμένου να βγει στον δρόμο από τη στιγμή που θα πάρει το δίπλωμα οδήγησης καθώς και στην απόφαση να μπει “φρένο” σε φαινόμενα διαφθοράς.

Προς αυτή την κατεύθυνση και με δεδομένο ότι σε λίγες ημέρες το νομοθέτημα θα βγει στη δημόσια διαβούλευση, ο κ. Κεφαλογιάννης επισήμανε ότι το Υπουργείο είναι πάντα ανοιχτό στον διάλογο και ως εκ τούτου, οι οποίες παρατηρήσεις από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς είναι όχι απλά καλοδεχούμενες αλλά και επιβεβλημένες με στόχο τον βέλτιστο δυνατό σχεδιασμό του νομοθετήματος.

Προηγούμενο άρθροΑποζημιώσεις ΕΛΓΑ ύψους 14,7 εκατ. ευρώ
Επόμενο άρθροΣυντονιστικό 22 Φορέων Βάμβακος για την τηλεδιάσκεψη με τον Σπήλιο Λιβανό