Σε δημόσια εκδήλωση κατά τη διάρκεια της φετινής ΔΕΘ θα παρουσιαστεί, εκτός απροόπτου, το στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ για την Θεσσαλονίκη, όπως αποκάλυψε στην εκπομπή «ΤΑ ΛΕΜΕ» στη ΒΕΡΓΙΝΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ και στη δημοσιογράφο Χριστίνα Τσόρμπα, ο κοσμήτορας ΔΙΠΑΕ και καθηγητής Τουριστικού Μάρκετινγκ Ευάγγελος Χρήστου.
Η τεράστια έρευνα που κράτησε 2,5 χρόνια «καθώς λόγω πανδημίας για ένα διάστημα «πάγωσε», έδωσε τα αποτελέσματα για τη σύνταξη του σχεδίου branding και «χτισίματος» της διακριτής εικόνας της πόλης, σημείωσε ο κ. Χρήστου. Ο ίδιος, μοιράστηκε μαζί μας τρία από τα βασικά ελκτικά στοιχεία της Θεσσαλονίκης που σύμφωνα με την έρευνα είναι η γαστρονομία, η διασκέδαση και ο θρησκευτικός-πολιτιστικός τουρισμός (τουρισμός μνήμης, πολιτιστικής κληρονομιάς κ.α)
«Διασκεδασούπολη» η Θεσσαλονίκη
Σύμφωνα με τον κ. Χρήστου και τα αποτελέσματα της έρευνας η Θεσσαλονίκη είναι «διασκεδασούπολη» καθώς παρέχει δυνατότητες διασκέδασης ώστε ο επισκέπτης να περάσει καλά πρωί, μεσημέρι και βράδυ «Η λογική της χαλαρότητας, της ευεξίας και να περάσουμε καλά, είναι σημαντικό ελκτικό στοιχείο» τόνισε διευκρινίζοντας ότι οι «περισσότεροι άνθρωποι που μελετήσαμε διαχωρίζουν τη γαστρονομία από τη διασκέδαση»
Η έρευνα-πρόταση για το τουριστικό Brand της Θεσσαλονίκης αποτελεί σύμπραξη του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ), του ερευνητικού εργαστηρίου τουρισμού TourLab και του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης.
(από 12’31’’ έως 15’39’’)