Στ. Καλαφάτης: «Προχωρούν γρήγορα τα έργα υποδομής στη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα»

Σημεία της συνέντευξης του Υφυπουργού Εσωτερικών (Μακεδονίας – Θράκης) Σταύρου Καλαφάτη στον FLASH 99.4 FM και τους δημοσιογράφους Θεόδωρο Παπαδόπουλο και Γιάννη Χαβιανίδη

«Τα έργα υποδομής στη Βόρεια Ελλάδα και στη Θεσσαλονίκη προχωρούν και προχωρούν και γρήγορα», τόνισε αναφερόμενος στην παράδοση των πρώτων χιλιομέτρων του τμήματος «Θέρμη – Γαλάτιστα», ο Υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας  Θράκης) Σταύρος Καλαφάτης, στον Flash 99,4 FM της Θεσσαλονίκης και στην εκπομπή “Μεσημέρι με τον Flash” με τους δημοσιογράφους Θεόδωρο Παπαδόπουλο και Γιάννη Χαβιανίδη.

Και πρόσθεσε ότι: «Η παρέμβαση αυτή έγινε ώστε ο δρόμος να είναι πολύ πιο ασφαλής. Και μάλιστα έγινε πολύ πιο γρήγορα από τις συμβατικές υποχρεώσεις της αναδόχου εταιρείας. Είναι μια ευκαιρία να αναδείξουμε και τη γενικότερη προσπάθεια που υπάρχει στην περιοχή όσον αφορά τα έργα υποδομής, είτε αυτά αφορούν έργα του Υπουργείου Υποδομών, όπως το flyover, ένα σημαντικό έργο για το οποίο μέσα στον Ιανουάριο θα υπάρχει ένας προσωρινός ανάδοχος, είτε τη σιδηροδρομική σύνδεση που προκηρύχθηκε για το λιμάνι και τον προαστιακό της Δυτικής Θεσσαλονίκης, είτε την οδική σύνδεση με τον έκτο προβλήτα, που και αυτό έχει λυθεί».

Για τη φημολογία σχετικά με τη Διεύθυνση Ιδιωτικών Επενδύσεων του Τομέα Μακεδονίας Θράκης, ο κ. Καλαφάτης επισήμανε ότι: «Κάποιοι βιάστηκαν να κάνουν δημόσιο σχολιασμό και κριτική μιλώντας για κατάργηση και μεταφορά της στην Αθήνα. Αυτό τελικά δεν έγινε. Με τον τελευταίο νόμο που ψηφίσθηκε πριν από δύο μέρες έγινε καθαρό ότι η Διεύθυνση διατηρείται, παραμένει στη Θεσσαλονίκη και μάλιστα αυξάνει και τον όγκο της δουλειάς της κατά 40%.

Εκτός από τους φακέλους που έχει, θα διαχειρίζεται και επενδυτικά σχέδια ύψους από 1 μέχρι 3 εκ. ευρώ. Κάθε έξι μήνες θα υπάρχει αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών ώστε να είναι ευχαριστημένοι οι επενδυτές και να γίνεται η επεξεργασία των φακέλων γρήγορα, αποτελεσματικά και με διαφάνεια». Σχετικά με την υπηρεσία του προγράμματος INTERREG, ο Υφυπουργός Εσωτερικών υπογράμμισε: ότι «Πουθενά στο κείμενο του προσχεδίου νόμου δεν αναφέρεται ότι η υπηρεσία φεύγει από τη Θεσσαλονίκη, όπως πολλοί είχαν ως παραδοχή για την κριτική τους, ότι δηλ. αυτή μεταφέρεται στην Αθήνα».

Για τον αναπτυξιακό ρόλο του Τομέα Μακεδονίας – Θράκης, ο κ. Καλαφάτης ανέφερε ότι «Προσπαθούμε συντεταγμένα και ενταγμένα στην ευρύτερη κυβερνητική πολιτική και στο πλαίσιο λειτουργίας του επιτελικού κράτους να συμβάλλουμε στην υλοποίηση των κυβερνητικών πολιτικών στην ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας και της Θράκης». 

Για τον ΟΑΣΘ

«Ο ΟΑΣΘ βρισκόταν σε τραγική κατάσταση όταν ανέλαβε η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και όσον αφορά τη λειτουργία του αλλά και την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.  Τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους. Από 250 λεωφορεία που βρίσκονταν σε κυκλοφορία, μέσα σε λίγους μήνες έχουμε πάνω από 400 λεωφορεία που εξυπηρετούν την επιβατική κίνηση αυτή τη στιγμή. Υπάρχει θεαματική βελτίωση και συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού»

Για το Μετρό Θεσσαλονίκης

«Το έργο του Μετρό έχει μπει σε μια σειρά. Παραλάβαμε την επιδομή στη γραμμή στο 40% και είμαστε στο 80%. Το έργο θα παραδοθεί το 2023, αυτή είναι η στόχευση. Βλέπουμε ότι υπάρχουν κάποιοι οι οποίοι λυσσαλέα πολεμούν το έργο. Να γνωρίζετε ότι οι προσφυγές που κατατίθενται, εφόσον βρουν ευεπίφορο έδαφος, πάνε το έργο πίσω και δημιουργούν δεκάδες προβλήματα στην άμεση, έγκαιρη και πιο οικονομική διαχείριση του έργου». 

Για την πανδημία

«Πρέπει να μιλούν αυτοί που έχουν γνώση και όχι αυτοί που έχουν γνώμη. Αυτοί που έχουν γνώση είναι κυρίως οι άνθρωποι της επιστημονικής κοινότητας. Λαμβάνουμε τα μέτρα που απαιτούνται ώστε να μπορέσουμε όσο γίνεται πιο γρήγορα να βγούμε απ΄αυτόν τον εφιάλτη. Διαθέτουμε το πυρηνικό όπλο που λέγεται εμβολιασμός και θα πρέπει όλοι οι Έλληνες να το χρησιμοποιήσουμε».

Προηγούμενο άρθροΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ: Έχε το νου σου στο παιδί…
Επόμενο άρθροΣΤΟΝ ”ΚΗΠΟ” ΤΟΥ ΗΛΙΑ ΤΣΕΧΟΥ ”ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ ΠΟΝΤΙΑΚΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ – Η ΔΙΓΛΩΣΣΟΣ”, Ανάλεκτο 2021