Το νέο μοντέλο της, Scala, παρουσιάζει σήμερα η Skoda, στην Ελλάδα Πρόκειται για τον εκπρόσωπό της στη μικρομεσαία κατηγορία, που ενισχύεται πλέον με την είσοδο και άλλων μοντέλων που δημιούργησαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
Το νέο Scala, είναι το πρώτο μοντέλο της Skoda, που βασίζεται στο σύγχρονο πλαίσιο MQB-A0 του ομίλου Volkswagen. Eχει μήκος 4.36 μ. , πλάτος 1.79 μ. και ύψος 1.47 μ. Χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας (cd) από 0,29. Αυτό επιτεύχθηκε χάρη στο ειδικά μελετημένο αμάξωμα που εξελίχθηκε με τη χρήση εξελιγμένων μαθηματικών προσομοιώσεων και μιας εικονικής αεροδυναμικής σήραγγας.
Το εσωτερικό διακρίνεται για την εργονομία και τους μεγάλους χώρους. Διαθέτει μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ της κατηγορίας (467 λίτρα), ενώ αν αναδιπλωθούν τα διαιρούμενα (60:40) πίσω καθίσματα αυξάνεται στα 1.410 λίτρα.Το προαιρετικό Sport Chassis Control, είναι για πρώτη φορά διαθέσιμο σε μοντέλο της μάρκας. Η σπορ ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 15 χιλ. σε σχέση με τη στάνταρ, ενώ μπορεί να ρυθμιστεί σε Normal η Sport μέσω του Driving Mode Select.
Κινητήρες βενζίνης TSI, 1.0 με ισχύ 95 είτε 116 ίππους, 1.5 150 ίππων και ντίζελ 1.6 TDI 115 ίππων. Συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια (5 ή 6 σχέσεων) είτε με αυτόματο DSG με 7 σχέσεις.
Τα συστήματα Swing, Bolero και Amundsen της τρίτης γενιάς infotainment χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά σε μοντέλα του ομίλου Volkswagen και έχουν οθόνες από 6,5 έως 9,2 ίντσες και μπορούν να συνδυαστούν προαιρετικά με το Sound System με τα δέκα ηχεία.
Χάρη στην ενσωματωμένη LTE eSIM, το αυτοκίνητο είναι πάντα online και εκτός από το eCall παρέχει πρόσβαση στις online υπηρεσίες του Skoda Connect, όπως για παράδειγμα το Infotainment Online με εφαρμογές (App) που μπορεί να τις κατεβάσει κανείς από το Shop ή το Care Connect για πρόσβαση στο αυτοκίνητο από απόσταση και το Proactive Service.
Διαθέσιμη είναι και η ασύρματη τεχνολογία SmartLink+, καθώς και Wi-Fi hotspot, θύρες USB-C και Phone Box με δυνατότητα ασύρματης φόρτισης. Το SCALA διαθέτει επίσης εξελιγμένο φωνητικό έλεγχο.
Πέρα από τους προβολείς και τα πίσω φώτα, που όλα είναι στάνταρ LED και τους μέχρι εννέα αερόσακους- με αερόσακο γονάτου για τον οδηγό και για πρώτη φορά στην κατηγορία προαιρετικούς πίσω πλευρικούς αερόσακους- διαθέτει μια σειρά συστημάτων υποβοήθησης που συνήθως υπάρχουν σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών.
Το Side Assist (Πλευρική Υποβοήθηση) που εντοπίζει σε απόσταση μέχρι και 70 μ. αυτοκίνητα που προσεγγίζουν και βρίσκονται στην τυφλή γωνία, το Adaptive Cruise Control (ACC, ενεργό σύστημα διατήρησης ταχύτητας) για ταχύτητες έως και 210 χλμ./ώρα και το Park Assist (αυτόματη στάθμευση) είναι προαιρετικά.
Τα Lane Assist (Διατήρηση Λωρίδας) και Front Assist (Εμπρός Υποβοήθηση), που περιλαμβάνει τις λειτουργίες City Emergency Brake (Αυτόματη Πέδηση) και Pedestrian Protection (Προστασία Πεζών) είναι στάνταρ.
Στην περίπτωση μιας επικείμενης σύγκρουσης το προαιρετικό ενεργό σύστημα προστασίας επιβαινόντων Crew Protect Assist κλείνει αυτόματο τα τυχόν ανοιχτά παράθυρα και συσφίγγει τις εμπρός ζώνες ασφάλειας.
Ο τιμοκατάλογος ξεκινά από τα 14.880 ευρώ.
ΑΠΕ-ΜΠΕ