Σημεία Συνέντευξης του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικού Εκπροσώπου Παύλου Μαρινάκη στο ραδιοφωνικό σταθμό ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Σημεία Συνέντευξης του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικού Εκπροσώπου Παύλου Μαρινάκη στο ραδιοφωνικό σταθμό ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ με τη δημοσιογράφο Νίκη Λυμπεράκη

Για τα πορίσματα των κομμάτων στην εξεταστική επιτροπή για την τραγωδία των Τεμπών και την ασφάλεια του ελληνικού σιδηροδρόμου

Αυτό το οποίο συνέβη πριν από περίπου έναν χρόνο είναι άνευ προηγουμένου σε ένα μέσο το οποίο χρησιμοποιούσαμε σχεδόν όλοι όσοι έχουμε σπουδάσει στην ελληνική επαρχία και πηγαίναμε από τη μια πόλη στην άλλη, όσοι έχουμε κινηθεί για τη δουλειά μας με ένα τόσο διαδεδομένο μέσο, όπως ο σιδηρόδρομος. Ήταν μία τραγωδία, ένα δυστύχημα τραγικό. Και είναι προφανές ότι υπάρχει μεγάλη οργή, πέραν των συγγενών που αυτό που έχουν περάσει εκείνοι δεν μπορεί να το καταλάβει κανείς άλλος, αλλά και των απλών ανθρώπων. Μέσα σε αυτό προστέθηκε και μια προσπάθεια που κάνει συντονισμένα η Αντιπολίτευση, είτε με διάδοση fake news από κάποια κόμματα, είτε με το να προσπαθεί να στήσει πολιτικό παιχνίδι στις πλάτες οργισμένων ανθρώπων. Είναι μία κατάσταση την οποία η Κυβέρνηση οφείλει με νηφαλιότητα, με ψυχραιμία να ακούσει ό,τι λέγεται, να απαντάει σε ό,τι την αφορά και βέβαια να ζητάει, όπως και ο κάθε λογικός άνθρωπος, να χυθεί άπλετο φως από τη Δικαιοσύνη.

Για μένα η Δικαιοσύνη είναι το κορυφαίο σκέλος στη διερεύνηση της υπόθεσης. Η Δικαιοσύνη ερευνά όλες τις πτυχές, συλλέγει καταθέσεις, μαρτυρίες, έγγραφα και θα βγάλει τα δικά της πορίσματα. Και τίποτα από όλα αυτά τα οποία διακινούνται ως fake news, ως μύθοι, ως αστικοί μύθοι οι οποίοι χτίζονται στις πλάτες πονεμένων ανθρώπων αυτή τη στιγμή δεν φαίνεται ότι επιβεβαιώνονται. Ας μην προδικάζουμε τις αποφάσεις της Δικαιοσύνης. Το λέω ειλικρινά και χωρίς να θέλω να πω τίποτα περισσότερο.

Ως προς το σκέλος της Εξεταστικής, τα ίδια τα πορίσματα ή τέλος πάντων οι προτάσεις – αναφέρομαι στο ΠΑΣΟΚ που δεν κατέθεσε- δείχνουν το πόσο σοβαρά πήρε το θέμα της Εξεταστικής το κάθε κόμμα. Η κυβερνητική πλειοψηφία κατέθεσε ένα πόρισμα, πάνω από 600 σελίδες, με τη δική της τεκμηρίωση, γιατί είναι μια πάρα πολύ σοβαρή υπόθεση, ένα τραγικό δυστύχημα και προσπαθήσαμε ως κυβερνητική πλειοψηφία να τεκμηριώσουμε κάθε μας συμπέρασμα.

Ο ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσε ένα ολιγοσέλιδο πόρισμα με μόνο στόχο τη στοχοποίηση συγκεκριμένων πολιτικών προσώπων, χωρίς να λέει κάτι συγκεκριμένο. Και το ΠΑΣΟΚ περίπου 20 σελίδων μια πρόταση, όπου στο τέλος της ημέρας δεν λέει και κάτι περισσότερο.

Στην Εξεταστική των Τεμπών εξετάστηκαν οι περισσότεροι μάρτυρες από οποιαδήποτε άλλη Εξεταστική και μάλιστα πλην ενός, όλοι ήταν προτάσεις των κομμάτων της Αντιπολίτευσης.

Εμείς προσπαθούμε να μιλάμε τεκμηριωμένα. Το να βγαίνει κάποιος και να λέει «η Κυβέρνηση συγκαλύπτει», θεωρώ ότι δεν προσφέρει τίποτα στον δημόσιο διάλογο, δημιουργεί εντυπώσεις, ενδεχομένως επηρεάζει κάποιους συμπολίτες μας, αλλά στο τέλος της ημέρας δεν προσφέρει τίποτα. Εμείς ό,τι λέμε το συνοδεύουμε με στοιχεία. Δεν υπάρχει κανένα σοβαρό επιχείρημα, καμία σοβαρή τεκμηρίωση που να καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη συγκαλύπτει το συγκεκριμένο δυστύχημα.

Σε ένα τόσο τραγικό δυστύχημα, υπάρχει συντονισμένη προσπάθεια εργαλειοποίησης και διακίνησης fake news. Στόχος της Αντιπολίτευσης – και αυτό φάνηκε και από τη συζήτηση που προηγήθηκε της Εξεταστικής – είναι ό,τι και να συνέβαινε στο τέλος της ημέρας στην Εξεταστική να βγάλουν το συμπέρασμα ότι υπήρξε συγκάλυψη. Όσοι μάρτυρες και να καλούνταν, τα κόμματα της Αντιπολίτευσης θα έρχονταν να πουν στη συνέχεια ότι έπρεπε να κληθούν και άλλοι τόσοι, γιατί ο μόνος τους στόχος είναι πάνω σε ένα τραγικό δυστύχημα να χτίσουν ένα πολιτικό αφήγημα.

 

Για τα ζητήματα προστασίας των προσωπικών δεδομένων των πολιτών και την επιστολική ψήφο

Εδώ είναι πολύ σημαντικό να ξεκαθαρίσω και έχει μεγάλη αξία ότι όλη αυτή η συζήτηση -ασχέτως του πού θα καταλήξουν αυτοί οι οποίοι την ερευνούν και κυρίως η Ανεξάρτητη Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων- δεν έχει καμία σχέση με την επιστολική ψήφο.

Γιατί επιχειρείται μια πάρα πολύ επικίνδυνη προσπάθεια να απαξιωθεί η επιστολική ψήφος, κάτι το οποίο δεν έχει καμία σχέση με τη συζήτηση για τα mails που έστειλε η κ. Ασημακοπούλου.

Εγώ θα επαναλάβω αυτό που είπε και ο Πρωθυπουργός: Εμείς, είτε αφορά δικό μας βουλευτή ή ευρωβουλευτή, είτε αφορά άλλου κόμματος, θεωρούμε ότι είναι απολύτως σεβαστές και πρέπει να τις αφήσουμε τις Ανεξάρτητες Αρχές ή τη Δικαιοσύνη, αναλόγως την περίπτωση, να κάνουν τη δουλειά τους. Εν προκειμένω, είναι μια έρευνα εν εξελίξει από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Θα περιμένουμε τα πορίσματά της. Θα περιμένουμε και τα πορίσματα της έρευνας που κάνει και το Υπουργείο Εσωτερικών για την περίοδο εκείνη. Καμία σχέση όλο αυτό με την επιστολική ψήφο. Δεν υπάρχει κανένα θέμα και καμία διακινδύνευση ενόψει και των ευρωεκλογών. Και εδώ θα είμαστε, να επανέλθουμε για να τοποθετηθούμε. Εμείς δεν προδικάζουμε ούτε πορίσματα, ούτε έρευνες, ούτε ελέγχους.

Εγώ δεν θα κρύψω τα λόγια μου. Θα σας πω το εξής: Το ζήτημα των προσωπικών δεδομένων και το πόσο ενοχλούνται πολλοί από εμάς, σχεδόν όλοι μας, με mails, με μηνύματα, με τηλέφωνα, από ανθρώπους είτε πολιτικούς, είτε εταιρείες, που ουδέποτε, όχι μας γνωρίζουν, ούτε ανήκαμε καν στον χώρο τους, είναι κάτι που είναι πολύ σοβαρό θέμα. Γι΄ αυτό και αυστηροποιήσαμε ως Κυβέρνηση, το 2019, τη νομοθεσία, με μια ευρωπαϊκή οδηγία που εκκρεμούσε από τα μέσα του 2018 και εφαρμόστηκε στους τρεις πρώτους μήνες διακυβέρνησής μας και πάνω σε αυτή την αυστηρή νομοθεσία εξετάζεται κάθε καταγγελία και κάθε υπόθεση, όπως αυτή της κυρίας Ασημακοπούλου.

Η αίσθηση που έχω ως νομικός, είναι ότι οι χρόνοι της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων είναι πολύ πιο γρήγοροι από αυτούς που έχουμε συνηθίσει από άλλες έρευνες, που έχουν να κάνουν, για παράδειγμα, με τη Δικαιοσύνη, γιατί πολύ απλά είναι μια διαδικασία πολύ λιγότερο σύνθετη από ό,τι μια προκαταρκτική εξέταση.

 

Για το ψηφοδέλτιο της ΝΔ στις Ευρωεκλογές

Το ψηφοδέλτιο, το οποίο είναι αποκλειστική απόφαση του Πρωθυπουργού, ως Προέδρου της Ν.Δ., θα αντικατοπτρίζει τις πολιτικές μας και τις στοχεύσεις μας. Θα έχει μέσα ανθρώπους, οι οποίοι ο κάθε ένας και η κάθε μία εξ αυτών, με τα ένσημα και την πορεία τους, θα αντιπροσωπεύουν από μια τουλάχιστον πτυχή της πολιτικής μας. Τι έχουμε καταφέρει; Έχουμε καταφέρει αυτό το οποίο κάποτε χαρακτηριζόταν με τη χρήση ταμπελών «Δεξιά», «Κέντρο», εμείς να το μετουσιώσουμε σε εφαρμόσιμη πολιτική. Και σε πάρα πολύ δύσκολα χρόνια να έχουμε μετρήσιμο αποτέλεσμα. Βέβαια, έχουμε να κάνουμε πολλά ακόμα.

Κάποιοι χρησιμοποιούν ταμπέλες, έρχονται και λένε «είναι δεξιοί», όπως ο κ. Βελόπουλος -εγώ δεν θα κρύψω τα λόγια μου- και στην πράξη έρχονται και συμπράττουν με την Αριστερά, τη ρητορική της άκρας Αριστεράς και την Κεντροαριστερά.

Η απάντηση δεν κρύβεται στις ταμπέλες. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν επιλέγει υποψηφίους με βάση τις ταμπέλες. Επιλέγει υποψηφίους με βάση την ουσία. Όταν, δηλαδή, συμμερίζονται βασικές πτυχές της πολιτικής, την οποία εφαρμόζει. Ο καθένας θα αξιολογηθεί με βάση -το ξαναλέω- τις θέσεις του, τις ιδέες του, τις απόψεις του, τι έχει να κομίσει, την επαγγελματική του σταδιοδρομία. Προφανώς κάθε εν ενεργεία, αυτή τη στιγμή, ευρωβουλευτής της Ν.Δ. έχει το δικαίωμα να θέσει τον εαυτό του, οποιοσδήποτε ή οποιαδήποτε, εκ νέου στη διάθεση του Προέδρου για τις τελικές αποφάσεις.

Για τη λειτουργία μη κρατικών – μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων

Η άποψή μας έχει εκφραστεί και έχει επιβεβαιωθεί από πληθώρα έγκριτων επιστημόνων, ότι είναι ένα πλήρως συνταγματικό νομοσχέδιο. Στο τέλος της ημέρας, εμείς έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στη Δικαιοσύνη, η οποία κάνει τη δουλειά της, χωρίς εμείς να προδικάζουμε. Αλλά πιστεύουμε σε αυτό το νομοσχέδιο και στο κομμάτι της συνταγματικότητάς του και στο κομμάτι της αναγκαιότητάς του. Η Ελλάδα, είχε μείνει μόνη της μαζί με την Κούβα σε ολόκληρο τον κόσμο, κυρίως λόγω των ιδεοληψιών της από πλευράς της Κεντροαριστεράς.

Θεωρούμε ότι θα υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για τη λειτουργία παραρτημάτων μη κρατικών – μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων στην Ελλάδα. Στους επόμενους μήνες αυτό θα αρχίσει να ξεδιπλώνεται, με στόχο να έχουμε εν πλήρη λειτουργία κάποια μη κρατικά πανεπιστήμια. Εδώ μιλάμε για παραρτήματα ξένων Α.Ε.Ι..

Μιλάμε για μη κερδοσκοπικά παραρτήματα. Οι προϋποθέσεις λειτουργίας είναι πιο αυστηρές από οποιαδήποτε άλλη χώρα στην Ευρώπη και μάλιστα, κρίνονται, όχι μόνο για την ίδρυσή τους και τη λειτουργία τους, κρίνονται και κατά τη διάρκεια της λειτουργίας τους. Αν κάποιος παραβιάσει κανόνες, όπως είναι να έχει κάποιον ελάχιστον αριθμό καθηγητών, κτηριακές υποδομές, ελάχιστο κύκλο σπουδών, τότε θα πάψει να έχει την άδεια λειτουργίας. Ήμασταν ξεκάθαροι από την αρχή και γι΄ αυτό έχουμε διαχωρίσει το θέμα αυτό -και μιλάμε για παραρτήματα μη κερδοσκοπικά- από την αναθεώρηση του άρθρου 16, που εμείς μένουμε πιστοί στις θέσεις μας και θα προχωρήσουμε και σε αυτή την αναθεώρηση. Οι συνταγματολόγοι έχουν τοποθετηθεί και πολλοί μάλιστα που δεν ανήκουν στον χώρο μας, όπως ο κ. Βενιζέλος, ο κ. Αλιβιζάτος, τοποθετήθηκαν ανοιχτά υπέρ του συγκεκριμένου νομοσχεδίου.

Η μεγάλη εικόνα είναι οι 40.000 Έλληνες φοιτητές που σπουδάζουν στο εξωτερικό και είναι περισσότεροι σε απόλυτο αριθμό από άλλες μεγαλύτερες χώρες. Γιατί κάποιος, ο οποίος είχε σπουδάσει στο εξωτερικό σε ένα μη κρατικό πανεπιστήμιο, να έρχεται και να κουνά το δάχτυλο ουσιαστικά σε έναν, ο οποίος δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να πάει στο εξωτερικό, να απαγορεύει πρακτικά σε κάποιον άλλον αν θέλει να σπουδάσει στη χώρα του σε ένα μη κρατικό. Μήπως πρέπει να κοιταχτεί στον καθρέπτη αυτός ο πολιτικός χώρος, που το μόνο που ξέρει να κάνει όλα αυτά τα χρόνια είναι να διαμαρτύρεται και με τα ίδια συνθήματα να βγαίνει στον δρόμο και να αναρωτηθεί, μήπως τελικά οι υπόλοιποι έχουν δίκιο που αναπτύσσονται και εκείνοι έχουν άδικο;

 

Για την αύξηση των εισοδημάτων, την ακρίβεια και τα μόνιμα μέτρα αντιμετώπισής της

Η πρώτη διαπίστωση είναι ότι έχουμε αύξηση και του κατώτατου και του μέσου μισθού και του διαθέσιμου εισοδήματος στη χώρα μας. Ο κατώτατος μισθός 20%, ο μέσος μισθός 15% και το διαθέσιμο εισόδημα μεσοσταθμικά 7,5% συν 8% τα τελευταία δύο χρόνια. Και βέβαια, ταυτόχρονα, με μόνιμες παρεμβάσεις της Κυβέρνησης και δημιουργία 400.000 θέσεων εργασίας και αυτό έχει την αξία του. Δηλαδή και δημιουργείς δουλειές και αυξάνεις τον μέσο μισθό. Και βέβαια, παράλληλα, λόγω της εισαγόμενης πληθωριστικής κρίσης και στη χώρα μας και στις υπόλοιπες χώρες, έχουμε αύξηση του κόστους, λόγω του πληθωρισμού.

Σωρευτικά ο πληθωρισμός στη χώρα μας, τα τελευταία χρόνια που έχουμε εισαγόμενο πληθωρισμό είναι περίπου 14% προς το 15%. Η αύξηση του μέσου μισθού και του διαθέσιμου εισοδήματος είναι κατά τι παραπάνω. Τι σημαίνει αυτό; Ότι είναι πολύ σημαντικές οι παρεμβάσεις μας, όμως, όσο υπάρχει πληθωρισμός, δεν έχουν φανεί στο απόλυτο μέγεθος, γιατί μειώνονται λόγω της ακρίβειας.

Προσέξτε, όμως: Έχουμε τετραπλάσιο ρυθμό ανάπτυξης στην Ευρώπη. Μια οικονομία, δηλαδή, που πρωταγωνιστεί.

Η Ελλάδα στα τρόφιμα, σε επίπεδο διετίας, είναι ακριβώς στον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Όταν είσαι στον ευρωπαϊκό μέσο όρο, σημαίνει ότι μετράται ένα πρόβλημα για όλη την Ευρώπη. Αλλιώς θα έκαναν πίνακες μόνο για την Ελλάδα, όπως γινόταν μέχρι το 2015. Και από το 2015 και μετά, το πρόβλημα δεν είναι η Ελλάδα.

Για τους ελέγχους στην αγορά

Η Ελλάδα ήταν μια χώρα που μέχρι το 2019 είχε μια υπηρεσία -φάντασμα για τους ελέγχους της ενδεχόμενης απληστίας των επιχειρήσεων. Και έχει έρθει τώρα η χώρα αυτή, έχει φτιάξει τη ΔΙΜΕΑ, έχει προσλάβει προσωπικό και τα τελευταία δύο χρόνια, έχουμε πρόστιμα πάνω από 16 εκατομμύρια ευρώ, σε πάνω από 20.000 περιπτώσεις ελέγχων, με τα ονόματα των εταιρειών να αναρτώνται και το ύψος του προστίμου να είναι πολλαπλάσιο της παραβατικής συμπεριφοράς της κάθε εταιρείας. Τα πρόστιμα μπαίνουν με βάση το ύψος της παραβατικής συμπεριφοράς για κάθε περίπτωση. Δεν σημαίνει ότι επειδή μια εταιρεία βγάζει κέρδη, είναι a priori παραβατική. Παραβατική είναι αν παραβιάζει τους νόμους για το μέγιστο περιθώριο κέρδους, σε κάθε περίπτωση, προϊόντος, αν κάνει εικονικές εκπτώσεις, αν κάνει μια σειρά από αδικήματα. Αν, λοιπόν, για παράδειγμα, η παραβατική συμπεριφορά σε ένα συγκεκριμένο προϊόν, σε ένα σαμπουάν, είναι 500.000, τότε το πρόστιμο είναι πολλαπλάσιο της παραβατικής συμπεριφοράς. Έτσι λέει ο νόμος και αυτό εφαρμόζει και η ΔΙΜΕΑ. Μια εταιρεία μπορεί να έχει κέρδη και να μην παρανομεί. Μπορεί μια εταιρεία να έχει λιγότερα κέρδη ή περισσότερα κέρδη από μια άλλη και να παρανομεί. Έχουμε δει πρόστιμα σε κολοσσούς και σε μικρότερες εταιρείες και σε μεγαλύτερες και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε.

Για την Υγεία και τα απογευματινά χειρουργεία

Έχουμε το πιο φιλόδοξο πρόγραμμα -το οποίο υλοποιείται σημείο-σημείο- ενίσχυσης των νοσοκομείων και των Κέντρων Υγείας, των τελευταίων ετών, από το Ταμείο Ανάκαμψης. Πολλά δισεκατομμύρια συνολικά για την Υγεία. Μόνο 750 εκατομμύρια ευρώ πάνε στα νοσοκομεία και στα Κέντρα Υγείας. Προφανώς και θα ενισχύσουμε και άλλο και με προσωπικό τα νοσοκομεία, 6.500 είναι οι διορισμοί. Και τις αίθουσες θα ενισχύσουμε και ήδη ανακαινίζουμε νοσοκομεία, εγκαινιάζονται νέες πτέρυγες, δημιουργούνται σε κλινικές υποδομές που δεν υπήρχαν. Αυτά συμβαίνουν στην Ελλάδα.

Το θέμα των απογευματινών χειρουργείων είναι μια χαρακτηριστική περίπτωση όπου αν κάτσει και το δει κανείς σημείο-σημείο, ο μόνος ζημιωμένος είναι οι ιδιωτικές δομές Υγείας. Κατ΄ αρχάς,  να πούμε ότι υπάρχει ρήτρα πλήρους λειτουργίας των πρωινών χειρουργείων. Αν, δηλαδή, μια κλινική κάνει έστω και ένα λιγότερο πρωινό χειρουργείο από μήνα σε μήνα, από όσα έκανε μέχρι σήμερα, δεν έχει το δικαίωμα το κάνει απογευματινά χειρουργεία.

Αυτός ο οποίος είναι σε μια αναμονή και επιλέξει νωρίτερα να χειρουργηθεί σε απογευματινό χειρουργείο, θα το κάνει δωρεάν. Τι θα καταφέρει; Θα καταφέρει να χειρουργηθεί νωρίτερα. Θα πάρει λεφτά και ο γιατρός του νοσοκομείου.

Υπάρχουν πλέον τρεις διαφορετικές επιλογές για όποιον θέλει να χειρουργηθεί. Μέχρι τώρα ήταν δύο: να πάει σε ένα πρωινό χειρουργείο ή να πάει σε ένα ιδιωτικό νοσοκομείο. Αν πήγαινε σε πρωινό χειρουργείο, έμπαινε στην ενιαία λίστα χειρουργείων, την οποία θεσπίσαμε τους προηγούμενους μήνες για να μην υπάρχει ζήτημα παράκαμψης. Αν τώρα θέλει από το πρωινό χειρουργείο να πάει σε απογευματινό χειρουργείο, χειρουργείται νωρίτερα. Κάποιος ο οποίος θέλει να παραμείνει στα πρωινά χειρουργεία, παραμένει στα πρωινά χειρουργεία, χειρουργείται νωρίτερα, γιατί; Γιατί κάποιοι από αυτούς που βρίσκονταν μπροστά του σε αναμονή, θα έχουν πάει στα απογευματινά χειρουργεία.

Περίπτωση τρίτη: Κάποιος ο οποίος δεν είναι ούτε στη λίστα των πρωινών, ούτε στη λίστα τω απογευματινών μέχρι τώρα και επιλέγει, αντί να πάει σε μια ιδιωτική δομή, να πάει να χειρουργηθεί σε απογευματινό χειρουργείο, εκεί αυτός θα πληρώσει, αλλά θα πληρώσει πολύ λιγότερα από όσα θα πλήρωνε, αν πήγαινε σε μια ιδιωτική δομή. Εννοείται ότι θα μπορούσε να πάει δωρεάν στα πρωινά.

Η Κυβέρνησή μας τα πρώτα τέσσερα χρόνια είχε να διαχειριστεί τη μεγαλύτερη υγειονομική κρίση στην ιστορία. Κατάφερε να διπλασιάσει τις Μ.Ε.Θ. και κατάφερε να αυξήσει, σε αυτές τις συνθήκες, κατά 9.000 το προσωπικό του Ε.Σ.Υ.. Έρχεται, λοιπόν, τώρα η Κυβέρνηση αυτή και λέει, αποδεχόμενη ότι υπάρχουν πολλές παθογένειες: Κάναμε αρκετά βήματα, χρειάζεται να κάνουμε άλματα. Γι΄ αυτό και η μερίδα του λέοντος στις προσλήψεις, μόνο για τη φετινή χρονιά και για την επόμενη τετραετία, είναι στην Υγεία. Και δεν είναι «θα». Είναι προσλήψεις που έχουν ήδη ξεκινήσει να υλοποιούνται, προκηρύξεις που έχουν βγει.

Προηγούμενο άρθροΥπΑΑΤ, Λευτέρης Αυγενάκης σε εκδήλωση του Ινστιτούτου Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής
Επόμενο άρθροΤα θέματα της αστυνόμευσης και της δημόσιας ασφάλειας στις συναντήσεις του Διαμαντή Γκολιδάκη