Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην πόλη της Βέροιας

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΗΜΑΘΙΑΣ

Αποβλέποντας στην ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της οδικής κυκλοφορίας, την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων, την εξυπηρέτηση και ασφάλεια του κοινού κατά τη διάρκεια εργασιών τοποθέτησης οπτικών ινών,

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Άρθρο 1ο

Κατά το χρονικό διάστημα από Δευτέρα 25-07-2022 και για εκατόν δέκα έξι (116) ημέρες:

Α. Την απαγόρευση της κυκλοφορίας παντός είδους οχημάτων, σύμφωνα με τις εγκεκριμένες μελέτες, στις κάτωθι οδούς:

1. Ανώνυμη Αγροτική Οδός, σε απόσταση 230 μέτρων από την συμβολή της με την Επαρχιακή Οδό Βέροιας Κυδονοχωρίου.

2. Δαβάκη, στη συμβολή της με την οδό Ανοίξεως.

3. Παστέρ, από τη συμβολή της με την οδό 28ης Οκτωβρίου έως τη συμβολή της με την οδό
Εληάς.

4. Μ. Αλεξάνδρου:
i) από τη συμβολή της με την οδό Βενιζέλου έως τη συμβολή της με την οδό Παύλου Μελά,
στα τμήματα της οδού με πλάτος 3,25 μέτρα.
ii) από τη συμβολή της με την οδό Παύλου Μελά έως τη συμβολή της με την οδό Ανοίξεως.

5. Π. Μελά, από τη συμβολή της με την οδό Μ. Αλεξάνδρου έως τη συμβολή της με την οδό
Ανοίξεως.

6. Αγ. Παταπίου, από τη συμβολή της με την οδό Μαλακούση έως τη συμβολή της με την
οδό Καπ. Άγρα.

7. Καπ. Άγρα από Ο.Τ. 211 έως Ο.Τ. 218, στο κάθετο τμήμα (αδιεξόδου) της οδού Εδέσσης.

8. Κρήτης, από τη συμβολή της με την οδό Μπιζανίου έως το Ο.Τ. 203-204.

9. Μαλακούση, από τη συμβολή της με την οδό Ήρας έως τη συμβολή της με την οδό Βενιζέλου, στα τμήματα της οδού που θα πραγματοποιηθεί κάθετη τομή του οδοστρώματος.

10. Ήρας, από τη συμβολή της με την οδό Μαλακούση έως τη συμβολή της με την οδό Εμ.
Ζάχου, στα τμήματα της οδού που θα πραγματοποιηθεί κάθετη τομή του οδοστρώματος.

Β. Την εναλλάξ κυκλοφορία των οχημάτων από το εναπομένον κάθε φορά ρεύμα κυκλοφορίας, λόγω αποκλεισμού του έτερου, με τη βοήθεια σηματωρών, σύμφωνα με τις εγκεκριμένες μελέτες, στις κάτωθι οδούς:

1. Επαρχιακή Οδός Βέροιας – Κυδονοχωρίου, από τη συμβολή της με ανώνυμη αγροτική οδό έως τη συμβολή με την Νέα Περιφερειακή Οδό Βέροιας Νάουσας.

2. Κουντουριώτου, από τη συμβολή της με την Νέα Περιφερειακή Οδό Βέροιας Νάουσας έως και την συμβολή της με την Λ. Ανοίξεως.

3. Ανοίξεως, από την συμβολή της με την οδό Κουντουριώτου έως και την συμβολή της με
την οδό 28ης Οκτωβρίου, στα τμήματα της οδού με πλάτος μικρότερο από 7,80 μέτρα καθώς και στο τμήμα της οδού που θα πραγματοποιηθεί κάθετη τομή του οδοστρώματος.

4. 28ης Οκτωβρίου, από τη συμβολή της με την οδό Ανοίξεως έως τη συμβολή της με την οδό Δαβάκη.

5. Παστέρ, στη συμβολή της με την οδό Εληάς.

6. Μαλακούση, από τη συμβολή της με την οδό μεταξύ Ήρας έως τη συμβολή της με την οδό Τρεμπεσίνας, στα τμήματα της οδού που θα πραγματοποιηθεί κάθετη τομή του οδοστρώματος.

7. Τρεμπεσίνας, από τη συμβολή της με την οδό Κονίτσης έως τη συμβολή της με την οδό
Πίνδου, στα τμήματα της οδού που θα πραγματοποιηθεί κάθετη τομή του οδοστρώματος.

8. Βενιζέλου, από τη συμβολή της με την οδό Κονίτσης έως τη συμβολή της με Ο.Τ. 166Α.

Γ. Την στένωση λωρίδας κυκλοφορίας και την κυκλοφορία των οχημάτων από το εναπομένον κάθε φορά ρεύμα κυκλοφορίας, σύμφωνα με τις εγκεκριμένες μελέτες, στις κάτωθι οδούς:

1. Ανοίξεως, από την συμβολή της με την οδό Κουντουριώτου έως και την συμβολή της με
την οδό 28ης Οκτωβρίου, στα τμήματα της οδού με πλάτος μεγαλύτερο από 7,80 μέτρα.

2. 28ης Οκτωβρίου, από τη συμβολή της με την οδό Δαβάκη έως τη συμβολή της με την
οδό Παστέρ.

  1. Δαβάκη, από τη συμβολή της με την οδό 28ης Οκτωβρίου έως τη συμβολή της με την οδό
    Ανοίξεως.

4. Παστέρ:
i) από τη συμβολή της με την οδό Εληάς έως τη συμβολή της με την οδό Εδέσσης.
ii)από τη συμβολή της με την οδό Εδέσσης έως τη συμβολή της με την οδό Ανοίξεως.

5. Εδέσσης, από τη συμβολή της με την οδό Παστέρ έως τη συμβολή της με την οδό Ήρας.

6. Εμ. Ζάχου, από τη συμβολή της με την οδό Μ. Αλεξάνδρου έως τη συμβολή της με την
οδό Κονίτσης.

7. Κωτουνίου, από τη συμβολή της με την οδό Ανοίξεως, έως τη συμβολή της με την οδό
Μ. Αλεξάνδρου.

8. Καρακωστή, από τη συμβολή της με την οδό Βενιζέλου έως τη συμβολή της με την οδό
Ανοίξεως.

9. Μ. Αλεξάνδρου, από τη συμβολή της με την οδό Βενιζέλου έως τη συμβολή της με την
οδό Παύλου Μελά, στα τμήματα της οδού με πλάτος 5,50 μέτρα και 7,50 μέτρα.

10. Π. Μελά, στα τμήματα της οδού με πλάτος από 6,00 έως 8,00 μέτρα.

11. Καπ. Άγρα, από τη συμβολή της με την οδό Αγ. Παταπίου έως τη συμβολή της με την
οδό Βενιζέλου.

12. Μαλακούση:
i) από τη συμβολή της με την οδό Ήρας έως τη συμβολή της με την οδό Βενιζέλου, στα τμήματα της οδού που θα πραγματοποιηθεί παράλληλη τομή του οδοστρώματος.

ii) από τη συμβολή της με την οδό μεταξύ Ήρας έως τη συμβολή της με την οδό Τρεμπεσίνας, στα τμήματα της οδού που θα πραγματοποιηθεί παράλληλη τομή του οδοστρώματος.

13. Αντωνιάδη, από τη συμβολή της με την οδό Εδέσσης έως τη συμβολή της με την οδό
Ανοίξεως, συμπεριλαμβανομένης και της παρόδου Αντωνιάδη.

14. Ήρας, από τη συμβολή της με την οδό Μαλακούση έως τη συμβολή της με την οδό Εμ.
Ζάχου, στα τμήματα της οδού που θα πραγματοποιηθεί παράλληλη τομή του οδοστρώματος.

15. Τρεμπεσίνας, από τη συμβολή της με την οδό Κονίτσης έως τη συμβολή της με την οδό
Πίνδου, στα τμήματα της οδού που θα πραγματοποιηθεί παράλληλη τομή του οδοστρώματος.

16. Κονίτσης, από τη συμβολή της με την οδό Τρεμπεσίνας, έως τη συμβολή της με την
οδό Βενιζέλου.

17. Πίνδου, από τη συμβολή της με την οδό Κονίτσης έως τη συμβολή της με την οδό
Τρεμπεσίνας (Ο.Τ. 207-208).

18. Μπιζανίου, από τη συμβολή της με την οδό Εμ. Ζάχου, έως τη συμβολή της με την οδό
Ανοίξεως.

Δ. Για τις εργασίες κατασκευής φρεατίων διέλευσης επί του οδοστρώματος, την στένωση λωρίδας κυκλοφορίας και την κυκλοφορία των οχημάτων από το εναπομένον κάθε φορά ρεύμα κυκλοφορίας, σύμφωνα με τις εγκεκριμένες μελέτες, διάρκειας 24 ωρών, με πινακίδες και αναλάμποντες φανούς:

i) στη συμβολή των οδών Εμ. Ζάχου και Καρακωστή με γεωγραφικό πλάτος 40ο31’29.40 ́ ́
και γεωγραφικό μήκος 22ο12 ́23.75.

ii) στη συμβολή των οδών Εμ. Ζάχου και Μ. Αλεξάνδρου με γεωγραφικό πλάτος 40ο31’32.47 ́ ́ και γεωγραφικό μήκος 22ο12 ́22.13.

iii) στη συμβολή των οδών Κονίτσης και Τρεμπεσίνας με γεωγραφικό πλάτος 40ο31’38.49 ́ ́και γεωγραφικό μήκος 22ο12 ́15.86.

iv) στην οδό Μερκ. Καρακωστή με γεωγραφικό πλάτος 40ο31’29.86 ́ ́ και γεωγραφικό μήκος 22ο12 ́25.19.

v) στη συμβολή των οδών Κουντουριώτου και Σάμου με γεωγραφικό πλάτος 40ο31’19.16 ́ ́ και γεωγραφικό μήκος 22ο12 ́35.74.

vi) στη συμβολή των οδών 28ης Οκτωβρίου και Δαβάκη με γεωγραφικό πλάτος 40ο31’21.40 ́ ́ και γεωγραφικό μήκος 22ο12 ́23.12.

vii) στη συμβολή των οδών Κωτουνίου και Παστέρ με γεωγραφικό πλάτος 40ο31’27.07 ́ ́
και γεωγραφικό μήκος 22ο12 ́24.85.

viii) στη συμβολή των οδών Κουντουριώτου και Ανοίξεως με γεωγραφικό πλάτος 40ο31’17.95 ́ ́ και γεωγραφικό μήκος 22ο12 ́24.74.

ix) στη συμβολή των οδών Ήρας και Μαλακούση με γεωγραφικό πλάτος 40ο31’35.82 ́ ́
και γεωγραφικό μήκος 22ο12 ́15.10.

x) στη συμβολή των οδών Εμ. Ζάχου και Μπιζανίου με γεωγραφικό πλάτος 40ο31’36.26 ́ ́
και γεωγραφικό μήκος 22ο12 ́20.23.

xi) στη συμβολή των οδών Εμ. Ζάχου και Αντωνιάδη με γεωγραφικό πλάτος 40ο31’33.96 ́ ́
και γεωγραφικό μήκος 22ο12 ́21.49.

Ε. Την απαγόρευση της στάσης και στάθμευσης, όπου αυτή επιτρέπεται, παντός είδους
οχημάτων, στις ανωτέρω οδούς, στην πλευρά εκτέλεσης των εργασιών καθώς και στην απέναντι πλευρά των ανωτέρω οδών σε περίπτωση στενότητας του οδοστρώματος, κατά την
διάρκεια εκτέλεσης των εργασιών.

Άρθρο 2ο

Α. Οι εν θέματι εργασίες θα πραγματοποιούνται από την 07:30 ́έως την 15:30 ́, έκαστη
ημέρα και ο ρυθμός των εργασιών αναμένεται να είναι 70 μέτρα ανά ημέρα περίπου. Η εργοταξιακή σήμανση θα εφαρμόζεται κυλιόμενα, κατά μήκος κάθε θέσης επέμβασης, με μέγιστο κάθε φορά μήκος εργοταξιακής ζώνης 70 μέτρων (εκτός των περιορισμών που δημιουργεί το μήκος του εκάστοτε οικοδομικού τετραγώνου ή η εκάστοτε ρύθμιση κυκλοφορίας) στη δεξιά ή αριστερή πλευρά του οδοστρώματος, καταλαμβάνοντας πλάτος 2,30 μέτρα. Η σήμανση θα είναι σύμφωνη με τα τυπικά σχέδια για Εργοτάξια Μικρής ή Μακράς Διάρκειας, ανάλογα την περίπτωση, βασισμένη στα συνημμένα σχέδια των ανωτέρω με α/α 6,7,8 εργοταξιακών μελετών, προσαρμοσμένη στις ιδιαιτερότητες της οδού και του εκπονούντος έργου.

Β. Στις περιπτώσεις αποκλεισμού της κυκλοφορίας, η κυκλοφορία των οχημάτων θα πραγματοποιείται από παρακείμενες οδούς, όπου απαιτείται.

Γ. Κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των ανωτέρω εργασιών, θα εφαρμόζονται οι κατά περίπτωση
κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, όπως αναλυτικά αναφέρονται στις ανωτέρω με α/α 6,7,8 εγκεκριμένες Τεχνικές Εκθέσεις και Μελέτες Εργοταξιακής Σήμανσης, οι οποίες είναι βασισμένες στην Απόφαση του Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων (ΔΜΕΟ/Ο/613/16-02-2011, ΦΕΚ 905, τ.Β ́ 20-05-2011), σήμανση η οποία εγκρίθηκε ως κατάλληλη προς εφαρμογή για τις ανωτέρω εργασίες και από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Βέροιας.

Δ. Οι Ρυθμιστικές Πινακίδες και λοιπές σημάνσεις θα τοποθετηθούν, σύμφωνα με τις ανωτέρω με α/α 6,7,8 εγκεκριμένες μελέτες από τον ανάδοχο του Έργου και υπό την επίβλεψη και μέριμνα του Φορέα της οδού (Δήμος Βέροιας).

Ε. Επιπλέον:

1. Με μέριμνα της αναδόχου εταιρείας θα τοποθετηθούν σηματωροί καθ’ όλη τη διάρκεια εκτέλεσης των εργασιών.

2. Ο εργοταξιακός χώρος να διαχωρίζεται από την κυκλοφορία με κινητό φράγμα αποκλεισμού με αναλάμποντας φανούς, με πινακίδες οριοθέτησης έργων με αναλάμποντας φανό και με προβλεπόμενες εργοταξιακές πινακίδες αντανακλαστικότητας κατά μήκος του προς αποφυγή σύγχυσης στους διερχόμενους οδηγούς.

3. Κατά την διάρκεια της νύκτας θα τοποθετείται σήμανση και φωτεινή σηματοδότες σύμφωνα με τις εγκεκριμένες μελέτες προς προειδοποίηση των διερχόμενων οδηγών.

4. Κατά την εκτέλεση των έργων θα διασφαλίζεται ότι δεν θα αποκλείεται η διέλευση των πεζών των ατόμων με ειδικές ανάγκες στις παρόδιες ιδιοκτησίες και στα πεζοδρόμια.

5. Στις περιπτώσεις που το εργοτάξιο καταλαμβάνει χώρο διάβασης, η κατάληψη του χώρου
θα γίνεται τμηματικά ώστε να διατηρείται πάντοτε ένας διάδρομος πλάτους τουλάχιστον 1,20 μέτρων επί της διαβάσεως για την διέλευση των πεζών.

6. Στις περιπτώσεις αποκλεισμού τμημάτων να υπάρχει μέριμνα για την διευκόλυνση της
διέλευσης των οχημάτων τροφοδοσίας των καταστημάτων.

7. Κρίνεται απαραίτητη η απομάκρυνση των σταθμευμένων οχημάτων στα σχετικά οδικά
τμήματα και η τοποθέτηση ειδικής κορδέλας προειδοποίησης έργων για την απαγόρευση της
στάσης και στάθμευσης, όπου αυτή επιτρέπεται επί των εν λόγω ανωτέρω οδών, τουλάχιστον από την προηγούμενη ημέρα των εργασιών.

8. Στις θέσεις που υφίστανται είσοδοι-έξοδοι ή γκαράζ, οι εργασίες θα πραγματοποιούνται
τμηματικά, ώστε να μην αποκλείεται σε καμία περίπτωση η είσοδος –έξοδος των οχημάτων
σε αυτά

9. Η ανωτέρω εγκεκριμένη σήμανση θα τοποθετηθεί πριν την έναρξη των εργασιών και θα
απομακρυνθεί μετά το πέρας των εργασιών από τον αιτούντα τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις,
με μέριμνα, εποπτεία και επίβλεψη της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Βέροιας

10. Καθ’ όλη τη διάρκεια εκτέλεσης εργασιών η Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου
Βέροιας υποχρεούται να συντηρεί και να επιτηρεί την εγκεκριμένη εργοταξιακή σήμανση για την ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας των οχημάτων και με αξιολόγηση της
αποτελεσματικότητας των κυκλοφοριακών μέτρων σε σχέση με το ευρύτερο δίκτυο κυκλοφορίας της περιοχής.

11. Σε κάθε περίπτωση η Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Βέροιας και ο αιτών τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις οφείλουν να διασφαλίσουν την μη ύπαρξη παράγοντα που μπορεί
να προκαλέσει ατύχημα και να διασαλεύσει την ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας.

12. Να εξασφαλίζεται η ασφαλή πρόσβαση των εργαζομένων και των εργοταξιακών οχημάτων, από και προς τους χώρους εργασιών.

13. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να εξασφαλίζεται η ταχεία και ασφαλή διέλευση οχημάτων
έκτακτης Ανάγκης.

ΣΤ. Σε περίπτωση που οι εργασίες δεν ολοκληρωθούν εντός της τεθείσας ημερομηνίας ή
αναβληθούν, ο ανάδοχος του έργου οφείλει να ενημερώσει έγκαιρα εγγράφως το Τμήμα
Τροχαίας Βέροιας.

Διαβάστε ολόκληρη την απόφαση.

Προηγούμενο άρθροΨηφιακά πορτοφόλια – Τι είναι και ποια τα πλεονεκτήματα τους
Επόμενο άρθροΑλκοόλ: Όλα όσα θέλεις να ξέρεις!