Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΗΜΑΘΙΑΣ
Α. Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 52 Ν.2696/99 “Περί κυρώσεως του Κ.Ο.Κ.”, όπως
τροποποιήθηκε και ισχύει.
2. Το υπ’ αριθ. 00555/ΕΟWEST/6060B/ΑΞ από 11-09-2024 έγγραφο της «ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ
ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – ΙΝΤΡΑΚΑΤ», με τη συνημμένη εγκεκριμένη τεχνική έκθεση – μελέτη.
3. Το υπ’ αριθ. 140036 από 16-09-2024 έγγραφο της «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.».
4. Την υπ’ αριθ. 4842/24/1899174 από 18-09-2024 Αναφορά – Πρόταση Τ.Τ. Βέροιας, με
την οποία συνηγορεί για την έκδοση της παρούσας
και
Β. Αποβλέποντας στην ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της οδικής κυκλοφορίας, την πρόληψη
των τροχαίων ατυχημάτων, την εξυπηρέτηση και ασφάλεια του κοινού κατά την διάρκεια
εκτέλεσης εργασιών αποκατάστασης της στεγάνωσης του φορέα και των φθορών ασφαλτικών
στρώσεων σε διάφορες γέφυρες της Εγνατίας Οδού
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
Άρθρο 1ο
Τον κατά περίπτωση αποκλεισμό, της δεξιάς ή της αριστερής λωρίδας κυκλοφορίας,
στο τμήματα της Εγνατίας Οδού ως κάτωθι:
1. Α/Κ Βέροιας (14) – Α/Κ Κουλούρας (15), από Χ.Θ. Κ 255+766 έως Χ.Θ. Κ 255+950
(εφαρμογή τυποποιημένης – εγκεκριμένης σήμανσης για εργοτάξια μακράς διάρκειας επί
αυτοκινητόδρομων).
2. Α/Κ Κουλούρας (15) – Α/Κ Νησελίου/Αλεξάνδρειας (16), από Χ.Θ. Κ 263+214 έως Χ.Θ. Κ
265+300 (εφαρμογή τυποποιημένης – εγκεκριμένης σήμανσης για εργοτάξια μακράς
διάρκειας επί αυτοκινητόδρομων).
3. Α/Κ Βέροιας (14) – Α/Κ Πολυμύλου (13), από Χ.Θ. Η 230+194 έως Χ.Θ. Η 229+736
(εφαρμογή τυποποιημένης – εγκεκριμένης σήμανσης για εργοτάξια μακράς διάρκειας επί
αυτοκινητόδρομων). Προαναφερόμενη κυκλοφοριακή ρύθμιση θα πραγματοποιηθεί σε δύο
(2) φάσεις όπως αναγράφεται στην τεχνική έκθεση.
Διαβάστε ολόκληρη την απόφαση: ΑΠΟΦΑΣΗ_998Ρ46ΜΤΛΒ-ΥΥΜ