Πράξεις για τη Μακεδονία: Επίσκεψη εργαζόμενους ΟΑΣΘ

«ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΟΑΣΘ»

 Για άλλη μια φορά τα γραφεία του Σωματείου Εργαζομένων του ΟΑΣΘ, επισκέφθηκε κλιμάκιο στελεχών της περιφερειακής παράταξης «Πράξεις για τη Μακεδονία», με τον επικεφαλής Χρήστο Παπαστεργίου, τα μέλη της επιτροπής Υποδομών – Δικτύων – Περιβάλλοντος Αναστάσιο Τελίδη και Γεωργία Ψωμά, η οποία είναι και εργαζόμενη στον ΟΑΣΘ και τον υπεύθυνο τύπου Αχιλλέα Μεταλούλη. Συναντήθηκαν με τον Πρόεδρο του Σωματείου Γιάννη Δήμκα, τον Γραμματέα Αλέξη Γεωργιάδη και τον υπεύθυνο τύπου Αθανάσιο Ζάχο.

Ήταν η πρώτη επίσκεψη μετά την λειτουργία του Μετρό, αλλά όπως δήλωσε μετά την συνάντηση ο Χρήστος Παπαστεργίου «Λίγα πράγματα άλλαξαν. Πέραν της βελτίωσης των κυκλοφοριακών συνθηκών στο κέντρο της πόλης, τα μεγάλα ζητήματα παραμένουν ανοιχτά και χωρίς χρονοδιάγραμμα επίλυσης. Η ίδρυση του νέου φορέα, που έπρεπε, μετά από διαρκείς αναβολές να έχει γίνει εντός του 2024, αγνοείται… Ομοίως αγνοούνται οι προσλήψεις του αναγκαίου προσωπικού (οδηγών και τεχνικών), η ανανέωση και η κάλυψη των πολυάριθμων κενών στον στόλο των οχημάτων, το ενιαίο εισιτήριο μετρό και λεωφορείων και η κατάρτιση του απόλυτα απαραίτητου συγκοινωνιακού χάρτη. Κανείς δεν μπορεί να απαντήσει υπεύθυνα πόσα οχήματα μπορούν να κυκλοφορούν με ασφάλεια, πότε θα «απελευθερωθούν» οι 2.500 μικρομέτοχοι από την πολυετή ομηρία της μη εκκαθάρισης και γιατί, ενώ οι επικυρώσεις εισιτηρίων αυξάνονται τα έσοδα … μειώνονται !!!».

Κλείνοντας, ο κ. Παπαστεργίου ευχαρίστησε τον πρόεδρο και τα μέλη του Δ.Σ. για την ουσιαστική συνάντηση και δεσμεύτηκε για την διαρκή επαφή με το σωματείο και την ανάδειξη των ζητημάτων αυτών, που σε τελική ανάλυση αφορούν την καθημερινότητα χιλιάδων πολιτών, τόσο στο Περιφερειακό Συμβούλιο, όσο και οπουδήποτε αλλού χρειαστεί.

Από την πλευρά του ο Αναστάσιος Τελίδης δήλωσε «Η συνεχής παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου στην Θεσσαλονίκη σε ιδιωτικές επιχειρήσεις έχει φέρει δυσμενή αποτελέσματα στην εξυπηρέτηση των πολιτών. Η παραχώρηση σχεδόν του 40% των γραμμών του ΟΑΣΘ, κυρίως στην ύπαιθρο του νομού, σε ιδιωτικές συμπράξεις γίνεται χωρίς ουσιαστικό έλεγχο της καταλληλότητας των λεωφορείων και οδηγεί τους πολίτες στην χρήση ιδιωτικών μέσων. Ακόμα όμως και στο πολεοδομικό συγκρότημα, μετά την έναρξη λειτουργίας του μετρό, παρατηρούνται δυσλειτουργίες  με ευθύνη της ιδιωτικής επιχείρησης που έχει αναλάβει την λειτουργία του. Σε αντιπαραβολή μπορούμε να συγκρίνουμε την Αττική, με την κατάσταση να είναι εμφανώς καλύτερη, όπου εκτιμάται ότι μόλις το 10% του συγκοινωνιακού έργου έχει παραχωρηθεί σε ιδιώτες, με τα μέσα σταθερής τροχιάς να ανήκουν στην δημόσια επιχείρηση ΣΤΑΣΥ Α.Ε.».

Τέλος, η Γεωργία Ψωμά, και με την ιδιότητα της εργαζόμενης στον ΟΑΣΘ,  επισήμανε την κρισιμότητα της ίδρυσης του νέου φορέα, της κάλυψης των κενών θέσεων του προσωπικού,  αλλά και της αναβάθμισης των συνθηκών εργασίας και των αμοιβών τους, οι οποίες έχουν μειωθεί δραματικά.

Επίσκεψη ΟΑΣΘ 18 01 2024 1

Προηγούμενο άρθροΕύξεινος Λέσχη Βέροιας: Εκλογοαπολογιστική  Τακτική  Γενική   Συνέλευση
Επόμενο άρθροΠολιτιστικός Σύλλογος «Ο Αμάραντος»: Έναρξη χορευτικής περιόδου