Αίτημα παράτασης Απογραφής Εργαζομένων Ψηφιακού Ωραρίου
Η Π.Ο.Φ.Ε.Ε. σας κοινοποιεί αυτούσια επιστολή της Ένωσης Λογιστών Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών Νομού Ζακύνθου, με αίτημα τη μεταφορά της καταληκτικής ημερομηνίας της απογραφικής διαδικασίας του Ψηφιακού Ωραρίου Απασχόλησης.
Συγκεκριμένα στην επιστολή της η Ένωση αναφέρει:
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ
Eν όψη της διαδικασίας της μεγάλης αλλαγής που επιχειρείτε σε σχέση με τα εργασιακά και την λειτουργία των επιχειρήσεων, στα πλαίσια του Ψηφιακού Μετασχηματισμού των Ελληνικών Επιχειρήσεων, έχει ξεκινήσει και η απογραφή των εργαζομένων για την ψηφιακή οργάνωση του χρόνου εργασίας τους στο ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ.
Μία διαδικασία πρωτόγνωρη και καινοτόμα για το σύνολο του επιχειρηματικού κόσμου, που εφαρμόστηκε αρχικά στις τράπεζες και τις υπεραγορές με δυσκολία και βγήκε εκτός προγραμματισμού.
Επίσης η διαδικασία αυτή φέρνει πλειάδα αλλαγών και η μη σωστή εφαρμογή από πλευράς των επιχειρήσεων μπορεί να επιφέρει τεράστια οικονομικά πρόστιμα για αυτές.
Δυστυχώς και αυτό το φορτίο των αλλαγών της εφαρμογής της Ψηφιακή Οργάνωσης του χρόνου Εργασίας περνά μέσα από τα λογιστικά γραφεία και επειδή:
- Αναμένουμε τις διευκρινιστικές εγκύκλιους για την εφαρμογή και την καλύτερη οργάνωση των ωραρίων εργασίας των επιχειρήσεων.
- Η περίοδος ενημέρωσης και υλοποίησης για μία τόσο σημαντική αλλαγή είναι σύντομη και σε περίοδο με τεράστιο φόρτο εργασιών για τα λογιστικά γραφεία λόγω κλεισίματος τους έτους.
- Η παράταση της εφαρμογής δεν επιφέρει δημοσιονομικό κόστος.
Σας ζητούμε κύριε Υπουργέ, να μεταφερθεί η καταληκτική ημερομηνία της απογραφικής διαδικασίας του Ψηφιακού Ωραρίου Απασχόλησης από όλες τις επιχειρήσεις – εργοδότες που απασχολούν εργαζόμενους μισθωτής εξαρτημένης εργασίας από την 30/11/2022 την 31/01/2023 για την εύρυθμη λειτουργία των επιχειρήσεων και των λογιστικών-φοροτεχνικών γραφείων.
Ζάκυνθος 22-11-2022
Με εκτίμηση
Για το Δ.Σ. της Ε.Λ.Φ.Ε.Ζ.
Ο Πρόεδρος του Δ.Σ Η Γραμματέας
Τσουκαλάς Γ. Νίκος Ρουσιάνου Αικατερίνη