Πίσω από … Μπουρουντί, Βιετνάμ και Μπαγκλαντές η Ελλάδα! Γράφει ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Αντί ολοκληρωμένου άρθρου σήμερα, μόνο προβληματισμός.

Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος
Γράφει ο συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Κατάταξη οικονομικής ελευθερίας 2016
Θέσεις 130-140 (επί 186 χωρών):
Καμερούν-Βιετνάμ-Μαλδίβες-Μπουρούντι-Σουρινάμ-Τόγκο-Γουϊνέα-Μπαγκλαντές-Ελλάδα-Μοζαμβίκη-Παππούα Νέα Γουϊνέα.

Επαναλαμβάνουμε:

Κατάταξη οικονομικής ελευθερίας 2016
Θέσεις 130-140 (επί 186 χωρών):
Καμερούν-Βιετνάμ-Μαλδίβες-Μπουρούντι-Σουρινάμ-Τόγκο-Γουϊνέα-Μπαγκλαντές-Ελλάδα-Μοζαμβίκη-Παππούα Νέα Γουϊνέα.

Επαναλαμβάνουμε:

Κατάταξη οικονομικής ελευθερίας 2016
Θέσεις 130-140 (επί 186 χωρών):
Καμερούν-Βιετνάμ-Μαλδίβες-Μπουρούντι-Σουρινάμ-Τόγκο-Γουϊνέα-Μπαγκλαντές-Ελλάδα-Μοζαμβίκη-Παππούα Νέα Γουϊνέα.

Επαναλαμβάνουμε:

Κατάταξη οικονομικής ελευθερίας 2016
Θέσεις 130-140 (επί 186 χωρών):
Καμερούν-Βιετνάμ-Μαλδίβες-Μπουρούντι-Σουρινάμ-Τόγκο-Γουϊνέα-Μπαγκλαντές-Ελλάδα-Μοζαμβίκη-Παππούα Νέα Γουϊνέα.

Επαναλαμβάνουμε:

Κατάταξη οικονομικής ελευθερίας 2016
Θέσεις 130-140 (επί 186 χωρών):
Καμερούν-Βιετνάμ-Μαλδίβες-Μπουρούντι-Σουρινάμ-Τόγκο-Γουϊνέα-Μπαγκλαντές-Ελλάδα-Μοζαμβίκη-Παππούα Νέα Γουϊνέα.

Τα σχόλια δικά σας…

Σημείωση:

Μόνο ένα μικρό παράδειγμα κρατικής παρεμβατικότητας μέσω της γραφειοκρατίας:

Για τη μεταβίβαση ενός ΙΧ αυτοκινήτου, απαιτείται μεταξύ άλλων:

  1. Επίσκεψη στο ΚΕΠ για να ενημερωθείς για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά
  2. Βεβαίωση από την εφορία ότι έχεις καταβάλλει το τέλος της κυκλοφορίας, αφού  η επίδειξη της απόδειξης πληρωμής του τέλους δεν αρκεί, ούτε η αναφορά της πληρωμής στους υπολογιστές της εφορίας.
  3.  Τέλος μεταβίβασης οποίο υπολογίζεται με βάση -φυσικά- τα κυβικά εκατοστά!

Η παλαιότητα, η ασφαλιστική αξία, ή η απαξίωση του οχήματος δεν ενδιαφέρουν.

  1. Το τέλος καταβάλλεται στο υπουργείο μεταφορών. Δηλαδή,  ακόμη μια επίσκεψη σε δημόσιο φορέα.
  2. Αφού γίνει η μεταβίβαση, ο νέος ιδιοκτήτης έχει προσωρινή άδεια κυκλοφορίας.

Για να την κάνει μόνιμη χρειάζεται νέα επίσκεψη στο υπουργείο μεταφορών και πληρωμή νέου τέλους

Κι όλα αυτά γιατί; Γιατί σπαταλούνται χρόνος και χρήμα;

Η απάντηση είναι απλή:

Για να δικαιολογούνται …δημόσιες υπηρεσίες και η… αναγκαιότητα ύπαρξης και συντήρησής τους…

Σσσσσς! Ησυχία. Όπου νάναι θα έρθει η ανάπτυξη…

 

 

Προηγούμενο άρθροΠροσωρινή τύφλωση από το ένα μάτι μπορεί να προκαλέσει η χρήση «έξυπνου» κινητού στο σκοτάδι όταν κάποιος είναι ξαπλωμένος
Επόμενο άρθροΓυμνάσιο Επισκοπής: «Ελληνικός κινηματογράφος στο Θέατρο Επισκοπής Ναούσης»
*Ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας («Hellas Special Άφιλτρο», «Ο Γέρος του Βοριά» που αποτελεί τη λαϊκή βιογραφία του Κωνσταντίνου Καραμανλή, «Οι Μύθοι και το Παραμύθι»). Θεωρείται εκ των πρωτεργατών της «ελεύθερης ραδιοφωνίας» και επί χρόνια ασχολήθηκε με την πολιτική αρθρογραφία και ανάλυση σε εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνα και τηλεοπτικούς σταθμούς. Για πολλά χρόνια συνδύασε την εργασία με τα χόμπι του (αθλητισμός) , με την ιδιότητά του ως Γενικός Διευθυντής της εφημερίδας «Sportime» και της «Αθλητικής Ηχούς», ενώ έχει γράψει στίχους σε τραγούδια σημαντικών Ελλήνων δημιουργών και τραγουδιστών.