Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο τουριστικό workshop στη Ντόχα του Κατάρ

Στο εργαστήριο (workshop) «Greek Luxury Tourism & Gastronomy workshop», στη Ντόχα του Κατάρ, συμμετείχε ως τιμώμενη η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

 

Η συμμετοχή στο συγκεκριμένο workshop εντάσσεται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της Περιφέρειας για την προσέγγιση νέων και δυναμικών διεθνών τουριστικών αγορών, αλλά και της συνεχούς προσπάθειας για την προβολή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος του τόπου μας σε χώρες της Μέσης Ανατολής. Η συμμετοχή έρχεται σε συνέχεια αντίστοιχων δράσεων και συμμετοχών σε εκθέσεις στις χώρες της περιοχής, όπως το Ισραήλ και το Ντουμπάι, με στόχο την περαιτέρω ενδυνάμωση των σχέσεων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με τις αγορές των συγκεκριμένων χωρών, όπου διαπιστώνεται το έντονο αυξανόμενο ενδιαφέρον για το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας και ειδικά για την περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας.

220525 H Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο τουριστικό workshop στη Ντόχα του Κατάρ φωτο2

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας άνοιξε την εκδήλωση ως τιμώμενη Περιφέρεια με την παρουσίαση των πλεονεκτημάτων της περιοχής, καθώς και του βραβευμένου βίντεο της νέας τουριστικής καμπάνιας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας «Do something GREAT», το οποίο εντυπωσίασε τους συμμετέχοντες. Στην εκδήλωση συμμετείχαν εκπρόσωποι των μεγαλύτερων τουριστικών γραφείων και tour-operators του Κατάρ, καθώς και πλήθος κόσμου και επισήμων.

Ακολούθησαν B2B συναντήσεις με εκπροσώπους των τουριστικών γραφείων και των tour-operators του Κατάρ, όπου παρουσιάσθηκαν όλες οι μορφές τουρισμού που προσφέρει η περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας, ενώ από την πλευρά των επισκεπτών εκφράσθηκε έντονο ενδιαφέρον για ποιοτικό τουρισμό και ειδικά για τουρισμό πολυτελείας με την μορφή city-break, κρουαζιέρας και θάλασσας-ήλιου.

220525 H Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο τουριστικό workshop στη Ντόχα του Κατάρ φωτο1

«Η παρουσία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στο συγκεκριμένο workshop του Κατάρ αποτέλεσε ένα πολύ σημαντικό γεγονός για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής. Στο workshop είχαμε την ευκαιρία πέραν της τουριστικής προβολής της περιοχής να ενημερωθούμε απευθείας από τους tour operators στις Β2Β συναντήσεις για όλα εκείνα τα τουριστικά χαρακτηριστικά που αναζητά η συγκεκριμένη αγορά, ώστε να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο προσελκύοντας αυξημένο αριθμό τουριστών από τις χώρες της Μέσης Ανατολής», δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος.

Προηγούμενο άρθροΔράσεις συμβουλευτικής υποστήριξης σε μαθητές και γονείς για την διαχείριση του άγχους των εξετάσεων
Επόμενο άρθροΔ.Ε.Υ.Α Αλεξάνδρειας: Διακοπή νερού αύριο Πλάτανος