Αρχική Blog Σελίδα 3

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας χρηματοδοτεί μέσω του ΕΣΠΑ επτά έργα αποκατάστασης Ιερών Μονών του Αγίου Όρους

Επτά έργα υποδομής σε ιερές μονές του Αγίου Όρους χρηματοδοτεί η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, μέσω του ΕΣΠΑ, έπειτα από την υπογραφή ισάριθμων αποφάσεων από την Περιφερειάρχη Αθηνά Αηδονά.

Τα έργα θα πραγματοποιηθούν στις Ιερές Μονές Καρακάλλου, Κουτλουμουσίου, Ξενοφώντος, Μεγίστης Λαύρας, Σίμωνος Πέτρας και Αγίου Παύλου και ο συνολικός προϋπολογισμός τους ανέρχεται σε 5,3 εκ. ευρώ.

Όπως τόνισε η κ. Αηδονά, «αξιοποιούμε τους ευρωπαϊκούς πόρους του ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ώστε να αποκαταστήσουμε, συντηρήσουμε και κάνουμε λειτουργικό και ασφαλές το δομημένο περιβάλλον των ιερών μονών του Αγίου Όρους. Οι ιερές μονές, σκήτες και καλύβες, αποτελούν τον μνημειακό πλούτο στην Αθωνική Πολιτεία, που είναι πλούτος όλων μας. Κι έχουμε ευθύνη να προστατεύσουμε και να διατηρήσουμε αυτή τη μοναδική κληρονομιά. Αυτό κάνουμε όλα αυτά τα χρόνια στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας κι αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε. Με έργα – παρακαταθήκη για την Κιβωτό της Ορθοδοξίας, με έργα υποδομής και ανάδειξης, με έργα, που κάνουν ασφαλείς και λειτουργικές τις κτιριακές υποδομές, τόσο για τους μοναχούς, όσο και για τα εκατομμύρια των πιστών από όλο τον κόσμο».

Τα επτά έργα που εγκρίθηκαν είναι τα εξής:

1.«Συντήρηση-αποκατάσταση Καθολικού και Πύργου Ιεράς Μονής Καρακάλλου»: Το Καθολικό είναι κτίσμα του 16ου αιώνα και με εξαίρεση τον εξωνάρθηκα και το κωδωνοστάσιο που αφορούν μεταγενέστερες προσθήκες, ανήκει σε μία οικοδομική φάση. Θα πραγματοποιηθούν εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης, με σεβασμό στην αρχιτεκτονική του Καθολικού και του Πύργου. Το Καθολικό της μονής δεν παρουσιάζει στατικά προβλήματα και βρίσκεται γενικά σε αρκετά καλή κατάσταση διατήρησης. Ο Πύργος της μονής, αν και παρουσιάζει ιδιαίτερο οικοδομικό ενδιαφέρον λόγω του αμιγούς οχυρωματικού του χαρακτήρα, υπάρχουν λίγες γραπτές μαρτυρίες και η χρονολόγησή του είναι δύσκολη. Είναι πιθανό να κατασκευάστηκε τον 16ο αιώνα, περίοδο ανακαίνισης της μονής και επίσης δεν παρουσιάζει στατικά προβλήματα, αλλά σημαντικές φθορές που θα αποκατασταθούν.

2.«Αποκατάσταση – Λειτουργική αναβάθμιση νότιας κόρδας της Ι. Μ. Κουτλουμουσίου – Δυτικό τμήμα»: Έχουν καταγραφεί σημαντικές φθορές και θα πραγματοποιηθούν εργασίες στερέωσης και συντήρησης, αναδιαρρυθμίσεις των χώρων φιλοξενίας και ανακατασκευή της στέγης. Επίσης προγραμματίζονται εργασίες στον Πύργο του Καμπαναριού, ηλεκτρομηχανολογικές παρεμβάσεις και νέα δίκτυα.

3.«Αναβάθμιση – Διαμόρφωση 4ου ορόφου ΝΔ πτέρυγας της Ι. Μ. Ξενοφώντος»: Στόχος είναι ο εκσυγχρονισμός του ορόφου και η επίλυση των λειτουργικών ζητημάτων. Η αποκατάσταση θα επιτευχθεί μέσω επεμβάσεων που διέπονται από σεβασμό στην αγιορείτικη αρχιτεκτονική και στις λειτουργικές ανάγκες των μοναχών, ενώ θα ανανεωθούν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα.

4.«Αποκατάσταση της ερήμου Ι. Καλύβης ‘Κοίμησης της Θεοτόκου Γ’’ (μακαριστού γερ. Δαμασκηνού) της Ι. Σκήτης Αγίας Άννης, Ι. Μ. Μ. Λαύρας»: Το συγκρότημα, του οποίου η πιθανότερη περίοδος ανέγερσης είναι τα μέσα του 18ου αιώνα, αποτελείται από τρία λιθόκτιστα κτήρια με επιμήκη κάτοψη προσαρμοσμένη στο απότομο ανάγλυφο του εδάφους. Η Καλύβη παραμένει ακατοίκητη από τη δεκαετία του 1980 και σήμερα βρίσκεται σε κατάσταση εγκατάλειψης και εξελισσόμενης κατάρρευσης. Πυκνή βλάστηση καλύπτει τον περιβάλλοντα χώρο, ενώ σημαντικά προβλήματα και βλάβες εντοπίζονται στις ξύλινες κατασκευές (στέγες, δάπεδα, κουφώματα) και στις τοιχοποιίες που μένουν απροστάτευτες στις καιρικές συνθήκες. Στόχος των παρεμβάσεων είναι η Ιερά Καλύβη να διατηρήσει την παραδοσιακή της αρχιτεκτονική και θα καταστεί ξανά πλήρως λειτουργική.

5.«Αποκατάσταση – ενίσχυση αναλημματικών τοίχων και διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου Ι. Καλύβης Αγ. Αρχαγγέλων Ι. Σκήτης Ευαγγελισμού της Θεοτόκου της Ι.Μ. Ξενοφώντος»: Το συγκρότημα, κατασκευασμένο μεταξύ 1899-1930, έχει ανεγερθεί σε έντονα επικλινές έδαφος, με αποτέλεσμα τη σταδιακή υποβάθμιση των αναλημματικών τοίχων, την καθίζηση των δαπέδων και την αποσταθεροποίηση των λιθοδομών. Επιπλέον, η ανεπαρκής αποστράγγιση έχει οδηγήσει σε έντονη υγρασία, επηρεάζοντας τη στατική επάρκεια των φερουσών τοιχοποιιών. Φθορές εντοπίζονται σε πολλά σημεία, δημιουργώντας προβλήματα λειτουργικότητας και ασφάλειας για τους μοναχούς. Το σχέδιο αποκατάστασης προβλέπει τη διατήρηση της αισθητικής αρμονίας του περιβάλλοντος, την ανάδειξη των αρχικών αρχιτεκτονικών στοιχείων και την ενίσχυση της αντοχής των κατασκευών, ώστε να εξασφαλιστεί η μακροχρόνια βιωσιμότητα του χώρου.

6.«Μετατροπή παλαιού ελαιοτριβείου Ι. Μ. Σίμωνος Πέτρας σε χώρο έκθεσης και κατασκευή ημιώροφου εργαστηρίων»: Το φυσικό αντικείμενο της πράξης αφορά στη μετατροπή του παλαιού ελαιοτριβείου της Ιεράς Μονής Σίμωνος Πέτρας Αγίου Όρους σε χώρο έκθεσης, με παράλληλη κατασκευή ημιωρόφου για τη δημιουργία εργαστηρίων αγιογραφίας και ραπτικής. Το υφιστάμενο κτήριο, που ανεγέρθηκε το 1851, αποτελεί σημαντικό δείγμα λαϊκής αρχιτεκτονικής και διατηρεί ιστορικό και λειτουργικό ενδιαφέρον, καθώς σώζεται μεγάλο μέρος του παλαιού μηχανολογικού εξοπλισμού του. Κατά το παρελθόν είχε χρησιμοποιηθεί ως ελαιοτριβείο, προσφοριό και χώρος φιλοξενίας, ενώ η σημερινή μορφή του προέκυψε ύστερα από επεμβάσεις του 1985. Εκτός της αποκατάστασης θα τοποθετηθούν νέες ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις και δίκτυα. Συνολικά, οι προβλεπόμενες επεμβάσεις συνδυάζουν την προστασία και ανάδειξη του ιστορικού χαρακτήρα του μνημείου με τη λειτουργική αναβάθμισή του για σύγχρονες ανάγκες.

7.«Αποκατάσταση του Α ́ επιπέδου της ΒΔ πτέρυγας και διαμόρφωση χώρων φροντίδας ηλικιωμένων ατόμων (γηροκομείο) της Ι. Μ. Αγίου Παύλου Αγίου Όρους Άθω»: Οι εργασίες που προβλέπονται θα είναι ήπιες και θα αποκαταστήσουν τα προβλήματα του χώρου, ο οποίος παρέμενε για χρόνια αδιαμόρφωτος. Το γηροκομείο θα αναπτυχθεί σε μία στάθμη συνολικού εμβαδού 200 τ.μ. και θα περιλαμβάνει τις λειτουργίες σύμφωνα με το κτιριολογικό πρόγραμμα που προβλέπει η αρχιτεκτονική μελέτη.

Ομιλία του προέδρου της Ελληνικής Λύσης Κυριάκου Βελόπουλου στην Βουλή, κατά την συζήτηση του σ/ν Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών

Ομιλία του προέδρου της Ελληνικής Λύσης Κυριάκου Βελόπουλου στην Βουλή, κατά την συζήτηση του σ/ν Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών «Μέτρα αντιμετώπισης της ενεργειακής κρίσης και ενίσχυσης του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών, μισθολογικές και φορολογικές διατάξεις, ρυθμίσεις για τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις Δημοσίου, ρυθμίσεις για την Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων και βελτίωση του πλαισίου για τα παίγνια, ρυθμίσεις για την Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου Ανώνυμη Εταιρεία και λοιπές διατάξεις».

Θα ξεκινήσω με τη νέα ρύθμιση των 72 δόσεων. Η αλήθεια είναι ότι αφήνει εκτός εκείνους που έχουν πραγματική ανάγκη. Τι προτείνουμε εμείς;

Προτείνουμε η εξόφληση να γίνει σε 120 δόσεις για να μπορέσετε να εισπράξετε κάτι. Επίσης, γιατί πρέπει το κράτος να είναι τοκογλύφος; Όταν καθυστερεί το κράτος να πληρώσει δεν πληρώνει τόκο, ο πολίτης γιατί πρέπει να πληρώνει; Το ίδιο ισχύει και με τα πρόστιμα και τις προσαυξήσεις. Αυτό λέγεται νόμιμη τοκογλυφία! Επίσης, για τα χρέη μετά την 1η/1ου/ 2024 η πρότασή μας είναι η πλήρης αποσύνδεση, ενώ για τις τρέχουσες υποχρεώσεις προτείνουμε πλήρη αποσύνδεση, γιατί η ρύθμιση λειτουργεί ανεξάρτητα.

Κυβερνάτε 7χρόνια. Τι πετύχατε. Ποια προβλήματα των Ελλήνων λύσατε; Για την ακρίβεια, τι πετύχατε; Τίποτα! Η Ελλάδα είναι η πιο ακριβή χώρα της Ευρώπης, πληρώνουμε το ακριβότερο ρεύμα της Ευρώπης, το ακριβότερο καύσιμο της Ευρώπης, την ακριβότερη τηλεφωνία της Ευρώπης, τους περισσότερους φόρους της Ευρώπης, τα ακριβότερα πρόστιμα της Ευρώπης.

Και επειδή όλοι οι βουλευτές της αντιπολίτευσης βγαίνουν στα κανάλια και κάνουν διαγνώσεις και βαθυστόχαστες αναλύσεις, το πρόβλημα είναι ότι κανείς δεν δίνει λύσεις. Κανείς δεν κάνει προτάσεις. Μόνον εμείς, στην Ελληνική Λύση.

Η αλήθεια είναι ότι η ακρίβεια συμφέρει τη ΝΔ. Δεν έχουμε βιομηχανία τροφίμων. Όλα είναι εισαγόμενα. Μια αλυσίδα ελέγχει το 40% του λιανεμπορίου τροφίμων. Πώς λέγεται αυτό; Καρτέλ! Πέντε άνθρωποι ελέγχουν τα 3/4 της αγοράς. Δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Η ελεύθερη οικονομία βασίζεται στον ανταγωνισμό και εδώ ανταγωνισμός δεν υπάρχει. Κάνυον τις τριγωνικές συναλλαγές τους, δεν φορολογούνται – φοροαποφεύγουν έχουν κατασκευαστικές εταιρείες, χτίζουν, υπερτιμολογούν τα logistics, μηδενίζουν τον τζίρο, δεν καταβάλλουν φόρο. Την ίδια ώρα οι έλεγχοι και τα πρόστιμα που επιβάλλονται είναι για γέλια.

Η δήθεν ρύθμιση για τα δάνεια (που βγαίνατε στα κανάλια και λέγατε ότι δεν μπορεί να εφαρμοστεί η απόφαση του Αρείου Πάγου) αποδεικνύει ότι η κυβέρνηση δεν είναι υπηρέτης των δανειοληπτών αλλά των τραπεζών. Η δική μας πρόταση είναι ο δανειολήπτης να μπορεί να αγοράζει το δάνειό του όσο το αγοράζουν τα funds. Όσο αφορά, δε, το γιατί φέρατε αυτή τη ρύθμιση, η απάντηση είναι ότι αν δεν την φέρνατε και το δικαστήριο δικαίωνε τους δανειολήπτες, οι τράπεζες θα ήταν υποχρεωμένες να πληρώσουν έντοκα όλα τα ποσά και να τα επιστρέψουν στους δανειολήπτες. Το ερώτημα που προκύπτει είναι γιατί εξαιρούνται οι δανειολήπτες που έχουν εξοφλήσει την ρύθμισή τους; Κύριοι, η ρύθμιση που φέρατε είναι ο ορισμός της απάτης! Πρόκειται περί απάτης.

Και ρωτώ, στην Γερμανία, γιατί είναι προαιρετική η χρήση κάρτας; Και γιατί εδώ η κάρτα είναι υποχρεωτική; Εμείς λέμε η χρήση πλαστικού χρήματος να γίνει προαιρετική. Με τον τρόπο αυτό μειώνονται οι προμήθειες των τραπεζών και το κέρδος πηγαίνει στον πολίτη.

Πού ακούστηκε χώρα να επιτρέπει στον Τούρκο ή τον Βούλγαρο να αγοράζει σπίτια στην εδώ; Καταργήστε τώρα την golden visa που έχει φέρει τους Τούρκους στην Ελλάδα και αγοράζουν σπίτια.

Επιβάλλετε πλαφόν στην επιτοκιακή ψαλίδα που υπάρχει για δάνεια και καταθέσεις.

Από το 2019 που οι καταθέσεις έφταναν τα 185 δισεκ ευρώ, με τον πληθωρισμό στο 20% χάθηκαν 6,6 δισεκ. ευρώ καταθέσεων.

Έρχεται ο Τσίπρας…. Τους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς ποιος τους επέβαλε; Ο Τσίπρας! Δηλ. να πατάει κάποιος ένα κουμπί και να σου παίρνει το σπίτι. Κι ήρθε και ανακοίνωσε σκιώδη κυβέρνηση με πρώην αποτυχημένους, πρώην υβριστές του και πρώην κλακαδόρους του Μητσοτάκη! Όσο για τον Σαμαρά, είχε κι αυτός ένα καράβι στα χέρια και το οδήγησε στα βράχια, έκοψε μισθούς και συντάξεις, είπε πολλά και έκανε ένα τίποτα.

Η Ελλάδα έχει γίνει ενεργειακό ναυάγιο. Καταστρέψατε τα μηχανήματα στην δυτ. Μακεδονία με εκρηκτικά. Ουσιαστικά καταστρέψατε 20.000 θέσεις εργασίας. Η Καστοριά πεθαίνει. Γούνες και δερμάτινα στην Ρωσία τέλος! Στήσατε ανεμογεννήτριες χωρίς να έχετε εφοδιαστεί με μπαταρίες αποθήκευσης. Αργείτε να προχωρήσετε σε εξορύξεις. Γιατί δεν θεσπίζετε ανώτατο όριο κέρδους στα διυλιστήρια; Με 80 δολ. / βαρέλι η τιμή του πετρελαίου, η βενζίνη θα έπρεπε να πωλείται στα 1,5 ευρώ.  Προχωρήστε σε πάταξη του λαθρεμπορίου με ιχνηλάτηση.

Και επειδή γίνεται λόγος τελευταία για τους λαγοκέφαλους, ξέρετε τι φταίει γι’ αυτό το πρόβλημα; Η υπεραλίευση! Ποιος κάνει υπεραλίευση; Οι Τούρκοι. Σύμφωνα με δημοσίευμα του voicenews, έκθεση του ινστιτούτου «Αρχιπέλαγος» (κατάθεση στα πρακτικά) αναφέρει ό τι 12 ημέρες μετά την λήξη της επίσημης αλιευτικής περιόδου, οι Τούρκοι ρυμούλκησαν μεγάλους κλωβούς με ζωνταντούς ερυθρούς τόνους. Πώς επιτρέπει η Ελλάδα να αλιεύεται ο θαλάσσιος πλούτος μας από τους Τούρκους; Κανείς δεν τους ενόχλησε. Ούτε η Frontex, ούτε οι ελληνικές αρχές.

Τι θα κάνουμε εμείς ως Ελληνική Λύση; Εμείς θα θεσπίσουμε κατώτατο μισθό στα 1.500 ευρώ, 5νθήμερη εργασία, κατάργηση της 13ωρης εργασίας, επαναφορά του εφ’ άπαξ, επαναφορά των βαρέων ενσήμων, επαναφορά της 13ης και 14ης σύνταξης, αυξήσεις στις συντάξεις.

Δεσμευόμαστε απέναντι στους Έλληνες για δημιουργία ενός κανονικού ΕΣΥ, για έλεγχο του σκανδάλου των υποκλοπών και απόδοση κατηγοριών για εσχάτη προδοσία στους εμπλεκόμενους, για έλεγχο όλων για οικονομικά εγκλήματα, για δήμευση των περιουσιών όσων έκλεψαν χρήματα του ελληνικού λαού, για κατάργηση του ΕΝΦΙΑ, για κλείσιμο των Funds, για κατάργηση των παρόχων ενέργειας που κερδοσκοπούν. Θα βάλουμε τέλος στις γαλάζιες ακρίδες, στους γαλάζιους λαγοκέφαλους, στις γαλάζιες κομπίνες. Όλα αυτά με την Ελληνική Λύση τέλος!

Θεσσαλονίκη: Ξεκίνησε η δίκη στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο για τον θάνατο 33χρονου και 46χρονης αστυνομικού στη Χαλκιδική 

Με την υποβολή αιτημάτων ξεκίνησε, ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Θεσσαλονίκης, η δίκη για τον θάνατο δύο ανθρώπων στη Χαλκιδική, όταν ένας καβγάς για ασήμαντη αφορμή εξελίχθηκε σε τραγωδία, στοιχίζοντας τη ζωή σε έναν 33χρονο και σε μία 46χρονη αστυνομικό- με την τελευταία να τραυματίζεται θανάσιμα κατά την εκτέλεση του καθήκοντός της.

Στο εδώλιο του κατηγορουμένου παραπέμφθηκαν να δικαστούν ένας 27χρονος κι ένας 63χρονος –ο πρώτος για ανθρωποκτονία με δόλο (κακούργημα) και ο δεύτερος για ανθρωποκτονία εξ αμελείας, κατά συρροή, (πλημμέλημα).

Το περιστατικό διαδραματίστηκε τα ξημερώματα της 5ης Απριλίου 2025, στο 41ο χλμ της επαρχιακής οδού Νέων Μουδανιών – Σάρτης, όπου, καταμεσής του δρόμου, ενεπλάκησαν σε επεισόδιο ο 27χρονος κι ο 33χρονος, με αποτέλεσμα ο δεύτερος να πέσει αναίσθητος στο οδόστρωμα, να παρασυρθεί από διερχόμενο φορτηγάκι που οδηγούσε ο 63χρονος και να χάσει τη ζωή του. Κατά την ίδια παράσυρση τραυματίστηκε σοβαρά η 46χρονη αστυνομικός, που ως μέλος πληρώματος βρέθηκε στο σημείο για να εκτονωθεί η κατάσταση. Η 46χρονη, μητέρα τεσσάρων παιδιών, υπέκυψε τελικά δύο μήνες αργότερα, μετά από νοσηλεία.

Η ιατροδικαστική έκθεση που συντάχθηκε όσον αφορά τον θάνατο του 33χρονου δημιούργησε νέα δεδομένα στη διερεύνηση των ποινικών ευθυνών του 27χρονου, καθώς ανάμεσα στα ευρήματα υπήρχε ένα χτύπημα στο πρόσωπο που πιθανολογήθηκε ότι προήλθε από ένα μεγάλο δαχτυλίδι που φορούσε ο 27χρονος και φαίνεται να λειτούργησε ως σιδερογροθιά. Το ιατροδικαστικό πόρισμα φαίνεται να διαπιστώνει ότι ο θάνατος του 33χρονου προήλθε τόσο από το συγκεκριμένο χτύπημα όσο και από την παράσυρση.

Υπό τις παραπάνω συνθήκες, ο εισαγγελέας πρωτοδικών Πολυγύρου αναβάθμισε την κατηγορία για τον 27χρονο, από το πλημμέλημα της επικίνδυνης σωματικής βλάβης σε ανθρωποκτονία με δόλο, πράξη για την οποία απολογήθηκε στην ανακρίτρια Πολυγύρου και αποφασίστηκε η προφυλάκισή του (βρίσκεται 14 μήνες σε καθεστώς προσωρινής κατάστασης).

Η δίκη στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο ξεκίνησε το πρωί με αιτήματα που υπέβαλαν οι υπερασπιστές των δύο κατηγορουμένων. Οι συνήγοροι του νεότερου σε ηλικία κατηγορούμενου ζήτησαν είτε την αναβολή είτε τη διακοπή της δίκης, για να κληθεί να καταθέσει η ιατροδικαστής, να επισκοπηθεί το επίμαχο δαχτυλίδι που βρίσκεται στη δικογραφία και να εξεταστεί η μετατροπή της κατηγορίας στην αρχική της (πλημμεληματική μορφή). Από την άλλη, οι συνήγοροι του δεύτερου κατηγορούμενου έθεσαν ζητήματα ακυρότητας της διαδικασίας για δικονομικό λόγο. Το δικαστήριο διέκοψε για να εξετάσει τα παραπάνω αιτήματα.

Να σημειωθεί ότι την προηγούμενη εβδομάδα τιμήθηκε – παρουσία του υπουργού Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη – η μνήμη της άτυχης αστυνομικού Μαρίας Ζαφείρη με την ανέγερση μνημείου, ενώ το όνομά της δόθηκε στον δρόμο μπροστά από το Αστυνομικό Τμήμα Σιθωνίας.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΗΠΑ: Ο Τραμπ πιέζει ώστε να μειωθεί η τιμή των καυσίμων

Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε ότι ζήτησε από την αμερικανική δικαιοσύνη να εξετάσει τις πρακτικές των πετρελαϊκών εταιρειών, τις οποίες κατηγόρησε ότι «εξαπατούν» τους καταναλωτές διατηρώντας υψηλές τις τιμές των καυσίμων.

Ο πόλεμος στο Ιράν προκάλεσε κατακόρυφη άνοδο των τιμών της ενέργειας τόσο στις ΗΠΑ όσο και στον υπόλοιπο κόσμο, κυρίως λόγω του αποκλεισμού του Στενού του Ορμούζ, μια κρίσιμης σημασίας θαλάσσιας οδού για τις εξαγωγές υδρογονανθράκων. Οι ΗΠΑ και το Ιράν σύναψαν την προηγουμένη εβδομάδα μνημόνιο κατανόησης για τον τερματισμό των εχθροπραξιών, με αποτέλεσμα την αποκλιμάκωση των τιμών του πετρελαίου, κάτι το οποίο δεν αντικατοπτρίζεται στις τιμές των καυσίμων, όπως κατήγγειλε ο Τραμπ.

«Οι μεγάλες πετρελαϊκές εταιρείες δεν μειώνουν τις τιμές τους στην αντλία  ανάλογα με τις κατακόρυφα χαμηλότερες τιμές που πληρώνουν για το πετρέλαιο», παραπονέθηκε ο πρόεδρος των ΗΠΑ στο Truth Social. «Με άλλα λόγια, οι πελάτες εξαπατώνται», πρόσθεσε. Κατά συνέπεια, ο Ρεπουμπλικάνος τόνισε ότι «ζήτησα από το υπουργείο Δικαιοσύνης να αρχίσει αμέσως να εξετάζει το θέμα. Οι τιμές της βενζίνης καλό θα ήταν να αρχίσουν να μειώνονται πολύ πιο γρήγορα απ’ όσο βλέπω τώρα».

Ο Τραμπ πιέζεται να πείσει τους Αμερικάνους ότι η πολεμική του εκστρατεία στη Μέση Ανατολή δεν έχει βλάψει μόνιμα την αγοραστική τους ισχύ ενόψει και των ενδιάμεσων εκλογών του Νοεμβρίου που προμηνύονται δύσκολες για τους Ρεπουμπλικάνους. Οι τιμές των καυσίμων είναι ένα ευαίσθητο θέμα για τους Αμερικάνους, όπου τα ιδιωτικά οχήματα αποτελούν το βασικό μέσο μεταφοράς. Αν και οι τιμές έπεσαν τις τελευταίες ημέρες κάτω από το συμβολικό όριο των 4 δολαρίων το γαλόνι (3,8 λίτρα), παραμένουν πιο υψηλές σε σχέση με την περίοδο πριν το ξέσπασμα του πολέμου, όταν ήταν περίπου 3 δολάρια.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΗΠΑ – Ιράν: Ο Αμερικανός ΥΠΕΞ Ρούμπιο ξεκίνησε μια περιοδεία- αστραπή στις χώρες του Κόλπου για να τις καθησυχάσει αναφορικά με το μνημόνιο κατανόησης

Ο Αμερικανός υπουργός Εξωτερικών Μάρκο Ρούμπιο θα έχει σήμερα συνομιλίες με αξιωματούχους των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων κατά την πρώτη ημέρα μιας περιοδείας του στις χώρες του Κόλπου, σε μια προσπάθεια να τις καθησυχάσει για το μνημόνιο κατανόησης που υπέγραψαν οι ΗΠΑ με το Ιράν.

Ο Ρούμπιο, που έφτασε χθες Τρίτη το βράδυ στο Αμπού Ντάμπι, πρόκειται να συναντηθεί σήμερα κεκλεισμένων των θυρών με τον πρόεδρο των Εμιράτων, τον Μοχάμεντ μπιν Ζαγέντ αλ Νάχιαν. Όταν ρωτήθηκε κατά την άφιξή του αν στις συζητήσεις του με ηγέτες της περιοχής θα γίνει λόγος για τις ανησυχίες τους αναφορικά με το μνημόνιο κατανόησης, ο Αμερικανός υπουργός απάντησε: «Αυτό σίγουρα θα προκύψει σε αυτές τις συνομιλίες».

Παράλληλα ο Ρούμπιο επανέλαβε ότι η Ουάσινγκτον δεν θα δεχθεί την επιβολή διοδίων ή τελών για τη διέλευση από το Στενό του Ορμούζ. «Πρόκειται για μια διεθνή θαλάσσια οδό. Καμία χώρα δεν έχει δικαίωμα να επιβάλει διόδια ή τέλη σε διεθνείς θαλάσσιες οδούς», υπογράμμισε, την ώρα που Ιράν και Ομάν υπογραμμίζουν «την κυριαρχία τους επί των χωρικών τους υδάτων».

Στη συνέχεια ο Ρούμπιο θα μεταβεί στο Κουβέιτ και το Μπαχρέιν, όπου θα συμμετάσχει αύριο Πέμπτη σε συνεδρίαση των χωρών του Συμβουλίου Συνεργασίας του Κόλπου. Αυτή είναι η πρώτη επίσκεψη υψηλόβαθμου Αμερικανού αξιωματούχου στη Μέση Ανατολή μετά την υπογραφή ενός πρωτοκόλλου συμφωνίας μεταξύ των ΗΠΑ και του Ιράν. Τις δηλώσεις του Ρούμπιο θα παρακολουθούν στενά οι Ρεπουμπλικάνοι προκειμένου να δουν πώς ένας μέχρι πρότινος ιδιαίτερα σκληρός επικριτής του Ιράν θα παρουσιάσει αυτή τη συμφωνία την οποία πολλοί στο εσωτερικό του κόμματος θεωρούν ότι ισοδυναμεί με παράδοση.

Τόσο ο Ρούμπιο όσο και ο αντιπρόεδρος των ΗΠΑ Τζέι Ντι Βανς θεωρούνται πιθανοί υποψήφιοι του Ρεπουμπλικανικού κόμματος για την προεδρία στις επόμενες εκλογές, με στελέχη του κόμματος και πρώιμες δημοσκοπήσεις να παρουσιάζουν συχνά τη μεταξύ τους κούρσα αμφίρροπη.

Η αποστολή του Ρούμπιο είναι δύσκολη: να πείσει τις χώρες του Κόλπου ότι η συμφωνία στην οποία κατέληξαν ΗΠΑ και Ιράν για τον τερματισμό του πολέμου είναι καλή, την ώρα που οι ηγέτες της περιοχής ανησυχούν ότι η Ουάσινγκτον δέχθηκε να κάνει μεγάλες υποχωρήσεις οι οποίες θα ενισχύσουν την Τεχεράνη και θα αλλάξουν την ισορροπία ασφαλείας στην περιοχή.

Επίμαχα είναι κάποια στοιχεία του σχεδίου συμφωνίας που δεν περιλαμβάνει περιορισμούς στο πρόγραμμα βαλλιστικών πυραύλων του Ιράν, προβλέπει τη δημιουργία ενός ταμείου ανοικοδόμησης του Ιράν ύψους 300 δισεκατομμυρίων δολαρίων και διατάξεις που θα μπορούσαν να επεκτείνουν την περιφερειακή επιρροή και τον έλεγχο της Τεχεράνης σε κρίσιμες οδούς μεταφοράς πετρελαίου.

Και οι έξι χώρες του Συμβουλίου Συνεργασίας του Κόλπου είναι στρατηγικής σημασίας σύμμαχοι για τις ΗΠΑ και προσέφεραν επιμελητειακή υποστήριξη στην Ουάσινγκτον στη διάρκεια του πολέμου που ξέσπασε στις 28 Φεβρουαρίου με τα αμερικανοϊσραηλινά πλήγματα εναντίον του Ιράν.

Εξάλλου όλες τους έγιναν στόχος των ιρανικών αντιποίνων: τα Εμιράτα έγιναν στόχος περισσότερων από 2.800 drones και πυραύλων, ενώ σκληρά επλήγησαν και το Κουβέιτ και το Μπαχρέιν. Οι ηγέτες των χωρών της περιοχής έχουν εδώ και χρόνια στενές σχέσεις με τον Τραμπ και έχουν δεσμευθεί να επενδύσουν δισεκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ. Αλλά αναλυτές επισημαίνουν ότι οι χώρες αυτές αναγκάστηκαν να αντιμετωπίσουν μόνες τα αντίποινα του Ιράν και έχουν αρχίσει να έχουν αμφιβολίες για την αξιοπιστία των ΗΠΑ.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 37χρονη που συνόδευε μεθυσμένη την 8χρονη κόρη της

Στη σύλληψη μιας 37χρονης προχώρησαν αστυνομικοί στη Θεσσαλονίκη, καθώς φέρεται να εξέθεσε σε κίνδυνο την ανήλικη κόρη της, ενώ βρισκόταν υπό την επήρεια αλκοόλ.

Το περιστατικό σημειώθηκε λίγο μετά τις 11 χθες το βράδυ, στην περιοχή της Νεάπολης, όταν αστυνομικοί εντόπισαν τη γυναίκα να κάθεται σε πεζοδρόμιο μαζί με την 8χρονη κόρη της. Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., η 37χρονη ήταν εμφανώς ζαλισμένη, λόγω κατανάλωσης αλκοόλ. Σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Θεσσαλονίκη: Σύλληψη 26χρονου για σειρά ληστειών με θύματα ηλικιωμένες

Την εξιχνίαση ληστειών με θύματα κυρίως ηλικιωμένες γυναίκες, που διαπράχθηκαν σε εισόδους ή στο εσωτερικό πολυκατοικιών, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ανακοίνωσε η ΕΛ.ΑΣ. Ως δράστης ταυτοποιήθηκε 26χρονος και εις βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για ληστεία κατ’ εξακολούθηση.

Σύμφωνα με την έρευνα του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Λευκού Πύργου, από τις 10 Μαΐου έως τις 3 Ιουνίου 2026, ο κατηγορούμενος φέρεται να διέπραξε τέσσερις ληστείες, χρησιμοποιώντας σωματική βία, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις η επίθεση ήταν ιδιαίτερα σφοδρή, θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή των θυμάτων. Η συνολική λεία του εκτιμάται ότι υπερβαίνει τις 7.000 ευρώ σε τιμαλφή.

Ο 26χρονος εντοπίστηκε, χθες το απόγευμα, στις Συκιές και κατά τον έλεγχο φέρεται να αντιστάθηκε, ασκώντας σωματική βία εναντίον των αστυνομικών της ΟΠΚΕ, ενώ επιχείρησε να διαφύγει, χωρίς όμως να τα καταφέρει, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Αστυνομίας.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Γαλλία – καύσωνας: Περίπου 68.000 νοικοκυριά δεν έχουν ρεύμα λόγω συμβάντος που συνδέεται με τη ζέστη

Περίπου 68.000 νοικοκυριά δεν είχαν σήμερα το πρωί ηλεκτρικό ρεύμα στη Βρετάνη, στο δυτικό τμήμα της Γαλλίας, λόγω συμβάντος σε μετασχηματιστή το οποίο συνδέεται με τη ζέστη, ανακοίνωσαν οι αρχές του νομού Φινιστέρ.

“Η αιτία του περιστατικού είναι τυχαία και συνδέεται με τις υψηλές θερμοκρασίες που παρατηρούνται την τρέχουσα περίοδο. Το περιστατικό αυτό δεν έχει προκαλέσει κανέναν τραυματισμό”, διευκρίνισαν οι αρχές σε ανακοίνωση που εξέδωσαν. Το Φινιστέρ βρίσκεται μεταξύ των 58 γαλλικών διοικητικών περιφερειών που τέθηκαν χθες, Τετάρτη, σε κόκκινο συναγερμό για καύσωνα, δηλαδή στο υψηλότερο επίπεδο επαγρύπνησης. Πρόκειται για την πρώτη διακοπή ρεύματος αυτής της έκτασης που αναφέρεται από την αρχή του καύσωνα.

Όταν προκλήθηκε η βλάβη κοντά στο Καμπέρ χθες, Τρίτη, που ήταν η πιο ζεστή ημέρα που έχει καταγραφεί ποτέ στη Γαλλία από το 1947 που άρχισαν να γίνονται μετρήσεις, έως 106.000 πελάτες δεν είχαν ηλεκτρικό ρεύμα. Ωστόσο από εκείνη την ώρα, οι επιχειρήσεις για την ασφάλεια και την αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης συνεχίζονται, σύμφωνα με τις αρχές. Οι ομάδες διαχείρισης του δικτύου RTE και του παρόχου ηλεκτρικού ρεύματος Enedis έχουν κινητοποιηθεί όλη τη νύχτα και εργάζονται για «μια σταδιακή και το ταχύτερο δυνατό αποκατάσταση», διευκρίνισαν επίσης οι αρχές του νομού, οι οποίες έχουν δημιουργήσει νομαρχιακό πυρήνα για τη διαχείριση κρίσης.

Η επανασύνδεση όλων των νοικοκυριών που αφορά το συμβάν αυτό δεν αναμένεται να καταστεί δυνατή συντομότερα από το τέλος της ημέρας, σύμφωνα με τις αρχές, οι οποίες διευκρίνισαν ότι η ηλεκτροδότηση των οίκων ευγηρίας θα γίνεται με γεννήτριες. Η Γαλλία βρίσκεται σήμερα σε κόκκινο συναγερμό για καύσωνα για τέταρτη συνεχόμενη ημέρα. Ο εθνικός δείκτης θερμοκρασίας, δηλαδή ο μέσος όρος θερμοκρασίας από διάφορους σταθμούς αναφοράς, έφτασε τους 29,8 βαθμούς Κελσίου χθες, Τρίτη, σύμφωνα με προσωρινά στοιχεία, ξεπερνώντας τα προηγούμενα ρεκόρ της 25ης Ιουλίου του 2019 και της 5ης Αυγούστου του 2003 (29,4 βαθμοί Κελσίου).

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Βόρεια Κορέα: Ο Κιμ Γιονγκ Ουν ανακοίνωσε ότι βορειοκορεατικά πολεμικά πλοία εξοπλίζονται με πυρηνικά όπλα

Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν δήλωσε ότι οι ένοπλες δυνάμεις του «εξοπλίζουν το Πολεμικό Ναυτικό με πυρηνικά όπλα», μετέδωσε σήμερα ένα κρατικό μέσο ενημέρωσης, ενώ πρόσθεσε ότι θέλει να ναυπηγηθούν πολεμικά πλοία των 10.000 τόνων.

Ο Κιμ έκανε τις δηλώσεις αυτές χθες, Τρίτη, στο Νάμπο στη διάρκεια της τελετής που έγινε για να τεθεί σε υπηρεσία το Choe Hyon, το ένα από τα δύο πολεμικά πλοία των 5.000 τόνων που καθελκύσθηκαν πέρυσι από τη Βόρεια Κορέα, σύμφωνα με το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων KCNA.

«Το πρόγραμμα με στόχο να εξοπλισθεί το Πολεμικό Ναυτικό με πυρηνικά όπλα ακολουθεί την πορεία του χωρίς να παρεκκλίνει από την προβλεπόμενη πορεία», τόνισε ο ηγέτης στη διάρκεια της τελετής. «Πρόκειται για στρατηγικό προσανατολισμό κρίσιμης σημασίας, επειδή θα επιτρέψει να διατηρηθεί η πυρηνική δύναμη του κράτους μας έτοιμη για να διεξάγει ποικίλες και αποτελεσματικές επιχειρήσεις», διαβεβαίωσε.

Η Πιονγκγιάνγκ είχε προηγουμένως εξηγήσει ότι το Choe Hyon είναι εξοπλισμένο με «τα πιο ισχυρά όπλα» και ο Κιμ πραγματοποίησε φέτος πολλές επιθεωρήσεις, μεταξύ άλλων επόπτευσε τον Απρίλιο μια δοκιμαστική εκτόξευση πυραύλου κρουζ από το πλοίο αυτό. «Μετά το Choe Hyon, θα θέσουμε σύντομα σε υπηρεσία το αντιτορπιλικό Kang Kon. Στη συνέχεια θα καθελκύσουμε το ένα μετά το άλλο στρατηγικά πολεμικά πλοία 10.000 τόνων», δήλωσε ο ηγέτης.

– Πλοία 10.000 τόνων –

Η Βόρεια Κορέα πρόκειται έτσι «να ναυπηγεί κάθε χρονιά δύο πλοία επιφανείας κλάσης ανώτερης αυτής του Choe Hyon», από τα οποία το ένα θα είναι 10.000 τόνων, δήλωσε.

Ένα αντιτορπιλικό 10.000 τόνων, όπως αυτά της κλάσης Arleigh-Burke, δεκάδες από τα οποία διαθέτουν οι ΗΠΑ, ή τα νοτιοκορεατικά Sejong Le Grand, έχει εν γένει μήκος μεταξύ 150 και 170 μέτρων, δηλαδή περίπου όσο ενάμισι ποδοσφαιρικό γήπεδο.

«Το όριο των 10.000 τόνων θα είναι συμβολικό για τη Βόρεια Κορέα», εκτιμά ο Σόι Γκι-ιλ, καθηγητής στρατιωτικών σπουδών στο πανεπιστήμιο Σανγκζί. «Ένα πλοίο αυτού του μεγέθους θα δείξει την αποφασιστικότητα της Πιονγκγιάνγκ να μην μείνει περισσότερο πίσω από τη ναυτική ισχύ της Σεούλ».

Η Νότια Κορέα διαθέτει εξάλλου πάνω από δέκα πλοία μεγαλύτερα των 5.000 τόνων, ενώ η Βόρεια Κορέα δύο. «Η εποχή που το Πολεμικό Ναυτικό μας δεν ήταν παρά μια δύναμη αρμόδια για να υπερασπίζεται τα ύδατα στα ανοικτά των ακτών μας ανήκει πλέον σαφώς στο παρελθόν», δήλωσε ο Κιμ Γιονγκ Ουν.

Στη διάρκεια ολομέλειας του Εργατικού Κόμματος της Κορέας, η οποία ολοκληρώθηκε προχθές, Δευτέρα, ο Κιμ δεσμεύθηκε να ενισχύσει τις αμυντικές ικανότητες της χώρας, υποστηρίζοντας ότι οι προσπάθειες στρατιωτικού εκσυγχρονισμού της Νότιας Κορέας και των Ηνωμένων Πολιτειών ωθούν την περιοχή «στο χείλος ενός πυρηνικού πολέμου».

Η Βόρεια Κορέα έχει επανειλημμένα αυτοανακηρυχθεί «αμετάκλητα πυρηνικό κράτος» μετά την αποτυχία της συνόδου κορυφής του 2019 ανάμεσα στον Κιμ Γιονγκ Ουν και τον Ντόναλντ Τραμπ, εξαιτίας διαφορών σχετικά με την αποπυρηνικοποίηση της χώρας και την άρση των κυρώσεων που την στοχοθετούν.

Η Βόρεια Κορέα και η Νότια Κορέα παραμένουν τεχνικά σε πόλεμο, επειδή η σύγκρουσή τους το 1950-1953 έληξε με μια εκεχειρία και όχι με συνθήκη ειρήνης. Χωρίζονται από μια αποστρατιωτικοποιημένη ζώνη κατά μήκος των μεταξύ τους συνόρων.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Eurobank: Τιμήθηκε με το πρώτο Σήμα Διαφορετικότητας από το Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Η Eurobank συγκαταλέγεται στις πρώτες 41 επιχειρήσεις στην Ελλάδα που έλαβαν το Σήμα Διαφορετικότητας. Η διάκριση αναγνωρίζει την εφαρμογή πολιτικών ισότητας, διαφορετικότητας και συμπερίληψης, βάσει συγκεκριμένης διαδικασίας αξιολόγησης που ανέπτυξε το Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας.

Η Eurobank έλαβε το Σήμα Διαφορετικότητας, βάσει της νέας πρωτοβουλίας του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας για την αναγνώριση επιχειρήσεων του ιδιωτικού τομέα που ενσωματώνουν ενεργά τις αρχές της ισότητας, της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης στη λειτουργία τους. Η απονομή πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026, στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο, στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης του Υπουργείου και την Τράπεζα εκπροσώπησε η Group Chief Human Resources Officer κα Νατάσσα Πασχάλη.

Το Σήμα Διαφορετικότητας αποτελεί την πρώτη οργανωμένη κρατική πρωτοβουλία αξιολόγησης και επιβράβευσης επιχειρήσεων για την εφαρμογή πολιτικών ίσων ευκαιριών και πρόληψης των διακρίσεων στον χώρο εργασίας. Η αξιολόγηση πραγματοποιείται βάσει ποιοτικών και ποσοτικών κριτηρίων που αφορούν τόσο τις πρακτικές συμπερίληψης όσο και τα χαρακτηριστικά του ανθρώπινου δυναμικού κάθε επιχείρησης.

Στόχος του έργου είναι η αύξηση της επίγνωσης της διαφορετικότητας και η υιοθέτηση θετικών πρακτικών ένταξης στο χώρο εργασίας μέσα από έναν δομημένο μηχανισμό αξιολόγησης και επιβράβευσης.

Η διάκριση επιβεβαιώνει τη διαχρονική δέσμευση της Eurobank να διαμορφώνει ένα σύγχρονο και συμπεριληπτικό εργασιακό περιβάλλον, όπου ο σεβασμός, η συνεργασία και οι ίσες ευκαιρίες αποτελούν αναπόσπαστα στοιχεία της εταιρικής της κουλτούρας. Αναγνωρίζει παράλληλα τη συμβολή των ανθρώπων της Τράπεζας, οι οποίοι καθημερινά συνδιαμορφώνουν ένα περιβάλλον εργασίας που αξιοποιεί τη διαφορετικότητα ως πηγή δημιουργικότητας, ανάπτυξης και προόδου.

H Πολιτική της Τράπεζας για τη διαφορετικότητα, την ισότητα και τη συμπερίληψη αναδεικνύει τις εταιρικές αξίες, αρχές και δεσμεύσεις, που υποστηρίζουν ένα ποικιλόμορφο, δίκαιο και συμπεριληπτικό περιβάλλον εργασίας, όπου ο καθένας έχει την ευκαιρία να ξεχωρίσει, χωρίς διακρίσεις ανεξαρτήτως χαρακτηριστικών, ηλικιακών, φύλου, οικογενειακής κατάστασης, σωματικών ή κινητικών προβλημάτων, σεξουαλικού προσανατολισμού, κοινωνικού και οικονομικού υπόβαθρου ή άλλων χαρακτηριστικών και πεποιθήσεων.

Η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, κα Δόμνα Μιχαηλίδου, δήλωσε: «Θέλω να συγχαρώ την Eurobank για την απονομή του Σήματος Διαφορετικότητας. Σε έναν κλάδο που συνδέεται άμεσα με την εμπιστοσύνη, την πρόσβαση και την εξυπηρέτηση των πολιτών, η ισότητα και η συμπερίληψη δεν μπορούν να μένουν σε επίπεδο διακήρυξης. Πρέπει να φαίνονται στον τρόπο με τον οποίο μια τράπεζα οργανώνει την καθημερινή της λειτουργία, στηρίζει τους ανθρώπους της, δίνει ίσες ευκαιρίες εξέλιξης και διαμορφώνει ένα περιβάλλον εργασίας χωρίς αποκλεισμούς. Η διάκριση αυτή αναγνωρίζει επιχειρήσεις που πέρασαν από συγκεκριμένη διαδικασία αξιολόγησης και έδειξαν ότι εφαρμόζουν πολιτικές συμπερίληψης στην πράξη.».

Η κα Νατάσσα Πασχάλη, Group Chief Human Resources Officer της Eurobank, δήλωσε: «Η απόκτηση του Σήματος Διαφορετικότητας αποτελεί για εμάς μια σημαντική αναγνώριση της δέσμευσής μας για τη δημιουργία ενός σύγχρονου και βαθιά ανθρώπινου εργασιακού περιβάλλοντος. Η διάκριση αυτή ανήκει στους ανθρώπους της Eurobank, οι οποίοι καθημερινά συνδιαμορφώνουν μια κουλτούρα σεβασμού, συνεργασίας και συμπερίληψης. Ευχαριστούμε το Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας γι’ αυτή την πρωτοβουλία και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να επενδύουμε σε ουσιαστικές δράσεις που ενισχύουν την ισότιμη συμμετοχή, την ανάπτυξη και τις ευκαιρίες για όλους.».

Το Σήμα Διαφορετικότητας υλοποιείται από το Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας στο πλαίσιο της δράσης «Επίγνωση της Διαφορετικότητας» του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU.