Αρχική Blog Σελίδα 1994

Ιράν-ΗΠΑ: Η Τεχεράνη δηλώνει έτοιμη να παρατείνει τις συνομιλίες για το πυρηνικό της πρόγραμμα “αν χρειαστεί” (IRNA)

‘Ετοιμο να παρατείνει τις συνομιλίες «εάν χρειαστεί» δήλωσε το Ιράν, το οποίο ξεκίνησε σήμερα έναν τρίτο κύκλο διαπραγματεύσεων για το πυρηνικό του πρόγραμμα με τις ΗΠΑ υπό τη μεσολάβηση του Ομάν, μετέδωσε το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων IRNA.

«Οι διαπραγματεύσεις θα επικεντρωθούν σε τεχνικά ζητήματα και λεπτομέρειες σε επίπεδο εμπειρογνωμόνων, επομένως μπορούμε να αναμένουμε ότι θα παραταθούν εάν χρειαστεί», μετέδωσε το IRNA. Ο υπουργός Εξωτερικών του Ιράν Αμπάς Αραγτσί και ο ειδικός απεσταλμένος του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ για τη Μέση Ανατολή Στιβ Γουίτκοφ αναμένεται να συναντηθούν στην πρωτεύουσα του Ομάν, το Μουσκάτ, για τις συνομιλίες. Την Πέμπτη, το υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ επιβεβαίωσε τη συμμετοχή του Γουίτκοφ στις συνομιλίες. Των διαπραγματεύσεων σε τεχνικό επίπεδο, οι οποίες θα διεξαχθούν παράλληλα, αναμένεται να ηγηθεί ο Μάικλ Άντον, ο διευθυντής πολιτικού σχεδιασμού του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, σύμφωνα με το αμερικανικό υπουργείο Εξωτερικών. Μετά τον δεύτερο γύρο των διαπραγματεύσεων που είχαν στη Ρώμη το περασμένο σαββατοκύριακο, και οι δύο πλευρές συμφώνησαν να συνεχίσουν τις συνομιλίες.

ΜΑΡ.ΜΙ / ΑΠΕ-ΜΠΕ

Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 44χρονος στη Νεάπολη για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας σε βάρος ανήλικης

Συνελήφθη χθες από αστυνομικό της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης Θεσσαλονίκης 44χρονος, για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας σε βάρος ανήλικης.

Συγκεκριμένα, το μεσημέρι της Παρασκευής στην περιοχή της Νεάπολης, ο 44χρονος πλησίασε την ανήλικη και την άγγιξε στη μέση και τα μαλλιά, εκφράζοντας ταυτόχρονα κολακείες. Το συμβάν έγινε αντιληπτό από τον αστυνομικό, ο οποίος βρισκόταν εκτός υπηρεσίας και προχώρησε άμεσα στη σύλληψη του άνδρα παρά την σθεναρή αντίσταση που προέβαλε.
Ο συλληφθείς με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος του από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Νεάπολης – Συκεών, θα οδηγηθεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη αλλοδαπός που είχε σε «καβάτζα» πάνω από 1,6 κιλά κοκαΐνης – Στις έρευνες συμμετείχε ο αστυνομικός σκύλος Vector

Συνελήφθη χθες στη Θεσσαλονίκης από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κιλκίς, ένας αλλοδαπός για διακίνηση και αποθήκευση ναρκωτικών ουσιών.

Στο διαμέρισμα που χρησιμοποιούσε ως «καβάτζα» εντοπίστηκαν περισσότερα από 1,6 κιλά κοκαΐνης, ενώ στις έρευνες συμμετείχε και ο αστυνομικός σκύλος ανίχνευσης ναρκωτικών ουσιών «Vector»

Συγκεκριμένα, μετά από συντονισμένες ενέργειες των αστυνομικών, εντοπίστηκε ο άνδρας χθες το μεσημέρι σε περιοχή της Θεσσαλονίκης και στο εν λόγω διαμέρισμα βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 28 συσκευασίες με κοκαΐνη, συνολικού βάρους 1 κιλού και 636 γραμμαρίων και 38 μικροδέματα (φιξάκια) με κοκαΐνη, έτοιμα για διακίνηση. Συνολικά κατασχέθηκαν 66 συσκευασίες με κοκαΐνη, συνολικού βάρους 1 κιλού και 675,1 γραμμαρίων.

Επιπλέον στο διαμέρισμα βρέθηκαν και κατασχέθηκαν το χρηματικό ποσό των 4.400 ευρώ, τρεις ηλεκτρονικές ζυγαριές ακριβείας και πλήθος νάιλον συσκευασιών.

Σε έρευνα που έγινε στην οικία του, που βρίσκεται στην ίδια πολυκατοικία, βρέθηκε και κατασχέθηκε το χρηματικό ποσό των 3.000 ευρώ. Στην κατοχή του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν δύο κινητά τηλέφωνα και το χρηματικό ποσό των 865 ευρώ. Κατασχέθηκε επίσης ένα όχημα που χρησιμοποιούσε για την παράνομη δραστηριότητά του.

Ο συλληφθείς, με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος του, θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Θεσσαλονίκη: Οι δήμαρχοι Θεσσαλονίκης, Καβάλας και Παγγαίου αποχαιρετούν με αναρτήσεις τους τη δημοσιογράφο Σούζυ Καζαντζίδου

Τη θλίψη τους εκφράζουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνάδελφοι και φίλοι της Σούζυς Καζαντζίδου, που έφυγε χθες από τη ζωή σε ηλικία 58 ετών.

Ανάμεσά τους οι δήμαρχοι των περιοχών όπου γεννήθηκε, μεγάλωσε, έζησε και εργάστηκε. Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης, ο δήμαρχος Καβάλας Θεόδωρος Μουριάδης και ο δήμαρχος Παγγαίου Φίλιππος Αναστασιάδης, αποχαιρετούν με αναρτήσεις τους τη δημοσιογράφο.

«Η Σούζυ Καζαντζίδου, αυτός ο υπέροχος άνθρωπος που σε κέρδιζε από την πρώτη στιγμή με το ζεστό της χαμόγελο δεν είναι πια κοντά μας. Τη δημοσιογραφία, τη μεγάλη της αγάπη, τον “ιό χωρίς αντιβιοτικό” όπως την περιέγραφε η ίδια, την υπηρέτησε όσο λίγοι, με πάθος, με ήθος, με ευσυνειδησία. Την πιο μεγάλη μάχη την έδωσε με περίσσευμα αξιοπρέπειας, με πείσμα και θάρρος, δεν άφησε ποτέ να τη λυγίσουν οι δυσκολίες. Γιατί η Σούζυ δεν θα άφηνε ποτέ την αρρώστια να την καταβάλει, ήταν πάντα μαχήτρια, λάτρευε τη ζωή. Έφυγες πολύ νωρίς. Καλό ταξίδι..», έγραψε στο λογαριασμό του στο Facebook o Στέλιος Αγγελούδης

«Η απώλεια της Σούζυς Καζαντζίδου μάς γέμισε όλους με θλίψη. Υπήρξε ξεχωριστό μέλος της δημοσιογραφικής οικογένειας, τόσο της Καβάλας, όπου έδειξε για πρώτη φορά το πλούσιο ταλέντο της στα “Σπόρ της Καβάλας”, στο Studio 7, στην εφημερίδα “Εβδόμη” και στο Center tv, όσο και της Θεσσαλονίκης, προσφέροντας τις υπηρεσίες της στο Ράδιο Θεσσαλονίκη, στο Europe one, στην Ωμέγα τηλεόραση, στην ΕΡΤ-3 και επί σειρά ετών στην τηλεόραση του ALPHA. Η Σούζυ είχε τον δικό της αξιακό κώδικα, ήταν πάντα δίπλα σε όσους την είχαν ανάγκη και έτρεφε ιδιαίτερη αγάπη για τον γενέθλιο τόπο της, το Κοκκινοχώρι του δήμου Παγγαίου. Από τη θεματολογία της δεν έλειψαν ποτέ οι ειδικές αναφορές στα προβλήματα των φορέων και των ανθρώπων της περιοχής μας, καθώς και οι επιτυχίες που σημείωσαν οι συντοπίτες της σε διάφορες εκφάνσεις του κοινωνικού, πολιτιστικού και αθλητικού τομέα.
Θέλω να εκφράσω τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στην οικογένειά της, αλλά και σε όσους είχαν την τύχη να συνεργαστούν μαζί της», αναφέρει στην ανάρτησή του ο Θόδωρος Μουριάδης.

«Με βαθιά θλίψη αποχαιρετούμε τη Σούζυ Καζαντζίδου, μια ξεχωριστή δημοσιογράφο, μια δραστήρια και αγαπητή δημότισσα του δήμου Παγγαίου, αλλά και για μένα προσωπικά, μια πολύτιμη φίλη. Η Σούζυ υπήρξε άνθρωπος με ακεραιότητα, πάθος για την αλήθεια και διαρκές ενδιαφέρον για την πρόοδο του τόπου μας. Μέσα από τη δημοσιογραφική της πορεία και την αντικειμενική ενημέρωση, δεν έπαψε ποτέ να στηρίζει με την πένα της αλλά και με την παρουσία της την τοπική κοινωνία του Παγγαίου. Η απουσία της αφήνει ένα δυσαναπλήρωτο κενό στον δημοσιογραφικό χώρο. Εκφράζω τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στην οικογένειά της, στους οικείους της και σε όλους όσοι τη γνώρισαν και τη σεβάστηκαν. Θα τη θυμόμαστε πάντα με αγάπη και σεβασμό. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα την σκεπάσει», υπογραμμίζει ο Φίλιππος Αναστασιάδης.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Συνέντευξη του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικού Εκπροσώπου Παύλου Μαρινάκη στην εφημερίδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Συνέντευξη του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικού Εκπροσώπου Παύλου Μαρινάκη στην εφημερίδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ και την δημοσιογράφο Πένυ Αβραμίδη

Κύριε Μαρινάκη πώς απαντάτε στην κριτική της αντιπολίτευσης ότι η υπεραπόδοση των πλεονασμάτων που είχε ως αποτέλεσμα την ανακοίνωση των τελευταίων μέτρων είναι συνέπεια της φορολογικής αφαίμαξης των μεσαίων στρωμάτων;

Κατ’ αρχάς είναι όντως στενάχωρο – αλλά κυρίως προβληματικό για το πολιτικό μας σύστημα – να ακούς από κόμματα που συνέβαλαν υπερδεκαετή κρίση της χώρας να προσπαθούν μονίμως, να απαξιώσουν θετικά μέτρα. Αντί να καταθέτουν προτάσεις κοστολογημένες, επιμένουν στη μίζερη κριτική και στα ψέματα. Δεν έμαθαν τίποτα από την πρόσφατη ιστορία. Επί της ουσίας τώρα, η κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει υποσχεθεί από το 2019 ότι θα επιστρέφει σταδιακά το αναπτυξιακό μέρισμα στις κοινωνικές ομάδες που επλήγησαν περισσότερο, κυρίως δε στη μεσαία τάξη. Με δίκαιο τρόπο, επιστρέφουμε όσα στερήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια, χωρίς όμως να θέτουμε σε διακινδύνευση την δημοσιονομική θωράκιση της ελληνικής οικονομίας που έχουμε επιτύχει μαζί με τους Έλληνες πολίτες και με τις δικές τους θυσίες.

Γι’ αυτό και έχουμε μειώσει 72 φορολογικούς συντελεστές από το 2019 μέχρι σήμερα. Ενδεικτικά αναφέρω την μείωση του φόρου εισοδήματος, την μείωση του ΕΝΦΙΑ κατά 35% και κατά 50% για ασφαλισμένες κατοικίες, την μείωση του ΦΠΑ στις μεταφορές, στα ταξί, την μείωση των ασφαλιστικών εισφορών συνολικά κατά 5,4%, την κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος για όλα τα φυσικά πρόσωπα, την απαλλαγή από τον φόρο ασφαλίστρων στα συμβόλαια υγείας για παιδιά έως 18 ετών, την φοροαπαλλαγή στις επιχειρήσεις για οικειοθελείς παροχές για νέους γονείς, την απαλλαγή από την συμμετοχή στη φαρμακευτική δαπάνη επιπλέον 132.000 χαμηλοσυνταξιούχων, την μονιμοποίηση της επιστροφής του ΕΦΚ στο αγροτικό πετρέλαιο, την μείωση κατά 50% του ελάχιστου καθαρού εισοδήματος ελεύθερων επαγγελματιών σε δημοτικές κοινότητες με πληθυσμό μικρότερο των 1.500 κατοίκων.

Άρα τα πλεονάσματα δεν είναι απόρροια υπερφορολόγησης, αλλά αποτέλεσμα τριών παραγόντων: Της αντιμετώπισης της φοροδιαφυγής, της δημιουργίας θέσεων εργασίας και της ανάπτυξης της οικονομίας, με αποτέλεσμα το κράτος να έχει περισσότερα έσοδα, χωρίς να αυξάνει τους φορολογικούς συντελεστές. Η αντιπολίτευση είτε αδυνατεί να καταλάβει, είτε κάνει ότι δεν καταλαβαίνει ότι το κράτος μπορεί να έχει παραπάνω φορολογικά έσοδα χωρίς να αυξάνει τους φόρους. Σε κάθε περίπτωση, αυτός είναι ο μόνος τρόπος να μεγαλώσει η «πίτα» και να μπορούμε έτσι να επιστρέφουμε στην κοινωνία όσα στερήθηκε τα προηγούμενα χρόνια.

Αλλά για να το πούμε και πιο απλά, τι ακριβώς ζητά η αντιπολίτευση; Να μην επιστρέφουμε στην κοινωνία το πλεόνασμα;

Οι έκτακτες ανακοινώσεις έδωσαν και πάλι τροφή σε σενάρια ότι σχεδιάζετε πρόωρες εκλογές…

Περίπου 2 χρόνια πριν εκλογές του 2023, το 2021 μετά την τιμητική πρόταση του Κυριάκου Μητσοτάκη, εξελέγην γραμματέας της Νέας Δημοκρατίας. Στο πλευρό του Πρωθυπουργού, μαζί με έμπειρα και νέα στελέχη, γυρίσαμε όλη την Ελλάδα μιλώντας για την κυβερνητική πολιτική και ακούγοντας τα προβλήματα της κοινωνίας. Η Νέα Δημοκρατία δεν περιμένει τις εκλογές για να αφουγκραστεί τις ανάγκες της κοινωνίας. Αυτή είναι η διαφορά μας με τα υπόλοιπα κόμματα. Δεν με εκπλήσσει ότι δεν μπορούν να αντιληφθούν τη διαφορά αυτή, ασκώντας μονότονη κριτική, χωρίς βάση. Οι εκλογές θα γίνουν το 2027 και μέχρι τότε θα προσπαθούμε, όλο και πιο συχνά, να ανακοινώνουμε θετικές ειδήσεις για τους πολίτες.

Οι τελευταίες ανακοινώσεις αφορούν σε ένα μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας ωστόσο δεν αγγίζουν τη μεσαία τάξη την οποία έχετε δεσμευτεί πως θα ενισχύσετε. Σε ποια κατεύθυνση θα κινηθούν οι ανακοινώσεις στη ΔΕΘ και ακόμη εξετάζετε ανακοινώσεις νωρίτερα για συγκεκριμένες επαγγελματικές κατηγορίες;

Οι ανακοινώσεις της τελευταίας εβδομάδας δεν ήταν ούτε οι πρώτες και, προφανώς, ούτε οι τελευταίες της παρούσας τετραετίας.Υπενθυμίζω ότι πολλές φορές έχουμε παρέμβει με στοχευμένη λογική με χαρακτηριστικά παραδείγματα την αυτοτελή φορολόγηση των εφημεριών των γιατρών ή τις οριζόντιες αυξήσεις στις απολαβές τους, τις παρεμβάσεις μας για στήριξη των ενστόλων κ.α

Τα μέτρα που ανακοινώθηκαν, συνολικού ύψους 1,1 δις ευρώ, εστιάζουν στην μόνιμη ενίσχυση 2,7 εκατ. πολιτών με χαμηλά και μεσαία εισοδήματα. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, η επιστροφή ενός ενοικίου αφορά στο 80% των νοικοκυριών με ενοίκιο, ενώ 1,44 εκατομμύρια συνταξιούχοι, ανασφάλιστοι υπερήλικες και άτομα με αναπηρία θα λάβουν μόνιμη ετήσια οικονομική ενίσχυση ύψους 250 ευρώ καθαρά.

Όπως τόνισε και ο Πρωθυπουργός, σε συνέχεια μιας σειράς φοροελαφρύνσεων, στην προσεχή ΔΕΘ στο επίκεντρο των ανακοινώσεων θα είναι μεσαία τάξη με ακόμη περισσότερες μειώσεις φόρων, πάντοτε, όμως, στη λογική υπεύθυνης δημοσιονομικής πολιτικής.

Το μέτρο της επιστροφής ενός ενοικίου δεν χτυπά το πρόβλημα της δυσεύρετης προσιτής στέγης, συνεπώς πως θα κινηθείτε για την συγκρότηση μιας αποτελεσματικής στεγαστικής πολιτικής;

Στην πρόσφατη επίσκεψη του Πρωθυπουργού στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας  συζητήθηκαν μια σειρά από επιπλέον μέτρα, όπως η σύσταση παρατηρητηρίου στεγαστικής πολιτικής αλλά και η πορεία εφαρμογής κομβικών κυβερνητικών πρωτοβουλιών για τη στέγη, όπως της 3ετούς απαλλαγής από φόρο εισοδήματος για ενοικιαζόμενα ακίνητα που μεταφέρονται από τη βραχυχρόνια στη μακροχρόνια μίσθωση, σε συνδυασμό με τον περιορισμό των βραχυχρόνιων μισθώσεων σε κορεσμένα κεντρικά διαμερίσματα της Αθήνας. Παράλληλα αναζητήθηκαν τρόποι ενίσχυσης υφιστάμενων κινήτρων του προγράμματος «Ανακαινίζω-Νοικιάζω» για την επιδότηση της ανακαίνισης παλιών κλειστών κατοικιών, αλλά και του «Αναβαθμίζω το Σπίτι μου».

Συζητήθηκαν επίσης στρατηγικές πρωτοβουλίες που υλοποιούνται για την αύξηση της διαθεσιμότητας στέγης και την ανάπλαση εγκαταλελειμμένων ζωνών, με έμφαση στην Κοινωνική Αντιπαροχή, αλλά και την παροχή χρυσής βίζας σε επενδυτές που αναλαμβάνουν την οικιστική ανάπλαση παλιών βιομηχανικών και επιχειρηματικών ακινήτων.

Είχατε υποσχεθεί ότι δεν θα υπάρχουν άβατα, όπως τα Εξάρχεια, ότι θα πατάξετε την εγκληματικότητα. Όμως ταυτόχρονα, η αντιπολίτευση σας κατηγορεί για λογική αστυνομικής αυθαιρεσίας. Τι ισχύει;

Ξεκινώ από τα Εξάρχεια λέγοντας ότι σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας, από το 2019 οι κλοπές στην περιοχή μειώθηκαν κατά 74%, οι ληστείες κατά 90%, τα επεισόδια και οι επιθέσεις σε αστυνομικούς κατά 86% και από 90 υποθέσεις ναρκωτικών που χειρίστηκαν στην περιοχή το 2019, το 2024 αντιμετώπισαν μόλις 3.

Στη μεγάλη εικόνα τώρα, στο πεδίο της νομιμότητας, είναι εμφανές ότι μέσα σε λίγα χρόνια έγιναν όσα δεν έγιναν ολόκληρες δεκαετίες σε αυτή τη χώρα. Επιτέλους, γίνεται το αυτονόητο, να εκκενώνονται καταλήψεις στα Πανεπιστήμια και αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει ούτε μια ενεργή κατάληψη. Στα γήπεδα πήραμε τολμηρές αποφάσεις και τις κάναμε πράξη και η εικόνα είναι εντελώς διαφορετική. Μόνο το 2024 έχουν γίνει 13.000 συλλήψεις για ενδοοικογενειακή βία, παράλληλα με την εγκατάσταση του panic button, τη γραμμή βοηθείας στα θύματα κακοποίησης, τη λειτουργία 63 επιτελικών γραφείων ενδοοικογενειακής βίας.

Η νέα Διεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος, μέσα σε 5 μόλις μήνες εξάρθρωσε 48 εγκληματικές οργανώσεις και εξιχνίασε 272 υποθέσεις. Η αντιμετώπιση της εγκληματικότητας, είναι μια από τις πιο δύσκολες μάχες και απαιτεί διαρκή επαγρύπνηση. Να είστε σίγουροι ότι, όσο κι αν κάποιοι από την αντιπολίτευση φωνάζουν για δήθεν «αστυνομική αυθαιρεσία», εμείς δεν πρόκειται να κάνουμε ούτε μισό βήμα πίσω στην κατεύθυνση εφαρμογής του νόμου.

Ο Πρωθυπουργός εξαπέλυσε δριμύτατη επίθεση κατά της Ζωής Κωνσταντοπούλου και του Νίκου Ανδρουλάκη, κόβοντας τις γέφυρες με ΠΑΣΟΚ και Πλεύση Ελευθερίας. Με ποιον θα συγκυβερνήσετε εάν χρειαστεί;

Οι αυτοδύναμες και σταθερές κυβερνήσεις ήταν είναι και θα συνεχίσει να είναι βασική μας θέση, η οποία δικαιώνεται από την ελληνική, αλλά και την ευρωπαϊκή πραγματικότητα. Σκεφτείτε, όταν έδινε μάχες ο Πρωθυπουργός στην ΕΕ για το Ταμείο Ανάκαμψης και κατάφερε να πάρει η Ελλάδα τα περισσότερα χρήματα αναλογικά με το ΑΕΠ της, να έπρεπε πρώτα να πείσει κάποιο από τα κόμματα που απαξίωναν το Ταμείο Ανάκαμψης. Φανταστείτε εάν ο Κυριάκος Μητσοτάκης εν μέσω της πανδημίας, έπρεπε να συνεννοηθεί με κάποιο άλλο κόμμα από εκείνα που προσπαθούσαν να κάνουν αντιπολίτευση επάνω σε μια πρωτοφανή κρίση, για το πώς θα στηριχθεί η οικονομία και δεν θα κλείσουν οι επιχειρήσεις.

Εμείς λοιπόν, λέμε καθαρά ότι έχουμε δύο χρόνια μπροστά μας για να αποδείξουμε ότι ήμασταν απόλυτα συνεπείς για όσα υποσχεθήκαμε στους πολίτες το 2023. Από εκεί και πέρα, οι πολίτες – και μόνο εκείνοι – θα αποφασίσουν το 2027. Ειδικά για το ΠΑΣΟΚ, εκείνο με τη στάση του, τη ρητορική του και τις παλινωδίες του, έφτασε σε αυτή τη θέση πολιτικά και δημοσκοπικά. Ας μην κλαίει, λοιπόν, τώρα πάνω από το χυμένο γάλα.

 

Διάσκεψη Τομέων Πολιτικής ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής

Διάσκεψη Τομέων Πολιτικής ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής

Την Κυριακή 27 Απριλίου 2025 στις 11:30 θα πραγματοποιηθεί Διάσκεψη των Τομέων Πολιτικής του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής (ΣΕΦ, αίθουσα Μελίνα Μερκούρη).

Η εκδήλωση θα ξεκινήσει με ομιλία του Προέδρου Νίκου Ανδρουλάκη, ενώ μετά το πέρας της Διάσκεψης θα διοργανωθούν τρία θεματικά workshops:

-Κοινωνικό Κράτος

-Οικονομία και Ανάπτυξη

-Θεσμική λειτουργία του κράτους

ΣΥΡΙΖΑ Ημαθίας: Ανακοίνωση θεματικής Αγροτικής Πολιτικής

Τη Δευτέρα 29-04 στο πλημμελειοδικείο Βέροιας , δικάζονται μέλη του ΔΣ του Αγροτικού Συλλόγου Αγροτών Αλεξάνδρειας, με την κατηγορία κινητοποιήσεων του 2024.

Η Ν.Ε του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Ημαθίας στέκεται αλληλέγγυα στον αγώνα των αγροτών του Νομού μας και καταδικάζει την ποινικοποίηση των κινητοποιήσεων τους με το πρόσχημα της παρακώλυσης συγκοινωνιών ή κατάληψης εθνικής οδού.

Τα προβλήματα του αγροτικού κόσμου (υψηλό κόστος παραγωγής, χαμηλές τιμές προϊόντων, άμεσες αποζημιώσεις από φυσικές καταστροφές) απαιτούν λύσεις και οχι δικαστικές διώξεις.

Οι αγρότες μας δεν είναι επαγγελματίες διαμαρτυρόμενοι,

είναι άνθρωποι του μόχθου και αγωνίζονται για την επιβίωση τους και ένα εισόδημα που θα τους επιτρέψει να μείνουν στα χωράφια τους .

Όχι στη ποινικοποίηση των αγροτών κινητοποιήσεων.

Άμεση λύση των προβλημάτων του πρωτογενή τομέα τώρα.

Θεματική Αγροτικής Πολιτικής

Ν.Ε   ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ Ημαθίας

Ιατρικός Σύλλογος Ημαθίας: Συλληπτήριο μήνυμα για τον θάνατο του πρώην Προέδρου του Ιατρικού Συλλόγου Ημαθίας Βασίλη Διαμαντόπουλου

Σας ενημερώνουμε ότι σήμερα το πρωί απεβίωσε ο πρώην Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Ημαθίας  Βασίλης Διαμαντόπουλος.

Η κηδεία του θα τελεστεί την Κυριακή 27 Απριλίου στις 2 μ.μ. στον Ιερό Ναό Αγίας Παρασκευής στη Μελίκη.

Ο Βασίλης Διαμαντόπουλος υπήρξε εξαίρετος ιατρός, υπηρέτησε την Ιατρική με αυταπάρνηση και ζήλο από όλα τα μετερίζια αυτής (Νοσοκομείο Βέροιας, Κ.Υ.Αλεξάνδρειας, ιδιωτικό ιατρείο στη Μελίκη).

Υπήρξε ιδιαίτερα αγαπητός τόσο στους συναδέλφους ιατρούς, οι οποίοι τον εξέλεξαν δις στο ανώτατο αξίωμα του Προέδρου του Ιατρικού Συλλόγου Ημαθίας, όσο και στους πολίτες του Νομού τους οποίους υπηρέτησε πάντα με γνώμονα τα Ιπποκράτεια Ιδεώδη.

Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει.

 

Το Διοικητικό Συμβούλιο

του

ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΗΜΑΘΙΑΣ

ΕΠΑΛ Αλεξάνδρειας: Ευχαριστήριο για δωρεά ηλεκτρολογικού εργαστηριακού εξοπλισμού

Ευχαριστήριο για δωρεά ηλεκτρολογικού εργαστηριακού εξοπλισμού

Το ΕΠΑΛ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ευχαριστεί θερμά την εταιρία PHOENIX-AMR με δραστηριότητα στην κατασκευή Ηλεκτρολογικών Πινάκων και τον ιδιοκτήτη της, κύριο Ραφαήλ Αμαραντίδη καθώς και τις εταιρίες εμπορίας Ηλεκτρολογικού Υλικού ΤΕΧΝΟΜΑΤ Α.Ε. και SCHNEIDER ELECTRIC Α.Ε.Β.Ε. Ελλάδος για τη δωρεά ηλεκτρολογικού εξοπλισμού αξίας 3.200€ με στόχο τον εκσυγχρονισμό του ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ για τη βέλτιστη εκπαίδευση και κατάρτιση των μαθητών του σχολείου.

Η προσφορά σας αποτελεί πολύτιμη βοήθεια στην υλοποίηση του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών, την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών μας και την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου. Το προσφερόμενο υλικό και εξοπλισμός θα χρησιμοποιηθούν για την εκπόνηση ασκήσεων και κατασκευών  στα εργαστηριακά μαθήματα του Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού και της Ειδικότητας της Ηλεκτρολογίας. Είμαστε βέβαιοι ότι θα συμβάλουν σημαντικά στη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης και θα δώσουν στους μαθητές τη δυνατότητα να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία.

Σας ευχαριστούμε θερμά για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στο σχολείο μας και για τη στήριξή σας στην προσπάθειά μας να παρέχουμε σύγχρονη ποιοτική εκπαίδευση στους μαθητές μας.

Η αποδοχή της δωρεάς έγινε ύστερα από το με αριθμό 194/26-03-2024 αίτημα έγκρισης δωρεάς ηλεκτρολογικού εξοπλισμού υπέρ του ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ του ΕΠΑΛ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ και τη θετική Απόφαση με Αριθμό 13/2024 του Ν.Π.Δ.Δ. «Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Αλεξάνδρειας».

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ 4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ 3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ 1

Συλλυπητήρια δήλωση Γραφείου Τύπου ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής για τον θάνατο της δημοσιογράφου Σ. Καζαντζίδου

Η Σούζυ Καζαντζίδου ήταν μια μαχητική ρεπόρτερ, μια δυναμική γυναίκα και ένας άνθρωπος βαθιά δοτικός.

Στη δημοσιογραφική της διαδρομή κάλυψε με αντικειμενικότητα και διεισδυτική ματιά μεγάλα ειδησεογραφικά γεγονότα, κάτι που της αναγνώριζαν το τηλεοπτικό κοινό και οι συνάδελφοι της.

Ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια της.