Αρχική Blog Σελίδα 1935

Σύλλογος Προσκυνητών Αγίου Όρους: Ανακοίνωση

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

          Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου μας αποφάσισε ομόφωνα να πραγματοποιήσει προσκυνηματική επίσκεψη την Κυριακή 25 Μαΐου 2025 στην Ιερά Μονή Κοιμήσεως της Θεοτόκου και Αγίου Δημητρίου Κομνηνείου στο Στόμιο Λάρισας.

            Η επίσκεψη θα γίνει με τουριστικό λεωφορείο και η τιμή του εισιτηρίου θα είναι 15 Ευρώ,

            Η αναχώρηση θα γίνει στις 06.45 από το χώρο του Δημαρχείου Αλεξάνδρειας. Η άφιξη στην Ιερά Μονή θα γίνει στις 09.00. Θα επακολουθήσει εκκλησιασμός στο Καθολικό της Μονής και, στη συνέχεια, ξενάγηση, ενημέρωση και προσφορά καφέ. Οι κυρίες που θα συμμετάσχουν στην εκδρομή, παρακαλούνται να μην φορούν παντελόνια αλλά φούστες και φορέματα κανονικά.

            Το μεσημέρι θα αναχωρήσουμε από το Μοναστήρι και θα κατευθυνθούμε στο Λιτόχωρο Πιερίας όπου θα γευματίσουμε.

            Στη συνέχεια θα μεταβούμε σε κάποια κοντινή παραλία για τον απογευματινό μας καφέ.

            Παρακαλούμε τα μέλη και τους φίλους του Συλλόγου να επικοινωνήσουν στα παρακάτω τηλέφωνα για να κλείσουν θέση και να καταβάλλουν το αντίτιμο του εισιτηρίου.

            Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                               Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ             ΑΓΙΟΛΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

                        ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΓΙΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ

      ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ       6944445115

      ΜΠΑΝΗΣ ΝΙΚΗΤΑΣ                       6983396988

      ΑΓΙΟΛΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ                 6989295917

Ανακοίνωση Γραφείου Τύπου ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής για την 15η επέτειο από την τραγωδία της Marfin

Ανακοίνωση Γραφείου Τύπου ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής για την 15η επέτειο από την τραγωδία της Marfin

15 χρόνια συμπληρώνονται από τη μαύρη εκείνη 5η Μαΐου του 2010, όταν με εγκληματικό και βίαιο τρόπο κόπηκε το νήμα της ζωής της Αγγελικής Παπαθανασοπούλου, του αγέννητου παιδιού της, της Παρασκευής Ζούλια και του ΝώνταΤσάκαλη. Τριών συνανθρώπων μας θυμάτων της τυφλής βίας.

Το ελάχιστο οφειλόμενο στη μνήμη τους αλλά και στο συλλογικό εθνικό υποσυνείδητο είναι η απόδοση δικαιοσύνης αλλά και η ευθύνη του πολιτικού συστήματος να μην ξαναδώσει έδαφος σε ακραία διχαστικές λογικές και τοξικότητα.

Παιώνιες Κράστας στο Ανατολικό Βέρμιο! 4/5/2025 Εντυπωσιακή απόλαυση της ανθοφορίας

Παιώνιες Κράστας στο Ανατολικό Βέρμιο! 4/5/2025

Εντυπωσιακή απόλαυση της ανθοφορίας των Παιωνιών

70 και πλέον εκδρομέων από την Ελλάδα και την Ευρώπη!

Έλαμψαν από αγάπη το Βέρμιο, οι Παιώνιες της Κράστας, οι πολυπληθείς εκδρομείς, το περπάτημα 8 χιλιομέτρων, όλων μας οι καρδιές καταπράσινα, κατακόκκινα, συνεννοήσιμα, ορίζοντας τρις νέες εκδρομές, Βάθρες Μεταμόρφωσης, Φαράγγι Κράστας, Δάσος των Κέδρων και ίσως μια νέα εκδρομή στις Παιώνιες Κεδρώνα, στα 1250 υψόμετρο, σε δύο εβδομάδες και θα αναγγελθούν.

Κερδίζοντας μας η Φύση μας, ξανακερδίζει!

1746427877740blob1

Βίντεο Ν. Ανδρουλάκη για τον πρωτογενή τομέα στο TikTok

Βίντεο Ν. Ανδρουλάκη για τον πρωτογενή τομέα στο TikTok

Σύνδεσμος: https://vm.tiktok.com/ZNd6eaJEt/

Μετά την τριήμερη περιοδεία του στη Θεσσαλία, με ένα βίντεο στην πλατφόρμα TikTok o Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης παρουσιάζει τις προτάσεις του κόμματος για έναν ισχυρό πρωτογενή τομέα:

  • Επαναδιαπραγμάτευση του Στρατηγικού Σχεδίου της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής, με απλοποίηση των οικολογικών σχημάτων και προσαρμογή του στις ανάγκες της ελληνικής υπαίθρου
  • Ενεργειακές κοινότητες για μείωση του κόστους ενέργειας
  • Θέσπιση Κάρτας Αγροτικού Πετρελαίου, με επιστροφή του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο αγροτικό πετρέλαιο στην αντλία.
  • Αναθεώρηση του κανονισμού του ΕΛΓΑ για δικαιότερες αποζημιώσεις.
  • Προστασία της αγροτικής γης από  ξένα funds.
  • Μόνο με πιστοποίηση στα ευρωπαϊκά πρότυπα η εισαγωγή τροφίμων και αγροτικών προϊόντων από τρίτες χώρες
  • Μηδενική ανοχή σε παράνομες ελληνοποιήσεις που υπονομεύουν την εγχώρια παραγωγή.

«Περιφερειακή ανάπτυξη χωρίς ισχυρό πρωτογενή τομέα δεν γίνεται. Το ΠΑΣΟΚ λοιπόν θα κάνει το χρέος του» σημειώνει χαρακτηριστικά ο κ. Ανδρουλάκης.

Δημήτρης Μιχαηλίδης: Συνταγματική αναθεώρηση ή επανίδρυση … ?

Συνταγματική αναθεώρηση ή επανίδρυση … ?

Παρακολούθησα με πολύ ενδιαφέρον την 29/4/2025 την τέταρτη υβριδική (με φυσική συμμετοχή και διαδικτυακή παρακολούθηση) εκδήλωση της «διαΝΕΟσις» στα πλαίσια του δημόσιου διαλόγου για την σχεδιαζόμενη αναθεώρηση του Συντάγματος της Ελλάδος. Το αντικείμενο της εκδήλωσης ήταν: Εκτελεστική Λειτουργία: Προεδρία της Δημοκρατίας – Κυβέρνηση – Δημόσια Διοίκηση.

Οι εκδηλώσεις αυτές της «διαΝΕΟσις» άρχισαν στις 29/1/2025 και θα ολοκληρωθούν στις 29/10/2025, για να καλύψουν τα θέματα (και συντονιστές): 1. Κοινοβούλιο, 2. Δικαιοσύνη, 3. Ανεξάρτητες Αρχές, 4. Εκτελεστική Λειτουργία: ΠτΔ – Κυβέρνηση – Δημόσια Διοίκηση, 5. Ατομικά Δικαιώματα, 6. Κοινωνικό Κράτος, 7. Θρησκεύματα-Σύνταγμα και 8. Σύνταγμα και Οικονομία

Ανάμεσα στα πολλά ενδιαφέροντα που ακούστηκαν στις 29/4/2025 επισημαίνεται ότι η σχεδιαζόμενη Συνταγματική Αναθεώρηση πρέπει να γίνει διότι ο Δείκτης Κυβερνητικής Α(να)πολετεσματικότητας στην Ελλάδα έπεσε το 2023 στο 0,15 !!! Ο κ Ν. Ζέρβας (Διδάσκ. Διοικητικής Επιστήμης Σχολής Ικάρων ΠΑ – Μέλος ΣΕΠ ΕΑΠ), ανάμεσα σε πολλά άλλα, είπε ότι η Κυβερνητική αποτελεσματικότητα του Ελληνικού κράτους (2015-2023) έδειξε: 2015=0.15, 2016=0.13, 2017=0.24, 2018=0.26, 2019=0.31, 2020=0.40, 2021=0.41, 2022=0.45 και αίφνης (!) το 2023=0.15.

Στο τεύχος 70/2018 στο ΒΗΜΑ Κοινωνικών Επιστημών βρίσκουμε ότι η Κυβερνητική Α(να)ποτελεσματικότητα στην Ελλάδα από το 2007 έως το 2016 καταγράφηκε (σελ 153) ως 2007=0.571, 2008=0.590, 2009=0.615, 2010=0.548, 2011=0.502, 2012=0.317 2013=0.460, 2014=0.395, 2015=0.249 & 2016=0.211. Σε αυτό το σύστημα αποτύπωσης η μεγίστη Κυβερνητική Αποτελεσματικότητα το 2016 παρουσιάζεται στην Φιλανδία=1.848, και ακολουθούν η Ολλανδία=1.841 & Γερμανία=1.745. Χάος αναποτελεσματικότητας … από την Ελλάδα.

Η Κυβερνητική Αποτελεσματικότητα: αντιπροσωπεύει την ικανότητα της κυβέρνησης να διαμορφώνει και να εφαρμόζει αποτελεσματικά σχεδιαζόμενες ή εξαγγελθείσες πολιτικές, σε συνδυασμό με την αξιοπιστία της δέσμευσης της σ’ αυτές, το βαθμό ανεξαρτησίας της από διάφορες μορφές πολιτικών πιέσεων και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης.

Η Κυβερνητική Αποτελεσματικότητα εξαρτάται από την Οικονομική Μεγέθυνση, από την Πολιτική Σταθερότητα, από τον Έλεγχο Διαφθοράς και από το Κράτος Δικαίου.

Εξαιρετική η εκδήλωση της «διαΝΕΟσις», αν και εξαντλήθηκε σχεδόν όλη σε μακροσκελείς τοποθετήσεις των εισηγητών.

Αν θα μπορούσαμε να αποτυπώσουμε την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΒΕΛΤΗΡΙΑ της Δημόσιας Διοίκησης, δηλαδή της αναποτελεσματικής λειτουργίας των Δημοσίων Υπαλλήλων μαζί με τους Εκλεγμένους Πολιτικούς, θα είναι αυτό που καταγράφεται με την εφαρμογή του Νόμου 751 του 1948 στους πολεμιστές του Ν751.

Τότε, πριν 77 χρόνια, η Ελληνική Βουλή αποφάσισε να δώσει κάποια προνόμια με τον Ν751/1948 στους πολεμιστές της της δεκαετίας του 1940, ως αναγνώριση τιμής και ευγνωμοσύνης σε αυτούς που έδωσαν την ζωή τους ή κομμάτι της ζωής τους για την πατρίδα, στα δύσκολα εκείνα χρόνια, χωρίς να ζητήσουν ανταλλάγματα.

Κάποιοι πολεμιστές πήραν άδεια περιπτέρου, κάποιοι πολεμιστές πήραν άδεια φορτηγού δημοσίας χρήσεως, κάποιοι πολεμιστές πήραν διορισμό σε δημόσιες υπηρεσίες, κάποιοι πήραν οικόπεδο κλπ κλπ και σε κάποιους ξεκίνησαν να δώσουν τα οικόπεδα και ακόμα ΔΕΝ τα απέδωσε η αναποτελεσματική δημόσια διοίκηση (Εκτελεστική δυσλειτουργία …).

Συζητώντας με την κα Ελισάβετ Μιχαηλίδου, 6974635367, πρόεδρο του Οικοδομικού Συνεταιρισμού πολεμιστών Ν751 «ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ» μαθαίνουμε ότι οι δικαιούχοι-απόγονοι των πολεμιστών Ν751 εξετάζουν το ενδεχόμενο να υποβάλλουν υποψηφιότητα για να «βραβευθούν» με το βραβείο Guinness της «μακρύτερης υπομονής», για την εξηκονταοκτάχρονη (68) υπομονή ανεφάρμοστης απόφασης του Υπουργείου Γεωργίας (νυν Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων).

Προβληματίζεται ο κάθε ένας απλός πολίτης, από όσα μπορεί να καταλάβει, από τις βαθυστόχαστες αναλύσεις των επιστημόνων και μελετητών για την αναποτελεσματικότητα της ελληνικής εκτελεστικής εξουσίας και για την αναγκαιότητα Συνταγματικού Επαναπροσδιορισμού της Οργάνωσης και Λειτουργίας της Δημόσιας Διοίκησης.

Και ενώ προβληματίζονται οι συζητητές της εκδήλωσης της «διαΝΕΟσις» στις 29/4/2025, οι πολεμιστές πέθαναν μέσα σε εμπαιγμό από την Δημόσια Διοίκηση, μέσα από μετρήσεις αναποτελεσματικότητας από επιστήμονες και οι διάδοχοι-δικαιούχοι εμπαίζονται από την Δημόσια Διοίκηση, ενώ η αναποτελεσματική εκτελεστική εξουσία δεν εφαρμόζει τον Νόμο 751/1948, ούτε την Απόφαση Ε/47820/14-12-1957/Υπουργείο Γεωργίας, ούτε την Απόφαση 117/10/4-4-1988/Κεντρικού Συμβουλίου Χωροταξίας, Οικισμού & Περιβάλλοντος/Υ.Πε.Χω.Δ.Ε.

Το ιδιαιτέρως «ανεπίτρεπτο» είναι ότι, από όσα λέει ο κ Νικόλαος Μπαλτατζής, πρόεδρος του Οικοδομικού Συνεταιρισμού πολεμιστών Ν751 «ΝΕΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ», επισημαίνεται η ανεπίτρεπτη διαφοροποίηση των πολεμιστών σε «πρώτης» κατηγορίας (στην «πρώτη» κατηγορία επιδόθηκαν τα οικόπεδα το 1955 και είναι ο σημερινός οικισμός «Ν751»), και στους πολεμιστές «δεύτερης» κατηγορίας.

Οι «δεύτερης» κατηγορίας πολεμιστές που ΔΕΝ τιμώνται («α»τιμώνται?) με αυτές τις απαράδεκτες καθυστερήσεις απόδοσης των οικοπέδων, ταλαιπωρούνται 68 χρόνια. Πέθαναν οι πολεμιστές, πεθαίνουν και από την πρώτη γενιά απογόνων και οι εναπομείναντες περίπου 1000 δικαιούχοι των 248 οικοπέδων καταλαβαίνουν ότι η απαράδεκτη αναποτελεσματικότητα της εκτελεστικής λειτουργίας καταγράφεται μεν σε μελέτες και εισηγήσεις, αλλά οι πολίτες πεθαίνουν χωρίς καμιά βελτίωση από την απαράδεκτη αβελτηρία της δημόσιας διοίκησης …

Στην Ευρώπη, την Τετάρτη, 7 Μαΐου 2025, στις 12.30, στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στο Στρασβούργο, βετεράνοι του Β’ ΠΠ θα απευθύνουν ομιλία στο ΕυρωΚοινοβούλιο, την έναρξη της τελετής θα κηρύξει με χαιρετισμό η πρόεδρος του ΕΚ Roberta Metsola, ενώ σε ξεχωριστή συζήτηση, οι ευρωβουλευτές θα συζητήσουν την ιστορική κληρονομιά του τέλους του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και την κατάσταση της ελευθερίας, της δημοκρατίας και της ασφάλειας στην Ευρώπη μετά από 80 χρόνια.

Στην Ελλάδα οι εναπομείναντες κληρονόμοι, από τους πεθαμένους δικαιούχους πολεμιστές του Ν751, και όσοι ακόμα πιστεύουν σε μια κάποια ανάγκη αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης, προσκαλούνται σε εκδήλωση μνήμης για τους 248 πολεμιστές του Ν751, και την κατάσταση της κληρονομιάς τους, με την ανάμνηση της 80ης επετείου της λήξης του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, την Κυριακή, 11 Μαΐου 2025, στις 11.00, στην Θεσσαλονίκη, Μητροπόλεως 15, 1ος όροφος.

2025 5 7 όρθιο Αποτελεσμα

Για την καταγραφή, Δημήτρης Μιχαηλίδης, 6998282382

Συνέντευξη Δημάρχου Αθηναίων, Χάρη Δούκα στην εκπομπή “Ώρα Ελλάδος” στο OPEN και στους δημοσιογράφους Π. Στάθη και Γ. Κολοκυθά

Συνέντευξη Δημάρχου Αθηναίων, Χάρη Δούκα στην εκπομπή “Ώρα Ελλάδος” στο OPEN και στους δημοσιογράφους Π. Στάθη και Γ. Κολοκυθά

Ο Δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, μίλησε την Παρασκευή 2 Μαΐου 2025, στην εκπομπή του OPEN «Ώρα Ελλάδος» με τους δημοσιογράφους Παναγιώτη Στάθη και Γιάννη Κολοκυθά.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο Δήμαρχος Αθηναίων αναφέρθηκε στα πρόσφατα επεισόδια στα Εξάρχεια, υπογραμμίζοντας ότι πρόκειται για καταδικαστέα γεγονότα, τα οποία διέκοψαν μια περίοδο ηρεμίας στην περιοχή: «Θυμίζω ότι ο Λόφος του Στρέφη για πάρα πολλά χρόνια ήταν πεδίο μαχών. Εδώ και περίπου έναν χρόνο και 2-3 μήνες, ήμασταν σε απόλυτη ηρεμία. Κάναμε μία σειρά από δράσεις, βελτιώσεις. Μάλιστα, έχουμε προγραμματίσει και βελτίωση του φωτισμού στην περιοχή. Είχαμε φτιάξει το γήπεδο μπάσκετ και την παιδική χαρά. Γίνονται ήδη συναντήσεις και συζητήσεις ώστε να επανέλθει η κατάσταση στην προηγούμενη φάση απόλυτης ηρεμίας και να αξιοποιηθεί ξανά ο χώρος προς όφελος της τοπικής κοινωνίας».

Στο ίδιο πλαίσιο, ο κ. Δούκας μίλησε για τον «Εξωστρεφή» και τις νομικές διαδικασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη ώστε: «να έρθουν κάποιοι άνθρωποι να τον αναλάβουν, σε ένα πολύ χαμηλό κόστος. Να παίρνει ο κόσμος τον καφέ του, το νερό του και έτσι να είναι για όλους τους κατοίκους. Θέλουμε κοινωνική ειρήνη, θέλουμε ο Εξωστρεφής να είναι για όλο τον κόσμο».

Όσον αφορά τη Γραμμή 4 του Μετρό, ο κ. Δούκας τόνισε τη σημασία του συγκεκριμένου έργου ως ένα φιλολαϊκό, φιλοπεριβαλλοντικό μέσο, ενώ για τα προβλήματα που έχουν προκύψει από τα εργοτάξια σημείωσε: «Υπάρχουν λαμαρίνες σε δημόσιους χώρους, σε πλατείες, περιορισμός του δημόσιου χώρου, δυσκολία, η οποία μπορεί να κρατήσει και 5 χρόνια. Αυτό δημιουργεί μια πολύ μεγάλη πίεση στον κόσμο. Στη Ρώμη, και την Κωνσταντινούπολη που πήγα, οι γραμμές του Μετρό, οι πλατείες δίνονται πολύ νωρίτερα, δεν περιμένουν να περάσει από κάτω ο μετροπόντικας, αλλά σκάβουν να κάνουν ανάπλαση και μετά το αφήνουν να περάσει. Θα ήθελα ως Δήμαρχος να επιταχυνθούν τα έργα, θέλω να έχω γρήγορα τις γραμμές και να γίνουν τα έργα. Υπάρχουν και περιοχές όπου δεν έχουν τηρηθεί τα μέτρα ασφάλειας. Υπήρχαν περιοχές όπου άνοιγες την πόρτα και χτύπαγες πάνω σε λαμαρίνες. Στους Αμπελόκηπους, την Κυψέλη, υπάρχουν περιπτώσεις Ατόμων με Αναπηρία, τα οποία δεν μπορούσαν να πάνε σπίτι τους. Αυτά πρέπει να διορθωθούν και θα διορθωθούν».

Σχετικά με τη χρήση των ηλεκτρικών πατινιών στο κέντρο της Αθήνας, ο κ. Δούκας υποστήριξε: «Δεν είμαστε κατά της μικροκινητικότητας. Θέλουμε να προχωρήσει. Όμως, βλέπετε την εικόνα με τα πατίνια παρατημένα πάνω σε οδεύσεις τυφλών, πάνω σε ράμπες αναπήρων, χύμα σε δρόμους κάθετα, σε πεζοδρόμια, πάνω σε νησίδες. Αυτό θα αλλάξει. Είχαμε βρεθεί με τις εταιρείες αυτές, τους είχαμε ζητήσει να υπάρξουν προτάσεις, και θα τους δω και τη Δευτέρα. Θα απαγορευτεί η χρήση των πατινιών σε κάποιους δρόμους της Αθήνας και θα οριοθετήσουμε συγκεκριμένους χώρους στάθμευσης –ήδη έχουν εντοπιστεί 70 σημεία– και όταν τα πατίνια δεν σταθμεύουν εκεί, τα πρόστιμα θα είναι ιδιαίτερα υψηλά για τις εταιρείες. Πρέπει να υπάρξει ρύθμιση, υπάρχει πρόβλημα».

Για το Θέατρο του Λυκαβηττού, ο Χάρης Δούκας έκανε λόγο για μια «ληστρική» σύμβαση, την οποία είχε υπογράψει η προηγούμενη δημοτική αρχή του κ. Μπακογιάννη: «Το Θέατρο του Λυκαβηττού κόστισε στους Έλληνες πολίτες.  Περίπου 3 εκ. έδωσε ο Δήμος της Αθήνας. Και το νοικιάζουμε, και δίνουμε ενοίκιο για να μπορούμε να το λειτουργούμε στην ΕΤΑΔ, στην Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου Α.Ε., 100% θυγατρικής του Υπερταμείου, και άλλο μισό εκατομμύριο για να γίνονται συναυλίες. Και επιπλέον 20% των εσόδων κάθε συναυλίας. Είμαστε σε φάση διαπραγμάτευσης. Θέλουμε οι δημότες να μπορούν να έχουν διαφάνεια, αξιοκρατία και λογοδοσία στα λεφτά τα οποία δίνουν. Έχουν γίνει συναντήσεις σε υπηρεσιακό επίπεδο και έχουμε ζητήσει επαναδιαπραγμάτευση των όρων, και για τις 40.000 το μήνα, και για τα χρήματα που μας χρωστά η ΕΤΑΔ, και για το ποσοστό 20% επί των εσόδων, το οποίο θέλουμε να μειωθεί πάρα πολύ, να μηδενιστεί ή να πάει σε μικρό μονοψήφιο ποσοστό».

Ο Χάρης Δούκας τοποθετήθηκε και για τις εσωκομματικές εξελίξεις στο ΠΑΣΟΚ, εκφράζοντας την ανάγκη για άμεση προκήρυξη ενός μεγάλου, ανοιχτού συνεδρίου με σαφές πολιτικό, οργανωτικό και καταστατικό περιεχόμενο. Όπως τόνισε, «το ΠΑΣΟΚ χρειάζεται ένα γενναίο κάλεσμα προς όλους τους δημοκρατικούς πολίτες, μια γιορτή της δημοκρατίας, με εκλεγμένα όργανα παντού, ενεργοποίηση της βάσης και συλλογική διαμόρφωση πολιτικής πρότασης». Υπογράμμισε ότι το κόμμα οφείλει να αποκτήσει ξανά σαφές στίγμα, αυτοτελή πολιτική ατζέντα και αφηγηματική συνοχή. «Χρειαζόμαστε ένα άλμα μεγαλύτερο από τη φθορά, με νέες ιδέες, φρέσκιες διαδικασίες και ξεκάθαρους προσανατολισμούς», σημείωσε.

 

Προγραμματισμένη διακοπή ηλεκτροδότησης την Τετάρτη 7 Μαΐου στα αρδευτικά και ποιμνιοστάσια βορειοανατολικά του Αγίου Σπυρίδωνα

Προγραμματισμένη διακοπή ηλεκτροδότησης την Τετάρτη 7 Μαΐου στα αρδευτικά και ποιμνιοστάσια βορειοανατολικά του Αγίου Σπυρίδωνα

Σύμφωνα με ενημέρωση από τον ΔΕΔΔΗΕ, έχει προγραμματιστεί η παρακάτω διακοπή στην ηλεκτροδότηση:

Τετάρτη 7 Μαΐου 2025

Ώρες: 08:00 – 13:00

Περιοχή: Αρδευτικά και ποιμνιοστάσια βορειοανατολικά της δημοτικής κοινότητας Αγίου Σπυρίδωνα

Πληροφορίες: https://siteapps.deddie.gr/outages2public

Λάζαρος Τσαβδαρίδης στο 1o Blue Heritage Forum στη Φλώρινα: “Στοχευμένες οι πολιτικές της Κυβέρνησης της ΝΔ για την αναπτυξιακή πορεία της Δυτικής Μακεδονίας”

H κυβέρνηση της ΝΔ στηρίζει τη μετάβαση σε ένα βιώσιμο μέλλον για τη Δυτική Μακεδονία, που θα βασίζεται στις νέες επενδύσεις, στην έρευνα και στην καινοτομία, έχοντας οδηγό το φιλόδοξο σχέδιο Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης που έχει ήδη σχεδιάσει, με στόχο τον πολλαπλασιασμό των τεράστιων οικονομικών, ενεργειακών και τουριστικών προοπτικών της ευρύτερης περιοχής και τη δημιουργία πολλών και ποιοτικών θέσεων εργασίας για τους κατοίκους της.

Αυτό υπογράμμισε ο Υφυπουργός Ανάπτυξης, Λάζαρος Τσαβδαρίδης, ως κεντρικός ομιλητής στο 1o Blue Heritage Forum, που έλαβε χώρα στην Φλώρινα με τη συμμετοχή αυτοδιοικητικών, επαγγελματικών, επιχειρηματικών και επιστημονικών φορέων του τόπου.

Τόνισε ότι η Δυτική Μακεδονία αποτελεί και σήμερα την «ενεργειακή καρδιά» της Ελλάδας, έχει έναν ιδιαίτερα δυναμικό πρωτογενή τομέα, εξελίσσεται σε ανερχόμενη δύναμη στον χειμερινό τουρισμό αλλά και αναδεικνύεται σε έναν εξαιρετικό προορισμό για τους ψηφιακούς νομάδες.

Γι’ αυτό είναι σημαντική η βαρύτητα που δίνει η Κυβέρνηση στην υλοποίηση στοχευμένων πολιτικών που θα εστιάζουν στην αξιοποίηση των τεχνολογιών αιχμής και τη δημιουργική ζεύξη της πράσινης, της γαλάζιας και της κυκλικής οικονομίας, με έμφαση στην εξωστρέφεια, στην έρευνα, στη μεταφορά τεχνογνωσίας.

Τσαβδαρ1 τσαβδαρ

Οι εκδόσεις Μαλλιάρης- Παιδεία στην 21η ΔΕΒΘ, Περίπτερο 15, σταντ 6

Οι εκδόσεις Μαλλιάρης- Παιδεία στην 21η ΔΕΒΘ, Περίπτερο 15, σταντ 6

 

Οι εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία συμμετέχουν στην 21η Διεθνή Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης, που φέτος διοργανώνεται για πρώτη φορά από το νέο φορέα του βιβλίου, το Ελληνικό Ίδρυμα Βιβλίου και Πολιτισμού (ΕΛΙΒΙΠ), από τις 8 έως τις 11 Μαΐου.

Η φετινή διοργάνωση, με τιμώμενη χώρα την Ιταλία και περισσότερους από 400 εκθέτες, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, έχει τίτλο “Α(Ι) ανθρώπινη Δημιουργικότητα”.

Στην διάρκεια της έκθεσης, στο Περίπτερο 15, σταντ 6 θα εκτίθενται όλες οι νέες εκδόσεις του Οργανισμού Μαλλιάρης-Παιδεία ενώ θα παραβρίσκονται, σποραδικά, συγγραφείς και λογοτέχνες,  για να συζητούν με τους αναγνώστες και να υπογράφουν αντίτυπα των βιβλίων τους.

Παράλληλα, έχουν προγραμματιστεί δύο εκδηλώσεις, στα πλαίσια του γενικού προγράμματος της 21ης ΔΕΒΘ, οι οποίες είναι:

Κυριακή 11 Μαΐου, ώρα 12.00, Περίπτερο 12, Αίθουσα Φιλολογικό: “Θεσσαλονικείς Συγγραφείς παρουσιάζουν το νέο έργο τους”. Συμμετέχουν:  Μαρία Μπούλη (ποιήτρια),Θεόδωρος Πολυράκης (συγγραφέας),Βασίλης Τσερέλης (ποιητής),  Μαρία Σώη Χατζηελευθερίου (συγγραφέας). Συντονισμός: Φώτης Κουτσαμπάρης. Οργάνωση: Μαλλιάρης-Παιδεία.

Κυριακή 11 Μαΐου, ώρα 19.00, Περίπτερο 13, Αίθουσα 1: «Ο λαγός με τα βελανίδια» Ελίνα Μαρμαρίδου, συγγραφέας, Περικλής Κυτάνης, τραγούδι, κιθάρα
Η συγγραφέας Ελίνα Μαρμαρίδου αφηγείται την τρυφερή ιστορία του λαγού, η οποία είναι γραμμένη σε έμμετρο λόγο και αναφέρεται στην ευγένεια ψυχής, την αγάπη, τη φιλία, τη συνεργασία, την όρεξη για ζωή, το διάλογο, την ταπείνωση, την προσφορά, την αλληλεγγύη, την ευγνωμοσύνη. Οργάνωση: Μαλλιάρης- Παιδεία.

Ημέρες & Ώρες λειτουργίας: Πέμπτη 8 Μαΐου, 3 μ.μ. – 9 μ.μ., Παρασκευή 9, Σάββατο 10 Μαΐου, 10 π.μ. – 10 μ.μ., Κυριακή 11 Μαΐου, 10 π.μ. – 9 μ.μ. Είσοδος ελεύθερη.

TBF gr ekdilosi

Ανάρτηση του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικού Εκπροσώπου Παύλου Μαρινάκη για τα 15 χρόνια από το έγκλημα της Marfin

Ανάρτηση του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικού Εκπροσώπου Παύλου Μαρινάκη για τα 15 χρόνια από το έγκλημα της Marfin

 

Οι ψυχές που δολοφονήθηκαν πριν από 15 χρόνια στη Μarfin, είναι μια μόνιμη και επιτακτική υπενθύμιση προς όλους μας και πρωτίστως στην Πολιτεία, ότι ο αγώνας ενάντια στην τυφλή βία είναι διαρκής και χρέος μας είναι να έχουμε όλο και περισσότερα αποτελέσματα. Είναι καθήκον μας στη μνήμη της 32χρονης εγκύου Αγγελικής Παπαθανασοπούλου, της 36χρονης Παρασκευής Ζούλια και του 36χρονου Επαμεινώνδα Τσάκαλη και στις οικογένειές τους.

 

Δείτε την ανάρτηση: https://www.facebook.com/share/p/15rrQEvqNY/?mibextid=wwXIfr