Αρχική Blog Σελίδα 1800

Εισαγωγική Τοποθέτηση του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικού Εκπροσώπου Παύλου Μαρινάκη

Εισαγωγική Τοποθέτηση του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικού Εκπροσώπου Παύλου Μαρινάκη

Καλό μεσημέρι,

Ο Πρωθυπουργός κατόπιν πρόσκλησης του Προέδρου της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι θα συμμετάσχει σήμερα στην 4η Σύνοδο Κορυφής Ουκρανίας – Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Υπενθυμίζεται ότι η πρώτη Σύνοδος Ουκρανίας – Νοτιοανατολικής Ευρώπης είχε διεξαχθεί, με πρωτοβουλία του Κυριάκου Μητσοτάκη, τον Αύγουστο του 2023 στην Αθήνα.

Αύριο ο Πρωθυπουργός θα πραγματοποιήσει διμερή επίσκεψη στη Μολδαβία, από όπου αναμένεται να εκπέμψει μήνυμα στήριξης στην ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας και ενίσχυσης της διμερούς συνεργασίας, ιδιαίτερα στους τομείς του εμπορίου και της ενέργειας.

Την Πέμπτη ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα μεταβεί στη Σουηδία, όπου θα πραγματοποιήσει συνάντηση με τον Σουηδό ομόλογό του, Ουλφ Κρίστερσον.

Για το αναλυτικό πρόγραμμα του Πρωθυπουργού θα ακολουθήσουν νεότερες ανακοινώσεις.

—-

Στόχος του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ο οποίος αναμένεται να ψηφιστεί σήμερα από την Ολομέλεια της Βουλής, είναι η αντιμετώπιση και η αποτροπή πολύ επικίνδυνων παραβάσεων, οι οποίες συνδέονται με μεγάλο αριθμό ατυχημάτων.

Με την καθιέρωση κλιμακωτού χαρακτήρα ποινών, θα επιβάλλονται αυστηρότερες συνέπειες σε υπότροπους, οι οποίοι επαναλαμβάνουν σοβαρά παραπτώματα, καθώς και αυξημένες κυρώσεις στην περίπτωση που ο παραβάτης εμπλακεί σε ατύχημα.

Στις παραβάσεις, για τις οποίες θα εφαρμόζονται κλιμακωτές ποινές περιλαμβάνονται: η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη ή STOP, η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση, η μεγάλη υπέρβαση του ορίου ταχύτητας, οι «κόντρες» και η οδήγηση μοτοσυκλέτας χωρίς κράνος.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της νέας δομής ποινών αποτελεί η αντιμετώπιση της χρήσης κινητού τηλεφώνου, που το 2024 ήταν η τρίτη αιτία πρόκλησης τροχαίων στην Ελλάδα. Σήμερα, ανεξαρτήτως της πρόκλησης ατυχήματος, η χρήση κινητού επισύρει αφαίρεση άδειας οδήγησης και πινακίδων για 60 ημέρες.

Από εδώ και στο εξής, εάν η παράβαση δεν προκαλέσει ατύχημα, προβλέπεται πρόστιμο 350 ευρώ και αφαίρεση άδειας για ένα μήνα, όμως στην πρώτη υποτροπή η χρηματική ποινή υπερδιπλασιάζεται στα 1.000 ευρώ και η απώλεια της άδειας φτάνει τους 6 μήνες.

Σε περίπτωση, δε, πρόκλησης ατυχήματος, η πρώτη υποτροπή επισύρει πρόστιμο 2.000 ευρώ και αφαίρεση άδειας για τέσσερα έτη, ενώ για τη δεύτερη υποτροπή προβλέπεται πρόστιμο 4.000 ευρώ και 8ετής αφαίρεση άδειας οδήγησης.

Ανεξαρτήτως, όμως, εάν πρόκειται για την πρώτη, τη δεύτερη ή την τρίτη παράβαση, υπάρχει πλέον και ποινική διάσταση για την πρόκληση ατυχήματος, κάτι που δεν υπήρχε στο παρελθόν. Επισύρεται, λοιπόν, κάθειρξη έως 10 έτη εάν προκλήθηκε βαριά σωματική βλάβη ή βλάβη σε κοινωφελείς εγκαταστάσεις, κάθειρξη 10 έως 20 ετών σε περίπτωση θανατηφόρου τροχαίου και μέχρι ισόβια αν χαθούν πολλές ζωές.

«Στόχος μας είναι οι καθημερινές μετακινήσεις να γίνονται ολοένα και πιο ασφαλείς, για οδηγούς, για συνεπιβάτες, για τους ποδηλάτες και προφανώς για τους πεζούς, οι οποίοι συχνά είναι και τα αθώα θύματα» τόνισε ο Πρωθυπουργός, χθες, από το βήμα της Βουλής.

———

Οι νέες αιτήσεις στον εξωδικαστικό μηχανισμό τον Μάιο ήταν υπερδιπλάσιες του μέσου όρου των προηγούμενων μηνών και έφτασαν τις 10.870, καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 145%.

Παράλληλα, τον Μάιο πραγματοποιήθηκε ρεκόρ εξαμήνου στις νέες ρυθμίσεις οι οποίες έφτασαν τις 1.672 και αντιστοιχούν σε αρχικές οφειλές ύψους 602,7 εκατ. ευρώ. Ρεκόρ εξαμήνου καταγράφεται και στον αριθμό των νέων υποβολών αιτήσεων, οι οποίες φθάνουν τις 3.460. Έως σήμερα, ο συνολικός αριθμός των επιτυχών ρυθμίσεων ανέρχεται σε 36.572 και η συνολική αξία ρυθμισμένων οφειλών σε 12,17 δισ. ευρώ.

«Είναι παραπάνω από εμφανές, όπως αποδεικνύεται από τα τελευταία επίσημα στοιχεία, ότι «οι βελτιώσεις στην πλατφόρμα του Εξωδικαστικού τυγχάνουν της θετικής ανταπόκρισης των οφειλετών της μεσαίας τάξης και υπεραποδίδουν» σχολίασε ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκος Πιερρακάκης.

—-

Με νέα διάταξη νόμου που προωθεί το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών στο νομοσχέδιο για τον Νέο Τελωνειακό Κώδικα, όλοι οι διαχειριστές, σύμβουλοι, μέτοχοι και μέλη εταιρειών με ποσοστό συμμετοχής έως 5% θα μπορούν να προβαίνουν σε πωλήσεις ή γονικές παροχές και δωρεές των ακινήτων τους, ακόμα και όταν η εταιρεία με την οποία συνδέονται έχει χρέη προς το Δημόσιο.

Αν και για τα χρέη αυτά, με βάση τον νόμο, ευθύνονται αλληλεγγύως με την ατομική περιουσία τους, θα μπορούν στο εξής να λαμβάνουν πιστοποιητικό φορολογικής ενημερότητας για να μεταβιβάσουν τα ακίνητά τους, χωρίς να τους επιβάλλεται καμία παρακράτηση στο τίμημα το οποίο θα εισπράξουν.

Αυτό θα ισχύει εφόσον πληρούνται οι εξής δύο όροι:

  • Πρώτον, η εταιρεία να έχει νομίμως «τακτοποιήσει» όλα τα χρέη της (π.χ. από ΦΠΑ κ.λπ.), δηλαδή είτε να τα έχει εντάξει σε ρύθμιση την οποία πρέπει και να την τηρεί είτε τα χρέη αυτά να τελούν σε αναστολή, βάσει νόμου ή δικαστικής απόφασης ή απόφασης της Διεύθυνσης Επίλυσης Φορολογικών Διαφορών της ΑΑΔΕ και

  • Δεύτερον, τα ίδια τα πρόσωπα που θέλουν να μεταβιβάσουν δικό τους ακίνητο να μην έχουν καμία ιδιοκτησιακή σχέση με την εταιρεία (νομικό πρόσωπο ή οντότητα), ή η συμμετοχή τους στην εταιρεία να είναι εξαιρετικά περιορισμένη (κάτω από 5%).

Παράλληλα, περιορίζεται στο 7% η παρακράτηση τιμήματος πώλησης ακινήτου σε όσους συμμετέχουν ως αλληλέγγυοι σε ποσοστό άνω του 5% σε επιχειρήσεις που έχουν ρυθμίσει τα χρέη τους, με την προϋπόθεση ότι θα βάζουν σε ενέχυρο έτερο ακίνητό τους , ώστε να καλύπτεται από εμπράγματες ασφάλειες η διαφορά του τιμήματος από το 7% σήμερα έως το 70% που ίσχυε (ή έως το 50% σε περιπτώσεις οφειλών σε αναστολή είσπραξης).

Με τον τρόπο αυτό δίνεται λύση σε ένα ζήτημα που ταλαιπωρούσε επί χρόνια μέλη επιχειρήσεων των οποίων οι περιουσίες ήταν δεσμευμένες παρά το γεγονός ότι είχαν ρυθμίσει τις οφειλές τους και τις αποπλήρωναν με συνέπεια.

——

Την καθολική κατ’ οίκον διανομή των φαρμάκων του ΕΟΠΥΥ, η οποία θα ξεκινήσει από τις 16 Ιουνίου, εξήγγειλε ο Πρωθυπουργός. Σήμερα, περισσότεροι από 120.000 ασθενείς επισκέπτονται τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ, ανά μήνα, για να προμηθευτούν φάρμακα υψηλού κόστους.

Ωστόσο, από τις 16 Ιουνίου κάθε ασθενής μπορεί, χωρίς καμία επιβάρυνση, να λαμβάνει τα φάρμακά του, είτε είναι ψυχρής αλυσίδας είτε όχι, στο σπίτι του, το γραφείο, ή ακόμα και το εξοχικό του τους καλοκαιρινούς μήνες, εντός 24 έως 48 ωρών.

Για το σκοπό αυτό, χρειάζεται να διαθέτει ηλεκτρονική συνταγή, άυλη γνωμάτευση και να έχει ενεργοποιήσει την υπηρεσία αποστολής κατ’ οίκον ηλεκτρονικά, μέσω της πλατφόρμας του ΕΟΠΥΥ. Οι συνταγές ελέγχονται και εκτελούνται από φαρμακοποιούς, ενώ η διακίνηση των φαρμάκων γίνεται από πιστοποιημένη εταιρεία. Για την υποστήριξη των πολιτών ο Οργανισμός έχει προβλέψει γραφείο υποστήριξης στα φαρμακεία του και στα σημεία διανομής, καθώς και τηλεφωνικό κέντρο.

Η υπηρεσία κατ’ οίκον παράδοσης Φαρμάκων Υψηλού Κόστους τέθηκε σε λειτουργία πιλοτικά πέρυσι την άνοιξη, εξυπηρετώντας ασθενείς που πάσχουν από συγκεκριμένες παθήσεις, και πλέον εισέρχεται στη φάση της καθολικής εφαρμογής, καλύπτοντας όλους τους ασθενείς που εκτελούν τέτοιου είδους συνταγές.

Στόχος της Κυβέρνησης είναι και παραμένει να μειώσει στο ελάχιστο όλες εκείνες τις χρονοβόρες διαδικασίες, οι οποίες ταλαιπωρούσαν τους πολίτες και ειδικά εκείνους που είναι οι πλέον ευάλωτοι, όπως χρονίως πάσχοντες, άτομα με αναπηρία, διευκολύνοντάς τους με μέτρα όπως τα ψηφιακά ΚΕΠΑ, η αύξηση του προσωπικού των ΚΕΠΑ,  η θεσμοθέτηση λίστας μη αναστρέψιμων παθήσεων.

Παρακαλώ για τις ερωτήσεις σας.

Νίκος Ανδρουλάκης: «Εμείς θα εργαστούμε για ένα κράτος στην υπηρεσία του πολίτη και όχι ένα κράτος-λάφυρο των εκάστοτε κυβερνώντων»

Στο πλαίσιο της συζήτησής του με τον Νίκο Χατζηνικολάου στο συνέδριο για την οικονομία και την ανάπτυξη «Ελλάδα 2025-2030», ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής Νίκος Ανδρουλάκης υπογράμμισε την αύξηση του κόστους διαβίωσης.

«Ο πληθωρισμός αποκλιμακώνεται σε ευρωπαϊκό επίπεδο και στην Ελλάδα από τον Μάιο του 2024 μέχρι τον Μάιο του 2025 έχουμε έναν ανθεκτικό πληθωρισμό σε αγαθά, υπηρεσίες, ενοίκια. Όλα έχουν ανέβει σε ένα χρόνο πάνω από 10%.Γιατί δεν λειτουργεί η αγορά; Δεν υπάρχουν κανόνες. Και όπου υπάρχουν, δεν εφαρμόζονται γιατί δεν υπάρχουν ελεγκτικοί μηχανισμοί. Εμείς τι λέμε; Ισχυρή επιτροπή ανταγωνισμού, ισχυρή ΔΙ.Μ.Ε.Α., ενιαία αρχή καταναλωτών για να ενημερώνεται ο πολίτης στο ράφι ποιες πολυεθνικές κερδοσκοπούν στην τσέπη του συγκριτικά με άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Άρα το ένα θέμα είναι οι κανόνες στην αγορά και η εφαρμογή τους με σημαντικά πρόστιμα» επισήμανε και έθιξε επιπλέον τη στρεβλή πολιτική των τραπεζών,.

«Το ΠΑΣΟΚ κατέθεσε μια ολοκληρωμένη πρόταση τον Νοέμβριο με εφάπαξ φορολόγηση, για να ασκηθεί πίεση στις τράπεζες να αλλάξουν πολιτική σχετικά με τη διαχείριση του ιδιωτικού χρέους και το θέμα των επιτοκίων. Η Νέα Δημοκρατία έκανε ένα πασάλειμμα. Το αποτέλεσμα σήμερα που μιλάμε, είναι ότι έχουμε περαιτέρω αύξηση της διαφοράς επιτοκίου χορηγήσεων – επιτοκίου καταθέσεων, που παραμένει διπλάσιο από το μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, άρα το χρήμα είναι ακριβό σε σχέση με άλλα ευρωπαϊκά κράτη σε επενδύσεις» ανέφερε.

Και ως προς τα ενεργειακά, ο κ. Ανδρουλάκης τόνισε: «είναι σκάνδαλο ο τρόπος που η Νέα Δημοκρατία έκανε την κατανομή του ενεργειακού χώρου εις βάρος της παραγωγικής Ελλάδας και προς όφελος της εγχώριας ολιγαρχίας. Αυτό θα το βρούμε μπροστά μας, ήδη το βλέπουμε στο κόστος παραγωγής που υπονομεύει και τον πρωτογενή τομέα και τη μεταποίηση».

Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης επέκρινε την κυβέρνηση και τον Πρωθυπουργό ότι αντιμετωπίζουν το κράτος ως λάφυρο.

«Ο κ. Μητσοτάκης έχει βολευτεί με τη λογική ότι το κράτος είναι λάφυρο. Δηλαδή το κράτος, ο ισχυρός παίκτης είναι ο Πρωθυπουργός και το περιβάλλον του, το χρησιμοποιούν κατά το δοκούν και πελατειακά, είτε αφορά τη δικαιοσύνη είτε αφορά τη δημόσια διοίκηση. Τον ακούω να λέει ότι θέλει αξιοκρατία στο δημόσιο και η κυβέρνηση του είναι πρωταθλήτρια των απευθείας αναθέσεων, και των μετακλητών υπαλλήλων. Άρα πώς θέλεις αξιοκρατία στο δημόσιο, όταν η δική σου κυβέρνηση είναι πρωταθλήτρια σε δύο πεδία που δείχνουν ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός για να πέσει το κόστος σε διαγωνισμούς, ότι γεμίζεις μετακλητούς το κράτος υπονομεύοντας την εύρυθμη λειτουργία της δημόσιας διοίκησης και την αξιοκρατία. Καλό λοιπόν είναι όταν κάνουμε εξαγγελίες να έχουμε αποδείξει με τις πράξεις μας ότι τα πιστεύουμε. Βασική διαφορά του να έρθει το ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση είναι ότι εμείς θα εργαστούμε για ένα κράτος στην υπηρεσία του πολίτη και όχι ένα κράτος-λάφυρο των εκάστοτε κυβερνώντων».

Ο κ. Ανδρουλάκης έδωσε έμφαση στα θέματα εξωτερικής πολιτικής.

«Έχουμε μια κυβέρνηση που σε “πυρηνικά” θέματα διπλωματίας δεν συμφωνούν μεταξύ τους. Είναι δυνατόν για θέματα των Δυτικών Βαλκανίων, της Τουρκίας, της Νοτιοανατολικής Μεσογείου, άλλα να λέει τη μια η κα. Μπακογιάννη, την άλλη ο κ. Γεραπετρίτης, την άλλη ο κ. Μητσοτάκης, την άλλη ο κ. Δένδιας; Είναι αυτό σοβαρή διπλωματία; Δεν εκθέτει τη χώρα μας;» αναρωτήθηκε.

«Ρώτησα τον Πρωθυπουργό στη Βουλή πότε θα ποντιστεί το καλώδιο. Είναι μια επένδυση 2 δισεκατομμυρίων, εκ των οποίων 800 εκατομμύρια είναι ευρωπαϊκά χρήματα. Από τον άλλο μήνα αρχίζει να πληρώνει την επένδυση ο ελληνικός λαός. Θα ποντιστεί το καλώδιο; Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης ενός μεγάλου και στρατηγικού έργου άρρηκτα συνδεδεμένου με τον σεβασμό στα κυριαρχικά μας δικαιώματα από την πλευρά της Τουρκίας; Και ήρθε στη Βουλή και μου κράδαινε το δελτίο τύπου της εταιρείας που έλεγε ότι συνεχίζεται η επένδυση. Μα τι θα έλεγε η εταιρεία ότι έχει σταματήσει; Αν σταματήσει θέλει να πάρει τις αποζημιώσεις της» συμπλήρωσε αναφερόμενος στην ηλεκτρική διασύνδεση Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ.

Τέλος, ο κ. Ανδρουλάκης αναφέρθηκε και στη συμμετοχή της Τουρκίας στο πρόγραμμα SAFE.

«Μας εμφανίζει η κυβέρνηση ως επιτυχία τη συμμετοχή της Τουρκίας στο πρόγραμμα SAFE ενώ είναι εξόφθαλμα λάθος μια χώρα με τον αποσταθεροποιητικό ρόλο της Τουρκίας, ιδιωτικές της εταιρείες να μπορούν να αξιοποιήσουν χρήματα των Ευρωπαίων φορολογουμένων για εξοπλιστικά προγράμματα στο 1/3 της τιμής της αξίας του εξοπλιστικού προγράμματος. Η ομοφωνία που επικαλείται η Νέα Δημοκρατία αφορά μόνο τις διμερείς σχέσεις, δηλαδή Τουρκία – Γερμανία, Τουρκία – Ισπανία. Ένα όπλο μπορεί κατά 33% να το φτιάξει μια τουρκική εταιρεία, χωρίς καμία παρέμβαση της χώρας μας. Άρα για εμένα είναι μια απόφαση εναντίον των εθνικών μας συμφερόντων. Έπρεπε να στυλώσουμε τα πόδια στο Συμβούλιο και να μην υπάρχει τέτοιος σχεδιασμός διότι μπορεί να το βρούμε μπροστά μας στο μέλλον».

Πρόσκληση σε εκδήλωση του 5ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξάνδρειας

Πρόσκληση σε εκδήλωση του 5ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξάνδρειας

ΑΦΙΣΑ ΓΙΟΡΤΗΣ ΛΗΞΗΣ

Δ.Ε.Υ.Α Αλεξάνδρειας: Διακοπή νερού στην Δ.Κ. Καμποχωρίου

Διακοπή νερού στην Δ.Κ. Καμποχωρίου

Η Δ.Ε.Υ.Α Αλεξάνδρειας ανακοινώνει ότι  στις 12/06/2025 ημέρα  Πέμπτη  και ώρα από 09:00 π.μ έως και 13:00 μ.μ η Δ.Κ  Καμποχωρίου δεν θα έχει νερό λόγω αποκατάστασης βλάβης στο δίκτυο ύδρευσης  από τα τεχνικά συνεργεία της επιχείρησης.

Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας .

                                                                                    Εκ της Τεχνικής Υπηρεσίας                                                                                      της ΔΕΥΑ Αλεξάνδρειας

Eurobank Research | Πρωταγωνιστής στις Οικονομικές Προβλέψεις για Ελλάδα και Κύπρο

Eurobank Research | Πρωταγωνιστής στις Οικονομικές Προβλέψεις για Ελλάδα και Κύπρο

Η Μονάδα Οικονομικής Ανάλυσης και Έρευνας της Eurobank (Eurobank Research), διατηρεί για δεύτερη συνεχή χρονιά την 1η θέση για το σύνολο των μακροοικονομικών της προβλέψεων για την Ελλάδα, ενώ φέτος κατακτά την κορυφή και στην Κύπρο, στα Focus Economics Analyst Forecast Awards (2025).

Με τη συνέπεια και την επιστημονική μεθοδικότητα που τη χαρακτηρίζουν, η Eurobank Research συγκαταλέγεται σταθερά στους κορυφαίους forecasters σε όλες τις βασικές αγορές που παρακολουθεί, καταλαμβάνοντας εξέχουσα θέση και στις προβλέψεις για Βουλγαρία και Κίνα. Υπό την καθοδήγηση του επικεφαλής Οικονομολόγου του Ομίλου Eurobank, Δρα Τάσου Αναστασάτου, η Μονάδα ξεχώρισε ανάμεσα σε διεθνείς επενδυτικούς και τραπεζικούς οίκους, οίκους πιστοληπτικής αξιολόγησης, ασφαλιστικές εταιρείες και συστημικές τράπεζες, επιβεβαιώνοντας τη συνεχή δέσμευση της Eurobank στην παροχή τεκμηριωμένης και αξιόπιστης μακροοικονομικής ανάλυσης.

                

Διακρίσεις Eurobank Research στα Focus Economics Analyst Forecast Awards 2025

Σύμφωνα με τα φετινά αποτελέσματα της Focus Economics, κορυφαίου παρόχου οικονομικών αναλύσεων για 198 χώρες:

  • Ελλάδα | 1η θέση για το σύνολο των μακροοικονομικών της προβλέψεων για 2η συνεχόμενη χρονιά – σημαντικό επίτευγμα στην ιστορία των βραβείων.
  • 3η θέση στις προβλέψεις για το ΑΕΠ.
  • 2η θέση στις προβλέψεις για τον Πληθωρισμό.
  • Κύπρος | 1η θέση για το σύνολο των μακροοικονομικών της προβλέψεων – για πρώτη φορά, επιβεβαιώνοντας τη διεύρυνση της προβλεπτικής ισχύος της Eurobank Research.
    • 2η θέση στις προβλέψεις για το ΑΕΠ.
    • 1η θέση στις προβλέψεις για το Δημοσιονομικό Ισοζύγιο.
  • Βουλγαρία | 3η θέση στις προβλέψεις για το Δημοσιονομικό Ισοζύγιο, επιβεβαιώνοντας τη βαθιά γνώση της οικονομίας και σε αυτή την περιοχή ιδιαίτερου ενδιαφέροντος.
  • Κίνα | 3η θέση στις προβλέψεις για το Δημοσιονομικό Ισοζύγιο, ένα αξιοσημείωτο επίτευγμα για μία ελληνική τράπεζα να συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων forecasters σε μία χώρα με παγκόσμια οικονομική βαρύτητα, ξεπερνώντας μεγάλους διεθνείς οίκους και ενισχύοντας την παρουσία της Eurobank Research στις παγκόσμιες οικονομικές αναλύσεις.

Τα Focus Economics Analyst Forecast Awards αναγνωρίζουν ετησίως την ακρίβεια οικονομικών προβλέψεων για τους έξι βασικούς μακροοικονομικούς δείκτες: ΑΕΠ, Δημοσιονομικό Ισοζύγιο, Πληθωρισμός, Επιτόκιο, Συναλλαγματική Ισοτιμία και Ισοζύγιο Τρεχουσών Συναλλαγών.

Μπορείτε να δείτε τις διακρίσεις της Eurobank εδώ._

Με έξι αθλητές συμμετέχει το Εν Σώματι Υγιεί στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Παρα Στίβου 2025

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Παρα Στίβου Ανδρών-Γυναικών 2025

Με έξι αθλητές και όλα τα μεγάλα ονόματα συμμετέχει το “Εν Σώματι Υγιεί”

 

   Στο Καυτανζόγλειο Εθνικό Στάδιο Θεσσαλονίκης θα διεξαχθεί το προσεχές Σάββατο 14 και Κυριακή 15 Ιουνίου 2025, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Παρα Στίβου Ανδρών-Γυναικών, το οποίο διεξάγεται από την Εθνική Αθλητική Ομοσπονδία ΑμεΑ και με την αρωγή του Δήμου Θεσσαλονίκης και της Περιφέρειας Κενρικής Μακεδονίας και με τη συμμετοχή της αφρόκρεμας των Ελλήνων αθλητών και αθλητριών του Στίβου ΑμεΑ.

Το “Εν Σώματι Υγιεί” Α.Σ. ΑμεΑ Βέροιας συμμετέχει με μεγάλη ομάδα έξι αθλητών και ενός συνοδού-αθλητή (guide-runner) με μπροστάρηδες τον παραολυμπιονίκη Δημήτρη Ζησίδη και τον νεαρό Νίκο Ντίσιο, αθλητές που έχουν ήδη προκριθεί για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Παρα Στίβου 2025.

 

Οι συμμετοχές του “Εν Σώματι Υγιεί”:

  1. Ζησίδης Δημήτριος (F32): Σφαιροβολία, Κορίνα
  2. Ντίσιος Νικόλαος-Ραφαήλ (F41): Σφαιροβολία, Δίσκος, Ακόντιο
  3. Κοντονής Κωνσταντίνος (F34): Σφαιροβολία, Δίσκος, Ακόντιο,
  4. Γ.Δ. (F44): Σφαιροβολία, Δίσκος, Ακόντιο
  5. Λόλας Ιωάννης-Παναγιώτης (Τ46): 100μ, 200μ
  6. Τσιάτσης Αριστείδης (T11) + Πιπερίδης Αλέξανδρος (Guide-Runner): 100μ, 200μ

   Οι αθλητές μας θα αγωνιστούν με κύριο γνώμονα να ευχαριστηθούν τη συμμετοχή τους και έπειτα να εκπληρώσουν τους προσωπικούς τους στόχους.

   Μαζί με τους αθλητές θα βρίσκονται ο Προπονητής του “Εν Σώματι Υγιεί” και προσωπικός προπονητής του Ζησίδη κ. Αργυράκης Παναγιώτης, ο προπονητής του Ντίσιου και Ομοσπονδιακός Προπονητής κ. Φερφέλης Κωνσταντίνος και ο προπονητής των Κοντονή, Γ.Δ., και Τσιάτση, κ. Καραϊωσηφ Αλέξανδρος. Ο Λόλας προπονείται υπό την επίβλεψη του κ. Πανίκου Βαγγέλη.  Ευχόμαστε στους αθλητές Καλή Επιτυχία!

Για το πλήρες άρθρο και φωτογραφίες, ανατρέξτε στην ιστοσελίδα μας:
https://r4rehab.blogspot.com/2025/06/2025_11.html

Πρόγραμμα Νίκου Ανδρουλάκη, Προέδρου ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής

Πρόγραμμα Νίκου Ανδρουλάκη, Προέδρου ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής

Την Πέμπτη 12 Ιουνίου 2025 στις 11:30 ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης, θα συναντηθεί με τις πρυτανικές αρχές του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στην Καλαμάτα και κατόπιν θα συζητήσει με φοιτητές. Στις 17:30 θα συναντηθεί με τους παραγωγικούς φορείς στο Επιμελητήριο Μεσσηνίας και στις 20:00 θα μιλήσει στο Στρέφι Μεσσήνης.

Την Παρασκευή 13 Ιουνίου 2025 στις 12:00 ο κ. Ανδρουλάκης θα επισκεφθεί το Νοσοκομείο Σπάρτης, στις 18:00 θα συναντηθεί με τοπικούς φορείς στο Σ.Ε.Κ. Γερακίου και στις 20:00 θα μιλήσει στη Σκάλα Λακωνίας.

Νοσοκομείο Γιαννιτσών: Κάλεσμα προς όλους τους εθελοντές αιμοδότες

‘’ΚΑΛΕΣΜΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΑΙΜΟΔΟΤΕΣ’’

 

Η Διοίκηση της Νοσοκομειακής Μονάδας Γιαννιτσών του Γ.Ν. Πέλλας και η Νοσοκομειακή Υπηρεσία Αιμοδοσίας στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας του Εθελοντή Αιμοδότη και στην προσπάθειά της να διευκολύνει την προσέλευση των αιμοδοτών θα είναι ανοιχτή για το κοινό το Σάββατο 14/6/2025 κατά τις ώρες 09:00-12:30 το πρωί, στον χώρο της Αιμοδοσίας, στον ισόγειο χώρο του Νοσοκομείου. Επίσης θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε τις τακτικές ώρες προσέλευσης αιμοδοτών Δευτέρα με Παρασκευή κατά τις ώρες 09:00-12:30 το πρωί.

Όλοι θέλουμε να υπάρχει διαθέσιμο αίμα

όταν το χρειαστεί….

…μια έγκυος

…ένα παιδί

…ένας συνάνθρωπος με θαλασσαιμία

…ένας βαριά τραυματίας

…ένας μαχητής του καρκίνου!

Η ΠPΟΣΦΟΡΑ ΣΑΣ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ!

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ!

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!

ΑΦΙΣΑ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ

                                                                         Ο  ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ

                                                                       Γ.Ν. ΠΕΛΛΑΣ – Ν.Μ. ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ

                                                     ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΛΟΓΓΟΣ

                                                                                          

                                                                                             

ΚΕΠ Υγείας Δήμου Έδεσσας: Δωρεάν Εξετάσεις Ακουστικής Ικανότητας

Δωρεάν Εξετάσεις Ακουστικής Ικανότητας

Ο Δήμος Έδεσσας, σε συνεργασία με το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων διοργάνωσε  2ήμερο δράσης  ελέγχου ακουστικής ικανότητας μια πρωτοβουλία πρόληψης δημόσιας υγείας με δωρεάν ελέγχους ακοής για όλους τους δημότες την 11 και 12 Ιουνίου 2025 από ώρες 09.30 έως 14.30 στο Χατζηγιάννειο Πολιτιστικό Κέντρο.Στη δράση συμμετέχει και ο Ιατρός ΩΡΛ Φιλιππίδης Κων/νος Η πρωτοβουλία στοχεύει στην κατά προληπτικό έλεγχο και ευαισθητοποίηση σχετικά με θέματα ακουστικής ικανότητας, ενώ ταυτόχρονα ενισχύει συνεργασίες για τη βιωσιμότητα τέτοιων δράσεων και προετοιμάζει την πιθανότητα διοργάνωσης ιατρικού συνεδρίου στην περιοχή καθώς υπήρξε σχετική συνάντηση στο Δημαρχείο με τον Δήμαρχο Έδεσσας Γιάννη Τσεπκεντζή . Νεώτερα για αυτή την διοργάνωση θα υπάρξει νέα ανάρτηση.

Η  ακοή δυσκολεύει φυσιολογικά με την ηλικία και την έκθεση σε θορύβους η πρόληψη μέσω τακτικών ελέγχων είναι κρίσιμη . Παρόμοια προγράμματα έχουν αποδειχθεί ότι ενισχύουν την έγκαιρη ανίχνευση και αντιμετώπιση προβλημάτων, ιδιαίτερα σε ηλικιωμένους. Η κοινωνική συναναστροφή και η ποιότητα ζωής βελτιώνονται όταν η ακοή διατηρείται σε καλό επίπεδο. Η δράση  συνδυάζει ιατρική πρόληψη, ενημέρωση, συνεργασία μεταξύ φορέων και ενίσχυση του προσωπικού υγείας όλα σε μία ολοκληρωμένη προσπάθεια να φέρει την υγεία πιο κοντά στους πολίτες.

2025 06 11 182349

Δείτε το σχετικό βίντεο με τον Ιατρό Παθολόγο  Μπιτέρνα Μιχάλη Υπεύθυνο  του ΚΕΠ Υγείας Δήμου Έδεσσας. 

 

Μαζικές συλλήψεις ομάδων που παραβιάζουν την απαγόρευση κυκλοφορίας στο Λος Άντζελες

Ο ρεπουμπλικανός κυβερνήτης του Τέξας Γκρεγκ Άμποτ ανακοίνωσε σήμερα την ανάπτυξη των εφέδρων της Εθνοφρουράς στο Τέξας, σε ένα πλαίσιο κινήματος διαμαρτυρίας για τις απελάσεις παράτυπων μεταναστών που διατάχθηκαν από τον πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ.

“Οι ήρεμες διαδηλώσεις είναι νόμιμες. Η επίθεση σε πρόσωπα ή αγαθά είναι παράνομη και θα προκαλέσει συλλήψεις”, προειδοποίησε σε ανάρτησή του στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης X ο Άμποτ, σημαντικό στέλεχος των ρεπουμπλικανών και γνωστό για την προώθηση μιας κατασταλτικής μεταναστευτικής πολιτικής στην πολιτεία του, η οποία συνορεύει με το Μεξικό.

Παράλληλα η αστυνομία του Λος Άντζελες στην πολιτεία της Καλιφόρνια ανακοίνωσε χθες, Τρίτη, το βράδυ ότι προχωρά σε συλλήψεις των ομάδων που παραβιάζουν την απαγόρευση κυκλοφορίας η οποία τέθηκε σε ισχύ για να αποτραπούν επεισόδια από διαδηλωτές που αντιτίθενται στη μεταναστευτική πολιτική της αμερικανικής κυβέρνησης.

“Συνεχίζουν να συγκεντρώνονται πολλές ομάδες (…) και βρίσκονται σε εξέλιξη μαζικές συλλήψεις. Η απαγόρευση κυκλοφορίας είναι σε ισχύ”, ανακοίνωσε η αστυνομία της πόλης σε ανάρτησή της στο X, χωρίς να διευκρινίσει περαιτέρω ή να ορίσει το μέγεθος αυτού που εννοεί με τον όρο “μαζικές”.

ΦΩΤΟ: EPA/ALLISON DINNER
ΑΠΕ-ΜΠΕ