Αρχική Blog Σελίδα 1787

ΕΟΣ Έδεσσας: Συνάντηση με τον Υφυπουργό ΥΠΑΑΤ Διονύση Σταμενίτη για την Δημιουργία Ορεινού Καταφυγίου

Συνάντηση με τον Υφυπουργό ΥΠΑΑΤ Διονύση Σταμενίτη για την Δημιουργία Ορεινού Καταφυγίου

 

Σημαντική συνάντηση πραγματοποιήθηκε με τον Υφυπουργό ΥΠΑΑΤ Διονύση Σταμενίτη και μέλη του ΔΣ του Ελληνικού Ορειβατικού Συλλόγου Έδεσσας, με θέμα την πρόταση για τη δημιουργία ενός σύγχρονου ορειβατικού καταφυγίου στον Ν. Πέλλας.

Η αντιπροσωπεία του ΕΟΣ Εδεσσας, αποτελούμενη από τον Πρόεδρο Σάκη Παρασκευόπουλο, τον Γραμματέα  Κώστα Δάμο και τον Έφορο Αλέκο Συκοβάρα, παρουσίασε στον Υφυπουργό έγγραφα και μελέτη και  την αναγκαιότητα  δημιουργίας ενός τέτοιου έργου, καθώς και τα πολλαπλά οφέλη που θα προσφέρει στην ανάπτυξη του ορεινού τουρισμού και στην ασφάλεια των ορειβατών.

Ο Υφυπουργός εξέφρασε το ενδιαφέρον του για την πρόταση και δεσμεύτηκε να εξετάσει το αίτημα, αναγνωρίζοντας τη σημασία της δημιουργίας υποδομών για την προώθηση του εναλλακτικού τουρισμού στον Ν.  Πέλλας.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε θετικό κλίμα, με τα μέλη του Δ.Σ. του  Ορειβατικού Συλλόγου να αισιοδοξούν  για την υλοποίηση του έργου, το οποίο θα συμβάλει στην ανάδειξη της φυσικής ομορφιάς της περιοχής και στην προσέλκυση επισκεπτών από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.

ΤΟ Δ.Σ. του Συλλόγου

Συλλυπητήρια δήλωση Γραφείου Τύπου ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής για τον θάνατο του Παναγιώτη Πεβερέτου

Με βαθιά θλίψη αποχαιρετούμε τον Παναγιώτη Πεβερέτο, Πρόεδρο του Συνδέσμου Ελλήνων Κτηνοτρόφων (ΣΕΚ).

Η απώλειά του αφήνει ένα δυσαναπλήρωτο κενό στον συνεταιριστικό και κτηνοτροφικό κόσμο της Ελλάδας.

Ο Παναγιώτης Πεβερέτος εργάστηκε ακούραστα για τα συμφέροντα των κτηνοτρόφων, επιδεικνύοντας σταθερό ήθος και όραμα τεχνοκράτη.

Αγωνίστηκε με σθένος πάντα στην πρώτη γραμμή για ένα καλύτερο αύριο στην κτηνοτροφία και γενικότερα στον πρωτογενή τομέα, αναδεικνύοντας τη σημασία των οργανώσεων και των συνεργειών για βιώσιμη και εξωστρεφή κτηνοτροφία.

Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος, στα μέλη του ΣΕΚ, στη μεγάλη οικογένεια των κτηνοτρόφων και σε όλους όσους συνεργάστηκαν μαζί του.

Δ.Ε.Υ.Α. Αλεξάνδρειας: Ενημέρωση για τις διακοπές νερού στην Κοινότητα Πλατάνου

Ενημέρωση για τις διακοπές νερού στην Κοινότητα Πλατάνου

Η Δ.Ε.Υ.Α. Αλεξάνδρειας ανακοινώνει, πως οι συχνές διακοπές ύδρευσης στην Τοπική Κοινότητα Πλατάνου οφείλονται σε υπερκαταναλώσεις κατά τις απογευματινές ώρες, γι’ αυτό το πρωί της Κυριακής 15/6/2024 και κατά τις ώρες 7οοπ.μ. μέχρι την 12οομ.μ.,  θα προβούμε σε εργασίες αντικατάστασης της υποβρύχιος αντλίας στο αντλιοστάσιο ύδρευσης που βρίσκεται στον χώρο του υδατόπυργου Πλατάνου με αντλία μεγαλύτερης παροχής.

 

Ζητούμε την υπομονή και την κατανόησή σας.

 

Εκ της ΔΕΥΑ Αλεξάνδρειας

Περνετζής Αργύριος

Αν. Γεν. Δ/ντής ΔΕΥΑ Αλεξάνδρειας

 

Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη: Ένας ασκός αίματος σώζει τρεις ανθρώπινες ζωές

Στην αξία της εθελοντικής αιμοδοσίας αναφέρεται με ανάρτησή του στα social media ο υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους, με αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη.

«Εσύ τι ομάδα είσαι; Υπάρχουν αγώνες που έχουν μόνο νικητές. Υπάρχουν ομάδες που σώζουν ζωές. Η σημερινή ημέρα δεν είναι μόνο υπενθύμιση. Είναι και συνειδητοποίηση για κάθε έναν από εμάς: Μπορούμε να γίνουμε και εμείς εθελοντές αιμοδότες και να συμβάλουμε έμπρακτα στην σωτηρία ενός συνανθρώπου μας», αναφέρει ο υφυπουργός Υγείας.

Η εθελοντική αιμοδοσία προσθέτει είναι μία πράξη απλή και ασφαλής, που έχει όμως αξία ανεκτίμητη. «Γιατί είναι μια “πάσα ζωής”.
Γι’ αυτό δε μένουμε μόνο θεατές. Συμμετέχουμε στον αγώνα, προσφέροντας αίμα. Γινόμαστε νικητές “χαρίζοντας” ζωή!»

Ο κ. Θεμιστοκλέους σημειώνει ότι κάθε καλοκαίρι που η ανάγκη για αίμα είναι μεγαλύτερη, χρειάζεται να ακουστεί δυνατά το μήνυμα «Δώσε Αίμα. Χάρισε Ζωή».

Εκδήλωση στο Προεδρικό Μέγαρο
Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Εθελοντή Αιμοδότη 2025, το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας σε σύμπραξη με την Προεδρία της Δημοκρατίας εκπλήρωσαν το ιερό χρέος αναγνώρισης της προσφοράς του Εθελοντή Αιμοδότη στην κοινωνία και τον συνάνθρωπο, στο ανώτατο πολιτειακό επίπεδο, με τη διοργάνωση μιας εορταστικής αιμοδοσίας στην κεντρική αίθουσα του Προεδρικού Μεγάρου. Στην αιμοδοσία, που πραγματοποιήθηκε χθες, συμμετείχε προσωπικό της Προεδρίας της Δημοκρατίας και της Προεδρικής Φρουράς αλλά και πολίτες εθελοντές αιμοδότες. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Τασούλας, ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, η πρόεδρος του ΕΚΕΑ Έλενα Τσάγκαρη, ο Επιστημονικός Διευθυντής και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ε.ΚΕ.Α.

Αναφερόμενος στην εθελοντική αιμοδοσία που οργάνωσε η Προεδρία της Δημοκρατίας, για έκτη συνεχή χρονιά, σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας, ο πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Τασούλας, ανέφερε ότι περίπου 140 πολίτες που συμμετείχαν έκαναν δύο απαράμιλλα, ανεκτίμητα πράγματα: «Πρώτον, δίνουν αίμα, που είναι τόσο πολύτιμο για τους συνανθρώπους μας και σώζουν ζωές με αυτόν τον τρόπο. Είναι πολύτιμο, ακόμη περισσότερο τώρα το καλοκαίρι. Επιπλέον, εκτός από το αίμα τους δίνουν και ένα παράδειγμα σε όλους τους πολίτες, ότι με μία διαδικασία μόνο δέκα λεπτών, η οποία δεν έχει επίπτωση στην υγεία τους, μπορούν να δώσουν στον εαυτό τους τη χαρά αυτής της ανεκτίμητης προσφοράς».

Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης ευχαρίστησε «κάθε εθελοντή αιμοδότη της χώρας ο οποίος διαθέτει αυτά τα λίγα λεπτά από τη ζωή του για να συναισθανθεί την ανάγκη να βοηθήσει τους συμπατριώτες και τους συμπολίτες του. Η ανθρωπότητα δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς αλληλεγγύη και υπευθυνότητα. Το ΕΚΕΑ κάνει πραγματικά ό,τι μπορεί, πάει φέτος πολύ καλύτερα στη συλλογή αίματος αλλά οι ανάγκες μας παραμένουν πολύ υψηλότερες».

«Kατ’ αρχήν να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε κάθε έναν εθελοντή αιμοδότη, να πω επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ για την τιμή που περιποιεί η φιλοξενία μας εδώ στο Προεδρικό Μέγαρο, αυτή η προώθηση του πανανθρώπινου μηνύματος από τον ανώτατο εθνικό πολιτειακό παράγοντα», ανέφερε η πρόεδρος του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας κα Ελένη Τσάγκαρη.

Απηύθυνε έκκληση σε όλο τον γενικό πληθυσμό, να δώσει 10 λεπτά από τον χρόνο του πριν φύγει για διακοπές. «Ο εθελοντισμός, η αιμοδοσία, σώζουν ζωές, το αίμα δεν παρασκευάζεται, το αίμα χαρίζεται, ένας ασκός αίματος σώζει τρεις ανθρώπινες ζωές», τόνισε.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ιράν: Η Τεχεράνη εξετάζει σοβαρά το κλείσιμο των Στενών του Ορμούζ

Το κλείσιμο των στρατηγικής σημασίας Στενών του Ορμούζ εξετάζεται σοβαρά από την Τεχεράνη μετέδωσε η ηλεκτρονική ειδησεογραφική πλατφόρμα IRINN στο Ιράν, επικαλούμενη δηλώσεις του  Ισμαΐλ Κοσαρί, που είναι μέλος της επιτροπής Ασφαλείας και Άμυνας του ιρανικού κοινοβουλίου.

Τα Στενά του Ορμούζ που βρίσκονται μεταξύ του Ομάν και του Ιράν, είναι η πιο σημαντική θαλάσσια δίοδος παγκοσμίως, για τη ναυτιλιακή μεταφορά του πετρελαίου.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ισραήλ: “Η Τεχεράνη θα καεί αν δεν σταματήσουν οι εκτοξεύσεις πυραύλων κατά Ισραηλινών αμάχων”, προειδοποιεί ο Ισραηλινός υπουργός Άμυνας Ισραέλ Κατς

Ο υπουργός Άμυνας του Ισραήλ, Ισραέλ Κατς προειδοποίησε τον ανώτατο ηγέτη του Ιράν Αγιατολάχ Αλί Χαμενεΐ ότι “η Τεχεράνη θα καεί”, αν συνεχίσει την εκτόξευση πυραύλων κατά Ισραηλινών αμάχων.

“Ο Ιρανός δικτάτορας κρατάει τους Ιρανούς πολίτες ομήρους, φέρνοντας στο προσκήνιο μία πραγματικότητα, στην οποία, οι ίδιοι και κυρίως οι κάτοικοι της Τεχεράνης θα πληρώσουν βαρύ τίμημα για τη ζημιά που προκαλούν με θρασύτητα στους πολίτες του Ισραήλ. Αν ο Χαμενεΐ εξακολουθήσει την εκτόξευση πυραύλων κατά κατοικημένων περιοχών του Ισραήλ, τότε, η Τεχεράνη θα καεί”, ανέφερε σε μία δήλωσή του ο Κατς.
ΑΠΕ-ΜΠΕ

Θεσσαλονίκη: Πέθανε η αστυνομικός που είχε παρασυρθεί από φορτηγάκι στη Χαλκιδική τον Απρίλιο

Την τελευταία της πνοή άφησε σήμερα, σε ηλικία 46 ετών, η αστυνομικός που τον περασμένο Απρίλιο είχε τραυματιστεί σοβαρά εν ώρα υπηρεσίας από διερχόμενο φορτηγάκι, κοντά στον Άγιο Νικόλαο Χαλκιδικής.

Το τελευταίο διάστημα η άτυχη γυναίκα, μητέρα τεσσάρων παιδιών, είχε διαγνωστεί με ηπατική ανεπάρκεια και νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Ιπποκράτειο» της Θεσσαλονίκης, όπου και πέθανε σήμερα το πρωί.

Σύμφωνα με την αστυνομία, η γυναίκα ήταν μέρος πληρώματος περιπολικού, που κατά τη διάρκεια περιπολίας λίγο πριν από τις 5 τα ξημερώματα της 5ης Απριλίου, βρέθηκε μπροστά σε επεισόδιο ανάμεσα σε δύο νεαρούς οδηγούς, έναν εικοσιεξάχρονο και έναν τριαντατριάχρονο, στο 41ο χλμ. της επαρχιακής οδού Νέων Μουδανιών – Σάρτης. Η αστυνομικός κι ένας συνάδελφός της πήγαν να μεσολαβήσουν και να χωρίσουν τους δύο οδηγούς, που έχοντας ακινητοποιήσει τα οχήματά τους στην άκρη του οδοστρώματος, πιάστηκαν στα χέρια. Τη στιγμή εκείνη πέρασε από το σημείο το μοιραίο φορτηγάκι, με οδηγό έναν εξηνταδυάχρονο ψαρά και παρέσυρε τον 33χρονο άντρα και την αστυνομικό.

Ο πρώτος έχασε επιτόπου τη ζωή του, ενώ η δεύτερη διακομίστηκε βαριά τραυματισμένη αρχικά στο νοσοκομείο Πολυγύρου, όπου υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση για κατάγματα στα άκρα. Ακολούθως μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο «Άγιος Δημήτριος», όπου έγινε επέμβαση συρραφής του τραύματος στον δεξιό οφθαλμό και στη συνέχεια στο 424 στρατιωτικό νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης όπου εισήχθη αμέσως σε ΜΕΘ, και έπειτα στην εντατική του «Ιπποκρατείου»._

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τηλεφωνική επικοινωνία Κυρ. Μητσοτάκη – Μπ. Νετανιάχου – Την ανάγκη να υπάρξει αποκλιμάκωση τόνισε ο πρωθυπουργός

Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, είχε σήμερα το απόγευμα τηλεφωνική επικοινωνία με τον Μπενιαμίν Νετανιάχου, κατόπιν πρωτοβουλίας του Ισραηλινού πρωθυπουργού, στον οποίο και επεσήμανε την ανάγκη να υπάρξει αποκλιμάκωση. Αναγνώρισε ότι το Ιράν δεν πρέπει να αποκτήσει πυρηνικό οπλοστάσιο, υπογράμμισε, ωστόσο, ότι η λύση βρίσκεται στη διπλωματία και πως το τελευταίο που χρειάζεται η περιοχή είναι νέα μέτωπα ανάφλεξης.

Ο κ. Μητσοτάκης τόνισε εμφατικά την ανάγκη άμεσης εκεχειρίας στη Γάζα, απελευθέρωσης των ομήρων και απρόσκοπτης ροής της ανθρωπιστικής βοήθειας.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ισραήλ: Σοβαρές ζημιές από τους βομβαρδισμούς έχουν υποστεί οι πυρηνικές εγκαταστάσεις σε Ισφαχάν και Νατάνζ του Ιράν

Οι πυρηνικές εγκαταστάσεις στις περιοχές του Ισφαχάν και της Νατάνζ του Ιράν υπέστησαν σοβαρές ζημιές εξαιτίας ισραηλινών βομβαρδισμών, σύμφωνα με μία σημερινή δήλωση Ισραηλινού στρατιωτικού αξιωματούχου.

Σύμφωνα με τον ίδιο αξιωματούχο, θα απαιτηθεί χρόνος μεγαλύτερος από μερικές εβδομάδες για την αποκατάσταση των ζημιών από το Ιράν στις δύο εγκαταστάσεις που επλήγησαν, προσθέτοντας ότι από τους βομβαρδισμούς σκοτώθηκαν εννέα υψηλόβαθμοι Ιρανοί πυρηνικοί επιστήμονες.
Το Ισραήλ επιτέθηκε κατά περισσότερων από 150 στόχων με τη χρήση εκατοντάδων πυρομαχικών εξήγησε ο ίδιος αξιωματούχος, προσθέτοντας ότι ο εναέριος δρόμος προς την ιρανική πρωτεύουσα Τεχεράνη, έχει αποτελεσματικά ανοίξει.

ΦΩΤΟ EPA/ABEDIN TAHERKENAREH

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Η Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Αθηνά Αηδονά εγκαινίασε το 4ο Νηπιαγωγείο Νέας Καλλικράτειας

Το 4ο Νηπιαγωγείο Νέας Καλλικράτειας, στον Δήμο Νέας Προποντίδας Χαλκιδικής, εγκαινίασε σήμερα η Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Αθηνά Αηδονά.

Το σχολείο κατασκευάστηκε με ευρωπαϊκούς πόρους της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και καλύπτει σημαντικές ανάγκες στον τομέα της σχολικής στέγης.

“Το νέο νηπιαγωγείο που παραδίδουμε σήμερα είναι ένα σύγχρονο, ασφαλές και φωτεινό σχολείο, σχεδιασμένο και κατασκευασμένο με βάση τις αρχές της βιοκλιματικής αρχιτεκτονικής, με σεβασμό στις ανάγκες των παιδιών και της εκπαιδευτικής διαδικασίας”, ανέφερε η Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Αθηνά Αηδονά.

Ειδικότερα, το 4ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Νέας Καλλικράτειας, το οποίο χρηματοδοτήθηκε από το ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, είναι δυναμικότητας πενήντα μαθητών. Οι εγκαταστάσεις του, που είναι προσβάσιμες για όλους, χωρίς αποκλεισμούς, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων αίθουσες εργασίας, αίθουσα ανάπαυσης, τραπεζαρία-κουζίνα, γραφείο για τους εκπαιδευτικούς και αίθουσα πολλαπλών χρήσεων. Το κτίριο είναι ισόγειο και οι χρήσεις του αναπτύσσονται σε ενιαίο επίπεδο. Η κατασκευή του νέου νηπιαγωγείου ακολούθησε τις αρχές του βιοκλιματικού σχεδιασμού, με στόχο την ελάχιστη ενεργειακή κατανάλωση.

Στον χαιρετισμό που απηύθυνε στο πλαίσιο της τελετής εγκαινίων του 4ου Νηπιαγωγείου, η κ. Αηδονά έκανε ευρύτερη αναφορά στα έργα σχολικής στέγης που είτε ολοκληρώθηκαν είτε προχωρούν στον Δήμο Νέας Προποντίδας με χρηματοδότηση από ευρωπαϊκούς πόρους της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Όπως τόνισε η Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, ήδη έχουν κατασκευαστεί τρία νηπιαγωγεία, ενώ μέσα από το νέο ΕΣΠΑ πρόκειται να κατασκευαστούν επιπλέον πέντε σχολεία: 1. Το Γενικό Λύκειο Νέων Μουδανιών, 2. Το 2ο Νηπιαγωγείο Νέας Τρίγλιας, 3. Το 1ο Νηπιαγωγείο Σημάντρων, 4. Το 2ο Νηπιαγωγείο Νέας Καλλικράτειας και 5. Το Νηπιαγωγείο Νέων Συλλάτων.

“Συνολικά μέσω του νέου ΕΣΠΑ υλοποιούμε τη μεγαλύτερη επένδυση που έχει γίνει ποτέ για τη σχολική στέγη στην Κεντρική Μακεδονία. Με πόρους άνω των 75 εκατομμυρίων ευρώ κατασκευάζονται 21 νέα σχολεία σε δήμους της Περιφέρειάς μας. Είναι μια επένδυση στο μέλλον, στα παιδιά μας, στους εκπαιδευτικούς, στις τοπικές κοινωνίες. Ενισχύουμε έμπρακτα τη δημόσια εκπαίδευση και αναβαθμίζουμε τις σχολικές υποδομές, με σχέδιο, με αυξημένο προϋπολογισμό, με έμφαση στην ποιοτική καθημερινότητα των παιδιών μας στο σχολικό τους περιβάλλον”, τόνισε η κ. Αηδονά.

Στα εγκαίνια του 4ου Νηπιαγωγείου Νέας Καλλικράτειας παρέστησαν μεταξύ άλλων η Αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής Κατερίνα Ζωγράφου, οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης (Τομεάρχης Επαγγελματικών Φορέων) και Σιμέλα Κυριακίδου (μέλος Περιφερειακής Επιτροπής), ο Δήμαρχος Νέας Προποντίδας Μανώλης Καρράς και ο τέως Ευρωπαίος Επίτροπος Μαργαρίτης Σχοινάς.

4ο Νηπιαγωγείο Νέας Καλλικράτειας Αηδ Νηπιαγωγείο