Συνέχισε τις πολύ καλές εμφανίσεις η ομάδας της Αλεξάνδρειας ,κερδίζοντας και μέσα στην Κατερίνη τον Βατανιακό με το ευρύ 83-49. Η ομάδα του ΓΑΣ ήταν καταιγιστική σε όλη την διάρκεια του αγώνα, πήρε από νωρίς το προβάδισμα , το οποίο διεύρυνε συνεχώς κατά την διάρκεια του ματς μέχρι την τελική διαφορά των 34 πόντων. Χαρακτηριστικό της εξαιρετικής εμφάνισης των παιχτών, είναι ότι όλοι οι αθλητές που χρησιμοποιήθηκαν σκόραραν. Αυτή ήταν η δεύτερη σερί νίκη για τον ΓΑΣ και μάλιστα η δεύτερη σερί με πάνω από 30 πόντους. Επόμενο παιχνίδι για την Αλεξάνδρεια το Σάββατο 8/11 στις 18:00 στο κλειστό του 2ου γυμνασίου, όπου έρχεται αντιμέτωπη με τον Μ. Αλέξανδρο Κρύας Βρύσης., σε ένα γειτονικό ντέρμπι.
Τις τελευταίες ημέρες παρατηρείται αναβρασμός σε σχολεία της χώρας και αρκετά από αυτά προχωρούν σε καταλήψεις. Σε σελίδα του facebook με τίτλο “Πανελλήνια κατάληψη, όχι στο νέο σύστημα” αναρτήθηκε ένας μεγάλος κατάλογος σχολείων που είναι υπό κατάληψη σήμερα Δευτέρα 3/11.
Στην Αλεξάνδρεια έγιναν καταλήψεις των σχολείων και οι μαθητές διαμαρτυρήθηκαν μπροστά στο Δημαρχείο της πόλης μας. Ο Δήμαρχος κος Παναγιώτης Γκυρίνης μίλησε με τους μαθητές και υποστήριξε τον αγώνα τους.
Ως μαθητές του γυμνασίου και αυριανοί μαθητές του λυκείου έχουμε συνειδητοποιήσει δυστυχώς πως το κράτος και συγκεκριμένα το εθνικό εκπαιδευτικό σύστημα δεν δρα προς όφελος μας αλλά σκοπεύει να μας εξουθενώσει και να καταστρέψει το μέλλον μας. είμαστε πλήρως απογοητευμένοι από το θέμα της ‘τράπεζας θεμάτων’ και τα άλλα θέματα της εξοντωτικής εκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης και εντελώς δυσαρεστημένοι από τον τρόπο λειτουργίας του σημερινού σχολείου!
Όπως αναφέρει η ΟΛΜΕ: «Ο νέος νόμος για το λύκειο και την κατάρτιση, με την καθιέρωση της τράπεζας θεμάτων και των πανελλαδικού τύπου εξετάσεων σε όλες τις τάξεις του λυκείου και σε όλα τα μαθήματα μαζί με την αλλαγή στον τρόπο προαγωγής, θα αυξήσει την μαθητική διαρροή μειώνοντας τον αριθμό των μαθητών στο λύκειο και ωθώντας τους βίαια στην πρόωρη μεταγυμνασιακή στενή κατάρτιση και την εκμεταλλευτική μαθητεία». Χαρακτηριστικό παράδειγμα στον νομό μας είναι πως φέτος το 20,04% των μαθητών της α’ λυκείου ήταν μετεξεταστέοι ενώ με το παλιό σύστημα την περσινή χρονιά ήταν μόλις το 3,24%
Δεν υπάρχει δωρεάν παιδεία καθώς με το «νέο λύκειο» μας εξαναγκάζουν έμμεσα να προσφύγουμε στην παραπαιδεία ώστε να ανταπεξέλθουμε με επιτυχία στις πολύ απαιτητικές μαθητικές μας υποχρεώσεις. Το παραπάνω γεγονός σε αυτές τις μέρες της ακραίας οικονομικής ανέχειας που ζούμε ¨δολοφονεί¨ και εξοντώνει πλήρως τις οικογένειες μας.
Το σχολείο δεν είναι πλέον ζωντανός οργανισμός και το μέσον για να διαμορφώσει σωστούς ανθρώπους οξυδερκείς πολίτες που θα είναι χρήσιμοι στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο αλλά απομακρύνει τα παιδιά από τον καθηγητή αφού δεν του δίνει το περιθώριο να κάνει κάποια άλλη δραστηριότητα εκτός βιβλίου ή να βοηθήσει τους μαθητές εξηγώντας τα μαθήματα περισσότερες φορές λόγω της επιβαρυμένης και πολύ μεγάλης ύλης.
Δεν υπάρχει αξιοκρατία αφού κάθε σχολείο δίνει διαφορετικά θέματα πανελληνίων από την τράπεζα θεμάτων και έτσι η αξιολόγηση των μαθητών δεν βασίζεται στην ισοτιμία.
Σκάνδαλο παραχάραξης ενδοσχολικών διαδικασιών στην Α λυκείου κατήγγειλε δημοσίευμα της ιστοσελίδας ischool.e-steki.gr κι αναπαράχθηκε από την επίσημη σελίδα της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ).Πράγμα που επίσης ενισχύει την έλλειψη ισοτιμίας ανάμεσα στους μαθητές.
Το σύστημα περιορίζει τις σχολές που θα είχαμε την δυνατότητα να μπούμε αφού ο μαθητής μπορεί να δηλώσει μόνο ένα πεδίο (ενώ παλιότερα 2) και τα πεδία πρόκειται να αυξηθούν( από 5 σε 6) . Άρα όπως γίνεται αντιληπτό ο αριθμός σχολών που μπορούμε να δηλώσουμε είναι αρκετά μικρότερος από το προηγούμενο σύστημα
Το νέο λύκειο έχει μεταβληθεί σε ένα εξοντωτικό και συνεχές εξεταστικό σύστημα που αποτρέπει τον νέο να φοιτά σε αυτό. Ο μαθητής αντιμετωπίζεται σαν να είναι ένα ρομπότ μνήμης και αντοχής το οποίο θα πρέπει αποκλειστικά να διαβάζει , πράγμα το οποίο εμποδίζει τους νέους να καλλιεργούν τα ενδιαφέροντας τους και επομένως η δημιουργικότητα της ηλικίας δεν διοχετεύεται σε κάτι ουσιαστικό.
Το ότι οι τάξεις έχουν συμπτυχτεί και ο αριθμός μαθητών σε κάθε τάξη είναι μεγάλος κάνει το μάθημα ανεπαρκές για τον μαθητή αφού ο καθηγητής δυσκολεύεται να διακρίνει και να αντιμετωπίσει τις ιδιαιτερότητες του κάθε μαθητή ξεχωριστά. Οπότε η εξατομικευμένη διδασκαλία έχει ¨ακυρωθεί¨.
Οι δημόσιες δαπάνες για την παιδεία συνεχώς συρρικνώνονται: 2,75% του ΑΕΠ με συνεχή μείωση τα επόμενα χρόνια, όταν ο μέσος όρος στην Ε.Ε. είναι πάνω από 5%.Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η έλλειψη σχολικών φυλάκων και οι μειωμένες υλικοτεχνικές υποδομές του σχολείου
Οι ώρες της φυσικής αγωγής έχουν μειωθεί (από 3 σε 2) .Γεγονός που δείχνει την παραμέληση της σωματικής μας υγείας και άσκησης από το εκπαιδευτικό σύστημα ,σε μία κοινωνία που λόγω της οικονομικής κρίσης πολλές οικογένειες δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να στείλουν τα παιδιά τους σε εξωσχολικές δραστηριότητες ώστε να αθληθούν.
Κλείνοντας θέλουμε να τονίσουμε πως το «νέο λύκειο» αναπαράγει τους ταξικούς φραγμούς στη μόρφωση. Ακόμα ισοπεδώνει τις ιδιομορφίες και τις ιδιαιτερότητες κάθε περιοχής και σχολικής μονάδας και ο μαθητής αντιμετωπίζει ένα πλήρως εξουθενωτικό σύστημα το οποίο δεν του προσφέρει ουσιαστική μόρφωση.
Τη χρήση κινητών από πολύ μικρή ηλικία ξεκινάνε οι μαθητές στην Ελλάδα σύμφωνα με έρευνες της ΕΛΣΤΑΤ.
Οπως αναφέρει χαρακτηριστικά στην «Καθημερινή» καθηγητής σε Γυμνάσιο της Δυτικής Αττικής, «είχαμε πάει ημερήσια εκδρομή με την Α΄ Γυμνασίου. Όταν φτάσαμε στον προορισμό μας, ζητήσαμε από όσα παιδιά είχαν κινητό τηλέφωνο να μας δώσουν τον αριθμό τους σε περίπτωση ανάγκης. Από τα 65 παιδιά κινητό δεν είχαν μόλις επτά».
Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ αποκαλύπτουν ότι περίπου το 80%-85% των εφήβων 12-15 ετών έχουν κινητό, ενώ το 90% αυτών κάνει καθημερινή χρήση, με ένα σημαντικό τμήμα (20%) να μιλάει στο τηλέφωνο πάνω από πέντε λεπτά την ημέρα.
Η συσκευή του κινητού για τους εφήβους είναι κάτι παραπάνω από τηλέφωνο: Είναι μία πλατφόρμα πολλαπλών επιλογών, από το ίντερνετ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέχρι εφαρμογές μουσικής, φωτογραφίας, βίντεο και παιχνιδιών και σύμφωνα με γονείς και καθηγητές η χρήση των κινητών τηλεφώνων αρχίζει ήδη από τις τελευταίες τάξεις του δημοτικού.
Ωστόσο οι συνέπειες στην υγεία είναι ανησυχητικές: «το 2011, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας παρουσίασε την εκτίμηση της Διεθνούς Υπηρεσίας Ερευνών για τον καρκίνο, σύμφωνα με την οποία η ακτινοβολία των κινητών τηλεφώνων είναι «πιθανώς καρκινογόνος για τον άνθρωπο».
Αναχώρησε το μεσημέρι σήμερα το χορευτικό του Συλλόγου Ποντίων Πλατέος για την Λάρισα όπου η Παμποντιακή Ομοσπονδία Ελλάδος διοργανώνει το 10ο φεστιβάλ ποντιακών χορών «Δημήτρης Ψαθάς».
Το φεστιβάλ θα διενεργηθεί στο κλειστό γυμναστήριο Νεάπολης Λάρισας σήμερα Σάββατιο στις 19.00 μ.μ. Η είσοδος είναι ελεύθερη.
Καλή επιτυχία στο χορευτικό του Συλλόγου Ποντίων Πλατέος.
Στην διασταύρωση καρμανιόλα του Πλατέος συγκρούστηκαν πριν από λίγο δύο αυτοκίνητα. Ευτυχώς δεν υπήρξαν τραυματισμοί παρά μόνο υλικές ζημίες.
Η διασταύρωση καρμανιόλα (οδός Ευάγγελου Παπασάββα και Φιλίππου) στο Πλατύ αποτελεί μείζονα κίνδυνο για τους οδηγούς ειδικά γι αυτούς που δεν γνωρίζουν την επικινδυνότητα του συγκεκριμένου σημείου. Η οδός Φιλίππου είναι ο δρόμος που οδηγεί προς τα εργοστάσια και την Παλαιά Εθνική Οδό, ενώ οι κινούμενοι σε αυτήν έχουν προτεραιότητα.
Τα τελευταία δυο χρόνια παρατηρείται αυξημένη κυκλοφορία, ιδιαίτερα φορτηγών αυτοκινήτων Ελληνικής και ξένης εθνικότητας, στην Παλαιά Εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Αθηνών που διέρχεται και μέσα από την πόλη της Αλεξάνδρειας (οδός 28ης Οκτωβρίου).
Τι έγινε λοιπόν και αυξήθηκε η κυκλοφορία στην ΠΕΟ Θεσσαλονίκης – Αθηνών; Κυρίως τα φορτηγά ελληνικά ή ξένα επιλέγουν την παλαιά εθνική οδό εξαιτίας του κόστους των διοδίων. Κινούμενοι στην ΠΕΟ αποφεύγουν τα διόδια Μαλγάρων και τα πρόσφατα του Αιγινίου.
Δείτε το βίντεο:
Βαριά οχήματα διέρχονται μέσα από την πόλη της Αλεξάνδρειας (οδός 28ης Οκτωβρίου) όπου και στις δυο πλευρές του δρόμου υπάρχουν κτίρια. Καταπονείται από τα βαριά οχήματα το οδόστρωμα και υπάρχει υπόνοια να καταπονούνται από τους κραδασμούς και τα κτίρια.
Επιβάλλεται με πρωτοβουλία του Δήμου Αλεξάνδρειας να γίνει σύσκεψη, στην οποία θα μετέχουν συγκοινωνιολόγος και πολιτικός μηχανικός – στατικολόγος, με την βοήθεια της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Το να ληφθούν μόνο αστυνομικά μέτρα, δηλαδή η λογική «σε κάνω συνεχώς έλεγχο για να σε αποτρέψω να διέρχεσαι από την ΠΕΟ» φαντάζει ως παιδική αφέλεια. Χρειάζεται λύση ουσιαστική και μόνιμη.
Σήμερα ήταν ημέρα απόλυσης των υδρονομέων άρδευσης του Δήμου Αλεξάνδρειας οι οποίοι εργάζονταν στην Δημοτική Ενότητα Μελίκης, λόγω λήξης της σύμβασής τους.
Οι απολυμένοι υδρονομείς έχοντας την αίσθηση του χιούμορ έψηναν στη σχάρα και πίνοντας γλένταγαν την απόλυσή τους. Άνθρωποι το μόχθου με καρδιά μάλαμα!
Τα αμύγδαλα ανήκουν στην οικογένεια των ροδοϊδών και στην υποοικογένεια των προυνοειδών Προέρχονται από την Ανατολική Μεσόγειο και συγκεκριμένα την περιοχή της Μέσης Ανατολής και έκτοτε χρησιμοποιούνται παγκοσμίως για την επούλωση και τις μαγειρικές εφαρμογές. Υπάρχουν δύο τύποι εμπορικά καλλιεργούμενων αμυγδάλων, τα πικραμύγδαλα ή Amygdalus communis και τα γλυκά αμύγδαλα ή Prunus amygdalus dulcis.
Οφέλη του Αμυγδαλέλαιου για τα μαλλιά
Επιμέλεια: Φωτεινή Α. Κασσαβέτη
Το αμυγδαλέλαιο έχει πολλές σημαντικές θρεπτικές ουσίες, συμπεριλαμβανομένων των πολυακόρεστων λιπαρών και των μόνο λιπαρών οξέων καθώς και βιταμίνες Ε, D, Β1, Β2, Β6 και A. Όλα αυτά είναι χρήσιμα θρεπτικά συστατικά που σας επιτρέπουν να αναπτύσσετε ισχυρά, υγιή σκέλη τρίχας.
Η υψηλή περιεκτικότητα της βιταμίνης Ε στο αμυγδαλέλαιο είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για την περιποίηση των μαλλιών. Τα έλαια γλυκού αμυγδάλου μπορούν να χρησιμοποιηθούν με ασφάλεια στην αρωματοθεραπεία για να μεταφέρουν αυτά τα έλαια χωρίς παρενέργειες. Αυτό είναι χρήσιμο στην περιποίηση των μαλλιών και του δέρματος.
Σε πολλά προϊόντα περιποίησης μαλλιών προστίθεται το αμυγδαλέλαιο, λόγω των πλεονεκτημάτων θρέψης και λείανσης που παρέχει στα λέπια των τριχών, επιτρέποντας στους ανθρώπους να μεγαλώνουν πιο παχιά τρίχα και μακριά, δυνατά μαλλιά. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κάνει τα μαλλιά σας πιο λαμπερά.
Μπορείτε επίσης να αναμίξετε το αμυγδαλέλαιο με το αιθέριο έλαιο tea tree ή έλαιο neem και να κάνετε μασάζ στο δέρμα της κεφαλής για να αυξήσετε την κυκλοφορία και να ανακουφίσετε την πιτυρίαση. Το τακτικό μασάζ με ένα μείγμα αμυγδάλου, δεντρολίβανου και έλαιου λεβάντας στα μαλλιά μπορεί να βοηθήσει να μειωθεί η ποσότητα των μαλλιών που χάνετε κάθε μέρα.
Χρήσεις του Αμυγδαλέλαιου για τα μαλλιά
Για το τριχωτό της κεφαλής
Κάνετε μασάζ με το λάδι στο τριχωτό της κεφαλής σας για 15-20 λεπτά και στη συνέχεια, κάντε μασάζ λίγο στα μαλλιά.
Αφήστε το αμυγδαλέλαιο να καθίσει για τουλάχιστον 45 λεπτά, αλλά μπορείτε επίσης να το αφήσετε και κατά την διάρκεια της νύχτας.
Αφού αφέθηκε να καθίσει, ξεπλύνετε το με το κανονικό σαμπουάν σας.
Για το μεγάλωμα των μαλλιών
Συνδυάστε 3 κουταλιές της σούπας αμυγδαλέλαιου σε ένα μπολ με ένα διαλυμένο άνθος ιβίσκου και τρεις κουταλιές της σούπας καστορέλαιο.
Ζεστάνετε το μείγμα ελαφρά και εφαρμόστε το στο τριχωτό της κεφαλής και κάντε μασάζ για 10 λεπτά.
Τυλίξτε το κεφάλι σας με μια πετσέτα και αφήστε το μείγμα σε θέση του για μια ώρα.
Στη συνέχεια, ξεπλύνετε το λάδι με σαμπουάν.
Επαναλάβετε αυτό το τελετουργικό δύο φορές την εβδομάδα για μερικούς μήνες για να δείτε παχύτερες τρίχες να ξεκινήσουν να εμφανίζονται.
Για λαμπερή τρίχα
Τρίψτε μερικές σταγόνες αμυγδαλέλαιου στις παλάμες σας και εφαρμόστε στα μαλλιά για να κάνετε τα μαλλιά σας να φαίνονται πιο λαμπερά. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τα σγουρά μαλλιά.
Για την ψαλίδα
Εκείνοι που υποφέρουν από ψαλίδα μπορούν να κάνουν μασάζ μέσα στα μαλλιά για να βοηθήσουν να σταματήσουν τα μαλλιά τους να διασπώνται.
Για μεταξένια μαλλιά
Δημιουργήστε μια παχιά πάστα με νερό και σκόνη βοτάνων χένας και αφήστε την να παραμείνει για μία νύχτα.
Την επόμενη μέρα προσθέσετε ένα αυγό και τρία κουτάλια σούπας, γλυκού αμυγδαλέλαιου στο μείγμα και αφήστε το να καθίσει για 10 λεπτά.
Μπορείτε επίσης να προσθέσετε μερικές σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντας, αν βρίσκετε τη μυρωδιά του αυγού δυσάρεστη.
Απλώστε το μείγμα στα μαλλιά σας και αφήστε το να καθίσει στα μαλλιά για μια ώρα και μετά ξεπλύνετε με δροσερό νερό.
Στεγνώστε τα μαλλιά σας απαλά με μια πετσέτα αρχικά και αφήστε τα να στεγνώσουν στην συνέχεια τελείως.
Προσθέστε μια επιπλέον δόση των αμυγδαλέλαιου στα μαλλιά σας και αφήστε το στη θέση του όλη τη νύχτα πριν να λούσετε και πάλι τα μαλλιά σας.
Αυτό θα δώσει τα μαλλιά σας μια μεταξωτή εμφάνιση με το ένα ίχνος ερυθρού χρώματος.. Συνιστάται να αφήσετε αυτή τη διαδικασία για το Σαββατοκύριακο καθώς παίρνει πολύ χρόνο για να ολοκληρωθεί.
Επιλογή του Αμυγδαλέλαιου για τα μαλλιά
Αν θέλετε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη χρήση του αιθέριου του γλυκού αμυγδαλέλαιου θα πρέπει:
Να προσπαθήσετε να αγοράσετε πιστοποιημένο βιολογικό έλαιο αμυγδάλου.
Να φροντίσετε να διαβάσετε τις ετικέτες των προϊόντων αυτών για να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενο στο μπουκάλι είναι φρέσκο
Να ελέγξετε το συστατικά για να βεβαιωθείτε ότι έχετε αγοράσει ένα γνήσιο προϊόν.
Το γνήσιο, 100 τοις εκατό αμυγδαλέλαιο θα πρέπει να είναι ελαφρώς παχύ σε σχέση με τα φθηνότερα προϊόντα. Εάν αγοράσετε ένα μπουκάλι φρέσκο αμυγδαλέλαιο μπορείτε να κρατήσετε το έλαιο σας για διάστημα ενός έτους, αν και ορισμένοι κατασκευαστές ισχυρίζονται ότι θα διαρκέσει για έως και 3 χρόνια. Η διάρκεια ζωής του πάντα παρατείνεται αν φυλάσσεται σε σκούρο γυάλινο μπουκάλι και σε σκιερό – δροσερό μέρος.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.