Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εορταστικές εκδηλώσεις “Χρυσοβαλάντεια 2016” στον Σχοινά Ημαθίας.
Δείτε τις πρώτες εικόνες, ενώ θα ακολουθήσει αργότερα ολοκληρωμένο ρεπορτάζ του emvolos.gr
Οι κυανόλευκοι -αν και σήμερα εμφανίστηκαν με ..κόκκινα!- υπό τις οδηγίες του Σάκη Παγγούρα, παρόντες στο πρώτο ραντεβού άκουσαν τις αρχικές οδηγίες του έμπειρου τεχνικού.
Πάντως για λόγους μη πληρότητας από πλευράς παρουσιών, ο προγραμματισμένος αγιασμός αναβλήθηκε.
Στην κάμερά μας δηλώσεις έκαναν ο προπονητής της Δόξας Σάκης Παγγούρας και οι ποδοσφαιριστές Γιάννης Τζέπης, Γιώργος Μπαντής, Άγγελος Καραντουλαμάς και Αντώνης Παπαδόπουλος.
Οι ίδιοι τόνισαν ότι με το νέο μισθολόγιο δεν προκύπτει εξοικονόμηση 300 εκατ. ευρώ, όπως αναφέρεται στα δημοσιεύματα, αλλά δημοσιονομική ουδετερότητα.
Δείτε τις πρώτες δηλώσεις του προπονητή των κυανόλευκων, κ. Σάκη Παγγούρα στην κάμερα του emvolos.gr.
Ολόκληρη η συνέντευξη, καθώς και πλήρες ρεπορτάζ θα ακολουθήσουν στη συνέχεια.
Οι πληρωμές που είναι σε εξέλιξη αφορούν:
2) σε συμπληρωματικά ποσά που προέκυψαν μετά τη διενέργεια των απαραίτητων ελέγχων, για γεωργούς που δεν είχαν πληρωθεί ή που είχαν υποβάλει ενστάσεις και δικαιώθηκαν, για τα καθεστώτα:
3) στις πληρωμές ειδικών ενισχύσεων βάμβακος ύψους 4,3 εκατ. ευρώ και
4) στις πληρωμές ενισχύσεων στα Μικρά Νησιά Αιγαίου έτους 2015 ύψους 0,4 εκατ. ευρώ.
Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Βαγγέλης Αποστόλου δήλωσε τα εξής: «Με τις πληρωμές αυτές ολοκληρώνεται η χορήγηση του μεγαλύτερου ποσοστού των πληρωμών για τις άμεσες ενισχύσεις στη χώρα μας, κατά το πρώτο έτος εφαρμογής της νέας ΚΑΠ. Πρόκειται για μια ακόμα ενίσχυση της ρευστότητας στον αγροτικό χώρο και συνολικά στην ελληνική ύπαιθρο. Με δεδομένο τον περίπλοκο και γραφειοκρατικό χαρακτήρα της νέας ΚΑΠ στόχος μας είναι να εξασφαλίζουμε για τους Έλληνες αγρότες τις ενισχύσεις που δικαιούνται, χωρίς ταυτόχρονα να κινδυνεύει η χώρα με πρόστιμα και καταλογισμούς που αποτελούσαν μια μόνιμη μάστιγα κατά το παρελθόν».
Οι σχετικές μπαταρίες απεστάλησαν με συγκεκριμένους Φορητούς Υπολογιστές HP, Compaq, HP ProBook, HP ENVY, Compaq Presario και HP Pavilion, που πωλήθηκαν παγκοσμίως από το Μάρτιο του 2013 μέχρι τον Αύγουστο του 2015 ή/και που πωλήθηκαν ως εξαρτήματα ή ανταλλακτικά ή που παρασχέθηκαν ως αντικατάσταση των παλαιών μέσω του τμήματος Υποστήριξης.
Ο αριθμός των σχετικών μπαταριών, που διανεμήθηκαν στην Ελλάδα είναι 333. Επισημαίνεται ότι δεν είναι ελαττωματικές όλες οι μπαταρίες σε όλους τους Φορητούς Υπολογιστές HP, Compaq, HP ProBook, HP ENVY, Compaq Presario και HP Pavilion.
Οι σειριακοί αριθμοί φορητών υπολογιστών, που πωλούνται με ενδεχομένως ελαττωματικές μπαταρίες, ακολουθούν τα μοτίβα: xxx311xxxx – xxx444xxxx. Για να διαπιστώσουν οι καταναλωτές εάν η ανάκληση αφορά τις συστοιχίες μπαταριών που διαθέτουν, μπορούν να επισκεφθούν τον ιστότοπο http://www.HP.com/go/batteryprogram2016.
Εάν κατά τον έλεγχο αποδειχθεί ότι η μπαταρία είναι ελαττωματική, η HP θα αποστείλει μια μπαταρία αντικατάστασης χωρίς επιβάρυνση. Στην περίπτωση αυτή, η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας και η HP συστήνουν στους καταναλωτές να σταματήσουν τη χρήση των ελαττωματικών μπαταριών αμέσως. Μπορούν όμως να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το φορητό υπολογιστή τους χωρίς τη μπαταρία, συνδέοντας το φορητό υπολογιστή στην παροχή ρεύματος.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο «Ρυθμίσεις για τη διασφάλιση της πρόσβασης των ανασφάλιστων στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας», που απέστειλε στους Δήμους όλης της χώρας η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης Θεανώ Φωτίου, γνωστοποιείται η διαδικασία χορήγησης στους δικαιούχους δωρεάν φαρμάκων.
Με τη νέα ρύθμιση, η πρόσβαση των δικαιούχων σε ιατρική και νοσηλευτική περίθαλψη στις υπηρεσίες του ΕΣΥ, γίνεται απευθείας με τη χρήση του ΑΜΚΑ ή με τη χρήση της κάρτας υγειονομικής περίθαλψης αλλοδαπού. Η πρόσβαση σε φαρμακευτική περίθαλψη γίνεται, επίσης, απευθείας σε ιδιωτικά φαρμακεία, σύμφωνα -καταρχήν- με τα οριζόμενα στο άρθρο 6 παρ. 1, δηλαδή με τους ίδιους όρους που ισχύουν για τους ασφαλισμένους.
Όπως αναφέρεται στην εγκύκλιο, στις υπηρεσίες απονέμονται οι εξής αρμοδιότητες:
Η εξέταση αιτήσεων ανασφάλιστων ατόμων, συμπεριλαμβανομένων των οφειλετών των ασφαλιστικών ταμείων που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, ανεξαρτήτως ιθαγένειας, αποκλειστικά για την έκδοση απόφασης παροχής δωρεάν φαρμακευτικής περίθαλψης, χωρίς ποσοστό συμμετοχής.
Δεν εκδίδονται πλέον βιβλιάρια ή πιστοποιητικά κοινωνικής προστασίας. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η κατοχή ΑΜΚΑ και νομιμοποιητικών εγγράφων διαμονής, καθώς και οποιοδήποτε πρόσφορο αποδεικτικό κατοικίας στο Δήμο ή στο Δήμο στον οποίο η υπηρεσία παρέχει διοικητική υποστήριξη για την εφαρμογή του προγράμματος.
Διαδικασία ελέγχου για τους δικαιούχους:
– Άτομα με οποιοδήποτε ποσοστό αναπηρίας κάτω από 67%.
– Χρόνια πάσχοντες, (όσες παθήσεις αναφέρονται αποκλειστικά στην ΚΥΑ 31102/1870/2013 ΦΕΚ2906 τ.Β).
– Κάτοχοι βιβλιαρίου ανασφαλίστου σε ισχύ την 04-04-2016 και τα μέλη των οικογενειών τους (σύζυγος και εξαρτώμενα τέκνα).
– Αιτούντες βιβλιάριο ανασφαλίστου έως την 04-04-2016, των οποίων η αίτηση εκκρεμεί και τα μέλη των οικογενειών τους (σύζυγος και εξαρτώμενα τέκνα).
Για τους ανωτέρω ο έλεγχος αφορά:
α. Στην υπαγωγή ή μη στις αναφερόμενες κατηγορίες δικαιούχων, μέσω του ελέγχου του αντίστοιχου προβλεπόμενου στην ΚΥΑ δικαιολογητικού εγγράφου. Για την κατηγορία των κατόχων βιβλιαρίου ανασφαλίστου, το βιβλιάριο θα πρέπει να ήταν απαραιτήτως σε ισχύ την 04-04-2016, ανεξαρτήτως του χρόνου που θα αιτηθεί στην υπηρεσία την παροχή δωρεάν φαρμακευτικής περίθαλψης. Περιλαμβάνονται επιπλέον, όσοι είχαν καταθέσει αίτηση έως την 04-04-2016 για έκδοση ή θεώρηση, (ανεξάρτητα της ημερομηνίας που είχε λήξει το προηγούμενο) βιβλιαρίου ανασφαλίστου για την οποία δεν είχε εκδοθεί απόφαση. Για τους κατόχους/αιτούντες βιβλιάριο, ισχύει η δυνατότητα ετήσιας ανανέωσης της παροχής δωρεάν φαρμακευτικής περίθαλψης.
Σημειώνεται ότι η κατάθεση και εξέταση αίτησης, σύμφωνα με τα όρια εισοδήματος της παρ. 2 περ. Β, αφορά αποκλειστικά στα άτομα με αναπηρία κάτω από 67% ή τους χρόνια πάσχοντες και όχι στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς τους. Για την κατηγορία, ωστόσο, των κατόχων/αιτούντων βιβλιαρίου ανασφαλίστου, περιλαμβάνονται και τα μέλη της οικογένειάς τους (σύζυγος και εξαρτώμενα τέκνα).
β. Στη διαπίστωση της ασφαλιστικής ή μη ικανότητας του αιτούντος ή και των μελών οικογένειας. Ο έλεγχος γίνεται αποκλειστικά, μέσω του συστήματος ΑΤΛΑΣ της ΗΔΙΚΑ ΑΕ, με την καταχώρηση στην εφαρμογή του Ηλεκτρονικού Μητρώου Ανασφαλίστων του ΑΜΚΑ κάθε μέλους οικογένειας για το οποίο έχει κατατεθεί αίτηση. Δεν αναζητούνται βεβαιώσεις από ασφαλιστικούς φορείς. Σε περίπτωση αλλαγής της ασφαλιστικής κατάστασης (ασφάλιση σε Ταμείο), το σύστημα ΑΤΛΑΣ και η ηλεκτρονική συνταγογράφηση ενημερώνεται αυτόματα και δεν απαιτείται σχετική ενέργεια των υπηρεσιών. Σε περίπτωση διαπίστωσης σφάλματος ή αναντιστοιχίας στα εμφανιζόμενα στο μητρώο ΑΜΚΑ στοιχεία, συμπεριλαμβανομένου του ΑΦΜ, η υπηρεσία θα κατευθύνει τους αιτούντες σε ΚΕΠ για διόρθωσή τους.
γ. Εφόσον ο αιτών ή και τα μέλη οικογένειας δεν διαθέτουν ενεργή ασφαλιστική ικανότητα (περιλαμβάνονται, δηλαδή και οι οφειλέτες των Ταμείων), ακολουθεί έλεγχος οικογενειακού εισοδήματος και περιουσίας για την υπαγωγή ή μη στα οικονομικά κριτήρια του άρθρου 6 παρ.2Β έως 7.
Προς τούτο, καταχωρείται στην εφαρμογή του Ηλεκτρονικού Μητρώου Ανασφαλίστων το ΑΦΜ κάθε μέλους οικογένειας, για το οποίο έχει κατατεθεί αίτηση. Στην παρούσα φάση και μέχρι την ανάπτυξη ειδικής ηλεκτρονικής εφαρμογής ελέγχου εισοδήματος, η ηλεκτρονική διασταύρωση γίνεται μέσω αρχείου της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων και βασίζεται στα δηλωθέντα στοιχεία εισοδήματος και οικογενειακής κατάστασης της εκκαθαρισμένης φορολογικής δήλωσης του τελευταίου φορολογικού έτους.
Το αποτέλεσμα της διασταύρωσης θα χορηγείται υπό μορφή -εμπίπτει/δεν εμπίπτει- στα κριτήρια της ΚΥΑ. Για τη διασφάλιση, ωστόσο, της ορθής εφαρμογής της ΚΥΑ, στις περιπτώσεις που η υπηρεσία διαπιστώνει μεταβολή της οικογενειακής κατάστασης του αιτούντος, σε σχέση με τη δηλωθείσα στην τελευταία φορολογική δήλωση (π.χ. γέννηση νέου τέκνου), προβαίνει σε επιπλέον έλεγχο εισοδήματος, βάσει του προσκομισθέντος εκκαθαριστικού και της φορολογικής δήλωσης.
Η διασταύρωση της αξίας ακίνητης περιουσίας γίνεται, ομοίως, μέσω αρχείου της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, βάσει των εκκαθαριστικών ΕΝΦΙΑ. Ειδικά για τις καταθέσεις, ο έλεγχος γίνεται, προς το παρόν, από την υπηρεσία, βάσει της εκκαθαρισμένης φορολογικής δήλωσης του τελευταίου φορολογικού έτους και σύμφωνα με τον πίνακα που επισυνάπτεται. Στον πίνακα αποτυπώνονται τα όρια, όπως καθορίζονται, σύμφωνα με την ΚΥΑ.
Απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η υποβολή φορολογικής δήλωσης κατά το τελευταίο φορολογικό έτος, η οποία ελέγχεται από τη Γ.Γ.Δ.Ε.. Σε περίπτωση μη υποβολής φορολογικής δήλωσης, δεν μπορεί να εκδοθεί απόφαση χορήγησης δωρεάν φαρμακευτικής περίθαλψης. Δεν μπορεί επίσης να εκδοθεί απόφαση, εφόσον ο αιτών δηλώνει στη φορολογική του δήλωση μόνιμος κάτοικος εξωτερικού.
Σε περίπτωση που το αποτέλεσμα του οικονομικού ελέγχου είναι αρνητικό, ο αιτών έχει τη δυνατότητα κατάθεσης ένστασης εντός 15 ημερών από την ημερομηνία κοινοποίησης της απόφασης, προσκομίζοντας το κατά περίπτωση απαιτούμενο δικαιολογητικό που θεμελιώνει το λόγο της ένστασης.
δ. Οι εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι θα πρέπει να εκτυπώνουν το αποτέλεσμα του ελέγχου της ασφαλιστικής ικανότητας και εισοδήματος των αιτούντων, ώστε να είναι διαθέσιμο στην υπηρεσία για την έκδοση της απόφασης και για την τήρηση αρχείου. Οι αποφάσεις εκδίδονται από την υπηρεσία, κοινοποιούνται εγγράφως στον αιτούντα και, σε περίπτωση θετικής απόφασης, καταχωρούνται στην ηλεκτρονική εφαρμογή, με ημερομηνία έναρξης αυτή της έκδοσης της απόφασης.
Για την καλύτερη διαχείριση του όγκου των αιτημάτων και προκειμένου να μην υπάρχουν κενά στην παροχή δωρεάν φαρμακευτικής περίθαλψης σε ευπαθείς ομάδες, σε περίπτωση κατάθεσης αιτήματος ανανέωσης, πριν την ημερομηνία λήξης της προηγούμενης απόφασης, δίνεται η δυνατότητα καταχώρησης της νέας απόφασης και πριν τη λήξη της προηγούμενης. Σε αυτή την περίπτωση, η ημερομηνία έναρξης ισχύος της νέας απόφασης είναι η επόμενη της λήξης της προηγούμενης. Σημειώνεται ότι η καταχώρηση της εκδοθείσας απόφασης στην ηλεκτρονική εφαρμογή θα πρέπει να γίνεται άμεσα, ώστε να είναι διαθέσιμη στο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης.
Ενδεικτικά παραδείγματα:
α. Οικογένεια, όλα ή ορισμένα από τα μέλη της οποίας κατείχαν βιβλιάριο ανασφαλίστου σε ισχύ την 04-04-2016 και ένα από αυτά είναι ταυτόχρονα άτομο με αναπηρία 67% και άνω. Στην περίπτωση του ατόμου με αναπηρία 67% και άνω που ήταν ταυτόχρονα κάτοχος βιβλιαρίου, δεν πραγματοποιείται έλεγχος εισοδήματος, αφού εφαρμόζεται η ευνοϊκότερη διάταξη. Πραγματοποιείται έλεγχος οικογενειακού εισοδήματος για την εξέταση της αίτησης των υπόλοιπων μελών. Σε περίπτωση υπέρβασης εισοδήματος, θετική απόφαση εκδίδεται μόνο για το άτομο με αναπηρία 67% και άνω.
β. Οικογένεια, τα μέλη της οποίας δεν ανήκουν σε μία από τις κατηγορίες δικαιούχων, πλην ενός τέκνου που είναι άτομο με αναπηρία 67% και άνω και ενός τέκνου με αναπηρία κάτω από 67%. Στην περίπτωση αυτή, ο αιτών (πατέρας ή μητέρα) αιτείται μόνο για τα τέκνα. Πραγματοποιείται έλεγχος οικογενειακού εισοδήματος για την εξέταση της αίτησης του ατόμου με αναπηρία κάτω από 67% και, σε περίπτωση υπέρβασης, θετική απόφαση εκδίδεται μόνο για το άτομο με αναπηρία 67% και άνω.
γ. Άτομο που ανήκει στις κατηγορίες χρονίως πασχόντων της ΚΥΑ 31102/1870/2013 (ΦΕΚ 2906 τ.Β΄), αλλά διαθέτει γνωμάτευση ΚΕΠΑ, δεν χρειάζεται να προσκομίσει ιατρική γνωμάτευση, αλλά, για διευκόλυνση των υπηρεσιών, προτιμάται η γνωμάτευση ΚΕΠΑ και κρίνεται αναλόγως του ποσοστού του (άνω ή κάτω από 67%).
Η όλη διαδικασία που αφορά στον τρόπο υλοποίησης του προγράμματος, προκειμένου
να αποφευχθούν οι παραλείψεις του πρόσφατου παρελθόντος, είναι ήδη στο τελικό στάδιο επεξεργασίας και αναμένεται άμεσα η Υπογραφή του αρμόδιου Υπουργού.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρουσιαστούν εφαρμοσμένες διαδικασίες για την ανάπτυξη B2B πωλήσεων στην Ελληνική Αγορά καθώς επίσης και όλο το κύκλωμα ανάπτυξης . Πιο συγκεκριμένα, η ανάπτυξη πωλήσεων προϋποθέτει στρατηγική και μεθοδευμένες κινήσεις καθώς και την ενηλικίωση του κάθε υποψήφιου πελάτη πριν το τελικό deal. Έτσι λοιπόν θα αναπτυχθούν όλα τα βήματα της στρατηγικής (pre sales, sales, ordering + cross selling).
Το Επιμελητήριο, στα πλαίσια της ανταποδοτικότητας, εξασφαλίζει στα μέλη του το παραπάνω σεμινάριο, αξίας 150 ευρώ/ άτομο, εντελώς ΔΩΡΕΑΝ.
Για περισσότερες πληροφορίες και αιτήσεις συμμετοχής παρακαλούμε να απευθύνεστε στο Επιμελητήριο Ημαθίας (Κεντρικής 3) και στο τηλέφωνο 23310 29774, με υπεύθυνη επικοινωνίας την κα Μ. Ζουμπουλίδου.
Στα πλαίσια της προώθησης των οίνων ΠΓΕ Επανομής του Κτήματος Γεροβασιλείου στη ρωσική αγορά και σε συνεργασία με τον διεθνώς καταξιωμένο brand strategist κ. Peter Economides, διοργανώθηκαν event οινογνωσίας στη Μόσχα. Τις εκδηλώσεις τίμησαν με την παρουσία του ο Πρέσβης της Ελλάδος στη Ρωσική Ομοσπονδία, κ. Ανδρέας Φρυγανάς, ο Γενικός Σύμβουλος ΟΕΥ, κ. Ηλίας Θανασάς, ο διευθυντής πωλήσεων του Κτήματος Γεροβασιλείου κ. Χρήστος Δημηστός και ο γενικός διευθυντής της NOVACERT κ. Αθανάσιος Ταμπαρόπουλος.
Στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, συνεχίστηκαν οι ενέργειες προβολής προϊόντων ρυζιού “Rice Up” με επικεφαλής εταίρο την Agrino. Η NOVACERT έχοντας επιλέξει ως πρέσβειρα της καμπάνιας στην Αμερική, την κορυφαία σεφ κ. Diane Kochilas, ανοίγει το δρόμο για τις εξαγωγές των ευρωπαϊκών προϊόντων ρυζιού στις ΗΠΑ με μια σειρά παρουσιάσεων σε εισαγωγείς τροφίμων, σεφ, δημοσιογράφους και ΜΜΕ της γαστρονομίας, καθώς και με live cooking shows σε εστιατόρια και εκθέσεις από την ελληνικής καταγωγής σεφ.
Η αγορά της Αυστραλίας αποτελεί μεγάλο στόχο για τους οινοποιούς της αμπελουργικής ζώνης ΠΟΠ Ξινόμαυρο Νάουσας. Για το λόγο αυτό, επιχειρηματική αποστολή, με εκπροσώπους των παραγωγών και υπό τον εμπορικό διευθυντή της NOVACERT κ. Γιάννη Στεργίου, ταξίδεψε στη μακρινή Μελβούρνη όπου πραγματοποιήθηκαν tasting events με επαγγελματίες του κλάδου και εκδηλώσεις ανοιχτές στο καταναλωτικό κοινό, με την επιμέλεια της καταξιωμένης sommelier κ. Angie Giannakodakis.
Σε Ρωσία και Αυστραλία επικεντρώνονται οι εκδηλώσεις για την προώθηση των εξαγωγών οίνων ΠΟΠ Πλαγιές Μελίτωνα – ΠΓΕ Σιθωνία από το κτήμα Πόρτο Καρράς σε συνεργασία με τη NOVACERT.
Παράλληλα, σε Γερμανία και Βέλγιο υλοποιήθηκαν δράσεις προώθησης του καλαθιού “Authentico” με τα προϊόντα: Εξαιρετικά Παρθένο Ελαιόλαδο Θάσου ΠΓΕ, Ελιές Θρούμπα Θάσου ΠΟΠ, Ξινόμαυρο οίνος ΠΟΠ Νάουσας, ΠΟΠ Κασέρι Μυτιλήνης, ΠΟΠ Λαδοτύρι Μυτιλήνης και Φέτα ΠΟΠ Μυτιλήνης. Το roadshow του “Authentico” πέρασε από πενήντα και πλέον εστιατόρια και delicatessen, ενώ σε κεντρική πλατεία των Βρυξελλών διοργανώθηκε food festival με τα ελληνικά προϊόντα Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης και Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης.
Την ίδια στιγμή, στα πλαίσια του προγράμματος “Hello Kiwi” με στόχο τις εξαγωγές φρέσκου ακτινιδίου, ελληνική επιχειρηματική αποστολή συμμετείχε σε έκθεση τροφίμων στο Γιοχάνεσμπουργκ, ενώ ακολούθως φιλοξενήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα οργανωμένη επιχειρηματική αποστολή από τη Νότια Αφρική.
Τέλος, σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται και τα προγράμματα προώθησης φρέσκου και κονσερβοποιημένου ροδάκινου, “Peach Garden” και “Freshcano” αντίστοιχα, με εκδηλώσεις προβολής και εκτεταμένες δειγματοδιανομές προϊόντων στο καταναλωτικό κοινό του Ιράν, της Αιγύπτου, του Κουβέιτ και της Σαουδικής Αραβίας.
Με εμπειρία, τεχνογνωσία και διεθνείς συνεργασίες υψηλού κύρους, η NOVACERT καταφέρνει να «ξεκλειδώνει» τις παγκόσμιες αγορές δίνοντας ώθηση στην ελληνική παραγωγή και τις εξαγωγές.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες και τη δραστηριότητα της NOVACERT μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας www.novacert.gr