Αρχική Blog Σελίδα 16358

Κυψέλη: Ο ΄Εμβολος πήγε στο σημείο ταφής των βοοειδών – ( Δείτε το βίντεο) – Δηλώσεις

Ρεπορτάζ: Σίσσυ Νίκα & Στέλιος Νίκας

Η κάμερα του Εμβολου  κατέγραψε την περιοχή που έχει επιλεγεί για την ταφή των άρρωστων βοοειδών.

Ακριβώς πάνω από τα υδάτινα περάσματα και τις πηγές βρίσκεται το σημείο ταφής που επισκεφθήκαμε και έχουν γίνει οι πρώτες εκσκαφές για δειγματοληψία χώματος.

S0JA0010002048X0_resizedΟι πηγές θεωρούνται σπουδαίες λόγω της υψηλής ποιότητας νερού αφού ακόμα και κάτοικοι γύρω περιοχών από εδώ εφοδιάζονται με νερό…

Η περιοχή είναι φυσικού κάλλους με περάσματα ελαφιών, αγριογούρουνων αφού έχει έντονο υδάτινο στοιχείο.

Χαρακτηριστικά κάτοικος του χωριού μας είπε « …αντί να κάνουν υδραγωγείο στην περιοχή που έχει τόσο καλό νερό κάνουν νεκροταφείο άρρωστων ζώων που το καθένα έχει βάρος από 400 μέχρι 700 κιλά…»

Λίγο πιο κάτω υπάρχει μεγάλο και οργανωμένο τυροκομείο, στάνες προβάτων αλλά και Ιερά Μονή.

Σημαντικό επίσης είναι ότι σε απόσταση 500 μέτρων βρίσκεται ο αρχαιολογικός χώρος «Τούμπα του Βασιλιά», που η παράδοση θέλει να κρύβει μεγάλα μυστικά…

Δείτε το Βίντεο:

Φωτο:

S0JA0010002050X0_resizedS0JA0010002061X0_resizedS0JA0010002068X0_resizedS0JA0010002070X0_resized

Κυψέλη: Ξεσηκώθηκαν οι κάτοικοι της Κυψέλης για την ταφή βοοειδών- (βίντεο-φωτογραφίες)

Ρεπορτάζ: Σίσσυ Νίκα & Στέλιος Νίκας

Οι κάτοικοι της Κυψέλης έδωσαν δυναμικά το παρόν στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας μπροστά στο Κοινοτικό κατάστημα του χωριού.

400 υπογραφές διαμαρτυρίας συγκεντρώθηκαν προκειμένου να αποτρέψουν την απόφαση της Π.Ε. Ημαθίας, να προχωρήσουν σε υγειονομική ταφή των βοοειδών που πάσχουν από οζώδη δερματίτιδα σε έκταση δίπλα στο χωριό τους χωρίς, καμία περιβαλλοντολογική μελέτη.

S0JA0010000100X0(0)_resizedΟι κάτοικοι θεωρούν ότι μετά την ταφή των βοοειδών θα μολυνθεί ο υδροφόρος ορίζοντας αφού σχεδόν δίπλα στο χώρο υπάρχει η πηγή που παίρνουν νερό οι κάτοικοι όχι μόνο της Κυψέλης αλλά και της Αγκαθιάς, που δεν «φημίζεται» για το νερό.

Πολύ κοντά στον χώρο υπάρχει οργανωμένο τυροκομείο, Ιερά Μονή αλλά και στάνες προβάτων.

S0JA0010002036X0_resizedΟι κάτοικοι ζητούν την βοήθεια των οικολογικών οργανώσεων αλλά και των αρχαιολόγων αφού η περιοχή έχει χαρακτηριστεί αρχαιολογική ζώνη αφού εδώ βρίσκεται η «Τούμπα του Βασιλιά» που η παράδοση «στόμα με στόμα» θέλει να κρύβει πολλά μυστικά…

Απαίτηση όλων είναι να λυθεί το πρόβλημα με την αποτέφρωση των ζώων που είναι ασφαλέστερη λύση χωρίς να επιβαρύνεται το περιβάλλον.

Ο ΄Εμβολος επισκέφθηκε την έκταση ταφής των βοοειδών.

Δείτε το βίντεο:

Φωτο:

S0JA0010002041X0_resizedS0JA0010000098X0(0)_resizedS0JA0010002038X0_resized

Κλειδί Ημαθίας: Πρόσκληση για το 2ο Τουρνουά ποδοσφαίρου “Θεόδωρος Περηφανόπουλος”

Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΛΕΙΔΙΟΥ σας προσκαλεί στο 2ο ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ “ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΕΡΗΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ”  που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 13 Αυγούστου και ώρα 17.30 στο δημοτικό στάδιο Κλειδίου. 

FB_IMG_1436637939605Όπως πέρσι, έτσι και φέτος, θα αγωνιστούν οι ομάδες που έπαιξε ποδόσφαιρο ο Θοδωρής και αυτές είναι:

ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΛΕΙΔΙΟΥ
ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΠΛΑΤΑΝΟΥ
ΟΛΥΜΠΟΣ ΒΡΟΝΤΟΥΣ

Η παρουσία σας θα είναι ιδιαίτερη τιμή για όλους μας.

ΣΥΡΙΖΑ –ΑΝΕΛ: Μηδέν εις το πηλίκον…. – Γράφει ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που ο πρωθυπουργός και τα στελέχη του κόμματός του διαδήλωναν με τον υπέρμετρο και ουτοπικό φανατισμό κνίτη της δεκαετίας του εβδομήντα, εναντίον των ιδιωτικοποιήσεων που προωθούσε η συγκυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας και ΠαΣοΚ.

Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος
Γράφει ο συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που ο συγκυβερνήτης επικεφαλής των ΑΝΕΛ, κυκλοφορούσε με μπλουζάκια που έγραφαν ότι… η Ελλάδα δεν πωλείται.

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που και οι δυο υπόσχονταν λαγούς με πετραχήλια στον ελληνικό λαό, ότι θα καταργήσουν τον ΕΝΦΙΑ, θα καθιερώσουν κατώτατους μισθούς των 751 ευρώ, ότι δεν θα αγγίξουν τις συντάξεις, ότι θα κάνουν όλη την υφήλιο να χορεύει στους ρυθμούς των ζουρνάδων που εκείνοι θα παίζουν…

Σχεδόν 18 μήνες τώρα, οι μάσκες του λαϊκισμού έπεσαν κι η Ελλάδα ακυβέρνητη πορεύεται μόνη της. Με κλειστές τράπεζες, με ανεργία αυξημένη, με χιλιάδες επιχειρήσεις να βάζουν λουκέτα, με κουτσουρεμένες συντάξεις, με αυξημένο ΕΝΦΙΑ, φορολογία, ασφαλιστικές εισφορές…

Σχεδόν 18 μήνες μιας ατέρμονης και παραμυθένιας διαπραγμάτευσης των Αριστεροδέξιων ιδεοληπτικών θεσηθήρων, που ακόμη κι οι ίδιοι παραδέχονται πια ότι ζούσαν με αυταπάτες!

Αποτέλεσμα; Μηδέν εις το πηλίκον. Κι ακόμη χειρότερα.

Οι Τσίπρας – Καμμένος, δεν έφεραν μόνο το τρίτο και πιο επώδυνο μνημόνιο, δεν φορολογούν ότι πετάει, μένει ακίνητο ή κινείται, αλλά υποθήκευσαν την Ελλάδα. Τόσο με την  αποδοχή του υπερταμείου ιδιωτικοποιήσεων που για 99 χρόνια θα ανήκει η δημόσια περιουσία, όσο και με την αποδοχή του «κόφτη» στις δαπάνες, όταν δημιουργείται δημοσιονομικός εκτροχιασμός. Δηλαδή, σχεδόν πάντα.

Σχεδόν 18 μήνες μετά τα παραμύθια στις πλατείες, τα μπαλκόνια και στα κανάλια, οι Τσίπρας και Καμμένος έκοψαν το ΕΚΑΣ εκατοντάδων χιλιάδων οικονομικά αδύναμων ανθρώπων, έκοψαν επικουρικές συντάξεις, εκτόξευσαν το ΦΠΑ στα ύψη, αύξησαν τους συντελεστές στα νησιά, διέλυσαν κάθε κοινωνική δομή που λειτουργούσε έστω και στοιχειωδώς, ενώ στα νοσοκομεία ζητείται από τους ασθενείς να προσκομίσουν γάζες ή άλλα αναγκαία υλικά για την περίθαλψή τους!

Σκεφτείτε να μη διαπραγματευόντουσαν κιόλας.

Φυσικά, κουβέντα για τη μείωση του δημοσίου και των δαπανών του, κουβέντα για οικονομίες από το κλείσιμο εκατοντάδων αντιπαραγωγικών κρατικών επιχειρήσεων και οργανισμών…

Α, μη λησμονήσω.

Η κυβέρνηση Τσίπρα – Καμμένου πανηγυρίζει επειδή με χρήματα ιδιωτών φτιάχτηκε το αεροδρόμιο της Πάρου και στήνει παράτες, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με ένα Κέντρο Υγείας στη Σαντορίνη που βάφτισαν…. νοσοκομείο για να χειρουργήσει ο Πολλάκης τις αιμορροΐδες…

Με Απόφαση του Αν. Υπουργού Προστασίας του Πολίτη Ν. Τόσκα, επιστρέφονται οι πινακίδες καθώς και οι άδειες οδήγησης και κυκλοφορίας οχημάτων, ενόψει της εορταστικής περιόδου του Δεκαπενταύγουστου

Με Απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Προστασίας του Πολίτη Νίκου Τόσκα, επιστρέφονται από αύριο, 10 Αυγούστου 2016, οι άδειες οδήγησης, καθώς και οι πινακίδες και οι άδειες κυκλοφορίας των οχημάτων (αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων), προκειμένου να διευκολυνθούν οι πολίτες στη μετακίνησή τους κατά την εορταστική περίοδο του Δεκαπενταύγουστου.

Η Απόφαση αφορά στα στοιχεία οδήγησης και κυκλοφορίας, που αφαιρούνται ή κατατίθενται στις Αστυνομικές Αρχές μέχρι και σήμερα, 9 Αυγούστου 2016.

Επίσης, στο πλαίσιο της ίδιας Απόφασης, δεν θα εκτελεστούν οι εκκρεμείς διοικητικές αποφάσεις, επιδοθείσες ή μη, που εκδόθηκαν κατ’ εφαρμογή του άρθρου 103 του Κ.Ο.Κ., για παραβάσεις που βεβαιώνονται μέχρι και σήμερα, 9 Αυγούστου 2016.

Από την παραπάνω Απόφαση εξαιρούνται και δεν επιστρέφονται τα στοιχεία οδήγησης και κυκλοφορίας οχημάτων, που αφορούν στις εξής παραβάσεις:

1 Οδήγηση υπό την επήρεια μέθης.

2 Οδήγηση με ταχύτητα πέραν της επιτρεπόμενης.

3 Παραβίαση της ένδειξης ερυθρού σηματοδότη.

4 Κυκλοφορία ανασφάλιστων οχημάτων.

5 Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα.

6 Οδήγηση για επίδειξη ικανότητας, εντυπωσιασμό, ανταγωνισμό ή τέλεση αυτοσχέδιων αγώνων.

Οι Αποφάσεις, που έχουν εκδοθεί από Δικαστικές ή άλλες Αρχές, εκτελούνται κανονικά.

Επισημαίνεται ότι για την επιστροφή των παραπάνω στοιχείων οδήγησης και κυκλοφορίας δεν απαιτείται η άμεση καταβολή του διοικητικού προστίμου, για την είσπραξη του οποίου θα ακολουθείται η τακτική διαδικασία, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 104 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Μακεδονικός Πλατάνου: Αγιασμός έναρξη προετοιμασίας – Βίντεο – φωτο

Ρεπορτάζ: Στέλιος Νίκας

Με τον καθιερωμένο αγιασμό και την πρώτη προπόνηση  ξεκίνησε η φετινή χρονιά για τον Μακεδονικό Πλατάνου.

Η διοίκηση επέλεξε την πετυχημένη συνταγή του Γιάννη Βασιλειάδη και με πολλές και καλές μεταγραφές φιλοδοξεί να διαγράψει μία καλή πορεία στο φετινό πρωτάθλημα της Α2 ΕΠΣ Ημαθίας. Όπως μας τόνισε ο πρόεδρος της ομάδας Γιώργος Καλαμπούκας από την μεριά του έκανε αυτό που μπορούμε ούτως ώστε να υπάρχει φέτος αξιοπρεπές υλικό για να μπορέσει ο προπονητής να παρουσιάσει ένα ελκυστικό σύνολο.

Στόχος να ξαναγυρίσει ο κόσμος της ομάδας στο γήπεδο γιατί πέρυσι δεν υπήρχε μεγάλη στήριξη από το φίλαθλο κοινό του Μακεδονικού.

Δείτε το βίντεο:

Φωτο:

S0JA0010000020X0_resizedS0JA0010000022X0_resized_2S0JA0010000023X0_resized_2S0JA0010000024X0_resizedS0JA0010000025X0_resized_1S0JA0010000028X0_resized_3S0JA0010000031X0_resized_3S0JA0010000033X0_resized_1S0JA0010000037X0_resized_1S0JA0010000042X0_resizedS0JA0010000043X0_resizedS0JA0010000044X0_resized_1S0JA0010000045X0_resized_3S0JA0010000050X0_resized_3

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών ωφελίμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου, κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου

Η Ελληνική Αστυνομία ενόψει του εορτασμού του Δεκαπενταύγουστου λαμβάνει αυξημένα μέτρα τροχαίας σε όλη την επικράτεια

Για την ασφαλέστερη κίνηση των οχημάτων και τη βελτίωση της οδικής κυκλοφορίας κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου 2016, εκτός των μέτρων διευκόλυνσης και κυκλοφορίας, που θα ληφθούν σε τοπικό επίπεδο, θα ισχύσει και απαγόρευση κίνησης φορτηγών αυτοκινήτων ωφελίμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου ως κατωτέρω:

  1. Την Παρασκευή 12 Αυγούστου 2016 για το ρεύμα εξόδου και από ώρα 16.00 έως 21.00 και το Σάββατο 13 Αυγούστου 2016 για το ρεύμα εξόδου από ώρα 06.00΄ έως 16.00, θα ισχύουν οι απαγορεύσεις:

α)       Στη Νέα Εθνική Οδό (Ν.Ε.Ο.) και στην Παλιά Εθνική Οδό (Π.Ε.Ο.) Αθηνών – Κορίνθου – Πατρών, από τα Διόδια Ελευσίνας μέχρι τα Διόδια Ρίου.

β)       Στη Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης, από τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι) μέχρι τη διασταύρωση του Μπράλου, από τον κόμβο Λαμίας  μέχρι τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας και από τη Λάρισα (χ.θ. 365+400) μέχρι την κάτω διάβαση περιοχής Σκοτίνας (χ.θ. 410+000).

γ)       Στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανιών, από την αερογέφυρα Θέρμης μέχρι το 34ο χιλιόμετρο.

δ)       Στην Εθνική Οδό Σχηματαρίου – Χαλκίδας, από τη διασταύρωσή της με τη Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης μέχρι την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας (Χ.Θ. 12+300).

ε) Στην Εθνική Οδό  Θεσσαλονίκης –Καβάλας  από το 11ο χλμ (Χ.Θ. 11+340)  μέχρι τη γέφυρα του Στρυμόνα ( Χ.Θ. 97+650 ) .

  1. Τη Δευτέρα 15 Αυγούστου 2016 για το ρεύμα εισόδου στα αστικά κέντρα και από  ώρα 16.00 έως 23.00, θα ισχύουν οι απαγορεύσεις:   

α)       Στη Ν.Ε.Ο. και στην Π.Ε.Ο. Πατρών – Κορίνθου – Αθηνών, από τα Διόδια Ρίου μέχρι τα Διόδια Ελευσίνας.

β)       Στη Ν.Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Αθηνών, στο ρεύμα προς Αθήνα, από την κάτω διάβαση περιοχής Σκοτίνας (Χ.Θ. 410+000) μέχρι τη Λάρισα (Χ.Θ. 365+400), από τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας μέχρι τον κόμβο Λαμίας και από τη διασταύρωση του Μπράλου μέχρι τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι).

γ)       Στην Εθνική Οδό Ν. Μουδανιών – Θεσσαλονίκης, από το 34ο χλμ. μέχρι την αερογέφυρα Θέρμης.

δ)       Στην Εθνική Οδό Χαλκίδας – Σχηματαρίου, από την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας (Χ.Θ. 12+300) μέχρι τη διασταύρωσή της με τη Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης.

ε) Στην Εθνική Οδό  Καβάλας- Θεσσαλονίκης από τη γέφυρα Στρυμόνα μέχρι την διασταύρωση Ρεντίνας.

  1. Την Κυριακή 14 Αυγούστου 2016 ισχύουν οι απαγορεύσεις θερινής περιόδου.
  2. Εξαιρούνται της απαγόρευσης κυκλοφορίας:

α) Τα οχήματα που προσφέρουν οδική βοήθεια, σύμφωνα με τη νομοθεσία,  τα φορτηγά αυτοκίνητα των ΕΛ.ΤΑ, τα φορτηγά αυτοκίνητα των εταιρειών διανομής τύπου, τα φορτηγά αυτοκίνητα δημοσίας (Φ.Δ.Χ.) και ιδιωτικής χρήσης (Φ.Ι.Χ.) που μεταφέρουν ζώντα ζώα, ευπαθή τρόφιμα όπως αυτά αναφέρονται στη διεθνή συμφωνία ΑΤΡ, εφόσον το ποσοστό του φορτίου των παραπάνω προϊόντων που μεταφέρονται είναι τουλάχιστον το 10% του ωφέλιμου φορτίου.

β) Τα φορτηγά οχήματα μεταφοράς νερού (υδροφόρα) όταν αυτά κινούνται για την αντιμετώπιση δασικών πυρκαγιών.

γ) Τα φορτηγά οχήματα δημοσίας χρήσεως (Φ.Δ.Χ.) και Φ.Ι.Χ. ψυγεία που μεταφέρουν νωπά οπωροκηπευτικά προϊόντα.

δ) Τα φορτηγά οχήματα  που μεταφέρουν υποπροϊόντα ζωικής προέλευσης για αδρανοποίηση, εφόσον διαθέτουν σχετική άδεια από τη Διεύθυνση Κτηνιατρικής της οικείας Περιφέρειας και συνοδεύονται από το προβλεπόμενο εμπορικό έγγραφο.

ε) Τα φορτηγά σιλοφόρα οχήματα δημοσίας χρήσεως (Φ.Δ.Χ.) που μεταφέρουν έτοιμο σκυρόδεμα, στο τμήμα της Π.Ε.Ο. Αθηνών – Πατρών από τα διόδια του Ρίο έως το Δρέπανο, στο ρεύμα προς Αθήνα.

στ)     Τα φορτηγά οχήματα των Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας (Δ.Ε.Η., Ο.Τ.Ε, Φυσικό Αέριο κ.λπ.) όταν κινούνται για αποκαταστάσεις εκτάκτων βλαβών των δικτύων τους και μόνο εφόσον συνοδεύονται από έγγραφη εντολή του οικείου οργανισμού.

ζ)   Τα βυτιοφόρα οχήματα που μεταφέρουν καύσιμα για τον ανεφοδιασμό μέσων πυρόσβεσης, εφόσον αυτό αποδεικνύεται από κατάλληλα έγγραφα ή παραστατικά.

η)   Τα φορτηγά οχήματα του εθελοντικού Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού».

θ)   Τα φορτηγά οχήματα μεταφοράς εξοπλισμού μουσικών και θεατρικών παραστάσεων, τα φορτηγά οχήματα που χρησιμοποιούνται για την κάλυψη τηλεοπτικών και κινηματογραφικών γεγονότων.

ι) Τα φορτηγά αυτοκίνητα που μεταφέρουν  οξυγόνο για ιατρικούς σκοπούς.

ια) Τα μηχανήματα έργου της ΔΕΣΕ και τα φορτηγά οχήματα που χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών, μετά από αίτημα της αρμόδιας υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας και με σχετική απόφαση της κατά τόπου αρμόδιας Διεύθυνσης Τροχαίας.

ιβ) Τα φορτηγά οχήματα που μεταφέρουν εμπορεύματα τα οποία προορίζονται για τον εφοδιασμό πλοίων γραμμών εξωτερικού, εφόσον αυτό αποδεικνύεται από κατάλληλα έγγραφα ή παραστατικά (συνήθη εμπορικά και τελωνειακά έγγραφα) στα οποία αναφέρεται το όνομα του πλοίου για το οποίο προορίζονται καθώς και το λιμάνι ελλιμενισμού του.

ιγ) Τα οχήματα έκτακτης ανάγκης.

Αυξημένα μέτρα τροχαίας σε όλη την επικράτεια λαμβάνει η Ελληνική Αστυνομία, ενόψει του εορτασμού του Δεκαπενταύγουστου

Η Ελληνική Αστυνομία, λόγω της αυξημένης κίνησης των εκδρομέων από και προς τα αστικά κέντρα ενόψει του εορτασμού του Δεκαπενταύγουστου 2016, έχει εκπονήσει ειδικό σχεδιασμό και λαμβάνει αυξημένα μέτρα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης, για την ασφαλή κυκλοφορία των πολιτών και την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων, σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας.

Ο σχεδιασμός των μέτρων πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο ειδικότερων εντολών του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας για πλήρη και συνεχή δραστηριοποίηση όλων των Υπηρεσιών Τροχαίας, προκειμένου να εξασφαλιστούν οι συνθήκες ομαλής και ασφαλούς οδικής κυκλοφορίας στο σύνολο του οδικού δικτύου της Χώρας.

Ειδικότερα, τα μέτρα περιλαμβάνουν:

  • Αυξημένη τροχονομική αστυνόμευση του οδικού δικτύου, με βάση τις ιδιαίτερες κυκλοφοριακές συνθήκες κάθε περιοχής.
  • Ενισχυμένη αστυνομική παρουσία και αστυνόμευση των σημείων του οδικού δικτύου, όπου σημειώνονται συχνά τροχαία ατυχήματα.
  • Ρύθμιση της κυκλοφορίας με πεζούς τροχονόμους, σε βασικές διασταυρώσεις, για την αποφυγή κυκλοφοριακών συμφορήσεων.
  • Αυξημένα μέτρα τροχαίας στις εισόδους-εξόδους των μεγάλων αστικών κέντρων, όπου παρατηρείται μεγάλη κίνηση οχημάτων.
  • Αυξημένα μέτρα τροχαίας σε χώρους όπου παρατηρείται μαζική μετακίνηση επιβατών (αεροδρόμια, λιμάνια, σταθμοί, κ.λπ.)
  • Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και αυξημένα μέτρα Τροχαίας, σε περιοχές που θα πραγματοποιηθούν εορταστικές εκδηλώσεις.
  • Παρουσία τροχονόμων στους Σταθμούς Διοδίων της Χώρας για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας, την ενημέρωση και την παροχή συμβουλών στους οδηγούς και τους συνεπιβάτες.
  • Ενημέρωση των πολιτών σε περιπτώσεις κυκλοφοριακών ή άλλων προβλημάτων.
  • Συνεργεία της Τροχαίας θα διενεργούν ειδικούς και γενικούς ελέγχους (ιδιαίτερα για τη βεβαίωση επικίνδυνων παραβάσεων, όπως υπερβολική ταχύτητα, οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, αντικανονικό προσπέρασμα, κ.λπ. καθώς και παραβάσεων που ευθύνονται για την πρόκληση σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων, όπως η χρήση κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση).

Επιπλέον, καθ’ όλη τη διάρκεια εφαρμογής των μέτρων, θα βρίσκονται σε αυξημένη επιχειρησιακή ετοιμότητα τόσο το προσωπικό, όσο και τα μέσα της Ελληνικής Αστυνομίας, κυρίως των Υπηρεσιών Τροχαίας. Συγκεκριμένα, θα διατεθούν περιπολικά, μοτοσικλέτες και συμβατικά οχήματα, με το ανάλογο προσωπικό και εξοπλισμό για την αποτελεσματική αστυνόμευση του οδικού δικτύου της χώρας.

Κατά την εορταστική περίοδο θα ισχύουν οι απαγορεύσεις κίνησης φορτηγών αυτοκινήτων ωφέλιμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου όπως αναφέρονται στη σχετική κοινή Υπουργική Απόφαση.

Υπενθυμίζεται ότι η σωστή οδική συμπεριφορά των οδηγών και η τήρηση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας είναι βασικές προϋποθέσεις τόσο για την ασφαλή μετακίνηση, όσο και για την αποφυγή των τροχαίων ατυχημάτων.

Στο πλαίσιο αυτό, οι οδηγοί παρακαλούνται:

  • να ενημερώνονται για την κατάσταση του οδικού δικτύου,
  • να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την οδήγηση,
  • να ακολουθούν πιστά τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας,
  • να οδηγούν με χαμηλές ταχύτητες για να ελέγχουν καλύτερα το όχημά τους,
  • σε κάθε περίπτωση, να συμμορφώνονται με τις υποδείξεις των τροχονόμων.

Κυψέλη Ημαθίας τώρα: Έντονες αντιδράσεις των κατοίκων για την ταφή των άρρωστων ζώων.

Μεγάλη συγκέντρωση των κατοίκων στην Κυψέλη Ημαθίας οι οποίοι διαμαρτύρονται για το μέρος της ταφής των βοοειδών.

Θα ακολουθήσει εκτενές ρεπορτάζ.

S0JA0010000100X0_resized_2

Η χρησιμότητα του οδοντικού νήματος ίσως έχει υπερεκτιμηθεί

Ο καθημερινός καθαρισμός των δοντιών με το νήμα περιλαμβάνεται απαραιτήτως στις συμβουλές των οδοντιάτρων, όμως αυξάνονται οι ενδείξεις ότι πιθανώς ο ρόλος του έχει υπερεκτιμηθεί.

 Σε δημοσίευμα των «Τάιμς της Νέας Υόρκης» με τον χαρακτηριστικό τίτλο «Νιώθετε ενοχές που δεν κάνετε νήμα; Ίσως δεν θα έπρεπε» αναφέρεται ότι στην πραγματικότητα δεν έχει ποτέ μελετηθεί επισταμένως και δεν έχει αποδειχθεί πέραν πάσης αμφιβολίας, η ωφέλεια του νήματος για τα δόντια.

  Χθες, η Αμερικανική Ακαδημία Περιοδοντολογίας, με ανακοίνωσή της, αναγνώρισε ότι τα σχετικά στοιχεία υπέρ του νήματος είναι ανεπαρκή, καθώς οι έως τώρα μελέτες είτε δεν έχουν συμπεριλάβει μεγάλο αριθμό εθελοντών, είτε δεν έχουν γίνει σε αρκετό βάθος χρόνου.

 Η παραδοχή αυτή -που έρχεται μετά από σχετική έρευνα του πρακτορείου Associated Press (ΑΡ)- μπορεί να ξαφνιάζει τους απλούς πολίτες, όμως αποτελούσε κοινό μυστικό μεταξύ των ειδικών, καθώς το νήμα δεν έχει αποδειχθεί ότι εμποδίζει τις σοβαρές περιοδοντικές ασθένειες ή τις τρύπες στα δόντια.

 Μια μετα-ανάλυση 12 τυχαιοποιημένων κλινικών δοκιμών που είχε γίνει το 2011 από την ιατρική επιθεώρηση “Cochrane”, είχε βρει «πολύ αναξιόπιστες» ενδείξεις ότι το νήμα μπορεί να μειώσει την οδοντική πλάκα μετά από ένα έως τρεις μήνες τακτικής χρήσης. Ακόμη, δεν κατέστη δυνατό να βρεθούν μελέτες που να αποδεικνύουν τη συνδυαστική αποτελεσματικότητα του νήματος και του βουρτσίσματος, όσον αφορά τις τρύπες στα δόντια.

 «Είναι ιδιαίτερα άξιο απορίας ότι για δύο συνήθειες, το νήμα και το βούρτσισμα χωρίς φθόριο, που ευρέως πιστεύεται ότι εμποδίζουν τις φθορές των δοντιών, δεν έχουν ακόμη υπάρξει τυχαιοποιημένες κλινικές δοκιμές που να αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητά τους», δήλωσε ο καθηγητής οδοντιατρικής δρ Φιλίπ Χατζοέλ του Πανεπιστημίου Ουάσιγκτον στο Σιάτλ.

 Υπάρχουν πάντως κάποιες ενδείξεις ότι το νήμα όντως κάνει καλό στην ουλίτιδα, κάτι που επιβεβαίωσε και η μετα-ανάλυση στο Cochrane, καθώς όσοι καθαρίζουν τα δόντια τους με νήμα και τα βουρτσίζουν τακτικά, τα ούλα τους ματώνουν λιγότερο, σε σχέση με όσους κάνουν μόνο βούρτσισμα. Όμως όταν πια, μετά από χρόνια, η ουλίτιδα γίνεται σοβαρή περιοδοντίτιδα (φθορά στα οστά των δοντιών), το νήμα δεν φαίνεται να παρέχει κάποια ωφέλεια.

 Στη Βρετανία, σύμφωνα με την «Τέλεγκραφ», οι αρμόδιες Αρχές προτίθενται να επανεξετάσουν τα οφέλη του νήματος, μετά τον «θόρυβο» που ξεσηκώθηκε στις ΗΠΑ. Οι τρέχουσες επίσημες οδηγίες είναι να κάνει κανείς νήμα μια φορά τη μέρα και οι νέες οδηγίες αναμένονται τον επόμενο Ιανουάριο.

Το υπουργείο Υγείας των ΗΠΑ σιωπηλά απέσυρε την καθημερινή χρήση νήματος από τον κατάλογο των συμβουλών για υγιεινή των δοντιών και το βρετανικό Εθνικό Σύστημα Υγείας δεν αποκλείεται να κινηθεί προς την ίδια κατεύθυνση. Αρκετοί οδοντίατροι ήδη προτιμούν τα μεσο-οδοντικά βουρτσάκια σε σχέση με το νήμα, εκτός και ο κενός χώρος ανάμεσα στα δόντια είναι πολύ μικρός, οπότε μπορεί να χωρέσει μόνο το νήμα.

 «Εδώ και χρόνια μάς λένε ότι το νήμα συνιστά ουσιώδες μέρος της φροντίδας των δοντιών και των ούλων μας. Και τώρα αποκαλύπτεται πως οι μόνοι άνθρωποι που πραγματικά επωφελούνται, είναι οι κατασκευαστές των οδοντικών νημάτων. ‘Αλλος ένας μύθος στο πεδίο της υγείας απομυθοποιείται», δήλωσε η σκιώδης υπουργός Υγείας των Εργατικών Νταϊάν ‘Αμποτ.

 Η απομυθοποίηση – αν όντως κάτι τέτοιο ισχύει- ξεκίνησε, όταν έρευνα του πρακτορείου ΑΡ ζήτησε επισήμως από τα υπουργεία Υγείας και Γεωργίας των ΗΠΑ να παράσχουν τα διαθέσιμα επιστημονικά στοιχεία ότι το νήμα πράγματι ωφελεί. Η αμερικανική κυβέρνηση παραδέχθηκε ότι η αποτελεσματικότητα του νήματος ποτέ δεν έχει μελετηθεί διαξοδικά και, στη συνέχεια, απέσυρε διακριτικά τη σχετική σύσταση προς τους πολίτες να κάνουν νήμα καθημερινά.

 Το οδοντικό νήμα πιστεύεται ότι υπήρξε μια ιδέα του οδοντίατρου Λέβι Σπίαρ Πάρμλι στις αρχές του 19ου αιώνα, ενώ η πρώτη σχετική εμπορική πατέντα κατοχυρώθηκε το 1874.