Αρχική Blog Σελίδα 16290

Βέροια: Απόφαση μέτρων τήρησης της τάξης στον αγώνα ποδοσφαίρου «Π.Α.Ε. ΒΕΡΟΙΑ – Π.Α.Ε. ΑΕΚ» το Σάββατο 17-09-2016

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΗΜΑΘΙΑΣ

΄Εχοντας υπ΄ όψη:

α. τα άρθρα 41Β, 41Γ, 41Δ & 41Ε του Ν. 2725/1999 [Α-121], «Ερασιτεχνικός και επαγγελματικός αθλητισμός και άλλες διατάξεις» όπως προστέθηκαν – συμπληρώθηκαν – τροποποιήθηκαν και ισχύουν μέχρι σήμερα

β. την υπ΄αρίθμ. 38404 από 18.8.2009 κ.υ.α. «Έγκριση του Ενιαίου Κανονισμού Ασφαλείας Αθλητικών Εκδηλώσεων» [ΦΕΚ Β΄-1780]

γ. την υπ΄αρίθμ. 24560 από 24.7.2003 κ.υ.α. «Εγκατάσταση και λειτουργία ηλεκτρονικών συστημάτων εποπτείας αθλητικών εγκαταστάσεων» όπως τροπ. με 17223 από 14.6.2006 κ.υ.α.

δ. την υπ΄ αρίθμ. 37914 από 17-8-2006 κ.υ.α. (ΦΕΚ Β΄-1120) «Όροι και προϋποθέσεις της παρουσίας, εμφάνισης και δραστηριότητας στα γήπεδα ιδιωτικού προσωπικού ασφαλείας των Π.Α.Ε. Α΄ και Β΄ Εθνικής Κατηγορίας και των Κ.Α.Ε. Α1 Εθνικής Κατηγορίας.

ε. την ΥΠΟΠΑΙΘ/ΓΔΥΑ/ΔΤΥ/ΤΜΑΕ/229158/12878/1281/237 από 20-08-2015 Κ.Υ.Α.[ΦΕΚ 1802]

στ. την ΥΠΟΠΑΙΘ/ΓΔΥΑ/ΔΤΥ/ΤΜΑΕ/229157/12877/1280/236 από 20-08-2015 ΚΥΑ [ΦΕΚ 1801]

ζ. το 4832/16/1733986 από 07-09-2016 έγγραφο μας – πρόσκληση για σύσκεψη

η. την 8167/19-08-2016/Α.Δ.Μ-Θ άδεια λειτουργίας αθλητικής εγκατάστασης Δημοτικού Σταδίου Βέροιας..

θ. τις απόψεις των εκπροσώπων των αγωνιζομένων Π.Α.Ε. (Π.Α.Ε. ΒΕΡΟΙΑ κ. ΤΣΑΛΟΥΧΙΔΗΣ Αντώνιος, Π.Α.Ε. ΑΕΚ δεν προσήλθε) των εκπροσώπων της διοργανώτριας αρχής (SUPER LEAGUE κ. ΓΚΑΝΑΤΣΙΟΣ Γεώργιος), της Δ.Ε.Α.Β. (κ. ΔΑΡΛΑΣ Κων/νος) και λοιπών υπηρεσιακών παραγόντων, ως αυτές εκφράστηκαν στην πραγματοποιηθείσα υπό την αιγίδα της Υπηρεσίας μας σύσκεψη την 12-09-2016 και ώρα 13.30΄ στο Δημοτικό Στάδιο Βέροιας και το αποτέλεσμα αυτής

ι. ότι από την Π.Α.Ε. ΒΕΡΟΙΑ θα εκδοθούν μέχρι 4.900 εισιτήρια για τον εν λόγω αγώνα, συμπεριλαμβανομένων των εισιτηρίων διαρκείας που εκδόθηκαν μέχρι την 15-09-2016, εκ των οποίων η γηπεδούχος ΠΑΕ παραχωρεί 2.400 εισιτήρια στη φιλοξενούμενη ομάδα (776 στη θ5 και 1624 στη θ6), καίτοι αυτή δεν παρέστη στη πραγματοποιηθείσα σύσκεψη και με σχετικό της έγγραφο δήλωσε ότι δεν αιτείται τη διάθεση εξέδρας για τις ανάγκες των φιλάθλων της. Επιπλέον, η γηπεδούχος ομάδα δήλωσε ότι θα διαθέσει ένα (01) μπουθ (Θ3) και 20 προσκλήσεις, στη θύρα 4.

ια. ότι η SUPERLEAGUE, δια του εκπροσώπου της, δήλωσε ότι συμφωνεί με την πρόταση της γηπεδούχου ομάδας, δηλώνοντας παράλληλα ότι ο εν λόγω αγώνας χαρακτηρίζεται αυξημένης επικινδυνότητας

ιβ. Την υπ΄αρίθμ. ΥΠΠΟΑ/ΓΔΥΑ/ΔΕΑΕΑ/ΤΕΚΑΕΑΣ/297061/21047/2884/548 (ΑΔΑ: ΩΣΟ64653Π4-ΟΛΦ) από 15-09-2016 Απόφαση κ. Υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού, με την οποία, κατόπιν σχετικής εισήγησής μας, αποφασίστηκε η απαγόρευση της οργανωμένης μετακίνησης φιλάθλων της Π.Α.Ε. ΑΕΚ για τον εν λόγω αγώνα.

ιγ. Η αστυνομική αρχή δια του εκπρόσωπου της, λαμβάνοντας υπόψη:

 την ανωτέρω Απόφαση κ. Υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού,

 την ανωτέρω Απόφαση (η΄ σχετική) κ. Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης

Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης, με την οποία χορηγήθηκε άδεια λειτουργίας στο Δημοτικό Στάδιο Βέροιας,

 την επικινδυνότητα του αγώνα,

 τις εκτιμήσεις κινδύνου διασάλευσης της δημόσιας τάξης και ασφάλειας, την ένταση που επικρατεί το τελευταίο χρονικό διάστημα στο ελληνικό ποδόσφαιρο,

 την κρατούσα κατάσταση του γηπέδου αναφορικά με τη δυνατότητα ασφαλούς διαχωρισμού των φιλάθλων, συμφώνησε στη χορήγηση εισιτηρίων αποκλειστικά για μεμονωμένους φιλάθλους φιλοξενούμενης Π.Α.Ε. ΑΕΚ στις κερκίδες Θ5 και Θ6.

και

αποσκοπώντας στην εξασφάλιση της ομαλής τέλεσης του αγώνα, τήρησης της τάξης και προστασίας αθλητών, παραγόντων, επισήμων και φιλάθλων των δυο ομάδων.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

  1. Η Π.Α.Ε. ΒΕΡΟΙΑ να εκδώσει μέχρι 4.900 εισιτήρια, συμπεριλαμβανομένων των διαρκείας – ανταλλαγής, ως ακολούθως:

 ΘΥΡΑ 1 : 700 ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ

 ΘΥΡΑ 2 : 800 ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ

 ΘΥΡΑ 3 : 200 ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ

 ΘΥΡΑ 4: 800 ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ

 ΘΥΡΑ 5 : 776 ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ

 ΘΥΡΑ 6 : 1624 ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ

  1. Οι φίλαθλοι της Π.Α.Ε. ΒΕΡΟΙΑ να καταλάβουν τις θέσεις στις κερκίδες των θυρών 1, 2, 3, 4, αφού προμηθεύονται εισιτήριο από τα τρία (03) εκδοτήρια Θ1.

-Η είσοδος φιλάθλων Π.Α.Ε. ΒΕΡΟΙΑ για τις ανωτέρω κερκίδες θα πραγματοποιείται από τις αντίστοιχες Θύρες.

  1. Οι φίλαθλοι της Π.Α.Ε. ΑΕΚ που θέλουν να παρακολουθήσουν τον εν λόγω αγώνα, θα προσέλθουν μεμονωμένα και θα καταλάβουν θέσεις στις κερκίδες Θυρών 5 και 6, αφού προμηθεύονται εισιτήριο από τα αντίστοιχα εκδοτήρια.

Έξωθεν της θύρας 6 θα λειτουργήσουν δύο (2) εκδοτήρια και ένα (1) έξω από τη θύρα 5.

-Η είσοδος φιλάθλων Π.Α.Ε. ΑΕΚ για τις ανωτέρω κερκίδες Θ5, Θ6 θα πραγματοποιείται από τις αντίστοιχες εισόδους.

-Να παραμείνει κενή ως ζώνη ασφαλείας 800 θέσεων στην κερκίδα Θ1 προς την κερκίδα Θ6, λόγω μικρής απόστασης φιλάθλων των διαγωνιζομένων ομάδων και επιπρόσθετα, το μεγαλύτερο μέρος φιλάθλων περιοχής μας ανήκει στην ομάδα του ΠΑΟΚ, με την οποία υπάρχει διαχρονική αντιπαλότητα.

  1. Τα λεωφορεία των αθλητικών αποστολών να σταθμεύσουν στον ειδικό χώρο στάθμευσης έναντι Δημοτικού Σταδίου, επιτηρούμενα από αστυνομική δύναμη Α.Τ. Βέροιας.
  2. Με μέριμνα της Π.Α.Ε. ΒΕΡΟΙΑ, τα μέλη και οι επίσημοι της φιλοξενούμενης ομάδας να φιλοξενηθούν στην Θύρα 3VIP και θύρα 4.
  3. Οι θύρες του Σταδίου Βέροιας να ανοίξουν τρείς (03) ώρες πριν την έναρξη του αγώνα, ήτοι την 17:00΄. Εφιστάται ιδιαιτέρως η προσοχή στη γηπεδούχο ομάδα για την έγκαιρη λειτουργία Θυρών και εκδοτηρίων στις Θύρες 5 και 6, όπου θα φιλοξενηθούν φίλαθλοι Π.Α.Ε. ΑΕΚ.
  4. Η προσέλευση των φιλάθλων της Π.Α.Ε. ΒΕΡΟΙΑ και της Π.Α.Ε. ΑΕΚ να γίνει μεμονωμένα.
  5. Να πραγματοποιηθούν αυστηροί προέλεγχοι στους φιλάθλους, σε δύο (02) τουλάχιστον ζώνες περιμετρικά του Σταδίου Βέροιας, ώστε να αποκλεισθεί η μεταφορά εντός της εγκατάστασης απαγορευμένων ή άλλων επικίνδυνων αντικειμένων, καθώς και η απομάκρυνση όσων τυχόν θα στερούνται εισιτηρίων.
  6. Να αποκλεισθεί η είσοδος στο Στάδιο Βέροιας φιλάθλων που δεν θα διαθέτουν ηλεκτρονικό ονομαστικό εισιτήριο ή σφραγισμένο από το οικείο Αστυνομικό Τμήμα εισιτήριο για τον εν λόγω αγώνα, καθώς επίσης και όσων βρίσκονται σε προφανή κατάσταση μέθης ή υπό την επήρεια ναρκωτικών ουσιών.
  7. Οι φίλαθλοι που θα προσέλθουν για παρακολούθηση του εν λόγω αγώνα, να φέρουν μαζί τους την Αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο, καθώς και τον Α.Μ.Κ.Α., για την έκδοση του εισιτηρίου.
  8. Απαγορεύεται η κατάληψη διαδρόμων και κλιμάκων των εξεδρών από θεατές, καθώς και η κατοχή και διάθεση στο καταναλωτικό κοινό εμφιαλωμένων νερών, αναψυκτικών, ποτών, χυμών και άλλων ροφημάτων γενικώς, σε φιάλες, κύπελλα, κούπες ή κουτιά κάθε μορφής, ως επίσης και άλλα αντικείμενα που έχουν κατασκευασθεί από γυαλί ή κάθε άλλο εξαιρετικά σκληρό υλικό.
  9. Να μην επιτραπεί η είσοδος στο Στάδιο Βέροιας, φιλάθλου φέροντα πανό ή πλακάτ με προκλητικό, υβριστικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο.
  10. Σε περίπτωση που αναρτηθούν στις κερκίδες πανό, κατά τρόπο τέτοιο που να δυσχεραίνουν το έργο του συστήματος ηλεκτρονικής εποπτείας που έχει εγκατασταθεί στο Στάδιο ή περιέχει υβριστικό, ρατσιστικό περιεχόμενο με μέριμνα της γηπεδούχου ομάδας και κατόπιν συνεννόησης με την Αστυνομία, αυτά να απομακρύνονται.
  11. Για τη λειτουργίας συστημάτων ηλεκτρονικής εποπτείας και ηλεκτρονικού ονομαστικού εισιτηρίου, έχει εκδοθεί η 299067/17661/1693/393 από 30-10-2015 οριστική βεβαίωση καλής λειτουργίας από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού.

Η γηπεδούχος Π.Α.Ε. ΒΕΡΟΙΑ να προσκομίσει εγκαίρως σχετική Άδεια διεξαγωγής αθλητικής συνάντησης από αρμόδια αρχή.

  1. Να μην επιτραπεί η είσοδος στο Στάδιο Βέροιας την ημέρα του αγώνα του ιδιωτικού προσωπικού ασφαλείας που θα προσληφθεί από την γηπεδούχο Π.Α.Ε. πριν την ανάπτυξη των Αστυνομικών Δυνάμεων.
  2. Αμφότερες οι Π.Α.Ε. μέχρι την 10:00΄ ώρα της 16-9-2016 το αργότερο, να γνωστοποιήσουν στην Διεύθυνση Αστυνομίας Ημαθίας (fax:2106991762) τα ακόλουθα στοιχεία:

α. Ξενοδοχεία διαμονής των αποστολών των δυο ομάδων, ώρα αναχώρησης τους απ΄ αυτά, καθώς και τους υπεύθυνους – αρχηγούς των αθλητικών αποστολών (ονοματεπώνυμο – κινητό τηλέφωνο) την ημέρα του αγώνα, προκειμένου διατεθούν αστυνομικές δυνάμεις και μέσα για τη συνοδεία τους και καθορισθεί το δρομολόγιο μετάβασης του στην Αθλητική εγκατάσταση.

β. Τα ονοματεπώνυμα και τους αριθμούς κινητών τηλεφώνων των εκπροσώπων – υπευθύνων ασφαλείας, οι οποίοι την ημέρα διεξαγωγής του αγώνα, να βρίσκονται στην αθλητική εγκατάσταση και να τελούν σε άμεση επικοινωνία – συνεργασία με τον επικεφαλής των Αστυνομικών μέτρων, προς αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων βίας.

γ. Η ΠΑΕ ΒΕΡΟΙΑ να προσλάβει σύμφωνα με τα καθοριζόμενα στο άρθρο 13 της υπ΄ αρίθμ. 38404 από 18.8.2009 κ.υ.α. «Έγκριση του Ενιαίου Κανονισμού Ασφαλείας Αθλητικών Εκδηλώσεων» προσωπικό ιδιωτικής ασφάλειας, για τη λήψη ΕΝΤΟΝΩΝ αστυνομικών μέτρων από 17.00΄ ώρα της 17-09-2016, σύμφωνα με την αναλογία και ελάχιστο για 1:80 θεατές, το οποίο θα συνεργάζεται με την Αστυνομική αρχή, για την επιβολή των λαμβανομένων μέτρων ευταξίας με ειδικότερα καθήκοντα ως αναλυτικά ορίζονται στο άρθρο 41Δ του Ν. 2725/1999 όπως αυτό έχει προστεθεί – συμπληρωθεί – τροποποιηθεί και ισχύει μέχρι σήμερα, καθώς και να αποστείλει κατάσταση με τα στοιχεία ταυτότητος, τον αριθμό αδείας, τα ακριβή καθήκοντα, οι θέσεις και την διεύθυνση κατοικίας του προσληφθέντος για το σκοπό αυτό προσωπικού στην αρμόδια Αστυνομική Αρχή (Α.Τ.-Τ.Α. Βέροιας), στην Δ.Ε.Α.Β. και στην διοργανώτρια Αρχή, στην οποία επιπλέον θα συμπεριλαμβάνονται και οι οριζόμενοι από την Π.Α.Ε. ΒΕΡΟΙΑ υπεύθυνοι κατά τομέα δραστηριότητας.

  1. Αμφότερες Π.Α.Ε. με κάθε πρόσφορο μέσο να γνωστοποιήσουν στους φιλάθλους τους το περιεχόμενο της παρούσας απόφασης.
  2. Οι παραβάτες της απόφασης αυτής, διώκονται και τιμωρούνται, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 41Γ§7, του άρθρου 41Δ§3&9 και του άρθρου 41Ζ του Ν.2725/1999, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  3. Η ισχύς της απόφασης αυτής, αρχίζει από την δημοσίευσή της.-

O ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΟΥΛΙΚΑΣ

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

Ηλεκτρονική Υποβολή Δηλώσεων Συγκομιδής Σταφυλιών στην Π.Ε Ημαθίας

Σύμφωνα  με το υπ΄αριθμ. 4201/100005/12-09-2016 έγγραφο του ΥΠ.Α.Α.Τ, οι κάτοχοι αμπελουργικών εκμεταλλεύσεων των οποίων η σταφυλική  παραγωγή τους προορίζεται για οινοποίηση, υποχρεούνται αμέσως μετά το πέρας του τρυγητού να υποβάλλουν δήλωση συγκομιδής για  το σύνολο της  αμπελουργικής εκμετάλλευσης τους, συμπεριλαμβανομένων και των νεοφυτεμένων αμπελιών.

Για το έτος 2016 οι δηλώσεις συγκομιδής θα υποβάλλονται μόνο ηλεκτρονικά μέσω της ψηφιακής υπηρεσίας «Δήλωση Συγκομιδής Αμπελουργικών Προϊόντων» της επίσημης ιστοσελίδας του ΥΠ.Α.Α.Τ.  www.minagric.gr. Η ημερομηνία υποβολής των Δηλώσεων Συγκομιδής αρχίζει την 12η Σεπτεμβρίου 2016 και λήγει την 30η  Νοεμβρίου του 2016 όπου και η ψηφιακή υπηρεσία θα κλείσει για τις  δηλώσεις του έτους 2016.

Μετά την λήξη της περιόδου  υποβολής της δήλωσης συγκομιδής (30 Νοεμβρίου), υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσης από τους παραγωγούς του αντίγραφου της δήλωσης που ενέχει θέση βεβαίωσης κατάθεσης δήλωσης συγκομιδής.  Οι παραγωγοί έχουν την ευθύνη για την έγκαιρη, πλήρη και ορθή συμπλήρωση των στοιχείων που υποβάλλουν.

Απαλλάσσονται από την υποχρέωση υποβολής δήλωσης συγκομιδής:

α) οι παραγωγοί των οποίων οι εκμεταλλεύσεις τους καταλαμβάνουν λιγότερο από 1 στρ. αμπελώνα και το παραγόμενο προϊόν τους προορίζεται για οικογενειακή κατανάλωση και δεν διατίθεται και ούτε πρόκειται να διατεθεί στο εμπόριο με οποιαδήποτε μορφή.

β) οι αμπελουργοί – οινοποιοί οι οποίοι οινοποιούν οι ίδιοι το σύνολο της παραγωγής τους και καταθέτουν δηλώσεις παραγωγής.

Σε περίπτωση μηδενικής παραγωγής οι παραγωγοί είναι υποχρεωμένοι να υποβάλλουν  μηδενική δήλωση συγκομιδής  και να επιλέξουν το αντίστοιχο  πεδίο (π.χ. αναδιάρθρωση ,ζημιά από παγετό , χαλάζι, περονόσπορο, καύσωνα, ανωτέρα βία, οικονομικοί λόγοι)

Εκτός περιπτώσεων ανωτέρας βίας, οι υπόχρεοι για  δηλώσεις συγκομιδής που δεν υποβάλλουν  τις δηλώσεις αυτές κατά τις ημερομηνίες που ορίζει η αρμόδια Διεύθυνση του ΥΠ.Α.Α.Τ. , αποκλείονται  των διαφόρων ευεργετημάτων των μέτρων που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία (πρόγραμμα αναδιάρθρωσης και μετατροπής αμπελώνων)

    Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι θα απευθύνονται στη Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Περιφερειακής Ενότητας Ημαθίας (Παπαοικονόμου Καλλιόπη και Παπαδοπούλου Αλεξάνδρα-τηλ. 2331350148. )

Κώστας Καλαϊτζίδης

Αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας

Βράβευση διακριθέντων αθλητών του Δήμου Αλεξάνδρειας

Ενημέρωση για τη Βράβευση διακριθέντων αθλητών του Δήμου Αλεξάνδρειας

Ο Δήμος Αλεξάνδρειας  στο πλαίσιο του εορτασμού της απελευθέρωσης  της πόλης της Αλεξάνδρειας  στις 18 Οκτωβρίου πρόκειται να βραβεύσει αθλητές του Δήμου που διακρίθηκαν σε Πανελλήνιους, Βαλκανικούς, Μεσογειακούς, Πανευρωπαϊκούς, Παγκόσμιους και Ολυμπιακούς αθλητικούς αγώνες που διεξήχθησαν από τον Οκτώβριο 2015 έως το Σεπτέμβριο 2016, καταλαμβάνοντας την 1η, 2η, και 3η θέση.

 Λαμβάνοντας υπόψη τα ανωτέρω, “Παρακαλούμε, τους αθλητικούς συλλόγους να μας γνωρίσουν το αργότερο μέχρι 03/10/2016, ημέρα Δευτέρα, στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας   mosxota@alexandria.gr  του Γραφείου Παιδείας Πολιτισμού & Αθλητισμού Δήμου Αλεξάνδρειας, τα ονοματεπώνυμα των αθλητών, τα τηλεφωνά τους, το αγώνισμα στο οποίο συμμετείχαν, τη θέση που κατέλαβαν, μαζί με την επίσημη βεβαίωση της Ομοσπονδίας για τους αθλητές, για τους τίτλους και τις διακρίσεις τους”  αναφέρει ο Δήμος Αλεξάνδρειας.

 Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε  επικοινωνήστε με την αρμόδια υπάλληλο κα Μοσχοτά Κρυστάλλω του Γραφείου Παιδείας Πολιτισμού & Αθλητισμού Δήμου Αλεξάνδρειας στο τηλέφωνο 23333-50157.

Ο

Αντιδήμαρχος 

Σαρακατσιάνος Νικόλαος 

Ελληνική Αστυνομία: Δελτίο αδικημάτων τελευταίου 24ωρου Κεντρικής Μακεδονίας

EΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΑΔΙΚΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ

Συλλήψεις για ναρκωτικά      

  • Συνελήφθη χθες (14-09-2016) το μεσημέρι σε περιοχή της Χαλκιδικής από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Πολυγύρου, ένας 49χρονος ημεδαπός, διότι στην κατοχή του αλλά και σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο σπίτι του, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ποσότητες κάνναβης συνολικού βάρους 29,6 γραμμαρίων, ένα δενδρύλλιο κάνναβης ύψους 1,5 μέτρου, που καλλιεργούσε σε γλάστρα, καθώς και μία ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας. (Η υπόθεση συνοδεύεται από φωτογραφία)
  • Συνελήφθη χθες (14-09-2016) το βράδυ σε περιοχή των Σερρών από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής της Εγκληματικότητας της Διεύθυνσης Αστυνομίας Σερρών, ένας 37χρονος υπήκοος Βουλγαρίας, διότι κατά τον αστυνομικό έλεγχο βρέθηκε στην κατοχή του και κατασχέθηκε μικροποσότητα κοκαΐνης. Προανάκριση διενεργείται από το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών Σερρών.

Σύλληψη για παράβαση τελωνειακού κώδικα  

Συνελήφθη σήμερα (15-09-2016) τα ξημερώματα σε περιοχή του Κιλκίς από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Αστυνομίας Κιλκίς, ένας 61χρονος ημεδαπός, διότι κατά τον αστυνομικό έλεγχο του αυτοκινήτου του, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 120 πακέτα τσιγάρων και 10 πακέτα καπνού, τα οποία δεν έφεραν την ειδική ταινία φόρου κατανάλωσης και θα αποσταλούν στο αρμόδιο Τελωνείο για τον προσδιορισμό των διαφυγόντων φόρων και δασμών. Προανάκριση διενεργείται από το Αστυνομικό Τμήμα Δροσάτου.

Συλλήψεις για αποφάσεις          

  • Συνελήφθη χθες (14-09-2016) το πρωί σε περιοχή των Σερρών από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Νέας Ζίχνης, ένας 40χρονος ημεδαπός, διότι εκκρεμούσε σε βάρος του μία καταδικαστική απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με την οποία του επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 3 ετών, για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών.
  • Συνελήφθη χθες (14-09-2016) το βράδυ σε περιοχή της Ημαθίας από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Βέροιας, ένας 54χρονος ημεδαπός, διότι εκκρεμούσε σε βάρος του μία καταδικαστική απόφαση του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Βέροιας, σύμφωνα με την οποία του επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 12 μηνών, για το αδίκημα της διασποράς ψευδών ειδήσεων.
  • Συνελήφθη χθες (14-09-2016) το βράδυ σε περιοχή της Πιερίας από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Αιγινίου, ένας 63χρονος ημεδαπός, διότι σε βάρος του εκκρεμούσε μία καταδικαστική απόφαση του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Κατερίνης, σύμφωνα με την οποία του επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 15 μηνών, για παράβαση της φορολογικής νομοθεσίας.

Στους 60.107 οι πρόσφυγες, από την πρόσφατη κρίση, σε όλη τη χώρα

Σε 60.107 ανέρχονται οι πρόσφυγες σε όλη τη χώρα, σύμφωνα με τα σημερινά στοιχεία του Συντονιστικού Οργάνου Διαχείρισης της Προσφυγικής Κρίσης.

Οι νέες αφίξεις το τελευταίο 24ωρο ανήλθαν σε 21, ενώ ο συνολικός αριθμός των προσφύγων στα νησιά ανέρχεται σε 13.163. Στη Βόρεια Ελλάδα φιλοξενούνται 16.301 άτομα, στην Κεντρική Ελλάδα 2.352 και στη Νότια Ελλάδα 215.

Στις οργανωμένες δομές της Αττικής διαμένουν 8.593 πρόσφυγες και στο Ελληνικό 2.477, ενώ στους χώρους της Ύπατης Αρμοστείας σε όλη την Ελλάδα 8.906 πρόσφυγες.

Επίσης, 8.100 άτομα υπολογίζεται ότι παραμένουν εκτός δομών.

Cooking recipes: Chicken filled with rice in a casserole

 

Chicken filled with rice in a casserole

Anna Katahana
posted by Anna Katachana
kotopoulo-gemisto-me-ryzi-stin-gastra-4
.

Ingredients:
1 whole chicken
2 toothpicks
1 lemon slice
4-5 potatoes
1 garlic
1/2 glass of water
Salt, oregano, pepper

 

For the filling:
1 onion
1 glass rice
1 glass of water
Pine nuts
Oil for frying
Salt, oregano, pepper

How to prepare:

In a skillet lightly fry the chopped onion. Once it changes color add the water, rice, salt, pepper, pine nuts and the oregano. Allow to boil and as soon as all the water evaporates remove from the fire.

kotopoulo-gemisto-me-ryzi-stin-gastra-2kotopoulo-gemisto-me-ryzi-stin-gastra-1

 

 

 

 

 

kotopoulo-gemisto-me-ryzi-stin-gastra-3Wash the chicken well and place it in our casserole. Inside the chicken place a slice of lemon. Then we fill with our filling the inside of the chicken and some spots under the skin. Cut our peeled potatoes into cubes and put them together with the garlic, salt, oregano, if we have filling, pepper and water in the casserole. Close the back of the chicken with toothpicks for the rice to remain in place.

kotopoulo-gemisto-me-ryzi-stin-gastra-5 Bake in a preheated oven at 200 oC for 45 minutes with a closed lid. We watch the cassserole if more water is necessary and then we cook with the lid open until the chicken has a nice red color and the rice has been cooked, for about another 45 minutes.

kotopoulo-gemisto-me-ryzi-stin-gastra-4Bon appetit!

Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα η Ευρώπη, στο επίκεντρο της τηλεφωνικής συνομιλίας Τσίπρα-Μέρκελ

Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα η Ευρώπη, δηλαδή τα ζητήματα της ασφάλειας, της οικονομίας και η προσφυγική κρίση βρέθηκαν στο επίκεντρο τηλεφωνικής επικοινωνίας που είχε νωρίτερα σήμερα ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας με την καγκελάριο της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας,  ‘Ανγκελα Μέρκελ.

 Η συζήτηση υπήρξε εκτενής και ο πρωθυπουργός ανέλυσε τα αποτελέσματα της πρόσφατης Συνόδου των Μεσογειακών Χωρών της ΕΕ, τονίζοντας τη θετική συμβολή της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας στον διάλογο για το μέλλον της ΕΕ.

tsipraw-merkel-2
EPA/JOHN THYS / POOL

Από κοινού συμφώνησαν ότι η επικείμενη Σύνοδος της Μπρατισλάβας αποτελεί ευκαιρία ώστε να αναδειχθεί μια θετική ατζέντα για την προοπτική και τους στόχους της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πλαστελίνη – που τρώγεται – φτιάξτε την στο σπίτι

Ξεκίνησε η σχολική χρονιά και όσοι έχετε παιδιά σε παιδικό σταθμό ή δημοτικό σχολείο θα βρείτε μέσα στη σχολική λίστα, ανάμεσα στα υλικά και την πλαστελίνη.

μαρια αλιμπερτι1
Γράφει η δημοσιογράφος Μαρία Αλιμπέρτη – Κατσάνη

 Πλαστελίνη μπορείτε να βρείτε σε όλα τα καταστήματα παιχνιδιών και στα βιβλιοπωλεία σε διάφορα χρώματα, αρωματικές και μη, σε διάφορες τιμές αλλά και συσκευασίες.

Είναι όμως κατάλληλες για τα παιδιά;

Μπορούν να την βάλουν στο στόμα.

Κινδυνεύουν;

Γιατί να το διακινδυνεύσετε, σκεφτήκατε ποτέ ότι μπορείτε να φτιάξετε μόνοι σας την πλαστελίνη για τα παιδιά σας;

Φτιάξτε  εντελώς ακίνδυνη πλαστελίνη σε πολλά χρώματα για παιδιά από ενός κιόλας έτους και 100% και μάλιστα να τρώγονται.

Χρωματιστή πλαστελίνη που τρώγεται

 Υλικά

  • 1 φλιτζάνι νερό
  • 1 κουταλιά της σούπας φυτικό λάδι
  • 1/2 φλιτζάνι αλάτι
  • 1 κουταλιά της σούπας κρεμόριο
  • Χρώματα ζαχαροπλαστικής
  • 1 φλιτζάνι αλεύρι

plastelini-pou-trogete-ftiaxte-tin-sto-spiti-22Εκτέλεση

  • Ανακατεύετε το νερό, το λάδι, το αλάτι, το κρεμόριο και τα χρώματα σε ένα κατσαρόλι και αφήστε τα να ζεσταθούν.
  • Κατεβάστε από τη φωτιά και προσθέστε το αλεύρι.
  • Ανακατέψτε και ζυμώστε μέχρι να γίνει λείο.
  • Το κρεμόριο θα κάνει τη ζύμη να διατηρηθεί για 6 μήνες ή και περισσότερο. Αποθηκεύστε τη ζύμη σε ένα αεροστεγές σκεύος.

Αφήστε το κινητό, παίξτε με τα παιδιά σας στο σπίτι, φτιάξτε μαζί την πλαστελίνη και δημιουργήστε παρέα, το ομαδικό δημιουργικό παιγνίδι είναι καλύτερο για την ανάπτυξη του μυαλού αλλά και την σωστή συμπεριφορά του παιδιού σας… και φυσικά την δική σας σαν γονιός.

 

Λόγια καρδιάς από τη δασκάλα του παιδιού σου σε σένα γονιέ.. – Γράφει η Βασιλική Μηρτσέκη

Αύριο ξεκινά μια νέα εποχή για το παιδί σου. Είτε στο νηπιαγωγείο, είτε στην Α ή Στ τάξη του δημοτικού, είτε στο Γυμνάσιο, είτε στο Λύκειο. Και εγώ και εσύ θα μαστε εκεί.. Άλλοι νοερά, καθώς τα παιδιά μας στο Λύκειο έχουν μεγαλώσει  και παρευρίσκονται μόνα στον αγιασμό  και άλλοι ως φυσικές παρουσίες, ειδικά στα μικρά παιδιά που πρωτοπάνε στο σχολείο.

mirtseki-basi2
Γράφει η εκπαιδευτικός Βασιλική Μηρτσέκη

  Αύριο λοιπόν θα σταθείς απέναντί μου. Αύριο την ώρα που θα βάζουμε στη σειρά τους μαθητές μας, εσύ θα ψάχνεις να βρεις ποιος δάσκαλος ή δασκάλα έχει το παιδί σου, θα με κοιτάξεις, θα με ζυγίσεις, θα με συμπαθήσεις ή θα με αντιπαθήσεις με την πρώτη ματιά. Θα με κρίνεις ακόμα και από το ντύσιμό μου, τα μαλλιά μου, την ηλικία μου. Μη θυμώνεις που στο λέω αυτό. Είναι η φύση του ανθρώπου τέτοια, είναι η φύση του γονιού που αγαπάει το παιδί του να θέλει να το προστατεύσει. Αρχέγονο ένστικτο  για τον κάθε έναν από εμάς που γίνεται γονιός, το να μετράει τον νέο άνθρωπο που μπαίνει στη ζωή του παιδιού του. Θέλει το δάσκαλο   δίπλα στο παιδί του  να το προστατεύει όπως ο ίδιος.

 Αγαπητέ γονέα, έχεις δίκιο και δεν σε κρίνω για αυτό. Μα είμαι εδώ για να σου πω   πως το παιδί σου είναι για μας σημαντικό κομμάτι της ζωής μας στο σχολείο. Είμαστε εκεί, όχι μόνο για να του μάθουμε «γράμματα», αλλά για να του διδάξουμε όλα όσα πρέπει ώστε  να γίνει ένας άνθρωπος με Παιδεία  καθώς θα μεγαλώνει. Και την Παιδεία ενός ατόμου πολλά τη συμπληρώνουν. Δεν είναι  μόνο η κατάκτηση των γνωστικών αντικειμένων. Είναι να του διδάξουμε τη συντροφικότητα, την ομαδικότητα, τη συνεργασία, την αποδοχή της διαφορετικότητας, το σεβασμό, την αγάπη. Είναι να το βοηθήσουμε να αναπτύξει την συναισθηματική του νοημοσύνη μέσω της ενσυναίσθησης. Να μάθει να μπαίνει στη θέση του άλλου ώστε να καταλάβει τί αντίκτυπο θα χει στο άλλο άτομο απέναντί του μια πράξη του, ένας λόγος του, μια χειρονομία του.

Αγαπητέ γονέα, πιστεύω πως και εσύ αυτό έχεις στο μυαλό σου και αυτό θέλεις από μένα. Πίστεψέ με λοιπόν πως αυτό θέλω να δώσω.. Και αυτό γίνεται μόνο με τη δική σου βοήθεια.

Ο κάθε γονέας, η κάθε οικογένεια, λειτουργεί με τους δικούς της τρόπους και νόμους και είναι μικρογραφία της κοινωνίας. Το πιο μικρό κομμάτι της. Το σχολείο είναι το επόμενο κομμάτι που την  αντικατοπτρίζει. Είναι η εικόνα της κοινωνίας που θα έχουμε στο μέλλον, όταν τα παιδιά θα μεγαλώσουν και νομίζω πως όλοι θέλουμε μια ευνομούμενη κοινωνία που θα διακατέχεται από τις αρχές τις ισονομίας, της ισότητας, των ίσων ευκαιριών, της αποδοχής της διαφορετικότητας. Μια κοινωνία Παιδείας που προάγει πολιτισμό. Αυτό στο σχολείο επιτυγχάνεται μέσω του σεβασμού που θα πρέπει το παιδί να καταλάβει και να νιώσει κάνοντάς τον κτήμα του.

Ξέρω πως  έχεις δώσει στο παιδί σου  τις αρχές που χρειάζεται, όπως ξέρω πως κάποιες στιγμές δεν ήταν καθόλου εύκολο αυτό, καθώς διένυε και διανύει στα 6 του την περίοδο του εγωκεντρισμού, όπως ξέρω πως ερχόμενο το παιδί στο σχολείο για πρώτη φορά διανύει ακόμα αυτό το στάδιο. Στο σχολείο όλα τα παιδιά όμως πρέπει να λειτουργούν με τέτοιο τρόπο ώστε να συνυπάρχουν αρμονικά και να συνεργάζονται, οπότε και νέες συνήθειες θα αποκτηθούν, τις οποίες τα παιδιά θα μεταφέρουν στο σπίτι.. Θετικές συνήθειες και συμπεριφορές. Και δεν είναι εύκολο αυτό να γίνει, καθώς τα παιδιά πρέπει να το διδαχθούν, να το αφομοιώσουν. Θέλει τρόπο -και πίστεψέ με και κόπο- όχι για εμένα ως δασκάλα αλλά για το ίδιο το παιδί σου, καθώς θα έρχεται σε εσωτερική σύγκρουση, θα πρέπει να αλλάζει μια συμπεριφορά για να δεχτεί μια άλλη. Και αυτό δεν είναι εύκολο για ένα παιδί που πλέον θα μάθει πως δεν είναι το κέντρο του κόσμου του σχολείου και η σκέψη του δεν πρέπει να ναι εγωκεντρική .

Εδώ γονέα καταλαβαίνεις πως έρχεται η δική μας σχέση. Εγώ και εσύ είμαστε αυτοί που θα το βοηθήσουμε. Που θα βοηθήσουμε το παιδί σου είτε φοιτά στην Α, είτε στη Β, είτε στη Στ τάξη να κατακτήσει την συναισθηματική νοημοσύνη.

Πως θα γίνει αυτό; Ας ξεκινήσουμε με κάτι που είναι πολύ βασικό για εμάς τους δασκάλους του παιδιού σου.

Ξέρω πως έχεις τις δικές σου σκέψεις, τις δικές σου αντιπάθειες ή συμπάθειες στον χώρο των ενηλίκων, πως με κάποιους είσαι φίλος και κάποιους δεν θες να τους δεις. Αυτά όμως είναι στο δικό μας κόσμο. Την κοινωνία των μεγάλων. Στον κόσμο του σχολείου όμως, της δικής μας μικρής κοινωνίας, μπορεί το παιδί σου να ναι με το παιδί κάποιου που έχεις φιλικές σχέσεις και γνωρίζονται τα παιδιά σας, αλλά και να βρεθούν μαζί στην ίδια τάξη παιδιά ανθρώπων που για προσωπικούς λόγους εσύ δεν θέλεις να έχεις επαφή μαζί τους. Εδώ δεν θέλω να έρθουμε σε σύγκρουση. Κανένα παιδί δεν είναι διαφορετικό για εμάς στην τάξη. Είναι όλα παιδιά της ίδιας ηλικίας που εγώ θα πρέπει να εκπαιδεύσω «επί ίσοις όροις» με το δικό σου παιδί. Δεν μπορώ να το ξεχωρίσω, ούτε να μεταφέρω στο παιδί σου τη δική σου επιλογή,  γιατί τότε δεν κάνω αυτό για το οποίο εκπαιδεύτηκα. Να διδάσκω σε όλα τα παιδιά την ισονομία. Και εδώ θα πρέπει να με καταλάβεις. Να καταλάβεις πως και εσύ όσο και να σε ενοχλεί, να σε θυμώνει, να σε εξοργίζει, θα πρέπει να με βοηθήσεις να μη νιώσει το παιδί σου πως δεν θες ένα άλλο παιδί. Μη μου ζητήσεις  λοιπόν να αλλάξω θέση στο παιδί σου μέσα στην τάξη για αυτό το λόγο. Δεν θέλω να σε απογοητεύσω και να σου το αρνηθώ.

Ξέρω πως γνωρίζεις το παιδί σου. Ξέρεις τα θετικά του και τα αρνητικά του. Να μου τα λες. Αν δεν μου τα λες, αν δε μοιραζόμαστε αυτά που βλέπουμε στο παιδί, δεν θα μπορέσουμε να το στηρίξουμε. Μη μου κρύβεις πως είναι δειλό, ζωηρό, πως δεν μαζεύει τα πράγματά του, πως είναι υπερβολικά ώριμο για την ηλικία του, ή πως έχει πχ εμμονές. Αν δεν παρέμβουμε, αν δε βρούμε ένα τρόπο αντιμετώπισης σε κάτι που εσύ και εγώ κρίνουμε πως χρειάζεται παρέμβαση, το παιδί μεγαλώνοντας δεν ξέρουμε πως θα αντιμετωπίζεται,  ούτε πως θα αντιμετωπίσει το ίδιο τον εαυτό του. Πρέπει να με βοηθήσεις λοιπόν.

parents_associationΜη μου κρύβεις ακόμα και μια πάθησή του. Σκέψου το παιδί σου να παρουσιάσει μια κρίση στην τάξη. Αν δεν έχω προετοιμαστεί εγώ, αν δεν ξέρω εγώ, δεν θα μπορέσω να προετοιμάσω τους συμμαθητές του για το πώς θα πρέπει να αντιδράσουν σε μια  τυχόν συμπτωματική κρίση. Και φαντάσου τι έχει να του πουν οι συμμαθητές του την άλλη μέρα. Πολλές φορές -το ξέρεις και εσύ από τότε που ήσουν παιδί- πως τα παιδιά γίνονται πολύ σκληρά και εγώ αυτό πρέπει να το προλάβω, όπως πρέπει να προλάβω το να περιθωριοποιήσουν το παιδί σου οι συμμαθητές του είτε από φόβο, είτε γιατί θα θεωρούν πως  είναι αδύναμος, είτε όμως να αποστασιοποιηθεί το ίδιο από ντροπή για ό,τι συνέβη. Δε νομίζω να το θέλεις αυτό. Εγώ δεν το θέλω.

Όταν σε χρειάζομαι έλα να με βρεις. Μη θεωρείς πως η πρόσκλησή μου στο σχολείο έχει σκοπό να προσβάλλει το παιδί σου ή εσένα. Αντίθετα. Έχει σκοπό να αντιμετωπίσουμε μαζί κάποιο θέμα είτε μαθησιακό, είτε συμπεριφοράς. Ξέρω πως είσαι πολυάσχολος, πως έχεις τόσα τα οποία η καθημερινότητα σε φορτώνει, αλλά  και εγώ είμαι μέρος της ζωής αυτής και διδάσκω το παιδί σου. Πρέπει να είσαι κοντά μου για το παιδί σου.

Μη θυμώνεις και εγείρεσαι εναντίον μου όταν σου λέει πως το μάλωσα ή πως κάποια στιγμή αναγκάστηκα να του κάνω παρατήρηση. Ρώτα το τί συνέβη και μετά έλα σε μένα, χωρίς να πεις μπροστά του ότι «η δασκάλα σου είναι άδικη και θα της δείξω εγώ». Ξέρω πως δεν σου αρέσει να μαλώνει κάποιος το παιδί σου, μα εγώ δεν είμαι κάποια. Είμαι η παιδαγωγός του. Είμαι ο άνθρωπος που έχει αναλάβει μέρος σημαντικό και μεγάλο της Παιδείας του. Για να το μαλώσω ή να του κάνω παρατήρηση, κάτι έκανε. Κάτι που δεν συνάδει με όσες αρχές προσπαθώ να του διδάξω. Είμαι στο σχολείο, μπορείς να με βρεις. Έλα να μιλήσουμε ουσιαστικά. Νομίζω πως και εσύ δεν θέλεις το άδικο. Έτσι και εγώ φυσικά δεν θα έκανα παρατήρηση ποτέ άδικα σε ένα παιδί.

Μοιράσου μαζί μας στιγμές. Έλα στις γιορτές μας, πάρε μέρος στις εκδηλώσεις μας, πάρε ακόμα και πρωτοβουλία να μου προτείνεις να  μοιραστούμε εγώ,  οι γονείς των παιδιών και τα παιδιά σας μια δραστηριότητα.  Δείξε στο παιδί σου πως είμαστε μαζί σε κάθε τι που το αφορά. Πως και οι δύο έχουμε κοινούς στόχους και πορεία για να το στηρίξουμε σε κάθε του βήμα, πως είμαστε παρόντες στη σχολική του ζωή.

Μην αρνείσαι να «δεις» το παιδί σου και την  πρόοδό του στα γνωστικά αντικείμενα. Πολλές φορές τα παιδιά παρουσιάζουν Μαθησιακές Δυσκολίες. Δεν σημαίνει αυτό όμως πως το παιδί σου «έχει πρόβλημα». Τα στερεότυπα και η στάση αυτή  έχουν ευτυχώς τελειώσει στο χώρο του Ελληνικού σχολείου και αντιμετωπίζονται τα παιδιά  με ΜΔ  πια με σοβαρότητα και υπευθυνότητα τόσο στο χώρο της τάξης, όσο και στα τμήματα ένταξης.. Αν δεν συνεργαστείς μαζί μου, αν δεν βρούμε τρόπο αντιμετώπισης, αν δεν τρέξουμε μαζί για να το βοηθήσουμε τότε το παιδί σου όσο και να νομίζεις πως δεν αντιμετωπίζει εσωτερικές αλλαγές πίστεψέ με, υπάρχουν και είναι έντονες. Δεν συμμετέχει στην τάξη, ντρέπεται, φοβάται να πει τη γνώμη του, αρνείται να διαβάσει, θεωρεί πως δεν είναι ικανό να συμμετέχει σε δραστηριότητες, γίνεται είτε δειλό,  είτε επιθετικό και άλλες φορές οκνηρό, αρνείται ακόμα και να έρθει στο σχολείο και κάποια στιγμή στο μέλλον θα παραιτηθεί από αυτό που του αξίζει. Μην νιώσεις ποτέ άσχημα γιατί το παιδί σου έχει Μαθησιακές δυσκολίες και φυσικά (συγγνώμη που στο λέω, αλλά το χω ζήσει) μην ντραπείς και μην βάλεις μπροστά το τί θα πει ο φίλος, οι φίλοι ή ο κόσμος αν μάθουν. Ένα να ξέρεις. ΕΣΥ είσαι εκεί για το παιδί σου. Όχι ο υπόλοιπος  κόσμος έξω από το σπίτι σου. Εσύ μπορείς να το προστατέψεις με τη δική μου βοήθεια και εσύ μπορείς να βοηθήσεις ο κόσμος να καταλάβει τι σημαντικό είναι να ναι πάνω από όλα ευτυχισμένο το παιδί σου ακόμα και αν έχει Μ.Δ.

Και θα σου πω και κάτι ακόμα που με απασχολεί. Μη με προσβάλλεις στο παιδί σου. Ακόμα και αν δεν ανήκω στους ανθρώπους που συμπαθείς,  μη με κατακρίνεις μπροστά του. Όσο και αν δεν το νιώθεις, στην τάξη μέσα είμαι πρότυπο για το παιδί σου. Μπορεί να μη σου αρέσει η δουλειά μου, το έργο μου, ο τρόπος μου, θέλω όμως να θυμάσαι πως έχω σπουδάσει πάνω σε αυτό, πως ξέρω τι κάνω και γιατί το κάνω. Κρίνοντάς με αρνητικά μπροστά του, πολλές φορές απομονώνει το παιδί ,αποστασιοποιείται από μένα και εμφανίζει στο σχολείο παραβατική συμπεριφορά φτάνοντας μέχρι του σημείου να μη δίνει σημασία είτε στις συμβουλές που δίνω, αλλά και να μη συμμετέχει σε όσα κάνουμε στην τάξη. Και αυτό θέλω να καταλάβεις, πως  πολλές φορές έχει αντίκτυπο πάνω του. Γιατί; Γιατί όταν το παιδί σου δεν συμμετέχει, δεν ακολουθεί εντολές, οι συμμαθητές του είτε το αντιμετωπίζουν κριτικά είτε δεν το θέλουν στην ομάδα τους .Τότε το παιδί σου μπορεί να γίνει ακόμα πιο αρνητικό, ή και επιθετικό και θα είναι πολύ δύσκολο ακόμα και εσύ να το χειριστείς αυτό. Ναι παίζει ρόλο η στάση σου απέναντί μου, ειδικά όταν τη δείχνεις στο παιδί σου.

Δε νομίζω να ναι πολλά και δύσκολα να πραγματοποιηθούν όσα σου είπα. Αν πραγματικά σε όλα αυτά είμαστε μαζί, εσύ ως γονέας και εγώ ως δασκάλα, τότε θα δεις το παιδί σου να αλλάζει, να ωριμάζει, να ναι ευτυχισμένο και η συμπεριφορά του να ναι αυτή που πραγματικά δείχνει πως η Παιδεία του δεν περιορίζεται μόνο στη γνώση, αλλά στην όλη του προσωπικότητα.

Αυτό που είπε  ο Πλάτωνας : «Δεν ξέρω τίποτα άλλο, για το οποίο κάθε λογικός άνθρωπος θα έπρεπε να νοιάζεται περισσότερο, παρά το πώς το παιδί του θα γίνει ο πιο καλός άνθρωπος»  ξέρω πως το πιστεύεις και εσύ, γιατί και εγώ μητέρα είμαι και αυτό ήθελα και θέλω για τα παιδιά μου. Αν καταλάβεις το έργο μου, αποδεχτείς την επιστημοσύνη μου και είσαι μέρος της ζωής του παιδιού σου στο σχολείο όταν κρίνεται απαραίτητο,  είμαι σίγουρη πως θα δεις το παιδί σου να γίνεται ο πιο καλός άνθρωπος «γιατί ο σκοπός της παιδείας είναι η γνώση όχι δεδομένων, αλλά αξιών».

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ. Σε περιμένω να μιλήσουμε.

Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΟΥ.