Συνελήφθη χθες (14-09-2016) το μεσημέρι σε περιοχή της Χαλκιδικής από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Πολυγύρου, ένας 49χρονος ημεδαπός, διότι στην κατοχή του αλλά και σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο σπίτι του, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ποσότητες κάνναβης συνολικού βάρους 29,6 γραμμαρίων, ένα δενδρύλλιο κάνναβης ύψους 1,5 μέτρου, που καλλιεργούσε σε γλάστρα, καθώς και μία ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας. (Η υπόθεση συνοδεύεται από φωτογραφία)
Συνελήφθη χθες (14-09-2016) το βράδυ σε περιοχή των Σερρών από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής της Εγκληματικότητας της Διεύθυνσης Αστυνομίας Σερρών, ένας 37χρονος υπήκοος Βουλγαρίας, διότι κατά τον αστυνομικό έλεγχο βρέθηκε στην κατοχή του και κατασχέθηκε μικροποσότητα κοκαΐνης. Προανάκριση διενεργείται από το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών Σερρών.
Σύλληψη για παράβαση τελωνειακού κώδικα
Συνελήφθη σήμερα (15-09-2016) τα ξημερώματα σε περιοχή του Κιλκίς από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Αστυνομίας Κιλκίς, ένας 61χρονος ημεδαπός, διότι κατά τον αστυνομικό έλεγχο του αυτοκινήτου του, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 120 πακέτα τσιγάρων και 10 πακέτα καπνού, τα οποία δεν έφεραν την ειδική ταινία φόρου κατανάλωσης και θα αποσταλούν στο αρμόδιο Τελωνείο για τον προσδιορισμό των διαφυγόντων φόρων και δασμών. Προανάκριση διενεργείται από το Αστυνομικό Τμήμα Δροσάτου.
Συλλήψεις για αποφάσεις
Συνελήφθη χθες (14-09-2016) το πρωί σε περιοχή των Σερρών από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Νέας Ζίχνης, ένας 40χρονος ημεδαπός, διότι εκκρεμούσε σε βάρος του μία καταδικαστική απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με την οποία του επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 3 ετών, για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών.
Συνελήφθη χθες (14-09-2016) το βράδυ σε περιοχή της Ημαθίας από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Βέροιας, ένας 54χρονος ημεδαπός, διότι εκκρεμούσε σε βάρος του μία καταδικαστική απόφαση του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Βέροιας, σύμφωνα με την οποία του επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 12 μηνών, για το αδίκημα της διασποράς ψευδών ειδήσεων.
Συνελήφθη χθες (14-09-2016) το βράδυ σε περιοχή της Πιερίας από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Αιγινίου, ένας 63χρονος ημεδαπός, διότι σε βάρος του εκκρεμούσε μία καταδικαστική απόφαση του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Κατερίνης, σύμφωνα με την οποία του επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 15 μηνών, για παράβαση της φορολογικής νομοθεσίας.
Σε 60.107 ανέρχονται οι πρόσφυγες σε όλη τη χώρα, σύμφωνα με τα σημερινά στοιχεία του Συντονιστικού Οργάνου Διαχείρισης της Προσφυγικής Κρίσης.
Οι νέες αφίξεις το τελευταίο 24ωρο ανήλθαν σε 21, ενώ ο συνολικός αριθμός των προσφύγων στα νησιά ανέρχεται σε 13.163. Στη Βόρεια Ελλάδα φιλοξενούνται 16.301 άτομα, στην Κεντρική Ελλάδα 2.352 και στη Νότια Ελλάδα 215.
Στις οργανωμένες δομές της Αττικής διαμένουν 8.593 πρόσφυγες και στο Ελληνικό 2.477, ενώ στους χώρους της Ύπατης Αρμοστείας σε όλη την Ελλάδα 8.906 πρόσφυγες.
Επίσης, 8.100 άτομα υπολογίζεται ότι παραμένουν εκτός δομών.
Ingredients: 1 whole chicken
2 toothpicks
1 lemon slice
4-5 potatoes
1 garlic
1/2 glass of water
Salt, oregano, pepper
For the filling:
1 onion
1 glass rice
1 glass of water
Pine nuts
Oil for frying
Salt, oregano, pepper
How to prepare:
In a skillet lightly fry the chopped onion. Once it changes color add the water, rice, salt, pepper, pine nuts and the oregano. Allow to boil and as soon as all the water evaporates remove from the fire.
Wash the chicken well and place it in our casserole. Inside the chicken place a slice of lemon. Then we fill with our filling the inside of the chicken and some spots under the skin. Cut our peeled potatoes into cubes and put them together with the garlic, salt, oregano, if we have filling, pepper and water in the casserole. Close the back of the chicken with toothpicks for the rice to remain in place.
Bake in a preheated oven at 200 oC for 45 minutes with a closed lid. We watch the cassserole if more water is necessary and then we cook with the lid open until the chicken has a nice red color and the rice has been cooked, for about another 45 minutes.
Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα η Ευρώπη, δηλαδή τα ζητήματα της ασφάλειας, της οικονομίας και η προσφυγική κρίση βρέθηκαν στο επίκεντρο τηλεφωνικής επικοινωνίας που είχε νωρίτερα σήμερα ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας με την καγκελάριο της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας, ‘Ανγκελα Μέρκελ.
Η συζήτηση υπήρξε εκτενής και ο πρωθυπουργός ανέλυσε τα αποτελέσματα της πρόσφατης Συνόδου των Μεσογειακών Χωρών της ΕΕ, τονίζοντας τη θετική συμβολή της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας στον διάλογο για το μέλλον της ΕΕ.
EPA/JOHN THYS / POOL
Από κοινού συμφώνησαν ότι η επικείμενη Σύνοδος της Μπρατισλάβας αποτελεί ευκαιρία ώστε να αναδειχθεί μια θετική ατζέντα για την προοπτική και τους στόχους της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ξεκίνησε η σχολική χρονιά και όσοι έχετε παιδιά σε παιδικό σταθμό ή δημοτικό σχολείο θα βρείτε μέσα στη σχολική λίστα, ανάμεσα στα υλικά και την πλαστελίνη.
Γράφει η δημοσιογράφος Μαρία Αλιμπέρτη – Κατσάνη
Πλαστελίνη μπορείτε να βρείτε σε όλα τα καταστήματα παιχνιδιών και στα βιβλιοπωλεία σε διάφορα χρώματα, αρωματικές και μη, σε διάφορες τιμές αλλά και συσκευασίες.
Είναι όμως κατάλληλες για τα παιδιά;
Μπορούν να την βάλουν στο στόμα.
Κινδυνεύουν;
Γιατί να το διακινδυνεύσετε, σκεφτήκατε ποτέ ότι μπορείτε να φτιάξετε μόνοι σας την πλαστελίνη για τα παιδιά σας;
Φτιάξτε εντελώς ακίνδυνη πλαστελίνη σε πολλά χρώματα για παιδιά από ενός κιόλας έτους και 100% και μάλιστα να τρώγονται.
Χρωματιστή πλαστελίνη που τρώγεται
Υλικά
1 φλιτζάνι νερό
1 κουταλιά της σούπας φυτικό λάδι
1/2 φλιτζάνι αλάτι
1 κουταλιά της σούπας κρεμόριο
Χρώματα ζαχαροπλαστικής
1 φλιτζάνι αλεύρι
Εκτέλεση
Ανακατεύετε το νερό, το λάδι, το αλάτι, το κρεμόριο και τα χρώματα σε ένα κατσαρόλι και αφήστε τα να ζεσταθούν.
Κατεβάστε από τη φωτιά και προσθέστε το αλεύρι.
Ανακατέψτε και ζυμώστε μέχρι να γίνει λείο.
Το κρεμόριο θα κάνει τη ζύμη να διατηρηθεί για 6 μήνες ή και περισσότερο. Αποθηκεύστε τη ζύμη σε ένα αεροστεγές σκεύος.
Αφήστε το κινητό, παίξτε με τα παιδιά σας στο σπίτι, φτιάξτε μαζί την πλαστελίνη και δημιουργήστε παρέα, το ομαδικό δημιουργικό παιγνίδι είναι καλύτερο για την ανάπτυξη του μυαλού αλλά και την σωστή συμπεριφορά του παιδιού σας… και φυσικά την δική σας σαν γονιός.
Αύριο ξεκινά μια νέα εποχή για το παιδί σου. Είτε στο νηπιαγωγείο, είτε στην Α ή Στ τάξη του δημοτικού, είτε στο Γυμνάσιο, είτε στο Λύκειο. Και εγώ και εσύ θα μαστε εκεί.. Άλλοι νοερά, καθώς τα παιδιά μας στο Λύκειο έχουν μεγαλώσει και παρευρίσκονται μόνα στον αγιασμό και άλλοι ως φυσικές παρουσίες, ειδικά στα μικρά παιδιά που πρωτοπάνε στο σχολείο.
Γράφει η εκπαιδευτικός Βασιλική Μηρτσέκη
Αύριο λοιπόν θα σταθείς απέναντί μου. Αύριο την ώρα που θα βάζουμε στη σειρά τους μαθητές μας, εσύ θα ψάχνεις να βρεις ποιος δάσκαλος ή δασκάλα έχει το παιδί σου, θα με κοιτάξεις, θα με ζυγίσεις, θα με συμπαθήσεις ή θα με αντιπαθήσεις με την πρώτη ματιά. Θα με κρίνεις ακόμα και από το ντύσιμό μου, τα μαλλιά μου, την ηλικία μου. Μη θυμώνεις που στο λέω αυτό. Είναι η φύση του ανθρώπου τέτοια, είναι η φύση του γονιού που αγαπάει το παιδί του να θέλει να το προστατεύσει. Αρχέγονο ένστικτο για τον κάθε έναν από εμάς που γίνεται γονιός, το να μετράει τον νέο άνθρωπο που μπαίνει στη ζωή του παιδιού του. Θέλει το δάσκαλο δίπλα στο παιδί του να το προστατεύει όπως ο ίδιος.
Αγαπητέ γονέα, έχεις δίκιο και δεν σε κρίνω για αυτό. Μα είμαι εδώ για να σου πω πως το παιδί σου είναι για μας σημαντικό κομμάτι της ζωής μας στο σχολείο. Είμαστε εκεί, όχι μόνο για να του μάθουμε «γράμματα», αλλά για να του διδάξουμε όλα όσα πρέπει ώστε να γίνει ένας άνθρωπος με Παιδεία καθώς θα μεγαλώνει. Και την Παιδεία ενός ατόμου πολλά τη συμπληρώνουν. Δεν είναι μόνο η κατάκτηση των γνωστικών αντικειμένων. Είναι να του διδάξουμε τη συντροφικότητα, την ομαδικότητα, τη συνεργασία, την αποδοχή της διαφορετικότητας, το σεβασμό, την αγάπη. Είναι να το βοηθήσουμε να αναπτύξει την συναισθηματική του νοημοσύνη μέσω της ενσυναίσθησης. Να μάθει να μπαίνει στη θέση του άλλου ώστε να καταλάβει τί αντίκτυπο θα χει στο άλλο άτομο απέναντί του μια πράξη του, ένας λόγος του, μια χειρονομία του.
Αγαπητέ γονέα, πιστεύω πως και εσύ αυτό έχεις στο μυαλό σου και αυτό θέλεις από μένα. Πίστεψέ με λοιπόν πως αυτό θέλω να δώσω.. Και αυτό γίνεται μόνο με τη δική σου βοήθεια.
Ο κάθε γονέας, η κάθε οικογένεια, λειτουργεί με τους δικούς της τρόπους και νόμους και είναι μικρογραφία της κοινωνίας. Το πιο μικρό κομμάτι της. Το σχολείο είναι το επόμενο κομμάτι που την αντικατοπτρίζει. Είναι η εικόνα της κοινωνίας που θα έχουμε στο μέλλον, όταν τα παιδιά θα μεγαλώσουν και νομίζω πως όλοι θέλουμε μια ευνομούμενη κοινωνία που θα διακατέχεται από τις αρχές τις ισονομίας, της ισότητας, των ίσων ευκαιριών, της αποδοχής της διαφορετικότητας. Μια κοινωνία Παιδείας που προάγει πολιτισμό. Αυτό στο σχολείο επιτυγχάνεται μέσω του σεβασμού που θα πρέπει το παιδί να καταλάβει και να νιώσει κάνοντάς τον κτήμα του.
Ξέρω πως έχεις δώσει στο παιδί σου τις αρχές που χρειάζεται, όπως ξέρω πως κάποιες στιγμές δεν ήταν καθόλου εύκολο αυτό, καθώς διένυε και διανύει στα 6 του την περίοδο του εγωκεντρισμού, όπως ξέρω πως ερχόμενο το παιδί στο σχολείο για πρώτη φορά διανύει ακόμα αυτό το στάδιο. Στο σχολείο όλα τα παιδιά όμως πρέπει να λειτουργούν με τέτοιο τρόπο ώστε να συνυπάρχουν αρμονικά και να συνεργάζονται, οπότε και νέες συνήθειες θα αποκτηθούν, τις οποίες τα παιδιά θα μεταφέρουν στο σπίτι.. Θετικές συνήθειες και συμπεριφορές. Και δεν είναι εύκολο αυτό να γίνει, καθώς τα παιδιά πρέπει να το διδαχθούν, να το αφομοιώσουν. Θέλει τρόπο -και πίστεψέ με και κόπο- όχι για εμένα ως δασκάλα αλλά για το ίδιο το παιδί σου, καθώς θα έρχεται σε εσωτερική σύγκρουση, θα πρέπει να αλλάζει μια συμπεριφορά για να δεχτεί μια άλλη. Και αυτό δεν είναι εύκολο για ένα παιδί που πλέον θα μάθει πως δεν είναι το κέντρο του κόσμου του σχολείου και η σκέψη του δεν πρέπει να ναι εγωκεντρική .
Εδώ γονέα καταλαβαίνεις πως έρχεται η δική μας σχέση. Εγώ και εσύ είμαστε αυτοί που θα το βοηθήσουμε. Που θα βοηθήσουμε το παιδί σου είτε φοιτά στην Α, είτε στη Β, είτε στη Στ τάξη να κατακτήσει την συναισθηματική νοημοσύνη.
Πως θα γίνει αυτό; Ας ξεκινήσουμε με κάτι που είναι πολύ βασικό για εμάς τους δασκάλους του παιδιού σου.
Ξέρω πως έχεις τις δικές σου σκέψεις, τις δικές σου αντιπάθειες ή συμπάθειες στον χώρο των ενηλίκων, πως με κάποιους είσαι φίλος και κάποιους δεν θες να τους δεις. Αυτά όμως είναι στο δικό μας κόσμο. Την κοινωνία των μεγάλων. Στον κόσμο του σχολείου όμως, της δικής μας μικρής κοινωνίας, μπορεί το παιδί σου να ναι με το παιδί κάποιου που έχεις φιλικές σχέσεις και γνωρίζονται τα παιδιά σας, αλλά και να βρεθούν μαζί στην ίδια τάξη παιδιά ανθρώπων που για προσωπικούς λόγους εσύ δεν θέλεις να έχεις επαφή μαζί τους. Εδώ δεν θέλω να έρθουμε σε σύγκρουση. Κανένα παιδί δεν είναι διαφορετικό για εμάς στην τάξη. Είναι όλα παιδιά της ίδιας ηλικίας που εγώ θα πρέπει να εκπαιδεύσω «επί ίσοις όροις» με το δικό σου παιδί. Δεν μπορώ να το ξεχωρίσω, ούτε να μεταφέρω στο παιδί σου τη δική σου επιλογή, γιατί τότε δεν κάνω αυτό για το οποίο εκπαιδεύτηκα. Να διδάσκω σε όλα τα παιδιά την ισονομία. Και εδώ θα πρέπει να με καταλάβεις. Να καταλάβεις πως και εσύ όσο και να σε ενοχλεί, να σε θυμώνει, να σε εξοργίζει, θα πρέπει να με βοηθήσεις να μη νιώσει το παιδί σου πως δεν θες ένα άλλο παιδί. Μη μου ζητήσεις λοιπόν να αλλάξω θέση στο παιδί σου μέσα στην τάξη για αυτό το λόγο. Δεν θέλω να σε απογοητεύσω και να σου το αρνηθώ.
Ξέρω πως γνωρίζεις το παιδί σου. Ξέρεις τα θετικά του και τα αρνητικά του. Να μου τα λες. Αν δεν μου τα λες, αν δε μοιραζόμαστε αυτά που βλέπουμε στο παιδί, δεν θα μπορέσουμε να το στηρίξουμε. Μη μου κρύβεις πως είναι δειλό, ζωηρό, πως δεν μαζεύει τα πράγματά του, πως είναι υπερβολικά ώριμο για την ηλικία του, ή πως έχει πχ εμμονές. Αν δεν παρέμβουμε, αν δε βρούμε ένα τρόπο αντιμετώπισης σε κάτι που εσύ και εγώ κρίνουμε πως χρειάζεται παρέμβαση, το παιδί μεγαλώνοντας δεν ξέρουμε πως θα αντιμετωπίζεται, ούτε πως θα αντιμετωπίσει το ίδιο τον εαυτό του. Πρέπει να με βοηθήσεις λοιπόν.
Μη μου κρύβεις ακόμα και μια πάθησή του. Σκέψου το παιδί σου να παρουσιάσει μια κρίση στην τάξη. Αν δεν έχω προετοιμαστεί εγώ, αν δεν ξέρω εγώ, δεν θα μπορέσω να προετοιμάσω τους συμμαθητές του για το πώς θα πρέπει να αντιδράσουν σε μια τυχόν συμπτωματική κρίση. Και φαντάσου τι έχει να του πουν οι συμμαθητές του την άλλη μέρα. Πολλές φορές -το ξέρεις και εσύ από τότε που ήσουν παιδί- πως τα παιδιά γίνονται πολύ σκληρά και εγώ αυτό πρέπει να το προλάβω, όπως πρέπει να προλάβω το να περιθωριοποιήσουν το παιδί σου οι συμμαθητές του είτε από φόβο, είτε γιατί θα θεωρούν πως είναι αδύναμος, είτε όμως να αποστασιοποιηθεί το ίδιο από ντροπή για ό,τι συνέβη. Δε νομίζω να το θέλεις αυτό. Εγώ δεν το θέλω.
Όταν σε χρειάζομαι έλα να με βρεις. Μη θεωρείς πως η πρόσκλησή μου στο σχολείο έχει σκοπό να προσβάλλει το παιδί σου ή εσένα. Αντίθετα. Έχει σκοπό να αντιμετωπίσουμε μαζί κάποιο θέμα είτε μαθησιακό, είτε συμπεριφοράς. Ξέρω πως είσαι πολυάσχολος, πως έχεις τόσα τα οποία η καθημερινότητα σε φορτώνει, αλλά και εγώ είμαι μέρος της ζωής αυτής και διδάσκω το παιδί σου. Πρέπει να είσαι κοντά μου για το παιδί σου.
Μη θυμώνεις και εγείρεσαι εναντίον μου όταν σου λέει πως το μάλωσα ή πως κάποια στιγμή αναγκάστηκα να του κάνω παρατήρηση. Ρώτα το τί συνέβη και μετά έλα σε μένα, χωρίς να πεις μπροστά του ότι «η δασκάλα σου είναι άδικη και θα της δείξω εγώ». Ξέρω πως δεν σου αρέσει να μαλώνει κάποιος το παιδί σου, μα εγώ δεν είμαι κάποια. Είμαι η παιδαγωγός του. Είμαι ο άνθρωπος που έχει αναλάβει μέρος σημαντικό και μεγάλο της Παιδείας του. Για να το μαλώσω ή να του κάνω παρατήρηση, κάτι έκανε. Κάτι που δεν συνάδει με όσες αρχές προσπαθώ να του διδάξω. Είμαι στο σχολείο, μπορείς να με βρεις. Έλα να μιλήσουμε ουσιαστικά. Νομίζω πως και εσύ δεν θέλεις το άδικο. Έτσι και εγώ φυσικά δεν θα έκανα παρατήρηση ποτέ άδικα σε ένα παιδί.
Μοιράσου μαζί μας στιγμές. Έλα στις γιορτές μας, πάρε μέρος στις εκδηλώσεις μας, πάρε ακόμα και πρωτοβουλία να μου προτείνεις να μοιραστούμε εγώ, οι γονείς των παιδιών και τα παιδιά σας μια δραστηριότητα. Δείξε στο παιδί σου πως είμαστε μαζί σε κάθε τι που το αφορά. Πως και οι δύο έχουμε κοινούς στόχους και πορεία για να το στηρίξουμε σε κάθε του βήμα, πως είμαστε παρόντες στη σχολική του ζωή.
Μην αρνείσαι να «δεις» το παιδί σου και την πρόοδό του στα γνωστικά αντικείμενα. Πολλές φορές τα παιδιά παρουσιάζουν Μαθησιακές Δυσκολίες. Δεν σημαίνει αυτό όμως πως το παιδί σου «έχει πρόβλημα». Τα στερεότυπα και η στάση αυτή έχουν ευτυχώς τελειώσει στο χώρο του Ελληνικού σχολείου και αντιμετωπίζονται τα παιδιά με ΜΔ πια με σοβαρότητα και υπευθυνότητα τόσο στο χώρο της τάξης, όσο και στα τμήματα ένταξης.. Αν δεν συνεργαστείς μαζί μου, αν δεν βρούμε τρόπο αντιμετώπισης, αν δεν τρέξουμε μαζί για να το βοηθήσουμε τότε το παιδί σου όσο και να νομίζεις πως δεν αντιμετωπίζει εσωτερικές αλλαγές πίστεψέ με, υπάρχουν και είναι έντονες. Δεν συμμετέχει στην τάξη, ντρέπεται, φοβάται να πει τη γνώμη του, αρνείται να διαβάσει, θεωρεί πως δεν είναι ικανό να συμμετέχει σε δραστηριότητες, γίνεται είτε δειλό, είτε επιθετικό και άλλες φορές οκνηρό, αρνείται ακόμα και να έρθει στο σχολείο και κάποια στιγμή στο μέλλον θα παραιτηθεί από αυτό που του αξίζει. Μην νιώσεις ποτέ άσχημα γιατί το παιδί σου έχει Μαθησιακές δυσκολίες και φυσικά (συγγνώμη που στο λέω, αλλά το χω ζήσει) μην ντραπείς και μην βάλεις μπροστά το τί θα πει ο φίλος, οι φίλοι ή ο κόσμος αν μάθουν. Ένα να ξέρεις. ΕΣΥ είσαι εκεί για το παιδί σου. Όχι ο υπόλοιπος κόσμος έξω από το σπίτι σου. Εσύ μπορείς να το προστατέψεις με τη δική μου βοήθεια και εσύ μπορείς να βοηθήσεις ο κόσμος να καταλάβει τι σημαντικό είναι να ναι πάνω από όλα ευτυχισμένο το παιδί σου ακόμα και αν έχει Μ.Δ.
Και θα σου πω και κάτι ακόμα που με απασχολεί. Μη με προσβάλλεις στο παιδί σου. Ακόμα και αν δεν ανήκω στους ανθρώπους που συμπαθείς, μη με κατακρίνεις μπροστά του. Όσο και αν δεν το νιώθεις, στην τάξη μέσα είμαι πρότυπο για το παιδί σου. Μπορεί να μη σου αρέσει η δουλειά μου, το έργο μου, ο τρόπος μου, θέλω όμως να θυμάσαι πως έχω σπουδάσει πάνω σε αυτό, πως ξέρω τι κάνω και γιατί το κάνω. Κρίνοντάς με αρνητικά μπροστά του, πολλές φορές απομονώνει το παιδί ,αποστασιοποιείται από μένα και εμφανίζει στο σχολείο παραβατική συμπεριφορά φτάνοντας μέχρι του σημείου να μη δίνει σημασία είτε στις συμβουλές που δίνω, αλλά και να μη συμμετέχει σε όσα κάνουμε στην τάξη. Και αυτό θέλω να καταλάβεις, πως πολλές φορές έχει αντίκτυπο πάνω του. Γιατί; Γιατί όταν το παιδί σου δεν συμμετέχει, δεν ακολουθεί εντολές, οι συμμαθητές του είτε το αντιμετωπίζουν κριτικά είτε δεν το θέλουν στην ομάδα τους .Τότε το παιδί σου μπορεί να γίνει ακόμα πιο αρνητικό, ή και επιθετικό και θα είναι πολύ δύσκολο ακόμα και εσύ να το χειριστείς αυτό. Ναι παίζει ρόλο η στάση σου απέναντί μου, ειδικά όταν τη δείχνεις στο παιδί σου.
Δε νομίζω να ναι πολλά και δύσκολα να πραγματοποιηθούν όσα σου είπα. Αν πραγματικά σε όλα αυτά είμαστε μαζί, εσύ ως γονέας και εγώ ως δασκάλα, τότε θα δεις το παιδί σου να αλλάζει, να ωριμάζει, να ναι ευτυχισμένο και η συμπεριφορά του να ναι αυτή που πραγματικά δείχνει πως η Παιδεία του δεν περιορίζεται μόνο στη γνώση, αλλά στην όλη του προσωπικότητα.
Αυτό που είπε ο Πλάτωνας : «Δεν ξέρω τίποτα άλλο, για το οποίο κάθε λογικός άνθρωπος θα έπρεπε να νοιάζεται περισσότερο, παρά το πώς το παιδί του θα γίνει ο πιο καλός άνθρωπος» ξέρω πως το πιστεύεις και εσύ, γιατί και εγώ μητέρα είμαι και αυτό ήθελα και θέλω για τα παιδιά μου. Αν καταλάβεις το έργο μου, αποδεχτείς την επιστημοσύνη μου και είσαι μέρος της ζωής του παιδιού σου στο σχολείο όταν κρίνεται απαραίτητο, είμαι σίγουρη πως θα δεις το παιδί σου να γίνεται ο πιο καλός άνθρωπος «γιατί ο σκοπός της παιδείας είναι η γνώση όχι δεδομένων, αλλά αξιών».
Και μάλιστα λίγες ώρες μετά τις δηλώσεις του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ, όπου υποστήριξε ότι είμαστε πιο κοντά από ποτέ στην ρύθμιση του χρέους.
Γράφει ο συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος
Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης λοιπόν, άδειασε κανονικά τον πρωθυπουργό, «κουρεύοντας» όσα είπε στη Θεσσαλονίκη, ισχυριζόμενος ουσιαστικά ότι τέτοιο ζήτημα δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή.
Τελικά, πάλι ψέματα ακούσαμε από το πρωθυπουργικό στόμα; Γιατί, ας με συμπαθάτε, αλλά τον Δραγασάκη πιστεύω κι όχι τον Αλέξη Τσίπρα. Αν μη τι άλλο, ξέρει τι του γίνεται.
Τι είπε, λοιπόν, ο Δραγασάκης;
Είπε ότι η Ελλάδα δεν μπορεί να καταφέρει μεγάλη απομείωση του χρέους, πολύ περισσότερο αφού αυτό οφείλεται σε κράτη. Κράτη που μας δάνειζαν με λιγότερο επιτόκιο από όσα μας δάνειζαν (κι ας τις αποκαλούσαν κάποιοι …τοκογλύφους), αλλά και κράτη που αντιμετωπίζουν κι αυτές υψηλό χρέος.
Αυτά που λέμε και γράφουμε χρόνια τώρα.
Εκτίμησε, μάλιστα, ότι η διαδικασία για το χρέος θα πάει μετά το 2018 κι ότι λόγω των χρεών και των άλλων κρατών πρέπει να επιδιωχθεί μια ριζική πανευρωπαϊκή λύση.
Πέραν, όμως, του αδειάσματος του πρωθυπουργού, σημασία έχουν όσα είπε ο Δραγασάκης, αναφορικά με το χρέος μας σε κράτη, αφού καταρρίπτει έτσι άλλη μια προεκλογική ανοησία του ΣΥΡΙΖΑ. Τότε που έλεγε ότι θα διαγράψει μονομερώς το χρέος, βασισμένος στην άγνοια και στην ουτοπία των στελεχών και του προέδρου του. Τότε που επιτίθετο και κατηγορούσε ως προδότες και γερμανοτσολιάδες τους Σαμαρά και Βενιζέλο. Τότε που έσκιζαν μνημόνια, βάραγαν νταούλια και φώναζαν ότι εκείνοι ξέρουν τον τρόπο που θα μας απαλλάξουν από το δυσβάσταχτο και επονείδιστο χρέος.
Κι εμείς;
Μα εμείς, ο πιο έξυπνος λαός της οικουμένης, τρώμε κανονικά το κουτόχορτο και τον σανό…
Κι όταν καταλάβουμε ξαφνικά τι «παίχτηκε» τόσα χρόνια με την… Αριστερά και το που γυρίσανε πάλι τον τόπο, μέσα σε ενάμιση χρόνο, θα τρέχουμε μήπως και βρούμε καμιά ελληνική επιχείρηση να επιχειρεί στην Ελλάδα.
Η εφημερίδα γράφει ότι “νέο μείζον θέμα με πολιτικές αλλά και ποινικές προεκτάσεις, που έρχεται να προστεθεί σε όλα τα προηγούμενα, δημιουργείται για τον διαγωνισμό των τηλεοπτικών αδειών. Η σοβαρότατη καταγγελία για προβληματικό “πόθεν έσχες”, που εντούτοις έγινε αποδεκτό, έχει προκαλέσει αίσθηση και πλήθος ερωτημάτων, τα οποία παραμένουν αναπάντητα από την κυβέρνηση”.
ΕΘΝΟΣ: “Η παρακράτηση σε μερίσματα-επικουρικές. Αναδρομικές μειώσεις”.
Η εφημερίδα σημειώνει ότι “η πρώτη δόση των αναδρομικών για όσες επικουρικές συντάξεις μπήκαν στην προκρούστεια κλίνη και μειώθηκαν αναμένεται -εκτός απροόπτου-με την πληρωμή του Οκτωβρίου (4/10)” και η εφημερίδα προσθέτει ότι “τέλος Σεπτεμβρίου έρχεται η “λυπητερή” για 280.000 συνταξιούχους δημοσίους υπαλλήλους που εισπράττουν μέρισμα από το ΜΤΠΥ”.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ: “Ξήλωσαν νύχτα τον βασικό μέτοχο!”.
Η εφημερίδα γράφει ότι “ενώ ο Αλέξης Τσίπρας διατυμπάνιζε από το βήμα της ΔΕΘ το σύνθημα “τέρμα στους αεριτζήδες και τα νταβατζιλίκια” , αποκαλύπτεται ότι η κυβέρνησή του είχε ήδη ψηφίσει διάταξη με την οποία κατήργησε και τις τελευταίες ρυθμίσεις του νόμου Καραμανλή για το βασικό μέτοχο που απαγόρευε σε κατασκευαστές να συμμετέχουν σε μέσα ενημέρωσης!”.
ΕΣΤΙΑ: “Η αγωνία των γονέων και ο ρατσισμός. Ερωτήματα για τα γεγονότα του Ωραιοκάστρου”.
Η εφημερίδα τονίζει ότι “σε μείζον πολιτικό θέμα έχει αναδειχθεί η έκφρασις αγωνίας των γονέων μαθητών του Ωραιοκάστρου για την φοίτηση των παιδιών τους στον ίδιο χώρο με ανηλίκους πρόσφυγες χωρίς την βεβαιότητα ότι έχουν προηγηθεί οι προβλεπόμενες υγειονομικές εξετάσεις και εμβολιασμοί”.
Η ΑΥΓΗ: “Μαύρο σε γαλάζιο φόντο”.
Σύμφωνα με την εφημερίδα “στα θολά νερά των ξενοφοβικών απόψεων και των ακροδεξιών πρακτικών που εκδηλώθηκαν από τον “γαλάζιο” δήμαρχο Ωραιοκάστρου και εκφράστηκαν από δύο συλλόγους γονέων εις βάρος προσφυγόπουλων συνεχίζει η κινείται η Ν.Δ. , παρά τον σάλο που έχει προκληθεί στη δημοκρατική κοινωνικά και την έρευνα που διέταξε χθες η προϊσταμένη εισαγγελέας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης”.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ: “Η Ευρώπη σε υπαρξιακή κρίση”.
Η εφημερίδα υποστηρίζει ότι “πρόταση για τον διπλασιασμό του “πακέτου” που φέρει το όνομά του έκανε από το βήμα του Ευρωκοινοβουλίου ο Ζ.-Κλ. Γιούνκερ, αποφεύγοντας να ενοχλήσει τη…φίλη Γερμανία. Οι αναφορές για πιο κοινωνική Ευρώπη ήταν η αφορμή να αρχίσει η διαδικασία αποδόμησής του από ευρωπαϊκά ΜΜΕ”.
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: “Γιούνκερ: Η Ευρώπη χρειάζεται περισσότερη ενότητα”.
Η εφημερίδα επισημαίνει ότι “τις προτάσεις του για την αναστήλωση του κύρους της Ευρωπαϊκής΄Ενωσης, που δέχθηκε ισχυρό πλήγμα από το δημοψήφισμα υπέρ του Brexit, παρουσίασε στη χθεσινή ομιλία του για την κατάσταση της Ένωσης ο επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ζαν -Κλοντ Γιούνκερ. “η Ε.Ε. βρίσκεται σε υπαρξιακή κρίση” είπε, για να προσθέτει πώς η Ευρώπη χρειάζεται περισσότερη ενότητα. Υπογραμμίζοντας ότι οι ερχόμενοι δώδεκα μήνες είναι κρίσιμοι, ο κ. Γιούνκερ παρουσίασε σειρά μέτρων που “θα οδηγήσουν”, όπως σημείωσε, “σε περισσότερη Ευρώπη”.
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ: “Η εξαπάτηση του λαού “προαπαιτούμενο” για τις νέες ανατροπές”.
Η εφημερίδα αναφέρει ότι “η παράταση στο χρόνο έναρξης της επίσημης διαπραγμάτευσης για τα Εργασιακά, εν αναμονή της έκδοσης του πορισμάτων των “ειδικών” και της απόφασης του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για τις ομαδικές απολύσεις, δεν μπορεί να κρύψει τις προειλημμένες αντιλαϊκές αποφάσεις”.
ΤΑ ΝΕΑ: “Κουρεύει τις ελπίδες για ρύθμιση του χρέους”.
Η εφημερίδα σημειώνει ότι “ο Γιάννης Δραγασάκης επιμένει στις εκτιμήσεις του για χαμηλές προσδοκίες στο θέμα της ρύθμισης του χρέους κόντρα στις υπεραισιόδοξες προβλέψεις του Αλέξη Τσίπρα στη ΔΕΘ. Και οι δύο πλευρές πάντως υποστηρίζουν ότι σχέσεις τους είναι ανέφελες”.
Το ΠΟΝΤΙΚΙ: “Κοράκια στην ενέργεια. Θεσμοί, ξένα funds, εγχώρια οικονομικά συμφέροντα θέλουν να ξεγυμνώσουν ενεργειακά τη χώρα”.
Η εφημερίδα γράφει ότι “το κεφάλαιο “ενέργεια” , ένα παιχνίδια για γερά νεύρα μεταξύ κυβέρνησης και θεσμών, άνοιξε με το σκληρό πόκερ να παίζεται σε δυο επίπεδα. Το πρώτο αφορά τις δεσμεύσεις της χώρας που συνδέονται άμεσα με την εκταμίευση της δόσης των 2,8 δισεκατομμυρίων ευρώ και το δεύτερο αφορά τη σκληρή διαπραγμάτευση για τις τρεις πολύφερνες νύφες, τη ΔΕΗ , τα ΕΛΠΕ και τη ΔΕΠΑ”.
kontranews: “Όλη η αλήθεια για τα κανάλια τη διαπλοκή τις τράπεζες και τα κόμματα”.
Σύμφωνα με την εφημερίδα “αποφασισμένος να αποκαλύψει όλη την αλήθεια για το εκδοτικό πολιτικό και τραπεζικό σύστημα, είναι ο εκδότης Γιώργος Κουρής που καταθέτει σήμερα στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής, που ερευνά τα θαλασσοδάνεια των κομμάτων και των Μέσων Ενημέρωσης”.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ
ΗΜΕΡΗΣΙΑ: “Ρήγμα με το ΔΝΤ”.
Η εφημερίδα σημειώνει ότι “ρήξη με το ΔΝΤ, εφόσον αυτό επιμείνει στις ακραίες θέσεις του, προανήγγειλε ο υπουργός Εργασίας. Η χθεσινή συνάντηση με τους δανειστές ήταν διερευνητική, ωστόσο το κρίσιμο ραντεβού κλείστηκε για τις 17 Οκτωβρίου”.
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ: “Κοντά στη χρυσή τομή”.
Η εφημερίδα τονίζει ότι “συγκρατημένη αισιοδοξία ότι μέσα στις περίπου 36 ώρες που απομένουν μέχρι να αποχωρήσουν οι επικεφαλής των θεσμών από την Αθήνα θα βρεθεί συμβιβαστική λύση, ώστε να κατατεθούν τα δυο φορολογικά νομοσχέδια στη Βουλή ακόμη και μέσα στην επόμενη εβδομάδα, επικρατούσε στο οικονομικό επιτελείο μετά και τον χθεσινό γύρο συναντήσεων και παρά την κυνική στάση των εκπροσώπων των δανειστών ως προς τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων”.
Περισσότερο φως στο γενετικό υπόβαθρο της αρτηριακής πίεσης και ειδικότερα της υπέρτασης έριξαν τρεις μεγάλες διεθνείς επιστημονικές έρευνες, με συμμετοχή πολλών ελλήνων επιστημόνων, οι οποίες ανακάλυψαν συνολικά 44 άγνωστα έως τώρα γονίδια που σχετίζονται με τη συγκεκριμένη πάθηση.
Ήταν ήδη γνωστό ότι η υπέρταση -βασική αιτία καρδιοπάθειας, εγκεφαλικού και χρόνιας νεφροπάθειας παγκοσμίως- έχει κληρονομική διάσταση περίπου κατά το ήμισυ. Μέχρι σήμερα είχαν ανακαλυφθεί περίπου 60 γονίδια που εξηγούσαν μόνο το 2% του γενετικού κινδύνου για υψηλή αρτηριακή πίεση.
Οι τρεις νέες μελέτες, σε εκατοντάδες χιλιάδες άτομα η κάθε μία, που παρουσιάσθηκαν στο περιοδικό γενετικής “Nature Genetics”, με επικεφαλής επιστήμονες των πανεπιστημίων Κέμπριτζ και Χάρβαρντ, ανακάλυψαν δεκάδες νέα γονίδια. Έτσι, αυξάνουν πλέον σε πάνω από 100 τους γνωστούς γενετικούς παράγοντες κινδύνου και αναμένεται να συμβάλουν στην αναζήτηση νέων θεραπευτικών στρατηγικών.
Οι επιστήμονες εκτιμούν ότι στο μέλλον θα καταφέρουν να φέρουν στο φως και αρκετά ακόμη γονίδια, πιθανώς εκατοντάδες, που εμπλέκονται στην υπέρταση, μια βασική αιτία πρόωρου θανάτου διεθνώς. Περίπου ο ένας στους τρεις ενηλίκους έχει πίεση υψηλότερη από το κανονικό και, από αυτούς, μόνο οι μισοί την θέτουν υπό έλεγχο με φάρμακα.
Στις μελέτες συμετείχε μια πλειάδα ελλήνων επιστημόνων του εσωτερικού και της διασποράς: Φώτης Δρένος, Πάνος Δελούκας, Γιώργος Δεδούσης, Γενοβέφα Κολοβού, Ευάγγελος Ευαγγέλου, Όλγα Γιαννακοπούλου, Ανδριανός Γιόρκας, Αλίκη-Ελένη Φαρμάκη, Ειρήνη Μαρούλη, Γιώργος Παπανικολάου, Σταυρούλα Κανόνη, Λουκιανός Ραλλίδης και Λάζαρος Λατανιώτης.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.