Αρχική Blog Σελίδα 16217

Μία στις έξι αντλίες παραδίδουν λιγότερο καύσιμο από αυτό που πληρώνουν οι καταναλωτές, σύμφωνα με έρευνα

Μία στις έξι αντλίες (14,5%) παραδίδουν λιγότερο καύσιμο από αυτό που πληρώνουν οι καταναλωτές, με τις αποκλίσεις να φθάνουν έως και σε 9,5 %, σύμφωνα με έρευνα του Πολυτεχνείου που παρουσιάστηκε σήμερα σε εκδήλωση του Συνδέσμου των Εταιριών Εμπορίας Πετρελαιοειδών.

Η κατάσταση έχει επιδεινωθεί σημαντικά σε σχέση με την αντίστοιχη έρευνα που πραγματοποιήθηκε πριν τέσσερα χρόνια, όταν το ποσοστό των προβληματικών αντλιών ήταν 4%.

Η έρευνα έγινε σε 150 πρατήρια στην Αττική με τη χρήση μυστικού αυτοκινήτου, ειδικά διασκευασμένου ώστε να μετράται εκ των υστέρων η πραγματική, ποσότητα που παρελήφθη στο ρεζερβουάρ. Σύμφωνα με τη νομοθεσία, υπενθυμίζεται , είναι ανεκτές οι αποκλίσεις μέχρι 0,5 %. Οι παραβάσεις σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν εντοπίζονται στα πρατήρια με χαμηλές τιμές ενώ τα δυο μεγαλύτερα ποσοστά αποκλίσεων εντοπίστηκαν σε πρατήρια της ίδιας εταιρίας.

Όπως τονίστηκε στην εκδήλωση όλες οι αποκλίσεις καταγράφονται από τα συστήματα ελέγχου εισροών – εκροών όγκου καυσίμων τα όποια έχουν εγκατασταθεί στα περισσότερα σημεία διακίνησης αλλά δεν είναι λειτουργικά παρά τα βήματα που έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα, καθώς εκκρεμεί η συμπλήρωση του θεσμικού πλαισίου.

Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Συνδέσμου κ. Γιάννης Αληγιζάκης ενώ το σύστημα έχει εγκατασταθεί στο 99% των πρατηρίων με κόστος 90 εκατ. Ευρώ, δεν γίνεται επεξεργασία και αξιοποίηση των στοιχείων ενώ δεν έχουν πιστοποιηθεί τα λογισμικά των συστημάτων. Επιπλέον:

-Το σύστημα δεν λειτουργεί στις φορολογικές αποθήκες αν και έχει εγκατασταθεί από το Μάιο του 2016.

-Εκκρεμούν οι αποφάσεις για τους σταθμούς αεροπορικών καυσίμων καθώς η ισχύουσα απόφαση είναι ανεφάρμοστη.

-Εκκρεμεί η έκδοση ΚΥΑ για μαρίνες, εργοτάξια, χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων ΚΤΕΛ και ελεύθερες αποθήκες καυσίμων, όπως επίσης για τις προδιαγραφές και τη διαδικασία εγκατάστασης GPS στα βυτιοφόρα.

Συνολικά σύμφωνα με τον κ. Αληγιζάκη οι απώλειες εσόδων από  το λαθρεμπόριο καυσίμων εκτιμώνται σε 250-300 εκατ. Ευρώ το χρόνο.

Ο ΣΕΕΠΕ ζήτησε να επανεξεταστεί η φορολογία στα καύσιμα υποστηρίζοντας ότι οποιαδήποτε νέα αύξηση φόρων, όπως αυτές που έχουν εξαγγελθεί, δεν θα φέρουν αποτέλεσμα λόγω της μείωσης της κατανάλωσης και της επιδείνωσης της παραβατικότητας στην αγορά καυσίμων. Επίσης, εντατικοποίηση των ελέγχων και συμπλήρωση του θεσμικού πλαισίου για τα συστήματα εισροών – εκροών.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ΙΟΒΕ οι αυξήσεις της φορολογίας στα καύσιμα οδηγούν σε άνοδο των τιμών, μείωση της κατανάλωσης και των εσόδων του Δημοσίου με αποτέλεσμα να μην επιτευχθούν οι στόχοι του προϋπολογισμού ενώ οι επιπτώσεις είναι ακόμη δυσμενέστερες αν συνυπολογιστεί η αύξηση της παραβατικότητας και η μείωση της οικονομικής δραστηριότητας , όπως επίσης αν το  επόμενο διάστημα υπάρξει άνοδος των διεθνών τιμών των καυσίμων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου η κατανάλωση καυσίμων από το 2009 βρίσκεται σε ελευθέρωση πτώση και ξεπερνά σωρευτικά το 40% ενώ πτώση προβλέπεται και για εφέτος.

Αναφορικά με το πετρέλαιο θέρμανσης, η διάθεση του οποίου στην αγορά ξεκινά στις 15 Οκτωβρίου η τιμή έναρξης αναμένεται κοντά στα 93 λεπτά το λίτρο , που είναι αυξημένη κατά 6,5 λεπτά το λίτρο σε σχέση με πέρυσι λόγω της αύξησης του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης και του ΦΠΑ. Αντίστοιχα η επίπτωση από τις αυξήσεις στη φορολογία της βενζίνης και του πετρελαίου κίνησης που αναμένονται από 1ης Ιανουαρίου είναι 4 και 10 λεπτά ανά λίτρο αντίστοιχα.

Παρόντες στην εκδήλωση του ΣΕΕΠΕ ήταν ο βουλευτής, πρώην γενικός γραμματέας του υπουργείου Οικονομικών κ. Χάρης Θεοχάρης και ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων κ. Βασίλης Λεβέντης.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

«Η άβολη αλήθεια για την κυβέρνηση του κ. Τσίπρα» – Γράφει ο Απόστολος Βεσυρόπουλος

Η κυβέρνηση στην απόγνωση και στην αγωνία της να αλλάξει την ιδιαίτερα δυσμενή για αυτήν ατζέντα, εμφάνισε ως επιτυχία την αύξηση των φορολογικών εσόδων.

Υπάρχει φαίνεται, τέτοιο περίσσευμα απελπισίας στην κυβέρνηση, που το γεγονός, ότι ένας μεγάλος αριθμός πολιτών πλήρωσε τον ΕΝΦΙΑ, θεωρείται επίτευγμα. Ποια είναι όμως η αλήθεια και η πραγματικότητα. Η αλήθεια είναι, ότι ο ΕΝΦΙΑ, αλλά και άλλοι φόροι πληρώθηκαν με τρεις τρόπους:

1ον) Με δανεικά. Δηλαδή με τη χρέωση πιστωτικών καρτών. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία,  οι πληρωμές φόρων μέσω πιστωτικών καρτών, έχουν αυξηθεί κατά 30 – 40% σε σχέση με πέρυσι. Το ζητούμενο είναι πόσα από αυτά, θα αποπληρωθούν στις τράπεζες, όσο η οικονομία παραμένει σε τέλμα.

2ον) Με την εκροή καταθέσεων από το τραπεζικό σύστημα. Αρκετοί Έλληνες πολίτες, εδώ και καιρό, πληρώνουν τις φορολογικές τους υποχρεώσεις από τα «έτοιμα», δηλαδή από τις καταθέσεις τους. Σε συνδυασμό με το γεγονός, ότι καλύπτουν και βασικές ανάγκες από τις αποταμιεύσεις τους, αντιλαμβάνονται όλοι γιατί παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα οι καταθέσεις παρά την επιβολή capital controls εδώ και 15 μήνες.

3ον) Με συμψηφισμό των επιστροφών φόρου με τις οφειλές του ΕΝΦΙΑ.

Μία  άβολη αλήθεια για την κυβέρνηση του κ. Τσίπρα, είναι ότι οι πολίτες, χρησιμοποιώντας πιστωτικές κάρτες, εξοφλούν άπαξ  το σύνολο των φορολογικών οφειλών τους. Για αυτό και εμφανίζεται αύξηση των εσόδων σε σχέση με τις προβλέψεις.

Υπάρχουν όμως και άλλες αλήθειες, που σκόπιμα αποκρύπτει η κυβέρνηση, όπως:

– Οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του δημοσίου προς ιδιώτες αγγίζουν τα 6,3 δις ευρώ. Η κυβέρνηση του κ. Τσίπρα, κατάφερε μέσα σε 20 μήνες να αυξήσει κατά 2,4 δις ευρώ τα «φέσια» του δημοσίου προς τους ιδιώτες, ποσοστό αύξησης 63%. Η κυβέρνηση, πολύ απλά, έχει κάνει στάση πληρωμών για να εμφανίσει πλεόνασμα.

– Το αφήγημα της κυβέρνησης για την ανάπτυξη που «έρχεται», συντρίβεται στην ίδια την πραγματικότητα. Το προσχέδιο του προϋπολογισμού που κατέθεσαν στηρίζει τις προσδοκίες για την ανάπτυξη στην αύξηση της κατανάλωσης κατά 1,8% του ΑΕΠ, προκειμένου να αποδώσει η αύξηση των εμμέσων φόρων που η ίδια επιβάλλει. Στην αύξηση των εξαγωγών που φέτος σημείωσαν μείωση -8% και στις επενδύσεις που η ίδια διώχνει. Όλα αυτά αποτελούν όνειρα θερινής νυχτός.

Να υπενθυμίσουμε ότι ο κ. Τσίπρας είχε προβλέψει ανάπτυξη και για το 2016, το οποίο κλείνει τελικά με ύφεση. Είχε προβλέψει άρση των capital controls για το τέλος του 2015. Μετά την μετέθεσε για την άνοιξη του 2016 και πλέον αγνοείται η τύχη της…

Ο κ. Τσίπρας και η κυβέρνηση του, είναι σε ευθεία σύγκρουση με την αλήθεια. Αποτελούν την επιτομή όχι μόνο της πιο λαϊκίστικης κυβέρνησης, που πέρασε ποτέ από τη χώρα αλλά και των ορισμό της πολιτικής εξαπάτησης των πολιτών. Αυτή η κατάσταση δεν οδηγεί πουθενά, συσσωρεύει ερείπια, εξαντλεί τους πολίτες και την κοινωνία. Είναι ώρα για πολιτική αλλαγή. Η χώρα χρειάζεται μια άλλη κυβέρνηση, ένα νέο και μεταρρυθμιστή Πρωθυπουργό όπως είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Απόστολος Βεσυρόπουλος
Υπεύθυνος του Τομέα Φορολογικής Πολιτικής
Βουλευτής Ημαθίας

Αλεξάνδρεια: Ανοίγει και πάλι η Δημοτική Βιβλιοθήκη μετά από την μεταστέγασή της

Ο Δήμος Αλεξάνδρειας ενημερώνει ότι, η Δημοτική Βιβλιοθήκη Αλεξάνδρειας,  μεταστεγάστηκε  και ανοίγει για πρώτη φορά τις πόρτες της στο χώρο του Εκθεσιακού και Συνεδριακού Κέντρου Ιστορίας κ Λαογραφίας του Δήμου Αλεξάνδρειας, την Τετάρτη 12 Οκτωβρίου  2016.

Το Πρόγραμμα Επίσκεψης θα είναι  καθημερινά από τις 14:00 έως τις 22:00

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΚΥΡΙΝΗΣ

Αλεξάνδρεια: Χωρίς τηλέφωνα αύριο το μεσημέρι το κτίριο του Δημαρχείου Αλεξάνδρειας

Δημαρχείο Αλεξάνδρειας

Λόγω αναβάθμισης της υποδομής του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης (ΣΥΖΕΥΞΙΣ) στο κτίριο του Δημαρχείου Αλεξάνδρειας, το τηλεφωνικό κέντρο (2333350100) του Δημαρχείου Αλεξάνδρειας (Εθνικής Αντίστασης 42) δε θα είναι προσβάσιμο από το κοινό από τις 12 το μεσημέρι έως και τη λήξη του ωραρίου (15:00).

Θα καταβληθούν προσπάθειες από τα συνεργεία του Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών Ελλάδας (ΟΤΕ) ώστε η λειτουργία του να έχει αποκατασταθεί το συντομότερο δυνατό και να είναι διαθέσιμο νωρίτερα.

Φιλανθρωπικός Μη Κερδοσκοπικός Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων ΑμεΑ Ν. Ημαθίας -ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Ο Φιλανθρωπικός μη Κερδοσκοπικός Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων ΑμεΑ Ν. ΗΜΑΘΙΑΣ, στο πλαίσιο του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (ΕΣΠΑ) για την προγραμματική περίοδο 2014-2020, Επιχειρησιακού Προγράμματος «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020», Άξονας Προτεραιότητας ΑΞΟ9Β «Προώθηση της κοινωνικής ένταξης και καταπολέμηση της φτώχειας –ΕΚΤ», λειτουργώντας ως δικαιούχος της πράξης «ΚΔΗΦ – Φιλανθρωπικός Μη Κερδοσκοπικός Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων ΑμεΑ Ν. Ημαθίας» με κωδικό ΟΠΣ 5001651,προσκαλεί:

ενήλικα άτομα με αναπηρίες – κυρίως με νοητική υστέρηση- από το νομό Ημαθίας (στο εξής καλούμενοι «ωφελούμενοι») να υποβάλουν αίτηση συνοδευόμενη με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την παροχή υπηρεσιών Διημέρευσης – Ημερήσιας φροντίδας στις εγκαταστάσεις του Μικτού Κέντρου ΑμεΑ «Τα Παιδιά της Άνοιξης», Βενιζέλου 7, Αλεξάνδρεια Ημαθίας.

Α) ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Παροχή υπηρεσιών διημέρευσης – ημερήσιας φροντίδας σε τριάντα (30) ωφελούμενους η οποία θα περιλαμβάνει, μεταξύ των άλλων, τα κατωτέρω:

  • Τη μεταφορά τους προς και από το Κέντρο
  • Την παροχή δεκατιανού
  • Το πρόγραμμα ειδικής εκπαίδευσης
  • Την ανάπτυξη προ-επαγγελματικών δεξιοτήτων σε παραγωγικά εργαστήρια
  • Το πρόγραμμα αυτόνομης διαβίωσης
  • Το πρόγραμμα κοινωνικών δεξιοτήτων
  • Την ιατρική παρακολούθηση
  • Την ψυχολογική και κοινωνική υποστήριξη
  • Το πρόγραμμα φυσιοθεραπείας
  • Το πρόγραμμα εργοθεραπείας
  • Το πρόγραμμα λογοθεραπείας
  • Το πρόγραμμα άθλησης και ψυχαγωγίας

 Οι παραπάνω υπηρεσίες θα παρέχονται σε εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή) για 8 ώρες ημερησίως (ωράριο λειτουργίας Κέντρου 07:45-15:45) για κάθε ωφελούμενο, συμπεριλαμβανομένου του χρόνου της μεταφοράς από και προς το Κέντρο. Η διάρκεια παροχής των υπηρεσιών προς τους ωφελούμενους ορίζεται σε 36 (τριάντα έξι) μήνες από 01/11/2016 έως 30/10/2019.

 Β) ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

  1. Αίτηση (επισυνάπτεται). Η αίτηση υποβάλλεται από τον ίδιο τον ωφελούμενο ή τον νόμιμο εκπρόσωπό του (δικαστικό συμπαραστάτη, επίτροπο ή ασκούντα την επιμέλειά του). Ειδικότερα, για τους ωφελούμενους που διαβιούν σε ιδρύματα κλειστής περίθαλψης και εφόσον δεν έχει οριστεί νόμιμος εκπρόσωπός τους, την αίτηση δύναται να την υποβάλει ο νόμιμος εκπρόσωπος του αρμόδιου φορέα, συνοδευόμενη από σχετική απόφαση υποβολής αίτησης του αρμόδιου οργάνου του ιδρύματος.
  2. Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου ή πιστοποιητικό γεννήσεως. Σε περίπτωση μη ύπαρξης των προαναφερομένων (π.χ. περιπτώσεις ατόμων που διαβιούν σε ιδρύματα) οποιοδήποτε άλλο έγγραφο ταυτοποίησης. Εάν ο ωφελούμενος είναι αλλοδαπός από τρίτες χώρες απαιτείται και αντίγραφο της άδειας διαμονής εν ισχύ. Εάν είναι Έλληνας ομογενής απαιτείται αντίγραφο ταυτότητας ομογενούς.
  3. Αντίγραφο ή εκτύπωση ατομικού ή οικογενειακού εκκαθαριστικού σημειώματος, εφόσον το άτομο υποχρεούται να έχει καταθέσει φορολογική δήλωση για το οικονομικό έτος 2015, ή σχετική υπεύθυνη δήλωση σε περίπτωση που δεν υποχρεούται.
  4. Αντίγραφο βεβαίωσης πιστοποίησης της αναπηρίας του ωφελούμενου σε ισχύ.
  5. Αντίγραφο πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης.
  6. Αντίγραφο της κάρτας ανεργίας του ΟΑΕΔ, εφόσον το άτομο που είναι επιφορτισμένο με τη φροντίδα του συγκεκριμένου ωφελούμενου (γονέας/κηδεμόνας) είναι άνεργος/η.
  7. Αντίγραφο/α βεβαίωσης πιστοποίησης της αναπηρίας του/τους σε ισχύ, εφόσον το άτομο που είναι επιφορτισμένο με τη φροντίδα του συγκεκριμένου ωφελούμενου (γονέας/κηδεμόνας) ή άλλο μέλος της οικογένειας ανήκει στην ομάδα των ΑμεΑ.
  8. Πιστοποιητικό ασφαλιστικής ικανότητας (βεβαίωση ΑΜΚΑ).
  9. Υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 παρ. 4 του ν. 1599/1986 του ωφελούμενου ή του νόμιμου κηδεμόνα/ εκπροσώπου (επισυνάπτεται), που να αναφέρει ότι:
    • δεν θα λαμβάνει αποζημίωση για τις συγχρηματοδοτούμενες υπηρεσίες που του παρέχονται από το ΚΔΗΦ από άλλη χρηματοδοτική πηγή (π.χ. ΕΟΠΥΥ) κατά την περίοδο συμμετοχής του στην πράξη, και
    • δεν θα λαμβάνει υπηρεσίες από άλλο ΚΔΗΦ ή άλλο φορέα παροχής παρεμφερών υπηρεσιών, ο οποίος χρηματοδοτείται από εθνικούς ή/και κοινοτικούς πόρους, κατά την περίοδο συμμετοχής του στην πράξη.
  10. Σε περίπτωση ωφελούμενου από ίδρυμα/θεραπευτήριο/ΚΚΠΠ, κ.α.:
    • Σχετική βεβαίωση του αρμόδιου οργάνου / νόμιμου εκπροσώπου του ιδρύματος/θεραπευτηρίου/ΚΚΠΠ, κ.α. που να πιστοποιεί τη διαβίωση του σε αυτό και να βεβαιώνει ότι, σε περίπτωση επιλογής του αιτούντος για την συμμετοχή του στην πράξη, θα προσκομίσει στο δικαιούχο όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για το ατομικό και κοινωνικό ιστορικό του ωφελούμενου και σχετική έκθεση/αξιολόγηση του ωφελούμενου από την επιστημονική ομάδα του ιδρύματος.
    • Συνοπτική έκθεση της επιστημονικής ομάδας για το βαθμό προσαρμογής του ατόμου στο πρόγραμμα του ΚΔΗΦ. Στη σχετική έκθεση θα πρέπει επίσης να βεβαιώνεται ότι ο υποψήφιος ωφελούμενος συναινεί για τη συμμετοχή του στην πράξη. Για τους ωφελούμενους που διαβιούν σε ιδρύματα κλειστής περίθαλψης/θεραπευτήρια/ΚΚΠΠ, κ.α. η αδυναμία προσκόμισης των δικαιολογητικών/εγγράφων των ανωτέρω σημείων 2, 3, 5 και 8, δύναται να καλυφθεί με σχετική υπεύθυνη δήλωση του νόμιμου εκπροσώπου του ιδρύματος, μετά από σχετική απόφαση εξουσιοδότησης του αρμόδιου οργάνου του ιδρύματος.

 Γ) ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

  • Τύπος πλαισίου διαμονής (ίδρυμα κλειστής περίθαλψης, οικογενειακό ή άλλο στεγαστικό πλαίσιο)
  • Ασφαλιστική ικανότητα του ωφελούμενου
  • Ατομικό ή οικογενειακό εισόδημα (στο εισόδημα δεν περιλαμβάνεται οποιοδήποτε επίδομα)
  • Οικογενειακή κατάσταση
  • Εργασιακή κατάσταση του γονέα / νόμιμου κηδεμόνα

Ι) Αναλυτικά τα κριτήρια επιλογής των ωφελούμενων ατόμων και η μοριοδότησή τους είναι η κατωτέρω:

pi-ped-anΙΙ) Ειδικότερα, η διαδικασία επιλογής θα ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα/στάδια:

  1. Εξέταση/έλεγχος των αιτήσεων του συνολικού αριθμού των συμμετεχόντων/θέσεων στην πράξη, σύμφωνα με τον αριθμό των αιτήσεων και την πληρότητα των δικαιολογητικών. Στο στάδιο αυτό, εκπονείται σχετικός πίνακας δυνητικών συμμετεχόντων με τον αριθμό των ατόμων που οι αιτήσεις τους κρίνονται από την Επιτροπή ως πλήρεις (πληρότητα δικαιολογητικών και στοιχείων της αίτησης) και επομένως γίνονται δεκτές από την Επιτροπή.
  2. Επιλογή των συμμετεχόντων στην πράξη. Στο στάδιο αυτό, η Επιτροπή καταρτίζει σχετικό πίνακας κατάταξης και επιλογής των ωφελουμένων της πράξης, συμπεριλαμβανομένων και των επιλαχόντων, οι οποίοι θα επιλεγούν βάσει των κριτηρίων επιλογής.
  3. Έκδοση απόφασης και δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων με ανάρτηση του σχετικού προσωρινού πίνακα αποτελεσμάτων στην ιστοσελίδα του φορέα (www.tapaidiatisanoixis.gr) στις 25/10/2016.

Οι ωφελούμενοι μπορούν να ασκήσουν ένσταση, κατά του ανωτέρω πίνακα, προς την Επιτροπή Αξιολόγησης έως την 28/10/2016 και ώρα 12:00 μ.μ. Στη συνέχεια, και μετά τη διαδικασία αξιολόγησης των ενστάσεων, θα αναρτηθεί ο Οριστικός Πίνακας Κατάταξης των ωφελουμένων και επιλαχόντων στις 31/10/2016 στην ιστοσελίδα του φορέα.

Δ) ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥΣ

Οι αιτήσεις μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά συμμετοχής μπορούν να κατατεθούν ιδιοχείρως, ταχυδρομικώς ή μέσω υπηρεσίας ταχυμεταφοράς στη διεύθυνση Ελ. Βενιζέλου 7 & Στ. Νιάρχου, Τ.Κ. 59300, Αλεξάνδρεια Ημαθίας, μέχρι τις 25/10/2016, ημέρα Παρασκευή και ώρα 14:00.

Αιτήσεις που θα υποβληθούν με οποιοδήποτε τρόπο μετά την παραπάνω ημερομηνία και ώρα θα απορρίπτονται ως εκπρόθεσμες, δεν θα αξιολογούνται και θα επιστρέφονται.

Προσοχή: Η έγκαιρη υποβολή θα αποδεικνύεται μόνο από τον αριθμό πρωτοκόλλου. Η ημερομηνία σφραγίδας του ταχυδρομείου δεν λαμβάνεται υπόψη.

Ε) ΠΑΡΟΧΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ 

Η παρούσα διατίθεται από τον Φιλανθρωπικό μη Κερδοσκοπικό Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων ΑμεΑ Ν. Ημαθίας στον ημερήσιο τύπο, στις κοινωνικές υπηρεσίες των Δήμων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, στις κοινωνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, στο Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και τα παραρτήματά του, σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς παροχής υπηρεσιών πρόνοιας, στη Δ/νση Προστασίας ΑμεΑ και αναρτάται στην ιστοσελίδα του φορέα (www.tapaidiatisanoixis.gr) και στις ιστοσελίδες της Ε.Σ.Α.με.Α (www.esaea.gr)  και της Π.ΟΣ.Γ.Κ.Α.μεΑ (www.posgamea.gr).

Για πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στην κα. Πατσαλίδου Κωνσταντίνα στο τηλ./fax: 23330-27212 ή στο e-mail: info@tapaidiatisanoixis.gr, από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 08:00-15:00.

Η ΠΡΑΞΗ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑIΚΗ ΕΝΩΣΗ

(Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο)

O νόμιμος εκπρόσωπος

Εμμανουήλ Νικόλαος

 

26 Προγραμματικές τομές που προτείνει και διεκδικεί ο ΣΥΡΙΖΑ

syriza-syned2

http://www.syriza.gr/erwthmatologio/page01.php

Εισαγωγικό σημείωμα

Στο πλαίσιο του ανοιχτού διαλόγου με την κοινωνία που έχει ανοίξει ο Σύριζα, ενόψει του 2ου Συνεδρίου, δημοσιοποιούμε σημεία του κειμένου των θέσεων με τις προγραμματικές τομές που προτείνει και διεκδικεί  ώστε να γίνουν κοινό κτήμα και να προκαλέσουν συζήτηση γύρω από αυτές.

Ο ΣΥΡΙΖΑ απευθύνει ανοιχτό κάλεσμα στους πολίτες να συμμετάσχουν ενεργά στον προσυνεδριακό διάλογο καταθέτοντας τις απόψεις και τις προτάσεις τους. Επιδιώκουμε έναν ανοιχτό διάλογο με τα μέλη και τους φίλους του κόμματος.

Επιδιώκουμε μια ζωντανή και ανοιχτή διαδικασία που θα μαζικοποιήσει το κόμμα μας και θα το καταστήσει ακόμα πιο ικανό να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις της νέας εποχής.

sirΡιζοσπαστική πολιτική για την έρευνα, την καινοτομία και τις νέες τεχνολογίες

            Ο ΣΥΡΙΖΑ επιδιώκει την εφαρμογή ενός συνεκτικού πλαισίου για την ψηφιακή πολιτική που θα συμβάλει στη διάχυση της γνώσης και της πληροφορίας σε όλη την κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς. Η έρευνα, η καινοτομία και οι νέες τεχνολογίες, μπορούν και πρέπει να στηρίξουν τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη πολλών παραγωγικών κλάδων, συμβάλλοντας ουσιωδώς στην παραγωγή προϊόντων που είναι ποιοτικά, διαφοροποιημένα, υψηλής προστιθέμενης αξίας και χαμηλού οικολογικού αποτυπώματος.

            Μεγάλη παρακαταθήκη εδώ είναι το σημαντικότερο κεφάλαιο που διαθέτει η χώρα: το επιστημονικό δυναμικό και ιδιαίτερα οι νέοι επιστήμονες. Καίριας σημασίας επομένως είναι η πολιτική δυναμικής αξιοποίησής του που θα επιφέρει την αναστροφή του έντονου κλίματος φυγής στο εξωτερικό που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια και είναι το αποτέλεσμα των πολιτικών λιτότητας που ακολουθήθηκαν.

            Στόχος μας είναι ένα αποτελεσματικό σχήμα στήριξης της Οικονομίας της Γνώσης με την ανάπτυξη συνεργειών μεταξύ θεματικών συστάδων επιχειρήσεων με κοινοπραξίες πανεπιστημίων και ερευνητικών κέντρων μέσα σε περιβάλλοντα που διέπονται από την επιδίωξη της επιστημονικής ποιότητας, ευνοούν τη δημιουργικότητα με ταυτόχρονη εξασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος και την ανεξαρτησία της έρευνας. Το παραγωγικό μοντέλο της Αριστεράς, προχωρά ένα βήμα παραπέρα: επιδιώκει την ενίσχυση εκείνων των οργανωτικών μοντέλων παραγωγής που κάνουν χρήση υψηλής τεχνολογίας προκειμένου να στηρίξουν την ομότιμη παραγωγή. Γι’ αυτό τον λόγο προωθούμε εκείνα τα παραγωγικά μοντέλα που στηρίζουν και στηρίζονται σε διαφορετικές μορφές κοινών αγαθών.

            Προτεραιότητες για την ψηφιακή πολιτική και την ηλεκτρονική διακυβέρνηση είναι κυρίως δράσεις συντονισμού ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και αντίστοιχων δημόσιων φορέων με αρχές: τα κοινά πρότυπα, τη διαλειτουργικότητα ψηφιακών μητρώων, την εισαγωγή ανοιχτών τεχνολογιών και τη δημιουργία μιας κοινής, ασφαλούς και ευέλικτης υποδομής που θα είναι διαθέσιμη σε όλο τον δημόσιο τομέα με στόχο την μείωση της γραφειοκρατίας στη Δημόσια Διοίκηση. Πολιτικές που θα συμβάλουν στην πρόσβαση στην πληροφορία και επαναχρησιμοποίηση πληροφοριών και δεδομένων του ευρύτερου δημόσιου τομέα από ιδιωτικούς φορείς και το κοινό.

 

  1. Αγροτική παραγωγή και κτηνοτροφία με στόχο τη διατροφική επάρκεια

            Ο στόχος των πολιτικών του νεοφιλελευθερισμού στην αγροτική πολιτική είναι η διασφάλιση της κερδοφορίας των μεγάλων βιομηχανιών μεταποίησης γεωργικών προϊόντων, των μεγάλων αλυσίδων λιανικής πώλησης τροφίμων και των εξαγωγικών επιχειρήσεων. Οι πολιτικές αυτές επιτείνουν τους διατροφικούς κινδύνους για τους πολίτες και κινούνται στη λογική της ολοκλήρωσης της ακραίας φιλελευθεροποίησης της αγοράς γεωργικών προϊόντων, του ελέγχου των σπόρων από τις πολυεθνικές, της ανεξέλεγκτης χρήσης στην παραγωγή και την εμπορία τροφίμων των γενετικώς τροποποιημένων οργανισμών.

            Ο ΣΥΡΙΖΑ επιδιώκει να εδραιωθεί στη χώρα μας ένα νέο παραγωγικό και διατροφικό πρότυπο που θα βασίζεται σε μια μακροπρόθεσμα βιώσιμη γεωργία, κτηνοτροφία, αλιεία και βιομηχανία τροφίμων και ποτών, που θα καλύπτει τις βασικές διατροφικές εγχώριες ανάγκες και ταυτόχρονα θα επανακαθορίζει το μερίδιο των ελληνικών προϊόντων στον διεθνή καταμερισμό, κυρίως με προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας και ισχυρά αναγνωρίσιμης ταυτότητας. Θα βασίζεται στην παραγωγή που σέβεται το περιβάλλον, καθορίζεται συνεργατικά και σχεδιάζεται ώστε να υπηρετεί τις κοινωνικές ανάγκες.

            Θεμελιώδη συστατικά της στρατηγικής μας για την πρωτογενή παραγωγή αποτελούν η διασφάλιση της διατροφικής επάρκειας και της πρόσβασης όλων σε τρόφιμα υγιεινά, ασφαλή, υψηλής διατροφικής αξίας, σε προσιτές τιμές και με αναδιανομή του παραγόμενου πλούτου σε όφελος των μικρομεσαίων παραγωγών. Θα καταθέσουμε προτάσεις για ένα πρόγραμμα ανάπτυξης που θα αφορά: την αναθεώρηση της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής προς όφελος των μικρομεσαίων παραγωγών της χώρας μας, την προστασία του εισοδήματος των παραγωγών και τη δίκαιη κατανομή των βαρών, την προστασία του αγροτικού εισοδήματος από την ασυδοσία της αγοράς, της ενίσχυσης της θέσης των αγροτών με υποστήριξη αγορών παραγωγών και τοπικών δικτύων καταναλωτών. Χρειάζεται σειρά αλλαγών που αφορούν τις δημόσιες υπηρεσίες αγροτικής πολιτικής, το πλαίσιο κοινωνικής αξιοποίησης της μη καλλιεργούμενης γης (δημόσιας, ιδιωτικής, εκκλησιαστικής κ.α.) ή ειδικότερα σχέδια για την πολύπλευρη ενίσχυση της διατροφικής επάρκειας της χώρας με αγροτικά, κτηνοτροφικά και αλιευτικά προϊόντα.

 

Μπάσκετ ΓΑΣ Αλεξάνδρεια: Ξεκίνημα με ήττα 81-63 στην Κατερίνη – Αποτελέσματα

Επιμέλεια: Βασίλης Σιμόπουλος

Με ήττα ξεκίνησε στο νέο πρωτάθλημα μπάσκετ της Α ΕΚΑΣΚΕΜ ο ΓΑΣ Αλεξάνδρεια. Η ανανεωμένη αλλά και συγχρόνως αποδεκατισμένη ομάδα (ταξίδεψε με 9 παίκτες) του Στέλιου Γκότση, πάλεψε όσο μπορούσε στην εκτός έδρας αναμέτρηση κόντρα στον Βατανιακό Κατερίνης.

Σα να μην έφτανε όλο αυτό, ο ΓΑΣ έμεινε με μόλις 8 παίκτες από το β΄ δεκάλεπτο έπειτα από την αποβολή με τεχνική ποινή του Βαγγέλη Καραγιάννη. Παρ’ όλα η ομάδα αγωνίστηκε με πείσμα, πραγματοποιώντας μία ελπιδιφόρα εμφάνιση στην επανάληψη όπου και μείωσε την αρχική διαφορά των …..πόντων.

 Τα δεκάλεπτα: 23-11, 50-28(ημ), 65-42, 81-63.

Διατητές οι κκ. Μελανίδης και Ντόγκας.

ΓΑΣ Αλεξάνδρεια (Γκότσης): Γιοβανόπουλος 11, Καραγιάννης Β. 2, Πασχαλιώρης, Παντοφλίδης 11, Μπαγιώκας 17(2), Περπερίδης 6, Συρόπουλος 3, Πρόιος 6, Καραγιάννης Ι. 7.

Τα αποτελέσματα της Α ΕΚΑΣΚΕΜ (1η αγ):

Πανεδεσσαϊκός-Γουμένισσα 95-38

Βατανιακός-Αλεξάνδρεια 81-63

ΑΟΚ Βέροιας-Σκυδραϊκός 64-48

Αριδαία-Ζαφειράκης Ν. 71-67

Γιαννιτσά-Πιερία 74-59

Βαφύρας-Έδεσσα 34-70

B΄ ΕΠΣ Ημαθίας (1η αγ): Αποτελέσματα

Β΄ΕΠΣ Ημαθίας - Αποτελέσματα
Επιμέλεια: Βασίλης Σιμόπουλος

B΄ ΕΠΣ Ημαθίας (1η αγ)

b-eps-1Σημειώσεις:

-Την άνοδο στην Α2 κατηγορία εξασφαλίζουν οι πρώτοι 4 της βαθμολογίας, ενώ στη Γ΄ κατηγορία υποβιβάζεται η ΑΕ Σφηκιάς.

– Σημαντική σημείωση σχετικά με την βαθμολογία:
Σε περίπτωση ισοβαθμίας δύο ή περισσοτέρων ομάδων καλύτερη θέση στο βαθμολογικό πίνακα καταλαμβάνει η ομάδα που έχει καλύτερο συντελεστή στους μεταξύ τους αγώνες (άρθρο 20 του Κ.Α.Π.). Κάτι τέτοιο δεν μπορεί να παρουσιαστεί αυτόματα (ηλεκτρονικά) στην άνω βαθμολογία.
– Η ομάδα ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΝΕΟΚΑΣΤΡΟΥ έχει -2 βαθμούς από ποινές

Ενημέρωση από το επίσημο site της ΕΠΣΗ(http://www.eps-imathias.gr/home/index.asp)

Α2 ΕΠΣ Ημαθίας-1ος Όμιλος (4η αγων.): Αποτελέσματα

Επιμέλεια: Βασίλης Σιμόπουλος

Α2 ΕΠΣ Ημαθίας-1ος Όμιλος (4η αγων.)

a2-ep-1Σημειώσεις:
– Σημαντική σημείωση σχετικά με την βαθμολογία:
Σε περίπτωση ισοβαθμίας δύο ή περισσοτέρων ομάδων καλύτερη θέση στο βαθμολογικό πίνακα καταλαμβάνει η ομάδα που έχει καλύτερο συντελεστή στους μεταξύ τους αγώνες (άρθρο 20 του Κ.Α.Π.). Κάτι τέτοιο δεν μπορεί να παρουσιαστεί αυτόματα (ηλεκτρονικά) στην άνω βαθμολογία.

a2-ep-2Ενημέρωση από το επίσημο site της ΕΠΣΗ(http://www.eps-imathias.gr/home/index.asp)

H Samsung Electronics σταματάει προσωρινά την παραγωγή του “έξυπνου” κινητού Galaxy Note 7

Η εταιρία Samsung Electronics  σταμάτησε προσωρινά την παραγωγή των “έξυπνων” κινητών  Galaxy Note 7, καθώς μερικές από τις συσκευές αυτές έπιασαν φωτιά, ακόμη και μετά την αντικατάστασή τους, μεταδίδει το πρακτορείο ειδήσεων  Yonhap της Νότιας Κορέας, επικαλούμενο έγκυρο υποκατασκευαστή της εταιρίας.

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, η παραγωγή του αναφερόμενου κινητού έχει ήδη ανασταλεί στα εργοστάσια παραγωγής της εταιρίας στο Βιετνάμ, που έχουν την ευθύνη για την παραγωγή και για τις εξαγωγές.

Η απόφαση αυτή, ελήφθη για την ασφάλεια των καταναλωτών στις διεθνείς αγορές όπως, οι ΗΠΑ, η Κίνα, αλλά και η αγορά της Νότιας Κορέας, μετά τις διαβουλεύσεις με τις τοπικές αρμόδιες αρχές.