Αρχική Blog Σελίδα 16147

ΗΠΑ-εκλογές: Άνοιξαν οι κάλπες

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τα εκλογικά τμήματα σε εννέα Πολιτείες στις ανατολικές ΗΠΑ άνοιξαν σήμερα το πρωί στις 06:00 (τοπική ώρα, 13:00 ώρα Ελλάδας) για τις προεδρικές εκλογές, στις οποίες η Δημοκρατική Χίλαρι Κλίντον βρίσκεται αντιμέτωπη με τον Ρεπουμπλικανό Ντόναλντ Τραμπ.

Οι ψηφοφόροι άρχισαν να ψηφίζουν στο Κονέτικατ, την Ιντιάνα, το Κεντάκι, το Μέιν, το Νιού Χαμσάιρ, το Νιού Τζέρσεϊ, την Πολιτεία της Νέας Υόρκης, το Βερμόν και την Βιρτζίνια. Τα εκλογικά τμήματα στις άλλες Πολιτείες πρόκειται να ανοίξουν αργότερα. Οι Αμερικανοι ψηφίζουν επίσης για το Κογκρέσο , για κυβερνήτες,  τοπικά συμβούλια, τοπικούς αιρετούς αξιωματούχους και σε διάφορα τοπικά δημοψηφίσματα.

Το όνομα του νικητή των προεδρικών εκλογών δεν αναμένεται να γίνει γνωστό πριν από τις 05:00 (ώρα Ελλάδας) αύριο το πρωί.

Συνταγή: Κρέας φάρμας Μπέλλα με μακαρόνια και σταφίδες από την Ρένα της Φτελιάς – Ο Έμβολος χορηγός (βίντεο)

Και για φέτος ο Έμβολος είναι χορηγός στην εκπομπή μαγειρικής της Ρένας της Φτελιάς που παρουσιάζεται στη τηλεόραση (Ε)  στα πλαίσια της εκπομπής «ΦΤΙΑΞΕ ΚΑΦΕ ΝΑ ΣΤΑ ΠΩ» με την Κατερίνα Καινούργιου.

Σήμερα η ανεπανάληπτη Ρένα της Φτελιάς μας φτιάχνει: Κρέας φάρμας Μπέλλα με μακαρόνια και σταφίδες

Δείτε την συνταγή:

Τηλεόραση 4ε: ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΜΑΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ

Αυτή την Παρασκευή “Κοιτάμε….ψηλά”!

Η εκπομπή Κοιτώντας γύρω μας αυτή την Παρασκευή 11 Νοεμβρίου στις 20:30 πραγματοποιεί ένα μικρό αφιέρωμα στους “άγρυπνους φρουρούς των αιθέρων μας”, στους αεροπόρους μας.

Αυτοί που χειρίζονται με δεξιότητα τα σύγχρονα μαχητικά σε κάθε γωνιά της Ελληνικής επικράτειας, με την άριστη υποστήριξη των τεχνικών και είναι έτοιμοι για το υπέρτατο καθήκον, τη θυσία για την πατρίδα. Όταν λοιπόν γιορτάζουν οι αεροπόροι μας είναι λογικό να θέλουμε όλοι μα όλοι να τους ευχηθούμε από κοντά . Να τους πούμε ένα μεγάλο “ευχαριστώ” Έτσι και έγινε και φέτος με αφορμή τη γιορτή της πολεμικής μας αεροπορίας του προστάτη της Αρχαγγέλου Μιχαήλ.

Πολεμική Αεροπορία αεροπλάνοΕπισκεφτήκαμε με την κάμερα του Θεόφιλου Δαδή , το αεροδρόμιο της Μίκρας , κατόπιν άδειας του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας, και γνωρίσαμε από κοντά τα ηρωϊκά καναντέρ , τα πυραυλικά αντιαεροπορικά μας συστήματα, τα μαχητικά μας αλλά και περιηγηθήκαμε στην ιστορία , το παρόν και το μέλλον της πολεμικής μας αεροπορίας! Παρέα με χιλιάδες παιδιά που επισκεφτηκαν τους χώρους στο πλαίσιο της “Εορτής της Αεροπορίας “

Αυτή την Παρασκευή λοιπόν ελάτε να …”πετάξουμε” ψηλά . Στις 20:30 . Σε επανάληψη την Τρίτη 15 Νοεμβρίου στη 1. Φυσικά στον ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ 4Ε – Ελλάδα και εξωτερικό.

 

Βέροια: Τα νέα της Ακαδημίας ποδοσφαίρου Βέροιας

Ακαδημία Ποδοσφαίρου Βέροιας

ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ – ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ: 4-0

Εικόνα παιχνιδιού: Μια εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησε χθες η ομάδα της Ακαδημίας Βέροιας, που δείχνει να βρίσκει το ρυθμό της και να φέρνει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Οι παίκτες της Ακαδημίας κατέβαλαν μεγάλη προσπάθεια και κατάφεραν να επιβληθούν έναντι του αντιπάλου, όπως μαρτυρά και το τελικό αποτέλεσμα. Ωστόσο η διαφορά στο σκορ θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερη, αφού στο α’ ημίχρονο του αγώνα η ομάδα της Ακαδημίας έχασε ευκαιρίες για περισσότερα τέρματα. Παρόλα αυτά, μένει το θετικό αποτέλεσμα και η καλή δουλειά που φαίνεται να γίνεται στο νεοσύστατο τμήμα.

Σύνθεση Ακαδημίας: Σουροβίκης, Συμπεθέρης (60’ Θεοδωρίδης), ΤΣΑΛΟΥΧΙΔΗΣ, Ακριτίδης, Παπαδόπουλος Ευαγγ.(Παπουλίδης Κ.), ΠΑΠΟΥΛΙΔΗΣ Α., , ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Χ., ΧΡΥΣΟΠΟΥΛΟΣ,  Μπαντής, Πρωτογέρης,  Καϊλόγλου.

Επόμενη αγωνιστική: Την επόμενη Κυριακή 13/11 η ομάδα της Ακαδημίας αγωνίζεται στις Βαρβάρες.

Παιδικό Τμήμα

Εικόνα παιχνιδιού:

ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΒΕΡΟΙΑΣ – ΑΣΤΕΡΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ:3-0(α.α.)

Επόμενη αγωνιστική: Το ΣΑΒΒΑΤΟ 12-11 η Ακαδημία Ποδοσφαίρου Βέροιας υποδέχεται στο γήπεδο των Γεωργιανών τον Αλιάκμονα Νησελίου.

Ώρα έναρξης αγώνα: 11.00’ π.μ.

Τμήματα Υποδομής

Στις εξαιρετικές εγκαταστάσεις των Γεωργιανών φιλοξένησε η Ακαδημία Ποδοσφαίρου Βέροιας τις ομάδες του ΠΑΟΚ Κουλούρας και τα τμήματα προ-παιδικό και bambini της Αγκαθιάς. Οι καλές καιρικές συνθήκες, τα οργανωμένα τμήματα, το κέφι των παιδιών και η άριστη κατάσταση ενός γηπέδου που ξεχωρίζει κατά πολύ από τα συνήθη δεδομένα για εγκαταστάσεις τμημάτων υποδομής μιας επαρχιακής πόλης, ήταν αυτά που έκλεψαν τις εντυπώσεις σε μια όμορφη για όλους ποδοσφαιρική ημέρα.

ΚΥΡΙΑΚΗ  13/11 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ:

Τα τμήματα υποδομής της Ακαδημίας αγωνίζονται στο γήπεδο Γεωργιανών με τα αντίστοιχα τμήματα του Νηρέα.

Αναλυτικό πρόγραμμα θα ανακοινωθεί την Τετάρτη.

Αλεξάνδρεια: Ανακοίνωση-κάλεσμα της Ομάδας Δράσης και Αλληλεγγύης για πλειστηριασμούς

Η Ομάδα Δράσης και Αλληλεγγύης Αλεξάνδρειας καλεί όποιον πολίτη του Δήμου μας αντιμετωπίζει πιθανότητα πλειστηριασμού πρώτης κατοικίας να επικοινωνήσει στο τηλέφωνο 6979114170 ώρες 10π.μ – 2μ.μ

Η ΟΜΑ.Δ.Α πιστή στις αρχές της αλληλεγγύης θα ενημερώσει υπεύθυνα , όπως έκανε πάντα ,κάθε πολίτη που έχει ανάγκη , για τις δυνατότητες ένταξης στο νομικό πλαίσιο προστασίας πρώτης κατοικίας ενώ δηλώνουμε αποφασισμένοι να σταθούμε αλληλέγγυοι μακριά από επικοινωνιακά πυροτεχνήματα και σκοπιμότητες για να αποτρέψουμε πλειστηριασμούς για τους πολίτες εκείνους που αποδεδειγμένα αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους λόγο της κρίσης.

Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ 

ΑΘΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ-ΑΟΚ ΑΙΓΙΝΙΑΚΟΣ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΜΠΑΣΚΕΤ

Το Σάββατο 5/11/2016 ο ΆΘΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ και ο ΑΟΚ ΑΙΓΙΝΙΑΚΟΣ συναντήθηκαν με τέσσερα τμήματα των υποδομών τους για να δώσουν την ευκαιρία στους αθλητές των αντίστοιχων τμημάτων να αγωνισθούν  και να χαρούν το συναρπαστικότερο ομαδικό άθλημα  το Basketball.

dsc_0312Οι αγώνες πραγματοποιήθηκαν και στις δύο πόλεις με τα μεγάλα τμήματα ,Παιδικό και Μίνι ,να αγωνίζονται στο Αιγίνιο και τα δυο μικρότερα, Προ-μίνι και Τζούνιορ , στην Αλεξάνδρεια.

Άκρως αθλητική η ατμόσφαιρα και στα τέσσερα παιχνίδια με πολλές όμορφες φάσεις να προσφέρονται απλόχερα από τα παιδιά και των δυο συλλόγων.

dsc_0440Μεγάλη η προσέλευση του φίλαθλου κόσμου( γονέων, συγγενών και απλών φιλάθλων )που χάρηκαν όμορφο Μπάσκετ και δυνατές μονομαχίες σε αθλητικά πλαίσια.

Οι ομάδες του ΆΘΛΟΥ επιβεβαίωσαν με την παρουσία τους και τα αποτελέσματα των αγώνων, για ακόμη μια φορά ,την πολύ καλή δουλειά που γίνεται στις προπονήσεις και στην εξέλιξη του γενικού πλάνου της Ακαδημίας.

dsc_0329Για την ιστορία η Παιδική ομάδα του ΆΘΛΟΥ  κέρδισε με σκορ 39-59 και η ομάδα του Αγωνιστικού Μίνι με σκορ 28-56 ενώ και οι ομάδες Προ-μίνι και Τζούνιορ επικράτησαν στα δικά τους παιχνίδια.

Cooking recipes: Stuffed squid with rice in a pressure cooker

Stuffed squid with rice in a pressure cooker

Ingredients:

anna-katachana-katahana
posted by Anna Katachana

5 medium squid, whole cleaned

5 medium potatoes

5 toothpicks

Olive oil

stuffed-squid-with-rice-in-a-pressure-cookerFor the filling:

1 water glass rice

1 tbsp salt

1 tsp pepper

Parsley

Olive oil (so as to cover the bottom of the pan)

1 onion

1 glass of water

How to prepare:

Fry lightly the onion that we have already cut into small pieces. Add the parsley and chopped tentacles and let them wither. Add the washed rice, water, salt and pepper. Stir continuously to evaporate all the water.

gemista-kalamarakia-2     Fill the squid with the stuffing, close the opening with toothpicks and make holes on all sides to let some liquid in so they will not burst, but without destroying them. Caution to leave some space inside the squid.

 Arrange the sliced potatoes in the bottom of the cooker, the squid, salt, oil, pepper and some water to cover our squid a little. If we have leftover stuffing, pour it into the kettle.

gemista-kalamarakia-3  As soon as it begins to boil put the lid of the cooker and boil for 15 minutes.

Προσβάσιμα στους μαθητές με αναπηρίες θα γίνουν τα μαθήματα για τις τάξεις Γ΄-ΣΤ΄ Δημοτικού

Προσβάσιμο ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό για τις τάξεις Γ΄-ΣΤ΄ Δημοτικού, για όλους τους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, προετοιμάζει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, μετά το ανάλογο υλικό που έχει ήδη ετοιμαστεί για το νηπιαγωγείο, την Α΄ και Β΄ Δημοτικού.

Το νέο υλικό, που αναμένεται να έχει υλοποιηθεί έως το 2019, θα έχει εφαρμογή και θα χρησιμοποιείται και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση από μαθητές των Ειδικών Σχολείων και των ΕΕΕΕΚ.

Οι ειδικές μαθησιακές ανάγκες που θα καλυφθούν είναι:

·         Προβλήματα όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες)

·         Προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι)

·         Κινητικά προβλήματα

·        Μέτρια και ελαφριά νοητική αναπηρία

·       Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος

·        Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες

·        Προβλήματα διάσπασης προσοχής και συγκέντρωσης.

Η ανάπτυξη του εκπαιδευτικού υλικού θα γίνει σε έντυπη και ψηφιακή μορφή, ανάλογα με το είδος της αναπηρίας και της ειδικής εκπαιδευτικής ανάγκης στην οποία απευθύνεται, ενώ η πλήρης προσβασιμότητα σε αυτό θα επιτευχθεί με κατάλληλη ψηφιακή τεχνολογία.

Στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου περιλαμβάνεται ακόμη η ανάπτυξη ειδικού εκπαιδευτικού υλικού που θα αφορά στους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, τους γονείς αλλά και γενικά την εκπαιδευτική πρακτική.

Συγκεκριμένα, όπως εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Επιστημονικός Υπεύθυνος της Πράξης «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού», Βασίλης Κουρμπέτης, γίνονται όλα τα βιβλία αυτών των τάξεων προσβάσιμα, επιπλέον όμως, προστίθεται υλικό που θα βοηθά στην επιτυχή ένταξή του μαθητή μέσα στην τάξη. «Δεν αρκεί η φυσική παρουσία ενός παιδιού μέσα στο σχολείο, πρέπει να υπάρχει ειδικό εκπαιδευτικό υλικό, πρέπει να μάθουν να δέχονται το παιδί με τις ειδικές μαθησιακές ανάγκες, οι συμμαθητές του, οι άλλοι γονείς. Είναι πολύπλοκη διαδικασία. Το σχολείο της γειτονιάς δεν είναι έτοιμο να δεχθεί το μαθητή κι εμείς κάνουμε ό,τι μπορούμε να ετοιμάσουμε το σχολείο, όλους τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, να τον δεχθούν» επισημαίνει χαρακτηριστικά.

Ο κ. Κουρμπέτης αναφέρει μια σειρά παραδειγμάτων που δείχνουν ότι το συγκεκριμένο έργο «πάει ένα βήμα πέρα από το αναλυτικό πρόγραμμα, με εργαλεία όπως οι κοινωνικές ιστορίες, ένα διαφορετικό λεξικό με εις βάθος ανάλυση των εννοιών, οδηγούς για εκπαιδευτικούς και γονείς».

Οι κοινωνικές ιστορίες είναι ένας τρόπος έκφρασης ενός συγκεκριμένου θέματος με απλά λόγια ή με τη χρήση φωτογραφιών. Για παράδειγμα, ένα παιδί με αυτισμό που πρέπει να πάει στον οδοντίατρο ή να δώσει αίμα για εξετάσεις, χρειάζεται να κατανοήσει πρώτα αυτό που θα κάνει γιατί διαφορετικά θα πανικοβληθεί. «Αν του εξηγήσεις τι είναι αυτό που πρόκειται να κάνει, σε κάθε βήμα, με απλά λόγια και εικόνες, τότε θα μπορέσει. Θα δημιουργήσουμε λοιπόν ένα σύνολο κοινωνικών ιστοριών για συγκεκριμένες συμπεριφορές, γνώσεις ή στάσεις στην καθημερινότητα, ώστε ο δάσκαλος και ο γονιός να τα έχουν ως εκπαιδευτικό εργαλείο για την εκπαίδευση των παιδιών με αυτισμό».

Το υλικό αυτό, σύμφωνα με τον κ Κουρμπέτη, μπορεί να είναι χρήσιμο και για τους πρόσφυγες που δεν ξέρουν καλά ελληνικά καθώς και για παιδιά μικρότερης ηλικίας.

Ταυτόχρονα, ετοιμάζεται υλικό – εκτός από τα βιβλία- για τον τρόπο διδασκαλίας της μεθόδου Braille σ’ έναν τυφλό μαθητή ή για να μαθαίνουν οι τυφλοί μαθητές προσανατολισμό, να μη χτυπούν μέσα στην τάξη τους ή να κυκλοφορούν αυτόνομα από το σπίτι στο σχολείο με ένα λευκό μπαστούνι ή πώς να τρώνε μόνοι τους. Μέχρι σήμερα, δεν υπάρχει αυτό το υλικό στα μαθήματα.

«Η αποδοχή των παιδιών από το σχολείο, το κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό και η μεθοδολογία διδασκαλίας, είναι οι τρεις βασικοί άξονες τους οποίους χρειαζόμαστε για να μιλάμε για ένταξη, ένταξη χωρίς αυτά, δεν υπάρχει» υπογραμμίζει ο κ. Κουρμπέτης.

Το νέο έργο που είναι συνέχεια του γνωστού στην εκπαιδευτική κοινότητα «προσβάσιμου» http://www.prosvasimo.gr/el/ (Σχεδιασμός και Ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού & εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες). «θα αναπτύξει τον μεγαλύτερο όγκο προσβάσιμου υλικού που έχει δημιουργηθεί ποτέ στην Ελλάδα». Όπως αναφέρει ο κ. Κουρμπέτης: «Το εκπαιδευτικό περιεχόμενο θα είναι υπερδιπλάσιο των παραδοτέων του Προσβάσιμου και θα καλύπτει τις απαιτήσεις της Σύμβασης του Ο.Η.Ε. για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία και ειδικότερα του άρθρου 24 για την εκπαίδευση και του άρθρου 9 για την προσβασιμότητα».

Η Πράξη «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» υλοποιείται από το ΙΕΠ στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» (ΕΠ ΑΝΑΔ ΕΔΒΜ) της νέας προγραμματικής περιόδου 2014-2020.

 

Το ιδιωτικό χρέος «κυνηγά» το Δημόσιο – Γράφει ο Δημήτρης Χριστούλιας

Βραδυφλεγής βόμβα στα θεμέλια της ελληνικής οικονομίας, αποτελεί το ιδιωτικό χρέος, το οποίο «κυνήγα» το Δημόσιο. Αποτέλεσμα, της δραματικής συρρίκνωσης των εισοδημάτων τα τελευταία μνημονικά χρόνια και της αδυναμίας να αντεπεξέλθει η πλειονότητα των Ελλήνων πολιτών στις φορολογικές, τραπεζικές, ασφαλιστικές και λοιπές υποχρεώσεις του.

dimitris_christoulias
Γράφει ο συνεργάτης του Έμβολος Δημήτρης Χριστούλιας δημοσιογράφος της REALnews

Σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat το ιδιωτικό χρέος στην χώρα μας το 2015 ανήλθε στα 222 δισ. ευρώ. Σήμερα, οι Έλληνες πολίτες χρωστούν σε τράπεζες, εφορία, ασφαλιστικά ταμεία και ΔΕΗ 240 δισ. ευρώ. Οφειλές που είναι αδύνατον να πληρωθούν στο σύνολό τους σύμφωνα με οικονομολόγους. Και το πρόβλημα μάλιστα θα γίνει ακόμη μεγαλύτερο αν δεν ληφθούν μέτρα από το Δημόσιο, τις τράπεζες και τις ΔΕΚΟ έτσι ώστε να μπορέσουν όσο το δυνατόν περισσότεροι πολίτες να αποπληρώσουν μέρος των οφειλών τους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το ιδιωτικό χρέος υπερτριπλασσιάσθηκε το διάστημα από το 2000 έως το 2007 φτάνοντας από τα 74,6 δισ. ευρώ στα 236,2 δισ. ευρώ. Το 2009 το ιδιωτικό χρέος έσπασε όλα τα ρεκόρ και διαμορφώθηκε στα 289,5, σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat, για να φτάσει σήμερα στα 222 δισ. ευρώ. Μείωση του ιδοωτικούς χρέους που οφείλεται στο γεγονός ότι αποπληρώθηκαν στεγαστικά και καταναλωτικά δάνεια ύψους 30 δις. ευρώ ενώ διαγράφτηκαν και ληξιπρόθεσμες οφειλές άνω των 20 δις. ευρώ την τελευταία επταετία.

Ετσι, μετά από 9 χρόνια ύφεσης η κρίση βαθαίνει, με την συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων να είναι απαισιόδοξοι για το μέλλον της ελληνικής οικονομίας. Ακόμη και οι τελευταίες καταθέσεις οδηγούνται για την αποπληρωμή οφειλών στο Δημόσιο. Μάλιστα, σύμφωνα μάλιστα με το γραφείο προϋπολογισμού της Βουλής το υψηλό ιδιωτικό χρέος είναι πολύ πιθανόν να λειτουργήσει αποσταθεροποιητικά, αν δεν αντιμετωπιστεί έγκαιρα και αποτελεσματικά.

Αρχιεπισκοπική κυβέρνηση… – Γράφει ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Δεν έχουν περάσει πολλές ημέρες από εκείνη την κάκιστη (sic) συνέντευξη του αρχιεπισκόπου στον Skai.

Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος
Γράφει ο συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Όπου, μεταξύ άλλων, μάθαμε ότι αν έχουμε ακόμη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το οφείλουμε στον ίδιο. Δεδομένου ότι σ’ εκείνη την περιβόητη σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου, ο συγκυβερνήτης Καμμένος του είπε «αν μου πείτε να ρίξω τώρα την κυβέρνηση θα το κάνω» κι ο αρχιεπίσκοπος με τη μεγαλοψυχία που το διακρίνει δεν είπε «ναι», ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να του κάνει άγαλμα.

Πέραν, όμως της ειρωνείας, όλο αυτό που αποκάλυψε ο αρχιεπίσκοπος, ΜΟΝΟ σε μια χώρα της βαθιάς Ανατολής θα μπορούσε να συμβεί. Ή σε μια χώρα του Ισλάμ, όπου εκεί πράγματι οι ιερείς πρωτοστατούν και καθορίζουν τις πολιτικές εξελίξεις. Όχι όμως σε μια Χριστιανική χώρα.

Λίγες ημέρες μετά, στον ανασχηματισμό στον οποίο προχώρησε ο πρωθυπουργός, ο υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων βρέθηκε εκτός κυβέρνησης, έπειτα από απαίτηση του αρχιεπισκόπου, όπως καταγράφει το σύνολο του Τύπου.

Όπως είχαν βρεθεί παλαιότερα ο αείμνηστος Αντώνης Τρίτσης, μάλλον κι η Μαριέττα Γιαννάκου.

Το ζήτημα των παρεμβάσεων της εκκλησίας στην πολιτική εξουσία είναι βαθύ και διαχρονικό. Έτσι έμαθε η εκκλησία να πράττει, έτσι της το επέτρεψαν και οι πολιτικές εξουσίες. Μόνο επί Κωνσταντίνου Καραμανλή οι σχέσεις κράτους και εκκλησίας ήταν μακριά και αγαπημένοι.

Η εκκλησία, με χιλιάδες πιστούς στις τάξεις της, επιχειρεί συστηματικά να συγκυβερνά εξ ονόματός τους. Αυτούς τους πιστούς κατηύθυνε σε κόμματα, σε κάλπες και εξ ονόματός τους παρενέβαινε και παρεμβαίνει στο κράτος και στην πολιτική ζωή.

Επιθυμεί να συναποφασίζει ακόμη και σε ζητήματα εξωτερικής πολιτικής. Με ποιους θα είναι σύμμαχος η χώρα και με ποιον όχι. Μήπως ξεχνάμε πόσες λυσσώδεις μάχες έχει δώσει για να μη διδάσκεται στα σχολεία η δαρβίνεια θεωρία της εξέλιξης του ανθρώπου, επειδή θεωρεί  ότι… αντιμάχεται τη δική της διδασκαλία για τον… Αδάμ και την Εύα;

Κι είναι αλήθεια, ότι και σ’ αυτό το ζήτημα ο ΣΥΡΙΖΑ κορόιδεψε ασυστόλως την κοινωνία λέγοντας προεκλογικά ότι θα προχωρήσει στον αναγκαίο διαχωρισμό του Κράτους από την εκκλησία.

Κι αντ’ αυτού, σχηματίζει αρχιεπισκοπική κυβέρνηση!

Και μόνο το γεγονός ότι είμαστε με βούλα στο Σύνταγμά μας η ΜΟΝΗ θεοκρατική χώρα της Δύσης, δεν μπορεί να αποτελεί εύσημο για τη δημοκρατία μας.