Αρχική Blog Σελίδα 15980

Σε ποιους δρόμους χρειάζονται αντιολισθητικές αλυσίδες στην Κεντρική Μακεδονία

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ανακοινώνεται ότι εξαιτίας της χιονόπτωσης – παγετού, η κατάσταση στο οδικό δίκτυο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (πλην Θεσσαλονίκης), ανά Διεύθυνση Αστυνομίας, έχει ως εξής:

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΗΜΑΘΙΑΣ:

Η κυκλοφορία των οχημάτων, λόγω χιονόπτωσης – παγετού, διεξάγεται μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων:

  • στην Παλαιά Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης / Βέροιας / Κοζάνης (μέσω Καστανιάς), από το 76ο έως το 98ο χιλιόμετρο (όρια με Περιφερειακή Ενότητα Κοζάνης),
  • στην Επαρχιακή Οδό Βέροιας / Σελίου, από το 4ο έως το 26ο χιλιόμετρο (χιονοδρομικό κέντρο Σελίου),
  • στην Επαρχιακή Οδό Βέροιας / Δασκίου, από το 8ο έως το 43ο χιλιόμετρο (Δάσκιο),
  • στην Επαρχιακή Οδό Βέροιας / Κωστοχωρίου, από τη διασταύρωση της οδού 25ης Μαρτίου έως το 19ο χιλιόμετρο,
  • στην Επαρχιακή Οδό Βέροιας / Ασωμάτων από τη διασταύρωση του Νοσοκομείου Βέροιας έως τη διασταύρωση Ασωμάτων,
  • στη Δημοτική Οδό Νάουσας / 3-5 Πηγαδίων, από το 1ο χιλιόμετρο έως το 17ο χιλιόμετρο (Χιονοδρομικό Κέντρο 3-5 Πηγαδιών).
  • στη Δημοτική Οδό Νάουσας / Ροδοχωρίου, από το 1ο χιλιόμετρο έως το 14ο χιλιόμετρο (Ροδοχώρι),
  • στη Δημοτική Οδό Νάουσας / Σελίου από το 1ο χιλιόμετρο έως το 17ο χιλιόμετρο (Χιονοδρομικό Κέντρο)
  • στην Επαρχιακή Οδό Νάουσας / Σιδηροδρομικός Σταθμός Νάουσας και
  • εντός πόλεως Νάουσας.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΙΛΚΙΣ:

Η κυκλοφορία των οχημάτων, λόγω χιονόπτωσης – παγετού, διεξάγεται μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων:

  • στην Επαρχιακή Οδό Αξιούπολης / Σκρα (από Διασταύρωση Πηγής),
  • στην Επαρχιακή Οδό Κιλκίς / Ποντοκερασιάς,
  • στην Επαρχιακή Οδό Κιλκίς / Κεντρικού και
  • στην Επαρχιακή Οδό Κιλκίς / Ισώματος.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΕΛΛΑΣ:

Η κυκλοφορία των οχημάτων, λόγω χιονόπτωσης – παγετού, δεν διεξάγεται:

  • στο δευτερεύον οδικό Δίκτυο από Τοπική Κοινότητα Κερασιάς έως το Χιονοδρομικό Κέντρο ΒΟΡΡΑΣ.

Η κυκλοφορία των οχημάτων, λόγω χιονόπτωσης – παγετού, διεξάγεται μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων:

  • σε όλο το Επαρχιακό και Δημοτικό οδικό Δίκτυο της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας (Δήμοι Αλμωπίας, Έδεσσας, Πέλλας και Σκύδρας).

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΙΕΡΙΑΣ:

Η κυκλοφορία των οχημάτων, λόγω χιονόπτωσης – παγετού, διεξάγεται μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων:

  • στην Επαρχιακή Οδό Κατερίνης / Ελατοχωρίου, από διασταύρωση Ελατοχωρίου έως το χιονοδρομικό κέντρο,

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΕΡΡΩΝ:

Η κυκλοφορία των οχημάτων, λόγω χιονόπτωσης – παγετού, διεξάγεται μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων:

  • στην Εθνική Οδό Σερρών / Δράμας, μέσω Αλιστράτης, από το 41ο (διασταύρωση Λευκοθέας) έως το 54ο χιλιόμετρο (όρια με Περιφερειακή Ενότητα Δράμας),
  • στην Επαρχιακή Οδό Δράμας / Αμφίπολης από το 25ο χιλιόμετρο μέχρι τη διασταύρωση Παλαιοκώμης,
  • στην Επαρχιακή Οδό Σερρών / Καβάλας από το 38ο χιλιόμετρο μέχρι τα όρια με την Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας,
  • στην Επαρχιακή Οδό Κιλκίς / Γέφυρα Στρυμόνα από το 39ο (διασταύρωση Καστανούσας) μέχρι το 53ο χιλιόμετρο (Διασταύρωση Ροδόπολης),
  • στην Επαρχιακή Οδό Σερρών / Βροντούς από το 25ο χιλιόμετρο έως την Βροντού,
  • στην Επαρχιακή Οδό Σερρών / Λαϊλιά, από το 2ο χιλιόμετρο μέχρι το χιονοδρομικό κέντρο,
  • στην Επαρχιακή Οδό Σιδηροκάστρου / Καρυδοχωρίου από τη Φαιά Πέτρα έως το Καρυδοχώρι,
  • στην Επαρχιακή Οδό Προμαχώνα / Αγγίστρου,
  • στην Επαρχιακή οδό Αγγίστας / Πρώτης,
  • στην Επαρχιακή Οδό Σερρών / Ορεινής, από το 2ο χιλιόμετρο έως την Ορεινή,
  • στην Επαρχιακή Οδό Ηράκλειας / Στρυμονικού (μέσω Λιθότοπου),
  • στην Επαρχιακή Οδό Νιγρίτας / Σοχού (από Νιγρίτα έως Λαγκάδι),
  • στη Δημοτική Οδό από το 5ο χιλιόμετρο της Διασταύρωσης Κορμίστας έως την Ιερά Μονή Εικοσιφοίνισσας,
  • στη Δημοτική Οδό Πρώτης / Ιεράς Μονής Αναλήψεως Σωτήρος, από το 3ο χιλιόμετρο έως την Ιερά Μονή.

Υπενθυμίζεται ότι συνεχίζεται ο περιορισμός κυκλοφορίας για τα οχήματα μεικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων, στα παρακάτω οδικά σημεία:

  • στην Επαρχιακή Οδό Σερρών / Καβάλας, από το 38ο χιλιόμετρο (Δημοτικό Διαμέρισμα Αγγίστας) έως όρια με Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας,
  • στην Επαρχιακή οδό Αγγίστας / Πρώτης,
  • στη Δημοτική Οδό από το 5ο χιλιόμετρο της Διασταύρωσης Κορμίστας έως την Ιερά Μονή Εικοσιφοίνισσας,
  • στη Δημοτική Οδό Πρώτης / Ιεράς Μονής Αναλήψεως Σωτήρος, από το 3ο χιλιόμετρο έως την Ιερά Μονή.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ:

Η κυκλοφορία των οχημάτων, λόγω χιονόπτωσης – παγετού, διεξάγεται μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων:

  • στην Παλαιά Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης / Ιερισσού (μέσω Ταξιάρχη),
  • στην Επαρχιακή Οδό Νεοχώριου / Βαρβάρας / Ολυμπιάδας,
  • στην Επαρχιακή Οδό Μεταμόρφωσης / Μεταγγιτσίου (ύψος Προφήτη Ηλία),
  • στην Επαρχιακή Οδό Αρναίας / Στανού,
  • στην Επαρχιακή Οδό Γοματίου / Διασταύρωσης Πλανών,
  • στην Επαρχιακή Οδό Σανών / Δουμπιών,
  • στην Επαρχιακή Οδό Πλανών / Μεταγγιτσίου,
  • στη Δημοτική Οδό από Διασταύρωση Βάβδου έως τον οικισμό Βάβδο,
  • σε όλο το οδικό δίκτυο του Αγίου Όρους.

Υπενθυμίζεται ότι συνεχίζεται ο περιορισμός κυκλοφορίας για τα οχήματα μεικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων, στα παρακάτω οδικά σημεία:

  • στην Νέα Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης / Νέων Μουδανιών από το 32ο χιλιόμετρο (Κόμβο Λακκώματος) έως το 62,5ο χιλιόμετρο (Κόμβο Νέων Μουδανιών),
  • στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης / Πολυγύρου, από τη διασταύρωση Αγίου Προδρόμου έως τον Πολύγυρο,
  • στην Νέα Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης / Ιερισσού από το 31ο χιλιόμετρο έως το 116ο χιλιόμετρο,
  • στο Οδικό δίκτυο της Κασσάνδρας από Κόμβο Νέων Μουδανιών,
  • Στην Επαρχιακή Οδό Νέων Μουδανιών / Σιθωνίας, από κόμβο Νέων Μουδανιών,
  • στην επαρχιακή οδό Σταυρού / Ολυμπιάδας,
  • στην Επαρχιακή Οδό Ολυμπιάδας /Στρατωνίου και
  • στην Επαρχιακή Οδό Πολυγύρου / Ιερισσού (μέσω Βραστάμων-Πλανών-Γοματίου).

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην πόλη της Βέροιας την 16 και 17-01-2017, κατά τις εκδηλώσεις εορτασμού Πολιούχου Αγίου Αντωνίου

 Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην πόλη της Βέροιας την 16 και 17-01-2017, κατά τις εκδηλώσεις εορτασμού Πολιούχου Αγίου Αντωνίου

Ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ημαθίας

Β΄ Αποβλέποντες στην ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της οδικής κυκλοφορίας, την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων, την εξυπηρέτηση και ασφάλεια του κοινού κατά τη διάρκεια εκδηλώσεων εορτασμού Πολιούχου πόλης Βέροιας Αγίου Αντωνίου και λιτανείας ιερού λειψάνου του Οσίου, την 16 και 17-01-2017,

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Άρθρο 1ο

Α) Την απαγόρευση:

 στάσης και στάθμευσης, καθώς και της κυκλοφορίας όλων των οχημάτων από ώρα 10:00 της 16-01-2017 έως ώρα 24:00 της 17/01/2017 στην οδό Αγίου Αντωνίου, από τη συμβολή της με την οδό Μαλακούση έως την συμβολή της με την οδό Βερμίου.

 στάσης και στάθμευσης όλων των οχημάτων περιμετρικά της Πλατείας Αγίου Αντωνίου, κατά τις ώρες 17:00 έως 21:00 της 16-01-2017 και ώρες 07:00 έως 12:00 της 17-01- 2017.

Β) Την διακοπή της κυκλοφορίας παντός είδους οχημάτων στις κατωτέρω οδούς της πόλης της Βέροιας την 17-01-2017, κατά τις ώρες 10:30 έως 11:30 και μόνο για το απολύτως απαιτούμενο χρονικό διάστημα στο οποίο θα διέλθει η λιτανεία:

 Στις οδούς που περικλείουν την Πλατεία Αγίου Αντωνίου

 Στην οδό Κεντρικής, από τη συμβολή της με την οδό Μαλακούση έως τη συμβολή της με την οδό Βικέλα.

 Στην οδό Μητροπόλεως, από τη συμβολή της με την οδό Βικέλα έως τη συμβολή της με την οδό Βενιζέλου.

 Στην οδό Βενιζέλου, από τη συμβολή της με την οδό Μητροπόλεως έως τη συμβολή με την οδό Μαλακούση.

 Στην οδό Μαλακούση, από τη συμβολή της με την οδό Βενιζέλου έως τη συμβολής με την οδό Κεντρικής

Άρθρο 2ο

α.- Η κυκλοφορία των οχημάτων κατά τις ώρες απαγόρευσης κυκλοφορίας στις παραπάνω οδούς, θα διεξάγεται μέσω παρακαμπτηρίων οδών με μέριμνα και φροντίδα του Τμήματος τροχαίας Βέροιας.

β.- Το Τμήμα Τροχαίας Βέροιας εξουσιοδοτείται για τη λήψη πρόσθετων μέτρων κυκλοφοριακής ασφάλειας, εφόσον απαιτηθεί.

Άρθρο 3ο

Οι παραβάτες της ΑΠΟΦΑΣΗΣ αυτής διώκονται και τιμωρούνται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 420 Π.Κ. και των άρθρων 3, 4, 52, 103, 104 και 105 Ν.2696/99 «περί κυρώσεως του Κώδικα Οδικής κυκλοφορίας».

Άρθρο 4ο

Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει μετά την δημοσίευσή της, τα δε οριζόμενα από αυτή μέτρα ισχύουν από της τοποθέτησης των σχετικών πινακίδων σήμανσης, εκτός εάν κατά το χρόνο ισχύος των παραπάνω μέτρων, η κυκλοφορία ρυθμίζεται με τροχονόμους.-

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Γεώργιος ΤΟΥΛΙΚΑΣ
Αστυνομικός Διευθυντής

 

Ο Γιάννης Καφάτος σχολιάζει την επικαιρότητα που μερικές φορές είναι από μόνη της επιθεωρησιακό νούμερο. (και όταν δεν είναι την κάνει!)

Mail από την Αθήνα #27

Ο Γιάννης Καφάτος  σχολιάζει την επικαιρότητα που μερικές φορές είναι από μόνη της επιθεωρησιακό νούμερο. (και όταν δεν είναι την κάνει!)

Καφάτος Γιάνεις
Γράφει ο συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος Γιάννης Καφάτος
  • Η Αριάδνη, δύσκολη γκόμενα! Άργησε στο ραντεβού, αλλά όταν ήρθε μας τά΄κανε …παγάκια!
  • Ζούμε την εποχή «αποχαιρέτα την Αλεξάνδρεια που χάνεις» (πού ‘λεγε κι ο Καβάφης) και εξηγώ:
  • Μας αποχαιρετά ο Ομπάμα – τόσο συχνά που μου θυμίζει τους Πυξ-Λαξ και τους Scorpions  που όλο κάνουν την τελευταία τους αποχαρετιστήρια συναυλία.
  • Μας αποχαιρετά το ΚΙΔΗΣΟ, το κομματίδιον που είχε φτιάξει ο ΓΑΠ (Παπανδρέου ο νεότερος, που μας έβαλε στο μνημόνιο με φόντο το Καστελόριζο…) καθότι γάμος έγινε με την Γεννηματά, τη Φώφη που τον πήρε πίσω στο κόμμα που ίδρυσε ο πατέρας του,  με τον πατέρα της…
  • Δεν ξέρω αν μετά από αυτά θα μας χαιρετήσει και ο Μπενιζέλος, δηλαδή όχι εμάς, τον γιο και την κόρη λέω, αλλά ποτέ δεν ξέρεις – Πάντα υπάρχει η «θυσία για την καρέκλα της πατρίδας».
  • Μας αποχαιρετά ο μισθός που πάει ντουγρού στην κατηφόρα τη μεγάλη – που λέει και το άσμα!
  • Μας αποχαιρετά η λογική! Μετά τον Δήμαρχο-Ρόδα (των Αθηναίων εννοώ) έχουμε και τον Δήμαρχο-Παγωμένη-Αλατιέρα (τον Μπουτάρη εννοώ).
  • Και ο δύο μας απέδειξαν τη σχετικότητα του «χρόνου», τη ρευστότητα του και στην περίπτωση της Θεσσαλονίκης το πώς «παγώνει»
  • Μας αποχαιρετά η Ανάπτυξη: μικρή, μικρούλα, τόση δα προβλέπουν οι «σοφοί» τύπου Moody’s για την Ευρώπη, αλλά μας χρυσώνουν το χαπάκι λέγοντας ότι στην Ελλάδα θα τρέξει πάνω από το μέσο όρο της Ευρώπης – που ως φαίνεται δεν θα τρέξει, ίσα που θα μπουσουλήσει…
  • Μας αποχαιρετά η Κύπρος, όπως την ξέραμε. Οι διαπραγματεύσεις στη Γενεύη βάζουν σε άλλη τροχιά το νησί. Δεν ξέρω αν θα είναι για καλό, αλλά κάτι αλλάζει εκεί κάτω.
  • Μας στέλνει πάντα «χαιρετίσματα» ο Ερντογάν, που δεν καταλαβαίνει Αλλάχ και το παίζει ο «νταής» της γειτονιάς (και του βγαίνει εδώ που τα λέμε).
  • Μας αποχαιρετά η λογική, αφού ακόμη – Παρασκευή και 13 σήμερα δεν ξέρουμε: να κρατάμε αποδείξεις ή δεν μετράνε στο αφορολόγητο. Και ποιες να κρατάμε; Μετράνε οι ΔΕΚΟ; Ή δεν μετράνε;
  • Και όπως πάντα μας στέλνει χαιρετίσματα ο γέρο-Πλάτανος. Φορτωμένος από χιόνια, κι από χρόνια! Ααχ και να είχαμε λίγη από τη σοφία του!
  • Σας  χαιρετώ κι εγώ, ραντεβού τη Δευτέρα

Γιάννης Καφάτος

www.viewtag.gr

 

Το άχρηστο κράτος… – Γράφει ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Το χιόνι πνίγει την Αθήνα και όλη την Ελλάδα.

Κι ένας υπάλληλος του δήμου των Αθηναίων, την πιο κρύα νύχτα του χιονιά, κλείνει το κέντρο αστέγων επειδή… τέλειωσε η βάρδια του! Κάντε εσείς όποιον χαρακτηρισμό θέλετε για τη συγκεκριμένη ενέργεια.

Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος
Γράφει ο συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Τι συνέβη από την ενέργειά του; Την πλήρωσαν οι άστεγοι. Εκείνος πήγε στο σπιτάκι του, ζεστάθηκε και κοιμήθηκε μακαρίως… Ο δήμαρχος της Αθήνας, λέει, διέταξε ΕΔΕ!!! Και; Χέστηκε η φοράδα στ’ αλώνι… Μπορεί να απολύσει τον υπάλληλο, όπως θα έκανε κάθε σώφρων εργοδότης τιμωρώντας την αναλγησία του; Ούτε κατά διανόηση. Μονιμότης γαρ…

Πάμε παρακάτω.

Ολόκληροι συρμοί του ΟΣΕ ακινητοποιήθηκαν, εκατοντάδες άνθρωποι ταλαιπωρήθηκαν  που διάλεξαν το τρένο για τη μετακίνησή τους, επειδή λέει, χάλαγαν ο ένας μετά την άλλη οι μηχανές και τα κλειδιά των γραμμών, εξ αιτίας ελλιπούς συντήρησης.

Τι συνέβη; Ακούσατε το παραμικρό από το κατά τα άλλα λαλίστατο υπουργό Μεταφορών; Ακούσατε κάτι περί παραίτησής του λόγω ευθιξίας; Ακούσατε το παραμικρό από τους συνδικαλιστές που επιμένουν να μη πωληθεί ο ΟΣΕ που συν τοις άλλοις είναι η πιο ελλειμματική κρατική εταιρεία της Ευρώπης;

Πάμε παρακάτω.

Ο υπουργός Μετανάστευσης, βγήκε κι έλεγε ότι δεν υπάρχουν άνθρωποι που ζουν σε σκηνές στο χιόνι. Κι όταν ο αδιάψευστος τηλεοπτικός φακός, την επόμενη ημέρα, έδειξε χιλιάδες ανθρώπους θαμμένους μαζί με τις σκηνές τους κάτω από το χιόνι, ψέλλισε ότι… αναλαμβάνει την ευθύνη! Ε και; Χέστηκε η Φατμέ στο Γενί Τζαμί… Τι θα πει αναλαμβάνω την ευθύνη; Σε ποιον περισσεύει η ευθύνη για να τη δώσει στον επαίτη; Απλώς ξέρει ότι η λέξη δεν έχει καμία απολύτως σημασία. Αναλαμβάνει την ευθύνη για τα εκατομμύρια που έδωσε η Ε.Ε. και δεν μπόρεσε να αξιοποιήσει ή χάθηκαν κάπου στα ανύπαρκτα θαλάσσια σύνορα; Κι αφού αναλαμβάνει την ευθύνη γιατί δεν παραιτείται; Πού είναι η τσίπα; Πού είναι ο Αριστερός ανθρωπισμός;

Να σας πω πού είναι; Στα παραμύθια και στις ουτοπίες τους.

Πάμε παρακάτω.

Ολόκληρες πόλεις και νησιά θάφτηκαν κάτω από τόνους χιονιού, έμειναν χωρίς ρεύμα, νερό, ακόμη και τροφές. Θα πείτε: Ναι αλλά η κακοκαιρία ήταν πρωτοφανής. Όμως τα ίδια δεν συμβαίνουν με την ανεπάρκεια των κρατικών μηχανισμών και δομών και το καλοκαίρι;Με τους καύσωνες; Με μια μπόρα ή μια καταιγίδα; Με οτιδήποτε απρόοπτο που χαλάει τη νιρβάνα των τύποις κρατικών δομών και τύποις κρατικών υπηρεσιών; Κάθε καιρικό φαινόμενο –έστω και ακραίο- δεν το βαφτίζουμε θεομηνία ως άλλοθι στις κρατικές αβελτηρίες;

Πάμε παρακάτω

Η ΔΕΗ έχει σοβαρά οικονομικά προβλήματα που καθιστούν ζοφερό το μέλλον της. Μια βλάβη δε που άργησε να αποκατασταθεί, άφησε χωρίς ηλεκτρικό την Πτολεμαΐδα, με όσα αυτό συνεπάγεται τις μέρες του χιονιά.

Τα ΕΛΤΑ έγιναν και πάλι ελλειμματικά και επ’ ουδενί μπορούν να ανταγωνιστούν τους ιδιώτες.

Η Δικαιοσύνη ορίζει δίκες για το….2031!!!!!

Οι δημόσιες συγκοινωνίες επέστρεψαν και πάλι σε ελλειμματικούς προϋπολογισμούς.

Μπορούμε να καταγράψουμε πάμπολλα παρόμοια αναφορικά με τις δημόσιες υπηρεσίες και κρατικές εταιρείες. Ανεπάρκεια παντού.

Και γι αυτό το κράτος, διαλύθηκε μια ολόκληρη κοινωνία.

Για αυτό το κράτος πληρώνουμε εξοντωτικούς φόρους και κάθε λογής χαράτσια.

Κι επαναστατούμε όταν κάποιος ισχυρίζεται ότι χρειάζεται μείωσή του.

Μικρά, απτά και χρήσιμα στοιχεία όλα αυτά, αναφορικά με το ποιο κράτος συντηρούμε και δεν θέλουμε να μικρύνουμε ή να αλλάξουμε…

Περαστικά μας!

 

Cooking recipes: Orange pie with crust sheet (filo)

ORANGE PIE WITH CRUST SHEET (FILO)

Ingredients (10 pieces):

  • 500 gr crust pie sheet (filo)

    Άννα Καταχανά Katahana
    posted by Anna Katachana
  • 80 gr melted butter
  • 3 tblsp sugar & 1 tsp cinnamon for the pastry sheet
  • 180 gr sugar
  • 5 eggs
  • 180 gr oil
  • 1 sachet baking powder
  • 350 gr yoghurt strained
  • 2 tblsp liqueur
  • Orange peel grated from 2 oranges

Ingredients for the syrup:

  • 250 gr sugar
  • 250 gr water
  • Juice from 2 oranges
  • Some orange peel

How to prepare:

Butter well our pirex.
Mix the sugar with the cinnamon.
We split half of our pastry sheets (fila) about 6 or 7 and spread one by one. Butter them and sprinkle with the sugar and the cinnamon. Squeeze them next to each other and place them in the pirex. We try not to press them too much, but all your fila must fit in our pirex.

πορτοκαλόπιτα 2
Bake in preheated oven for 12-15 minutes until lightly browned.

πορτοκαλόπιτα 3In a large bowl put the sugar, eggs and beat until the mixture is homogeneous. Add the oil, baking powder, yogurt, liqueur and orange zest. Mix again. Cut the remaining sheets into small pieces, one by one and incorporate in our mix.

πορτοκαλόπιτα 4Pour this mixture over the baked sheets.
Bake in the oven at 170 – 180 ° C for about 30 minutes until golden brown and has been baked both on top and below. Remove from the oven and let cool.

πορτοκαλόπιτα 5Into a saucepan, add all the ingredients for the syrup and leave to boil for 4-5 minutes.
Syrup our cold orange pie with hot syrup and leave for 4-5 minutes to absorb the syrup.

πορτοκαλόπιτα 6Bon appetit!!

Διάταξη για τη ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών προς δήμους και δημοτικές επιχειρήσεις, αναμένεται να κατατεθεί σύντομα στη Βουλή

ΑΠΕ-ΜΠΕ-

Το αμέσως επόμενο διάστημα, ενδεχομένως και εντός του Ιανουαρίου, θα κατατεθεί στη Βουλή διάταξη που θα διευκολύνει τη ρύθμιση οφειλών που έχουν πολίτες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις προς δήμους και δημοτικές επιχειρήσεις, σύμφωνα με όσα δήλωσε εχθές στη Βουλή, ο υπουργός Εσωτερικών, Πάνος Σκουρλέτης.

Το θέμα τέθηκε με επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Βασίλη Κεγκέρογλου, ο οποίος υπογράμμισε την ανάγκη θέσπισης μιας βιώσιμης ρύθμισης ληξιπρόθεσμων οφειλών των δημοτών προς τους δήμους και τις δημοτικές επιχειρήσεις.

«Είναι στις προθέσεις του υπουργείου -και μάλιστα στο νομοσχέδιο, που προτίθεται να κατεβάσει το πιο πιθανό εντός του μήνα- να περιλαμβάνεται μια τέτοιου είδους διάταξη, η οποία πέρα από τη διευκόλυνση, δηλαδή τον αριθμό των δόσεων που θα προβλέπει για την αποπληρωμή αυτών των υποχρεώσεων, θα πρέπει να έχει μια μέριμνα και για το ζήτημα των προσαυξήσεων που έχουν επιβληθεί σε αυτά τα βεβαιωμένα και οφειλόμενα ποσά και ιδιαίτερα σε σχέση με τα επιτόκια, τα οποία έχουν επιβαρύνει αυτά τα ποσά», απάντησε ο υπουργός Εσωτερικών. Πρόσθεσε δε, ότι πρόθεση του υπουργείου είναι η διάταξη αυτή να κατατεθεί, αν είναι δυνατόν, μέσα στον Ιανουάριο, με στόχο να αποτελέσει μια «πραγματική ανάσα για τις οφειλές προς τους δήμους, και για τους δήμους και γι’ αυτούς, οι οποίοι έχουν χρεωθεί τα αντίστοιχα ποσά».

«Τα ποσά, που έχουν συσσωρευθεί, παρότι δεν έχουν υπολογιστεί, γιατί αφορούν διαφορετικούς δήμους, διαφορετικούς φορείς, δημοτικές επιχειρήσεις κ.λπ., πρέπει να είναι πάρα πολλά», είπε ο κ. Κεγκέρογλου, σημειώνοντας ότι με τα πρόστιμα και τις προσαυξήσεις έχει επιβαρυνθεί σημαντικά η οικονομική δραστηριότητα σε πολλές περιοχές.

Ο υπουργός Εσωτερικών υπογράμμισε ότι το υπουργείο βρίσκεται σε διαρκή επαφή με την ΚΕΔΕ προκειμένου να καταγράφει τον σφυγμό των προβλημάτων και προκειμένου να καταλήγουν σε τέτοιου είδους ρυθμίσεις και πρωτοβουλίες.

Μέσω ΕΛΓΑ, ΠΣΕΑ και του προγράμματος αγροτικής ανάπτυξης οι αποζημιώσεις στους -πληγέντες από την κακοκαιρία- αγρότες και κτηνοτρόφους

ΑΠΕ-ΜΠΕ-

Το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων προτίθεται να κινηθεί όσο πιο γρήγορα γίνεται και αξιοποιώντας τις δυνατότητες που υπάρχουν, προκειμένου να αποζημιωθούν οι αγρότες και κτηνοτρόφοι, που επλήγησαν από τα ακραία καιρικά φαινόμενα, διαβεβαίωσε ο υπουργός Ευάγγελος Αποστόλου, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 fm».

«Στις περιπτώσεις που καλύπτονται από ασφάλιστρο του ΕΛΓΑ θα γίνουν όλες οι διαδικασίες όσο γρηγορότερα μπορούμε –γιατί πρέπει να επισκεφτούμε όλες αυτές τις μονάδες. Δεν υπάρχουν ζημιές μόνο στη ζωική παραγωγή, αλλά και στη φυτική παραγωγή, υπάρχουν ιδιαίτερα δενδρώδεις καλλιέργειες, που έχουν καταστραφεί» ανέφερε ο κ. Αποστόλου και πρόσθεσε: «Θα προσπαθήσουμε, όσο το δυνατόν, να τους καλύψουμε από τον ΕΛΓΑ και από εκεί και πέρα υπάρχουν δυνατότητες μέσω των γνωστών ΠΣΕΑ, τα οποία βεβαίως προϋποθέτουν έναν φάκελο να συνταχθεί, να εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και εφόσον οι δημοσιονομικές συνθήκες της χώρας το επιτρέπουν -γιατί τα χρήματα θα καταβληθούν από τον κρατικό προϋπολογισμό- πιστεύω ότι κι εκεί οι διαδικασίες θα ‘ναι γρήγορες, αλλά κι εκεί πάλι, όμως, δε μπορούμε να ξεπεράσουμε τα 15 εκατ. τον χρόνο συνολικά για την κάλυψη τέτοιων δαπανών».

Πρόσθεσε ακόμη: «Έχουμε τη δυνατότητα μέσα από το καινούριο πρόγραμμα αγροτικής ανάπτυξης, από ένα συγκεκριμένο μέτρο, να καλύψουμε ζημιές –κυρίως αποκατάστασης, να επαναφέρουμε τον πάγιο εξοπλισμό στην προηγούμενη κατάσταση, όμως όλο αυτό προϋποθέτει μία κινητικότητα, την οποία θα προσπαθήσουμε όσο το δυνατό να την υπηρετήσουμε».

Εξάλλου, ο κ. Αποστόλου γνωστοποίησε ότι εντός 2-4 ημερών πρόκειται να εκδοθεί η υπουργική απόφαση, που αφορά τις οργανώσεις των παραγωγών. «Είχαμε μία συνάντηση με τους 30 μεγαλύτερους συνεταιρισμούς, υπάρχει μία διαδικασία ανακατάταξης στον συνεταιριστικό χώρο, ιδιαίτερα μετά την ψήφιση του συγκεκριμένου νόμου πλαισίου που έχουμε […]. Οι συνεταιρισμοί οι οποίοι φαίνεται ότι μπορούν να κρατηθούν είναι λιγότεροι από 100, όμως, θα πρέπει να προσπαθήσουμε όσο το δυνατόν να κρατήσουμε μία οντότητα πάνω στην οποία θα χτίσουμε το καινούριο πλαίσιο. Πάντως, μην περιμένετε πάνω από 500-600 συνεταιρισμούς. Να το δούμε όμως αυτό, γιατί αν δεν προσεγγίσουμε τα προβλήματά τους και να λέμε και να ευχόμαστε το συνεταιριστικό κίνημα να περπατήσει, δε γίνεται. Οι δυσκολίες είναι πολλές» ανέφερε ο υπουργός.

Επισήμανε δε την ανάγκη «το συνεργατικό κίνημα να μπορέσει να απεμπλακεί από τις αμαρτίες». «Δε σημαίνει ότι χαρακτήριζαν όλο τον χώρο -υπήρξαν φαινόμενα κακοδιαχειρίσεων, αδιαφάνειας, τα οποία θα φτάσουν και έχουν φτάσει μερικά μέχρι την Εισαγγελία- αλλά το θέμα είναι ότι δε μπορούμε να λειτουργήσουμε στον αγροτικό χώρο, χωρίς να έχουμε το συγκεκριμένο θεσμικό όργανο, που λέγεται συνεργατισμός, να λειτουργεί» διευκρίνισε.

*Τη συνέντευξη πήραν ο Κώστας Παπαδάκης και η Σοφία Παπαδοπούλου
**Επιμέλεια: Σμαρώ Αβραμίδου

 

Βουλή: Δυνατότητα μαθητών να παραμένουν στο σχολείο μέχρι τις 8 το βράδυ, συνδυάζοντας ολοήμερα και Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης

ΑΠΕ-ΜΠΕ-

Στον ανασχεδιασμό των Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης προχωρά η κυβέρνηση, ώστε μαζί με την πρόσβαση στα ολοήμερα σχολεία, τα παιδιά να είναι δυνατό να παραμένουν στο χώρο του σχολείου έως και τις 8 το βράδυ.

Περίγραμμα προθέσεων έδωσε η αναπληρωτής υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Θεανώ Φωτίου, κληθείσα να απαντήσει σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ, Κώστα Κατσαφάδου, για τις πολιτικές στήριξης των τρίτεκνων και πολύτεκνων οικογενειών και την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος.

«Η κυβέρνησή μας έχει βάλει πολύ ψηλά στην ατζέντα της την προστασία του παιδιού. Πολύ σύντομα θα δείτε νόμους, οι οποίοι θα αφορούν ευθέως την προστασία του παιδιού», είπε η κ. Φωτίου, σημειώνοντας ότι το δημογραφικό δεν έχει να κάνει με το αν μια οικογένεια γίνεται τρίτεκνη ή όχι, αλλά προκύπτει από την ανασφάλεια που έχει ή δεν έχει ένας νέος άνθρωπος να κάνει ένα παιδί ή να κάνει το δεύτερο παιδί. Η αναπληρωτής υπουργός διαβεβαίωσε ότι δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στα οικογενειακά επιδόματα, αλλά ταυτόχρονα, έσπευσε να υπογραμμίσει ότι «αν δεν πάμε σε ένα σύνολο παροχών-υπηρεσιών και όχι επιδομάτων, η επιδοματική πολιτική, ακόμη και στα κράτη που δίνουν πολύ μεγάλα επιδόματα για το κάθε παιδί, δεν αλλάζει την υπογεννητικότητα».

«Εμείς σκοπεύουμε να κάνουμε ένα πλέγμα παροχών-υπηρεσιών -αυτό μας ενδιαφέρει πολύ- με επίκεντρο το παιδί. Το παιδί θα έχει τις υπηρεσίες σε μεγάλο βαθμό», είπε η Θεανώ Φωτίου και εξήγησε ότι ο σχεδιασμός είναι τα παιδιά να μένουν στο ολοήμερο σχολείο ως τις 4 μμ και στη συνέχεια να πηγαίνουν στα ΚΔΑΠ, τα οποία πλέον θα λειτουργούν μέσα στα σχολεία. «Το παιδί θα μείνει στο ολοήμερο σχολείο μέχρι τις 4 μμ και στις 4 μμ θα μπορεί να πάει στα ΚΔΑΠ, στα οποία πέρσι δώσαμε 29 εκατ. και τα οποία φέτος θα τα ανασχεδιάσουμε. Είμαστε σε συνεννόηση με την ΚΕΔΕ, ώστε να μεταφερθούν μέσα στα σχολεία τα ΚΔΑΠ. Γιατί αυτό που θέλουμε είναι να νιώθει ασφάλεια κάθε γονιός ότι άφησε το παιδί του στο σχολείο του το απόγευμα και έμεινε εκεί μέχρι τις 8 το βράδυ. Άρα, θα ανασχεδιάσουμε και όλον τον θεσμό των ΚΔΑΠ», υπογράμμισε η Θ. Φωτίου.

Η αναπληρωτής υπουργός ανέφερε ότι θα υπάρξουν περισσότεροι βρεφικοί σταθμοί και υπογράμμισε ότι με το περσινό σύστημα του voucher, δόθηκε για πρώτη φορά το δικαίωμα σε 45.000 χιλιάδες παιδιά να πάνε σε βρεφονηπιακούς σταθμούς. Για την αύξηση των βρεφικών σταθμών υπάρχει, όπως έκανε γνωστό συνεργασία των υπουργείων Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Εσωτερικών και Ανάπτυξης.

«Κι εγώ δεν είμαι υπέρ της επιδοματικής πολιτικής, αλλά είμαι υπέρ των σταθερών δομών γύρω από το παιδί και γύρω από την οικογένεια. Αρκεί να τα δούμε στην πράξη, κυρία υπουργέ, γιατί είσαστε δύο χρόνια στην εξουσία», ανέφερε ο βουλευτής Κ. Κατσαφάδος και πρόσθεσε ότι «με την υπερφορολόγηση, ακόμη και η ιερή πράξη του τοκετού -όταν κάποιος πηγαίνει για να γεννήσει το παιδί του- έχει ΦΠΑ 24%», και «αυτό είναι η πραγματικότητα και δεν είναι λαϊκισμός». Ο βουλευτής ανέφερε επίσης ότι τα τρία τελευταία χρόνια, σύμφωνα με μελέτη της Παγκόσμιας Τράπεζας, η βρεφική θνησιμότητα στη χώρα μας ανέβηκε στο 3,8% ανά χίλια παιδιά, από το 2,7%, που ήταν πριν από την κρίση.

Αλβανία: Σε 10 ανέρχεται ο αριθμός των νεκρών από το δριμύ ψύχος

Σε 10 ανήλθε σήμερα ο αριθμός των νεκρών από την κακοκαιρία που πλήττει την Αλβανία εδώ και  σχεδόν μια εβδομάδα.

Το τελευταίο θύμα καταγράφηκε στους Αγίους Σαράντα. Ο 61χρονος βρέθηκε νεκρός στην είσοδο του διαμερίσματός του. Δεν φέρει κανένα σημάδι βίας και η αστυνομία δήλωσε ότι ο θάνατός του προκλήθηκε από το κρύο. Πρόκειται για τον μεγαλύτερο αριθμό νεκρών που έχει καταγραφεί ποτέ στην Αλβανία από το κρύο.

Η μετεωρολόγοι επισημαίνουν ότι τέτοιες χαμηλές θερμοκρασίες δεν έχουν καταγραφεί εδώ και 35 χρόνια.

Ο ένας ρίχνει στον άλλο τις ευθύνες για τον χιονισμένο σιδηρόδρομο…

ΑΠΕ-ΜΠΕ-

Το φαινόμενο «Αριάδνη» που χτύπησε την χώρα τις τελευταίες ημέρες,  έφερε στην επιφάνεια τα προβλήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας μας.

Η σφοδρή χιονόπτωση που είχε ως αποτέλεσμα τη συσσώρευση χιονιού στις γραμμές, η μη λειτουργία «κλειδιών» λόγω παγετού, το πάγωμα των δικτύων των πνευματικών κυκλωμάτων, καθήλωσαν για αρκετές ώρες τις αμαξοστοιχίες στις παγωμένες ράγες και τους εκατοντάδες επιβάτες στα παγωμένα βαγόνια.

Ποιος όμως φταίει; Κανείς βέβαια. Ο ένας επιρρίπτει τις ευθύνες στον άλλο… και πάλι από την αρχή, μέχρι να υπάρξει επόμενο «αλαλούμ».

Η αποσύνθεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της εταιρείας συντήρησης τροχαίου υλικού του ΟΣΕ (ΕΕΣΣΤΥ), που αναμένουν την ιδιωτικοποίησή τους, χωρίς όμως να προχωρούν, αφού η πρώτη περιμένει την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου και στη συνέχεια θα προχωρήσει ο διαγωνισμός της δεύτερης, έφερε στο φως τα προβλήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, τα οποία όμως δεν είναι μόνο τα χθεσινά…

Πολλές φορές, επιβάτες που προτιμούν το τρένο για τη μετακίνησή τους, εγκλωβίζονται σε αυτό, είτε λόγω κακοκαιρίας, είτε λόγω προβλημάτων στις μηχανές.

Η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία μετά το «ντόμινο» των ακινητοποιήσεων των βαγονιών και την ταλαιπωρία που υφίστανται οι πολίτες, αποφάσισε το απόγευμα να ματαιώσει τα δρομολόγιά της, ζητώντας  την κατανόηση του επιβατικού κοινού για την ταλαιπωρία που έχει υποστεί, δηλώνει πως «δεν έχει ευθύνη η ίδια» αφήνοντας αιχμές για το «αλαλούμ» σε ΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ. «Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ κάνει μόνο χρήση της σιδηροδρομικής υποδοµής, ενώ η εύρυθμη λειτουργία της υποδοµής είναι αρμοδιότητα και ευθύνη άλλου φορέα (βλέπε ΟΣΕ) , η δε συντήρηση του τροχαίου υλικού που χρησιμοποιεί η εταιρεία μας, αποτελεί αντικείμενο τρίτου φορέα (βλέπε ΕΕΣΣΤΥ)» επισημαίνουν στελέχη της.

Μάλιστα, τονίζουν πως η πολυδιάσπαση του σιδηροδρομικού έργου, που πραγματοποιήθηκε κατά την περίοδο 2006-2010 από τις προηγούμενες κυβερνήσεις και οδήγησε στη δημιουργία επιμέρους εταιριών (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ, ΓΑΙΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ) που ανέλαβαν τμήματα του σιδηροδρομικού αντικειμένου, «σήμερα δείχνει ότι έχει φτάσει στα όρια της». Τα αποτελέσματα της διάσπασης αυτής, υποστηρίζει η διοίκηση της εταιρείας, όπως εκ του αποτελέσματος προκύπτει, οδήγησαν σε μείωση των διαθέσιμων πόρων για συντήρηση της σιδηροδρομικής υποδομής και του τροχαίου υλικού, καθώς και στην απομείωση των διαθέσιμων εξειδικευμένων ανθρώπινων πόρων, στο σύνολο των επιμέρους σιδηροδρομικών λειτουργιών. «Για παράδειγμα, αποχώρησαν πάνω από 150 μηχανοδηγοί και πάνω από 250 προϊστάμενοι αμαξοστοιχιών, ενώ εκατοντάδες ήταν οι αποχωρήσεις από τις λοιπές ειδικότητες του ΟΣΕ. Θα πρέπει να τονιστεί ότι οι αποχωρήσεις αυτές δεν ακολούθησαν ένα ορθολογικό σχέδιο λελογισμένου περιορισµού πιθανού γιγαντισμού του Οργανισμού, αλλά κινήθηκαν στη λογική της εφαρμογής της αρχής της αναλογίας. Αποτέλεσμα είναι η ελλιπής στελέχωση σε κρίσιμες ειδικότητες,  που σχετίζονται µε τη συντήρηση της υποδομής και του τροχαίου υλικού, τη λειτουργία της κυκλοφορίας, καθώς και των υποδοµών εξυπηρέτησης των επιβατών».

Τέλος, η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ ανακοινώνει ότι προτίθεται να αναλάβει όλες τις αναγκαίες πρωτοβουλίες τόσο στο εσωτερικό του σιδηροδρόμου, όσο και στην πολιτική ηγεσία για την ανάληψη των απαιτούμενων ενεργειών που θα κατατείνουν στη μεσοπρόθεσμη αναβάθμιση της κατάστασης του σιδηροδρόμου συνολικά.

Από την πλευρά της, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών δηλώνει «πως η κατάργηση επιβατικών δρομολογίων λόγω των καιρικών συνθηκών, αποτελεί μαύρη σελίδα στην ιστορία του Ελληνικού Σιδηροδρόμου. Αποτελεί το επιστέγασμα και την τελειωτική πράξη επιβεβαίωσης της απαξίωσης σε όλα τα επίπεδα, αποτέλεσμα των διαχρονικών πολιτικών που ασκήθηκαν και σαν κύριο στόχο είχαν και έχουν την ιδιωτικοποίησή του». Και προσθέτει πως οι αγωνιώδεις προσπάθειες των εργαζομένων στο σιδηρόδρομο, δεν στάθηκαν δυστυχώς ικανές από μόνες τους για να διασφαλίσουν την απρόσκοπτη λειτουργία του σιδηροδρόμου.

Πάντως, για το θέμα διέταξε επείγουσα Ένορκη Διοικητική Εξέταση ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, για τη διερεύνηση πειθαρχικών και τυχόν ποινικών ευθυνών, για τα αίτια και τους υπευθύνους όσων συνέβησαν χθες σε μέρος της υποδομής του σιδηροδρομικού δικτύου,  αλλά και των μηχανικών βλαβών που οδήγησαν στην πολύωρη ταλαιπωρία των επιβατών.