Αρχική Blog Σελίδα 15925

Απαγορεύτηκε, με υπουργική απόφαση, η προβολή συγκεκριμένων καταναλωτικών προϊόντων, για την προστασία της ψυχικής υγείας των παιδιών

ΑΠΕ-ΜΠΕ-

Απαγορεύτηκε με απόφαση του υπουργείου Οικονομίας η εμπορική προβολή συγκεκριμένων προϊόντων, στο πλαίσιο της προστασίας της ψυχικής υγείας των παιδιών.

Όπως έχει δημοσιεύσει ήδη το ΑΠΕ-ΜΠΕ και αναφέρει σημερινή ανακοίνωση του υπουργείου, κατόπιν καταγγελιών που υπεβλήθησαν στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, τις οποίες εν συνεχεία ο γενικός γραμματέας, Αντώνης Παπαδεράκης διαβίβασε στην Επιτροπή Προστασίας Ανηλίκων, σχετικά με καταναλωτικά προϊόντα που απευθύνονταν σε ανήλικους, ο υπουργός Δημήτρης Παπαδημητρίου στη βάση γνωμοδότησης της Επιτροπής, υπέγραψε σχετική απόφαση σύμφωνα με την οποία:

–  Δεν θα περιλαμβάνονται προϊόντα, όπως το σακίδιο πλάτης με απεικόνιση γλειφιτζουριού και επιγραφή «Lick it slowly» και άλλα παρόμοια, σε καταστήματα παιχνιδιών, σε παιδικά τμήματα καταστημάτων και σε έντυπα/ φυλλάδια/ e-shops, που απευθύνονται σε ανήλικους καταναλωτές και ιδίως σε παιδιά κάτω των 14 ετών. Το σκεπτικό της γνωμοδότησης της Επιτροπής, αναφέρει ότι προϊόντα που με εικονικές αναπαραστάσεις εκπέμπουν εμμέσως ή ευθέως μηνύματα με σεξουαλικό περιεχόμενο, στο πλαίσιο εμπορικής πρακτικής και όχι ως αποτέλεσμα ενός μελετημένου και σωστά διαρθρωμένου προγράμματος σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο πλαίσιο της εκπαίδευσης ή της οικογένειας, μπορεί να λειτουργήσουν αρνητικά προς το παιδί εξοικειώνοντάς το, μεταξύ άλλων, με σεξιστικά πρότυπα.

 –  Δεν θα επιτρέπεται η εμπορική προβολή προϊόντων, όπως οι άσεμνες αποκριάτικες στολές που παρουσιάζονται ως παιδικές, σε ιστοσελίδες ή/και καταστήματα, προκειμένου να μην στρεβλώνεται η εικόνα της παιδικότητας και να μην αλλοιώνονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ηλικίας αυτής, παραβιάζοντας την ομαλή ψυχολογική τους ανάπτυξη.

 –   Δεν θα επιτρέπεται η εμπορική προβολή προϊόντων, όπως η παιδική στολή που αναπαριστά τον Χίτλερ, με το αιτιολογικό ότι η διάθεση τέτοιων στολών παραπέμπει σε στάσεις και χειρονομίες άμεσα συνδεδεμένες με εγκλήματα μίσους, όπως ο ναζιστικός χαιρετισμός.

Υπενθυμίζεται ότι η Επιτροπή Προστασίας Ανηλίκων αποτελεί βάσει του άρθρου 7α  του ν. 2251/1994, διεπιστημονικό συμβουλευτικό όργανο της Πολιτείας σε θέματα προστασίας της ψυχικής υγείας των παιδιών από εμπορικές πρακτικές και καταναλωτικά προϊόντα.

Σημειώνεται, επίσης, ότι βάσει του άρθρου 13α παρ. 2 του Ν.2251/1994 για την Προστασία του Καταναλωτή, προβλέπεται η επιβολή διοικητικών κυρώσεων σε βάρος των παραβατών των διατάξεων του νόμου.

Τέλος, επισημαίνεται, ότι αποδέκτες της απόφασης, μεταξύ άλλων, είναι: η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας, το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, καθώς και οι Ενώσεις Καταναλωτών, ο Σύνδεσμος Ελλήνων Βιομηχάνων και η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων, προκειμένου να ενημερωθούν και να ενημερώσουν τα μέλη τους.

Βουλή: Δωρεάν ηλεκτρονικό φροντιστήριο στα σχολεία για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας και αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης στο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας

ΑΠΕ-ΜΠΕ-

Με τη διαδικασία του επείγοντος εισήχθη εχθές στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας «Ρύθμιση θεμάτων Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος και άλλες διατάξεις».

Το κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας

 Ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Γαβρόγλου υπογράμμισε ότι βασική θεσμική παρέμβαση του νομοσχεδίου είναι το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας (ΚΠΓ)επισημαίνοντας ότι σήμερα πάρα πολλά παιδιά καταφεύγουν σε εξετάσεις που διενεργούνται από ιδιωτικούς φορείς. Ωστόσο, το υπουργείο θέλει να ενισχύσει την εμπιστοσύνη της κοινωνίας στη δυνατότητα τα παιδιά αυτά να παίρνουν το ΚΠΓ με πολύ μικρότερο κόστος, με πολύ πιο αποτελεσματικές διαδικασίες. Όπως εξάλλου τόνισε, με τις ρυθμίσεις που εισάγονται ενισχύεται η προετοιμασία των μαθητών σε αυτά τα μαθήματα και είναι απολύτως αυτοματοποιημένη η διαδικασία των εξετάσεων. Ο κ. Γαβρόγλου είπε ακόμη ότι έχουν εξασφαλιστεί σοβαρές πιστώσεις από το ΕΣΠΑ και για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και για την ενίσχυση της υλικοτεχνικής υποδομής, ως προς τα θέματα γλωσσομάθειας.

Αναφορικά με τις ρυθμίσεις για την Εθνική Βιβλιοθήκη η οποία «μετακομίζει» στο Κέντρο Πολιτισμού ΊδρυμαΣταύρος Νιάρχος, ο υπουργός είπε ότι αναβαθμίζεται η λειτουργία της και η Πολιτεία της δίνει τη σημασία που δεν έδινε μέχρι σήμερα.

Ο υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε και στη δημιουργία Εθνικού Συμβουλίου Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, «ένα νέο θεσμό που αντικαθιστά το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας το οποίο είχε εξαιρετικά πολλά μέλη, σύνθετη και καθόλου αποτελεσματική λειτουργία, ζητήματα που το κατέστησαν ανενεργό». Όπως εξήγησε, στο Εθνικό Συμβούλιο θα συνυπάρχουν εκπαιδευτικοί και παραγωγικοί φορείς, και επιτέλους για πρώτη φορά θα είναι δυνατό να υπάρξει σχεδιασμός για τις προοπτικές της εκπαίδευσης σε σχέση με την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, να συζητηθούν νέα γνωστικά αντικείμενα, να γίνουν μελέτες για θέματα αγοράς εργασίας κλπ.

Κατά τη συζήτηση στην επιτροπή, ο κ. Γαβρόγλου είπε ότι με το νομοσχέδιο κλείνουν μια σειρά τεχνικού χαρακτήρα ζητήματα για θέματα όπως η εδραίωση του ολοήμερου σχολείου και ζητήματα για το άνοιγμα των σχολείων και την επόμενη χρονιά χωρίς ελλείψεις, όπως είναι οι αποσπάσεις, μεταθέσεις εκπαιδευτικών κλπ.

Η αναβάθμιση του Λυκείου

Εξάλλου στο νομοσχέδιο ρυθμίζονται θέματα που σχετίζονται με την προσπάθεια ορθολογικοποίησης των προγραμμάτων σπουδών στο γυμνάσιο και με την αναβάθμιση του λυκείου. Ειδικά για το Λύκειο, ο κ. Γαβρόγλου υπογράμμισε ότι συζητάμε αυτή την ώρα πάνω σε ένα τετράπτυχο που θα περιλαμβάνει τη ριζική αναβάθμιση των τελευταίων δύο τάξεων του λυκείου, την αναβάθμιση του απολυτηρίου, τις εισαγωγικές εξετάσεις και την ευελιξία στο πρώτο έτος των πανεπιστημίων. Όπως εξάλλου υπογράμμισε, βάση αυτών των αλλαγών θα είναι ένα εθνικό σχέδιο επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών.

Η εκλογή των πρυτανικών αρχών

Ταυτόχρονα ο κ. Γαβρόγλου ενημέρωσε τα μέλη της κοινοβουλευτικής επιτροπής ότι άμεσα  κατατίθενται στη Βουλή νομοσχέδια που σχετίζονται με τα μεταπτυχιακά, με τον τρόπο εκλογής των πρυτανικών αρχών και με την ίδρυση των Ακαδημαϊκών Περιφερειακών Συμβουλίων.

Η επαγγελματική εκπαίδευση

Κατά τη συζήτηση στην επιτροπή, ο υφυπουργός Παιδείας Δημήτρης Μπαξεβανάκης υπογράμμισε ότι βασική προτεραιότητα αποτελεί η αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης. Ο κ. Μπαξεβανάκης υπογράμμισε ότι ο κ. Μητσοτάκης ήταν ο υπουργός που οδήγησε στη διαθεσιμότητα χιλιάδες εκπαιδευτικούς της επαγγελματικής εκπαίδευσης και τόνισε ότι η κυβέρνηση επανέφερε αυτούς τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς αλλά και τους τομείς και τις ειδικότητες που καταργήθηκαν τότε και πλέον οι μαθητές έχουν δικαίωμα να τους ακολουθήσουν.

«Θέλουμε η επιλογή των μαθητών για την επαγγελματική εκπαίδευση, από μια επιλογή ανάγκης που δυστυχώς είναι σήμερα, να μετατραπεί έμπρακτα σε μια ελεύθερη επιλογή μεταξύ ισότιμων επιλογών που έχουν να κάνουν οι μαθητές μας», είπε ο υφυπουργός σημειώνοντας ότι αυτόν τον στόχο υπηρετεί η νέα δομή των Επαγγελματικών Λυκείων ώστε να παρέχονται στέρεες γνώσεις  και επαγγελματικές και τεχνολογικές γνώσεις και δεξιότητες και να αποφεύγεται η πρόωρη ειδίκευση. Έτσι η Α’ τάξη έχει ενιαία χαρακτηριστικά για όλους τους μαθητές, στη Β’ Τάξη γίνεται η επιλογή ενός από τους 9 ευρύτερους τομείς σπουδών και μόνο στην Γ’ τάξη, ο μαθητής επιλέγει την ειδικότητά του. Ταυτόχρονα εξασφαλίζεται η ποιότητα των προγραμμάτων σπουδών σε όλους τους τομείς και ειδικότητες των ΕΠΑΛ, ενώ ολοκληρώνονται και τα μεταβατικά προγράμματα σπουδών για την Γ΄τάξη.

Ο υφυπουργός Παιδείας επισήμανε ότι με το νομοσχέδιο επανέρχεται το δικαίωμα των μαθητών των νυχτερινών ΕΠΑΛ νε εισάγονται σε ειδικό ποσοστό θέσεων στα ΤΕΙ, μια επιλογή που είχε καταργηθεί το 2013.

Ο κ. Μπαξεβανάκης χαρακτήρισε μεγάλη τομή το μεταλυκειακό έτους, την τάξη μαθητείας που αφορά τους αποφοίτους των ΕΠΑΛ, λέγοντας ότι θα είναι προαιρετικό, δηλαδή αφορά αποφοίτους μαθητές άνω των 18 ετών. Επίσης, έχουν προβλεφθεί πλήρη ασφαλιστικά και εργασιακά δικαιώματα, καθώς και αμοιβή στο 75% του κατώτερου ημερομισθίου της εθνικής συλλογικής σύμβασης εργασίας.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο υφυπουργός στην εκπαίδευση στο χώρο εργασίας που θα πρέπει να γίνεται με βάση προγράμματα σπουδών υπό την επίβλεψη του σχολείου και του αρμόδιου εκπαιδευτικού που υπηρετεί στο Επαγγελματικό Λύκειο ή Εργαστηριακό Κέντρο. «Προκρίνουμε αυτή τη λύση ως μια ασφαλή και ομαλή διέξοδο για τους αποφοίτους για να έρθουν σε επαφή με την αγορά εργασίας», είπε και τόνισε ότι στόχος είναι να υπάρξει μια απάντηση σε όλους τους σπουδαστές που αγωνιούν και δηλώνουν πως «όποια πόρτα και αν χτυπήσουν τους ζητούν προϋπηρεσία, εμπειρία», είπε ο κ. Μπαξεβανάκης.

Με διαδικασία του «επείγοντος»

Στην έναρξη της συνεδρίασης, ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Γαβρόγλου εισηγήθηκε να συζητηθεί το νομοσχέδιο με τη διαδικασία του επείγοντος σημειώνοντας ότι υπάρχουν διατάξεις που πρέπει άμεσα να ψηφιστούν όπως το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας, η μετακίνηση της Εθνικής Βιβλιοθήκης στις νέες υποδομές, η καθιέρωση του ενιαίου αριθμού μαθητή, ζητήματα μεταθέσεων των εκπαιδευτικών αλλά και οι ημερομηνίες διεξαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων. Τη διαδικασία του επείγοντος αποδέχθηκαν μόνο οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και των Ανεξάρτητων Ελλήνων.

 Τα κόμματα

Ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ Αθανάσιος Μιχελής, αναφερόμενος στο Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας είπε ότι ουδέποτε οι ιδιωτικοί φορείς πιστοποιητικών γλωσσομάθειας, έχουν ελεγχθεί ως προς την ποιότητα και τον τρόπο διενέργειας των εξετάσεων, σε αντίθεση με τις εξετάσεις του ΚΠΓ. Επισήμανε ακόμη ότι η μέση δαπάνη για το ΚΠΓ ανέρχεται στο 50% της δαπάνης για τη συμμετοχή στις εξετάσεις πιστοποίησης στα ξένα συστήματα. Ο βουλευτής είπε ότι με τις προωθούμενες ρυθμίσεις βελτιώνονται οι συνθήκες λειτουργίας των διενεργούμενων εξετάσεων με έντυπα μέσα και χαμηλά εξέταστρα, ενώ θεσμοθετούνται ηλεκτρονικές εξετάσεις, διευκολύνεται η διαδικασία για την περιφέρεια και το κέρδος των πολιτών θα είναι πολλαπλό καθώς έχει προβλεφθεί προετοιμασία των μαθητών μέσα στο σχολείο με ηλεκτρονικό σχολείο και ηλεκτρονικό φροντιστήριο για τη δωρεάν προετοιμασία τους.

Από τη ΝΔ η Νίκη Κεραμέως, υπογράμμισε πως την ίδια ώρα που η κυβέρνηση προτείνει τη συγκρότηση μιας επιτροπής που θα μελετήσει τα οικονομικά της εκπαίδευσης, φέρνει στη Βουλή ένα νομοσχέδιο που είναι ακοστολόγητο, αφού το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους δηλώνει ότι αδυνατεί να κοστολογήσει αρκετές από τις διατάξεις. Η βουλευτής αναφέρθηκε ειδικότερα στο νέο γνωμοδοτικό όργανο που δημιουργείται, το Εθνικό Συμβούλιο Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού χωρίς κανείς να ξέρει πόσο θα αμείβονται τα μέλη του. Η βουλευτής της ΝΔ κατήγγειλε ότι το νομοσχέδιο βρίθει αποσπασματικών ρυθμίσεων, γεγονός που δείχνει έλλειψη σχεδιασμού, ενώ υπάρχουν και διατάξεις που υπονομεύουν την ανεξαρτησία σχολικών μονάδων. Μίλησε επίσης για διατάξεις που έχουν στόχο φωτογραφικές διευθετήσεις. «Πρόκειται για ένα νομοσχέδιο το οποίο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως λίθοι, πλίνθοι και κέραμοι ατάκτως ερριμμένα. Εμβαλωματικού τύπου ρυθμίσεις, με πρόδηλο στόχο την ικανοποίηση μικροπολιτικών αναγκών, οι οποίες σε πολλές περιπτώσεις φτάνουν στα όρια των φωτογραφικών διευθετήσεων», ανέφερε η Νίκη Κεραμέως.

Από τη Χρυσή Αυγή ο Αντώνης Γρέγος ανέφερε ότι επιχειρείται η απαξίωση της εθνικής συνείδησης. Ο βουλευτής ανέφερε πάντως ότι σαφώς και πρέπει να βελτιωθούν οι εξετάσεις για το πιστοποιητικό γλωσσομάθειας. Για την εισαγωγή του ενιαίου αριθμού μαθητή είπε ότι πρόκειται για φακέλωμα Ελλήνων μαθητών και για έναν επικίνδυνο θεσμό.

Από τη Δημοκρατική Συμπαράταξη ο Δημήτρης Κωνσταντόπουλος κατήγγειλε ότι στο νομοσχέδιο έχουν περιληφθεί διάφορες ρυθμίσεις χωρίς τεκμηρίωση και χωρίς διαβούλευση. Ο βουλευτής υπογράμμισε ότι δεν μπορεί να βρει σύμφωνη τη Δημοκρατική Συμπαράταξη η επείγουσα διαδικασία με την οποία συζητείται το νομοσχέδιο, διαδικασία που τορπιλίζει το διάλογο για την αναβάθμιση του λυκείου. «Η παιδεία δεν είναι χώρος για αντιπαραθέσεις αλλά θα πρέπει να υπάρχει διάλογος», είπε ο κ. Κωνσταντόπουλος και τόνισε ότι υπάρχουν στο νομοσχέδιο πολλές ρυθμίσεις σκοπιμότητας.

Aπό το ΚΚΕ ο Ιωάννης Δελλής κατήγγειλε ότι το επείγον νομοσχέδιο που φέρνει η κυβέρνηση όχι μόνο δεν ικανοποιεί τις λαϊκές ανάγκες για εκπαίδευση και παιδεία αλλά τις υπονομεύει κιόλας. Κατηγόρησε επίσης την κυβέρνηση ότι υποβαθμίζει ολοένα και περισσότερο τους όρους παροχής της δημόσιας εκπαίδευσης και επιδεινώνει τις εργασιακές σχέσεις και δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Ο κ. Δελλής αναφερόμενος στο ΚΠΓ είπε πως το εμπόριο των ξένων γλωσσών στη χώρα μας δεν θα αλλάξει, ενώ και για το ΚΠΓ προβλέπονται εξέταστρα για μια διαδικασία που είναι αποκλειστική ευθύνη του κράτους. Επισήμανε επίσης ότι τα ξενόγλωσσα βιβλία στο λύκειο πληρώνονται από τους μαθητές. Σχετικά με την Εθνική Βιβλιοθήκη, κατήγγειλε ότι μπαίνουν τίτλοι τέλους σε μια διαδικασία που ξεκίνησε από το 2003, που σημαίνουν την παράδοση της Εθνικής Βιβλιοθήκης στα χέρια του μεγάλου κεφαλαίου. Με σφοδρότητα επέκρινε τις διατάξεις για την ειδική αγωγή, καταγγέλλοντας ότι μέσα στη δημόσια δομή, εισάγεται το σπέρμα της ιδιωτικής.

Ο Κωνσταντίνος Κατσίκης από τους Ανεξάρτητους Έλληνες για το ΚΠΓ είπε ότι το σύστημα θα μπορέσει να ανταγωνιστεί τα ξένα συστήματα πιστοποίησης και επεσήμανε τη σημασία της δημιουργίας του ηλεκτρονικού φροντιστηρίου για την υποστήριξη των μαθητών, δωρεάν. Είπε ακόμη ότι θα εκσυγχρονιστεί η λειτουργία της Εθνικής Βιβλιοθήκης. Για τον ενιαίο αριθμό μαθητή είπε ότι με σεβασμό στα προσωπικά δεδομένα θα επιτυγχάνεται ο έλεγχος για την εγγραφή μαθητή, την ίδια σχολική χρονιά, σε περισσότερες από μια σχολικές μονάδες ενώ θα μπορεί να γίνεται ταυτοποίηση των αλλοδαπών μαθητών όταν ζητείται ταυτοποίηση στοιχείων.

Η Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου εκ μέρους της Ένωσης Κεντρώων κατήγγειλε την διαδικασία του επείγοντος, ενώ για το ΚΠΓ είπε ότι πρέπει να θωρακιστεί με εκπαιδευτική, ακαδημαϊκή και θεσμική επάρκεια και γι΄αυτό πρέπει η υποχρεωτική εκπαίδευση να δίνει τα εφόδια σε όλα τα παιδιά να έχουν πιστοποιητικό γλωσσομάθειας για μια τουλάχιστον γλώσσα και μια τουλάχιστον βαθμίδα. Είπε επίσης ότι θα πρέπει να εξεταστεί η διασύνδεση του απολυτηρίου με το πιστοποιητικό γλωσσομάθειας στο μέλλον ώστε κανείς μαθητής να μην αποφοιτά αν δεν γνωρίζει μια τουλάχιστον γλώσσα στα βασικά.

Ο Γιώργος Μαυρωτάς από το Ποτάμι διατύπωσε την αντίθεσή του με το χαρακτήρα του επείγοντος και έκανε ειδική αναφορά στη δημιουργία του Εθνικού Συμβουλίου Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού για να υπογραμμίσει ότι θα πρέπει να υπάρξει ανοιχτή πρόσκληση για τη θέση του προέδρου και λεπτομερή περιγραφή των αρμοδιοτήτων, ιδίως αναφορικά με τις ακαδημαϊκές δομές.

ΣΔΕ Νάουσας: Παρακολούθηση ομιλίας με θέμα «Η Βιβλιοθήκη ως επιζήσασα της Γενοκτονίας των Ποντίων»

Την Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017 οι εκπαιδευόμενοι του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας,  συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτές τους, παρακολούθησαν την ομιλία με θέμα «Η Βιβλιοθήκη ως επιζήσασα της Γενοκτονίας των Ποντίων» με ομιλητή τον κ. Λυγερό Νίκο.

ΣΔΕ 2Η παρουσία του κυρίου Λυγερού ήταν ιδιαίτερα εμβληματική και η ομιλία του εξαιρετικά  ενδιαφέρουσα και κατατοπιστική.

ΣΔΕ 1Να σημειώσουμε ότι ο ομιλητής είναι   καθηγητής στρατηγικής ανάλυσης και θεωρείται ένας από τους εξυπνότερους ανθρώπους στον πλανήτη. Η  ομιλία αυτή εντάσσεται στις επετειακές εκδηλώσεις για τα 90 χρόνια της Ευξείνου Λέσχης Ποντίων Νάουσας.

–ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΤΗ ΝΙΚΗ…ΑΟΚ ΒΕΡΟΙΑΣ – ΑΘΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ 60 – 54 (24-28)

Πολύ κοντά σε μια νίκη που θα χαρακτηριζόταν και ως “νίκη της χρονιάς” έφτασε την Κυριακή 05/02 η Παιδική ομάδα του Αθλου Αλεξάνδρειας η οποία αγωνίσθηκε στην έδρα του πρωτοπόρου και αήττητου (μ.ο.διαφοράς νίκης ως σήμερα πάνω από 30 πόντους) ΑΟΚ Βέροιας.

Μετά το αρχικό προβάδισμα στο σκορ απο τη γηπεδούχο ομάδα ο Άθλος έδειξε τις δυνατότητες του και με συμπαγή άμυνα και έξυπνο παιχνίδι στην επίθεση προηγήθηκε στο ημίχρονο με 24-28.

αθλ 2Και ενώ όλα έδειχναν ότι η συνέχεια θα ήταν πολύ ελπιδοφόρα για τους παίχτες της Αλεξάνδρειας  ένα κάκιστο 3ο δεκάλεπτο έδωσε και πάλι αέρα 8 πόντων στον ΑΟΚ.

Στο 4ο δεκάλεπτο ο Άθλος μπήκε πολύ παθιασμένα και έφτασε ξανά το παιχνίδι ως τους τέσσερις πόντους με πολλές ευκαιρίες να φτάσει και στη διεκδίκηση της νίκης.

Δυστυχώς κάποιες βιαστικές επιλογές, πολλά λάθη και αστοχία σε κρίσιμες βολές έφεραν την ήττα για την ομάδα της Αλεξάνδρειας.

Ο κόουτς του Άθλου Βασίλης Αγγέλης δήλωσε μετά το πέρας της αναμέτρησης: “Κρατάμε την πολύ ανταγωνιστική εικόνα απέναντι στην έδρα της πιο ισχυρής ομάδας του ομίλου μας, την σταδιακή επανένταξη των τραυματιών μας και τις άριστες εντυπώσεις που αφήσαμε σε όλους στο σημερινό ματς.

Δεν ξεχνάμε την απειρία των παιδιών μας και ηλικιακά( μικρότεροι των αντιπάλων τους )αλλά και αγωνιστικά(πρώτη φορά σε επίσημο πρωτάθλημα).

αθλ 1Πολλά συγχαρητήρια στους αθλητές μας αλλά και στους αθλητές και προπονητές-συνοδούς του ΑΟΚ Βέροιας που συνέβαλαν ώστε να γίνει ένα πραγματικά όμορφο και σε πολιτισμένο επίπεδο παιχνίδι Μπάσκετ.

Συνεχίζουμε με στόχο τη βελτίωση και την επίτευξη του στόχου στο επόμενο ματς…

Υ.Γ: Ευχαριστούμε τον ΑΟΚ Βέροιας για την άψογη και θερμή φιλοξενία που κάνει τους συλλόγους και τους ανθρώπους να ξεχωρίζουν!”

Επόμενο παιχνίδι για τον Άθλο την Κυριακή 12/02 στην Αλεξάνδρεια με το Ζαφειράκη Νάουσας.

Αλεξάνδρεια: Λαχανικά στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου από το Ε.Κ. Αλεξάνδρειας

Την Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017 ο Διευθυντής του Εργαστηριακού Κέντρου (Ε.Κ.) Αλεξάνδρειας κ. Νικολόπουλος Νίκος, παρέδωσε στο Κοινωνικό Παντοπωλείου του Δήμου μας, μια παρτίδα λαχανικών (μαρούλια) με σκοπό τη διάθεσή τους σε κοινωνικά ευαίσθητες ομάδες συμπολιτών μας.

ΣΕΚ λαχανικά 2Τα φυτά παραχωρήθηκαν δωρεάν από την εταιρεία AGRIS Α.Ε στο Ε.Κ Αλεξάνδρειας με σκοπό να καλλιεργηθούν στο εργαστηριακό θερμοκήπιο από τους μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης του τμήματος Φυτικής Παραγωγής της Γεωπονίας, υπό την επίβλεψη των καθηγητριών τους, στο πλαίσιο των εργαστηριακών μαθημάτων.

ΣΕΚ λαχανικά 3Παρά τα ακραία καιρικά φαινόμενα των τελευταίων εβδομάδων, η καλλιέργεια τους προχώρησε ικανοποιητικά. Αυτό οφείλεται στις καλές συνθήκες ανάπτυξης που εξασφάλισε στα φυτά το ανακαινισμένο εργαστηριακό θερμοκήπιο, που έχει στη διάθεσή του από φέτος το Ε.Κ. Αλεξάνδρειας. Η ανακαίνιση πραγματοποιήθηκε με την οικονομική στήριξη του Δήμου Αλεξάνδρειας και τις ενέργειες του Προέδρου της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κου Δημήτρη Συρόπουλου.

ΣΕΚ λαχανικά 4Η συμμετοχή των μαθητών των παραπάνω τμημάτων ήταν ουσιαστική και ενθουσιώδης, αφενός μεν λόγω των γνώσεων και των εμπειριών που απέκτησαν και αφετέρου για τον κοινωνικό σκοπό, για τον οποίο καλλιεργήθηκαν αυτά τα φυτά.

Η συνεργασία όλων των εμπλεκομένων, δηλαδή του Ε.Κ Αλεξάνδρειας, της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Αλεξάνδρειας και της AGRIS Α.Ε, απέδωσε καρπούς προς όφελος του κοινωνικού έργου του Δήμου μας.

Προέλευση δημοσίευσης: http://sek-alexandrias.blogspot.gr/2017/02/blog-post_6.html

“ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΣΤΗΝ 4Ε” – Πρεμιέρα

Ξεκινάμε κάτι καινούριο στην τηλεόραση της 4Ε. Βάζουμε τον τηλεοπτικό φακό μέσα στα πανεπιστήμιά μας . Γνωρίζουμε τις σχολές , τους χώρους αλλά και μιλούμε με τους ανθρώπους. Κάθε εβδομάδα λοιπόν θα είμαστε μαζί με σκοπό να σας συστήσουμε στον υπέροχο αυτόν κόσμο της ανώτατης εκπαίδευσης της πατρίδας μας.

Κάθε Τετάρτη στις 20:30 και σε επανάληψη κάθε Παρασκευή στις 13:30 . Παρουσιάζει η Γαϊτάνω Τζουρά .

ΠΡΕΜΙΕΡΑ την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου στις 20:30 για τα “ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΣΤΗΝ 4Ε” . Θα γνωρίσουμε ένα χώρο που ίσως όσοι δεν έχουν κάποια πανεπιστημιακή εμπειρία να μην γνωρίζουν καν οτι υπάρχει. Είναι η Κεντρική βιβλιοθήκη του Α.Π.Θ. Μιλάμε με την προϊσταμένη της Διεύθυνσης Κεντρικής Βιβλιοθήκης , Κατερίνα Νάστα και την Ελευθερία Κοσέογλου , βιβλιοθηκονόμο

Σε επανάληψη την Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου στις 13:30 .

Μάθημα Τέννις για «Τα Παιδιά της Άνοιξης»

Οι ωφελούμενοι του Κέντρου «Τα Παιδιά της Άνοιξης» είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με το άθλημα της αντισφαίρισης.

Με πολλή χαρά και μεράκι η Βίκυ Φιλιππούλη και ο Στράτος Λόλας, προπονητές του αθλήματος από το «Πήγασος Tennis Club» στη Θέρμη της Θεσσαλονίκης, βοήθησαν τους ωφελούμενους να ζήσουν για λίγη ώρα την εμπειρία του αθλήματος. Το μάθημα περιλάμβανε τη διδασκαλία δεξιοτήτων χειρισμού της μπάλας και της ρακέτας και βασικά χτυπήματα του τέννις. Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν με μεγάλο ενθουσιασμό και χάρηκαν την όλη διαδικασία.

Παιδιά Άνοιξης αθλητ.Τους ευχαριστούμε πολύ και ανανεώνουμε το ραντεβού μας την άνοιξη στα ανοιχτά γήπεδα της Αλεξάνδρειας.

 

Από το Δ.Σ του Συλλόγου

Δήλωση του αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας Κώστα Καλαϊτζίδη για την, ανεπίσημη, παράδοση στην κυκλοφορία του τμήματος του αυτοκινητοδρόμου Νάουσα – Πατρίδα

Ένα όραμα δεκαετιών όλων των Ημαθιωτών, η ασφαλής και τάχιστη οδική σύνδεση  της Περιφερειακής μας Ενότητας με την  Εγνατία Οδό, λαμβάνει σάρκα και οστά σήμερα Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου, με την, ανεπίσημη, παράδοση από την ανάδοχο εταιρεία  στην κυκλοφορία του τμήματος Νάουσα-Πατρίδα.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον περιφερειάρχη μας κ. Απόστολο Τζιτζικώστα για την αμέριστη συμπαράσταση του στην ολοκλήρωση του ανωτέρω τμήματος, αλλά και το ιδιαίτερο ενδιαφέρον που επιδεικνύει στην εξεύρεση των απαιτούμενων πόρων, ώστε ο οδικός άξονας Εγνατία-  Ε.Ο Θεσσαλονίκης-Έδεσσας να αποτελέσει  πνεύμονα οικονομικής ανάπτυξης, όχι μόνο για την Ημαθία και την Πέλλα, αλλά για ολόκληρη την Κεντρική Μακεδονία.

Επίσης ευχαριστώ  τους δημάρχους, τις τεχνικές υπηρεσίες της Π.Ε Ημαθίας για την συνεχή παρακολούθηση του έργου, τους υπαλλήλους της αναδόχου εταιρείας και όλους όσοι προσέφεραν  στο να γίνει πράξη το όραμα.

Καλαιτζίδης Κ. έργαΗ ενίσχυση της ασφαλούς μεταφοράς ανθρώπων και φορτίων, μέσω του οδικού άξονα, πέραν της εξάλειψης  των δυστυχημάτων, που κόστισαν την ζωή πολλών συνανθρώπων μας  στον επικίνδυνο υφιστάμενο δρόμο, θα τονώσει και την τουριστική κίνηση της περιοχής μας.

Διαβεβαιώνω τους συμπολίτες μας ότι ο «δρόμος» προς την ολοκλήρωση του καθέτου άξονα της Εγνατίας είναι μακρύς και επίπονος.

  Η αρχή όμως είναι το ήμισυ του παντός. Η προσπάθεια συνεχίζεται με την μελέτη  χάραξης του τμήματος Πατρίδα-Εγνατία και  ακολούθως με την εξεύρεση χρηματοδότησης.

Σε αυτή την προσπάθεια καλώ όλες τις πολιτικές δυνάμεις της Ημαθίας να συμβάλλουν  ενωτικά.

Το έργο έχει ευρωπαϊκή σημασία, αφού από την Περιφερειακή μας Ενότητα και την όμορη της Πέλλας, διέρχεται ο μεγαλύτερος εξαγωγικός  όγκος νωπών και μη αγροτικών προϊόντων της χώρας μας.

 

Γεώργιος Ουρσουζίδης: «Τα τροχαία να γίνουν ΕΘΝΙΚΟ μας ζήτημα!»

Τα συμπεράσματα του από την πολύμηνη δουλειά στην Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της Βουλής για τις πολυεπίπεδες και ανυπολόγιστες συνέπειες των τροχαίων δυστυχημάτων, κατέγραψε ο βουλευτής Ημαθίας του ΣΥΡΙΖΑ και Πρόεδρος της σχετικής Επιτροπής της Βουλής, Γιώργος Ουρσουζίδης, μετά την ολοκλήρωση των εργασιών της ΙΖ΄ Περιόδου της Α’ Συνόδου και την έκδοση της σχετικής Έκθεσης.

Επιγραμματικά, τα κύρια συμπεράσματα που εξάγονται από τις εισηγήσεις που ακούστηκαν στην Επιτροπή μας, μπορούν να συνοψιστούν ως εξής:

  1. Δεν είναι τυχαίο – ούτε είναι δυνατόν να αγνοηθεί – η καθολική απαίτηση, για ένα συντονιστικό όργανο υπό την άμεση εποπτεία του Πρωθυπουργού.

 Τροχαία περιστατικά συμβαίνουν και θα συνεχίσουν να συμβαίνουν, όμως τα τροχαία εγκλήματα τα πληρώνουμε με ανείπωτο πόνο και οδύνη, που προκαλεί η απώλεια ανθρώπινης ζωής και η μόνιμη βλάβη της υγείας.  Η χώρα μας – σε ευρωπαϊκό επίπεδο – παρουσιάζει έναν από τους μεγαλύτερους δείκτες θνησιμότητας ενώ για κάποιες ηλικιακές κατηγορίες (15 -29 ετών) τα τροχαία αποτελούν την πρώτη αιτία θανάτου.

2. Δαπανάμε ένα τεράστιο κονδύλι στις συνέπειες των τροχαίων ενώ αν είχαμε στρέψει ένα μικρό μόνο μέρος αυτού στην πρόληψη, τα οφέλη θα ήταν πολλαπλά και κυρίως σωτήρια.

ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΙΤΡ.ΟΔ.ΑΣΦ. 2Το τροχαίο ατύχημα, παύει να είναι ατύχημα και  θωρείται έγκλημα, από την στιγμή που ο οδηγός:

  • Αναπτύσσει υπερβολική ταχύτητα
  • Οδηγεί υπό την επήρεια αλκοόλ ή υπό την επήρεια ναρκωτικών
  • Παραβιάζει ενσυνείδητα το STOP και το κόκκινο σε σηματοδότη
  • Απόσπαση προσοχής κατά την οδήγηση (π.χ. χρήση κινητού)

Η οδήγηση χωρίς τη χρήση μέσων παθητικής ασφάλειας, θεωρείται εγκληματική σε βάρος των επιβαινόντων, αλλά και της κοινωνίας, όταν:

  • Δεν χρησιμοποιούν ζώνη ασφαλείας
  • Δεν χρησιμοποιούν κράνος στα δίκυκλα

3. Η θέση μας κινείται στον άξονα: Πολιτική βούληση για ανατροπές χρόνιων νοοτροπιών, παραλείψεων  και  κατεστημένων.

Η πρόταση μας, σύμφωνα με όσα τέθηκαν ενώπιον της Επιτροπής, στηρίζεται κυρίως στους άξονες:

  • Έλεγχος οδικής  συμπεριφοράς  των οδηγών
  • Ενημέρωση και   διαμόρφωση οδικής παιδείας
  • Ανάπτυξη σύγχρονων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σε αστικό και υπεραστικό επίπεδο, στοχεύοντας στον δραστικό περιορισμό της χρήσης του Ι.Χ., που εκτός των άλλων, επιβαρύνει σημαντικά με ρύπους το περιβάλλον.

Ωστόσο, τις συνέπειες των τροχαίων τις αντιλαμβανόμαστε όλοι αλλά ιδιαίτερα τα θύματα και οι  οικογένειές τους. Για το άτομο – θύμα, η απώλεια της ίδιας του της ζωής, ο σοβαρός τραυματισμός, αλλά και η ενδεχόμενη αναπηρία, αποτελούν μια ιδιαίτερα τραγική εξέλιξη.

Εκτιμώντας τα παραπάνω, και με δεδομένο ότι, πάνω από το 75% των νεκρών και βαριά τραυματιών, ανήκουν στο ενεργό παραγωγικό δυναμικό, μπορεί κανείς εύκολα να αναλογιστεί τις απώλειες και στο επίπεδο της ανάπτυξης.

Είναι γνωστό, ότι η χώρα μας αντιμετωπίζει σοβαρότατο δημογραφικό πρόβλημα, που υπονομεύει – εκτός των άλλων – τη σκληρή προσπάθεια που καταβάλλει ο Ελληνικός λαός, ώστε να ξεφύγει από την κρίση που μαστίζει τη χώρα. Συνεπώς δεν έχουμε την πολυτέλεια να συνεχίσουμε να αγνοούμε το πρόβλημα των θανάτων και βαριά τραυματιών, που αποτελεί σημαντική  συνιστώσα αυτού του κοινωνικού προβλήματος/δράματος.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας το 2014, στη χώρα των 11 εκατομμυρίων κατοίκων, έχουμε 12,27 νεκρούς ανά 100.000 κατοίκους και βρισκόμαστε στην  56η χειρότερη θέση μεταξύ 172 Κρατών.

  1. Τα τροχαία δεν αντιμετωπίστηκαν ποτέ αποτελεσματικά και ως μείζον κοινωνικό /πολιτικό ΕΘΝΙΚΟ θέμα.

 Μια διεθνής σύγκριση των μεθόδων που χρησιμοποιούνται σε διαφορετικές χώρες για να προσδιοριστεί το κόστος των τροχαίων ατυχημάτων έδειξε, ότι σε διάφορες χώρες χρησιμοποιούν διαφορετικά στοιχεία κόστους. Οι κύριες κατηγορίες κόστους, (κάθε μία έχει τη δική της μέθοδο υπολογισμού), που χρησιμοποιούνται σε ευρωπαϊκό επίπεδο είναι:

Ι. Ιατρικές δαπάνες.  Δαπάνες νοσοκομειακής νοσηλείας, αποκατάστασης,  φάρμακα, την ψυχολογική στήριξη και τις προσαρμογές για τα άτομα με ειδικές ανάγκες.

ΙΙ. Απώλεια παραγωγής. Τα έξοδα αυτά προκύπτουν από την προσωρινή ή μόνιμη ανικανότητα του τραυματισμένου, ή την πλήρη απώλεια της παραγωγής λόγω  θανάτου.

ΙΙΙ. Απώλεια της ποιότητας ζωής των θυμάτων, των οικογενειών και των φίλων τους ( «ανθρώπινο κόστος» ή «ανθρώπινες απώλειες»). Άυλα κόστη, που συνδέονται με  πόνο, θλίψη και την απώλεια της χαράς της ζωής.

ΙV. Υλικές ζημιές. Οι δαπάνες αυτές προκύπτουν από ζημιές σε αγαθά όπως οχήματα, φορτία, δρόμους και σταθερά αντικείμενα παραπλεύρως της οδού.

  1. V. Δαπάνες διακανονισμού. Δαπάνες που προκύπτουν από τη συνδρομή και τον διακανονισμό των τροχαίων ατυχημάτων, που πραγματοποιήθηκαν από υπηρεσίες, όπως η πυροσβεστική, η αστυνομία, τα δικαστήρια και οι ασφαλιστικές εταιρείες, καθώς και τις αποζημιώσεις, συντάξεις κλπ.

Αν κάνουμε μια  απλουστευμένη προσέγγιση στα Ελληνικά δεδομένα, με πληθυσμό περί τους 11.000.000 κατοίκους, με αναγωγή αντίστοιχα για  το 2015 με 789 νεκρούς, 1.068 Σοβαρά και 12.872 Ελαφρά τραυματίες, προκύπτει μια ετήσια δαπάνη της τάξης των 2.361.091.848 €  για το 2015  και  3.944.378.000 € για το 2014!!! Και όσο πάμε προς προηγούμενες χρονιές το κόστος αυξάνεται, αφού το 2000 είχαμε 2.103 νεκρούς, σχεδόν 2,7 φορές περισσότερους από το 2015! Αν πάλι, δούμε σε βάθος δεκαετίας τους νεκρούς, βαριά τραυματίες και ανάπηρους, η εικόνα είναι τρομακτική, φυσικά με τον ανάλογο φόρο της ασφάλτου… ανοησίας!

Επισημαίνεται, ότι λόγω της έλλειψης Εθνικού Μητρώου καταγραφής των θυμάτων που καταλήγουν μετά από νοσηλεία, δεν γνωρίζουμε τον ακριβή αριθμό των νεκρών, εκτιμάται ότι ίσως το 20% από τους βαριά τραυματίες καταλήγουν μετά τη νοσηλεία.

5. Όλα τα παραπάνω, αφορούν ευθέως στην αδήριτη ανάγκη μείωσής των θανατηφόρων, που επηρεάζουν δυσμενέστατα τις κοινωνικές δομές του κράτους και ταλαιπωρούν – βάναυσα πλέον – τους Έλληνες πολίτες, οι οποίοι αλληλοεξοντώνονται σε καθ’ οδόν. – Αυτό πρέπει να αλλάξει.

Συνοψίζοντας, οι βασικές συνέπειες, αφορούν στους εξής τομείς:

  • Επιβαρύνεται το σύστημα υγείας,
  •  Επιβαρύνεται το δικαστικό σύστημα,
  •  Επιβαρύνεται το ασφαλιστικό σύστημα,
  •  Επιβαρύνεται ο παραγωγικός ιστός της χώρας,
  •   Επιδεινώνεται το δημογραφικό πρόβλημα της χώρας,  
  •  Στερείται πολύτιμων πόρων η ανάπτυξη της χώρας.

▲   Η περιοχή μας, είναι γνωστό, έχει γνωρίσει το σκληρότερο πρόσωπο της μοίρας. Τίποτα δεν είναι όπως παλιά, μετά το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών. Πρόκειται για το πλέον πολύνεκρο τροχαίο δυστύχημα στη μεταπολεμική Ελλάδα.

Στις 13 Απριλίου του 2003, οι 21 μαθητές από το Μακροχώρι, τη Ν. Νικομήδεια, το Διαβατό και την Κουλούρα Ημαθίας, έχασαν τη ζωή τους λίγο πριν ολοκληρωθεί η τριήμερη εκδρομή στην Αθήνα. Στα «στενά» των  Τεμπών έγινε το κακό, όταν νταλίκα φορτωμένη μελαμίνες, συναντήθηκε με το μοιραίο λεωφορείο. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα στήθηκε το σκηνικό της μεγαλύτερης τραγωδίας που γνώρισε ο τόπος σε τροχαίο δυστύχημα.  Οι μελαμίνες γλίστρησαν, θερίζοντας τις αγνές ψυχές. Χρειάστηκαν ώρες μέχρι να απεγκλωβιστούν όλοι οι τραυματισμένοι και να μεταφερθούν στα Νοσοκομεία της Λάρισας και της Κατερίνης. Ο αριθμός των νεκρών συνεχώς αυξανόταν, ώσπου έφτασε τελικά τους 21…αγγέλους:

Ευαγγελία Θ. Γάτου      Ετών 16       Αναστασία Π. Παυλίδου          Ετών 16

Περιστερά Ι. Ουστά       Ετών 16       Γεωργία Δ. Τραπεζανλή         Ετών 16

Σταυρ. Κανελλόπουλος Ετών 15       Ηλίας Π. Τσολερίδης              Ετών 16

Παναγ. Μουρατίδης       Ετών 16       Ανδρέας Χ. Αθανασιάδης       Ετών 16

Χριστίνα Σταματέλλου   Ετών 16        Ιωάννης Τριανταφυλλίδης      Ετών 16

Βασ. Παπαδόπουλος    Ετών 16        Ευανθία Κ. Ψαλίδα                 Ετών16

Δημήτριος Κοσμίδης     Ετών 16        Κων/νος Α. Θαλαλαίος          Ετών 16

Γεσθημανή Σταφυλίδου Ετών 16        Σάββας Παναγιωτίδης           Ετών 16

Αθαν. Μαρκανταράς      Ετών 16        Γιώργος Κ. Μήτσκας            Ετών 16

Ιωάννα Θ. Καστίδου      Ετών 16        Δημήτριος Θ. Σίγγας            Ετών 16

Όλγα Β. Αγγελίνα          Ετών 15

▲   Το ζήτημα της αντιμετώπισης των τροχαίων εγκλημάτων, προτάσσεται ως χρέος και απόλυτη κοινωνική προτεραιότητα, απέναντι στους δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους που έχασαν την ζωή τους, αλλά και τους εκατοντάδες χιλιάδες συμπολίτες μας, που ζουν με αναπηρίες μετά απ΄ αυτά.

  Βέροια 7/02/2017                                   Γεώργιος  Ν. Ουρσουζίδης

                                                                             Πρόεδρος

                                                Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Οδικής  Ασφάλειας

                                                                της Βουλής των Ελλήνων

Βέροια: Τα νέα της Ακαδημίας Ποδοσφαίρου Βέροιας

Ακαδημία Ποδοσφαίρου Βέροιας

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ

Τμήματα Υποδομής

Στο Νησί Αλεξάνδρειας αγωνίστηκαν οι λιλιπούτειοι αθλητές της Ακαδημίας Ποδοσφαίρου Βέροιας με τα αντίστοιχα τμήμα του τοπικού «Αστέρα», αφού το γήπεδο των Γεωργιανών είχε ακόμη χιόνι. Η συνάντηση των δύο ομάδων γίνεται παραδοσιακά σε πολύ φιλικό κλίμα και τα παιδιά πάντα απολαμβάνουν τις αναμετρήσεις.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ:

Την επόμενη Κυριακή 12-2  Ακαδημία Ποδοσφαίρου Βέροιας θα φιλοξενήσει στην έδρα της στους Γεωργιανούς τον ΠΑΟΚ Μελίκης Κώστας Παυλόπουλος.

Αναλυτικά το πρόγραμμα θα ανακοινωθεί την Τετάρτη 8-2.

Παιδικό Τμήμα

ΑΣΤΕΡΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ – ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ: 6-2

Σύνθεση Ακαδημίας: ΚαλαΪτζίδης Δ., Παπαγεωργίου, Παπουλίδης Αλ.,  Ανάστος, Αμπρικίδης, Μελιόπουλος, Πέρογλου, Τζιώρος,(40’ Στογιάννος),Λιόλιος,  Τσαρτιλίδης, Γρηγοριάδης .

Εικόνα παιχνιδιού: Εξαιρετική η παρουσία των ποδοσφαιριστών της Ακαδημίας Ποδοσφαίρου Βέροιας στον αγώνα με τον Αστέρα Αλεξάνδρειας, που το τελικό σκορ αδικεί την εμφάνιση και προσπάθειά τους. Στο 35’ μετά από πολύ ωραία εκτέλεση φάουλ ο Παπουλίδης έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα και στη συνέχεια, στο 60’ ο Τσαρτιλίδης έκανε το 4-2. Δυστυχώς τα δύο γκολ δεν στάθηκαν αρκετά ώστε να δώσουν τη νίκη στην ομάδα της Ακαδημίας, απέναντι σε έναν εξίσου καλό αντίπαλο.

Επόμενη αγωνιστική: Το ΣΑΒΒΑΤΟ 11/2 η Ακαδημία Ποδοσφαίρου Βέροιας αγωνίζεται στο Νησέλι με την τοπική ομάδα.

Ώρα έναρξης αγώνα: 11.00’ π.μ.

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ

ΜΑΡΙΝΑ – ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ 1-0

Σύνθεση Ακαδημίας: ΣΟΥΡΟΒΙΚΗΣ, Μελιόπουλος,(70’ Κατικαρίδης), Τσαλουχίδης, Καϊλόγλου, Παπουλίδης Κ., Σαντικίδης, Συμπεθέρης, Παπουλίδης Αλ., Χρυσόπουλος, (38’ Ντινόπουλος), Μπαντής, Πρωτογέρης, (83’ Ανάστος).

Εικόνα παιχνιδιού:  Σκληρή μάχη έδωσαν οι παίκτες της Ακαδημίας αντιμετωπίζοντας μία από τις καλύτερες ομάδες της κατηγορίας, ωστόσο το μοναδικό γκολ του αγώνα έκρινε το νικητή.

Επόμενη αγωνιστική: Την επόμενη Κυριακή 12/2 η Ακαδημία αντιμετωπίζει την Πατρίδα.

 Για την Ακαδημία Ποδοσφαίρου Βέροιας, Σίμπου Σοφία