Δείτε τα γκολ των Καφέ(23’), Λαμπριανίδη(34’) με τα οποία η Αλεξάνδρεια επικράτησε του Μακροχωρίου με 2-0. Θα ακολουθήσει αναλυτικό ρεπορτάζ όπως μόνο ο Έμβολος μπορεί.
Ρεπορτάζ: Στέλιος Νίκας
Δείτε τα γκολ στο βίντεο:
Τον υποδέχτηκαν ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αλεξάνδρειας κ. Θωμάς Μπόζιαρης, ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Νίκος Μπρουσκέλης, ο Διευθυντής του 7ου Δημοτικού Σχολείου κ. Γρηγόρης Γιοβανόπουλος και ο διακεκριμένος έμπορος της πόλης, κ. Στέλιος Ρεβίθης.
Ο κ. Θεοχαρόπουλος εξέφρασε τις απόψεις του για τα κόκκινα δάνεια, για το άνοιγμα των μικρομεσαίων καταστημάτων τις Κυριακές, ενώ τοποθετήθηκε επάνω σε ερώτησή μας για τις διεθνείς εξελίξεις στα Βαλκάνια.
Ακολούθησε γεύμα του Προέδρου της ΔΗΜΑΡ σε γνωστό εστιατόριο της πόλης.
Ο κ Ρίζος τόνισε ότι ανάπτυξη για την χώρα εντός των τειχών της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν μπορεί να υπάρξει καθώς κάθε καινούργια κυβέρνηση που εκλέγει ο ελληνικός λαός τις φορτώνουν και από ένα καινούργιο μνημόνιο. Η λύση για την Αγροτική παραγωγή και τον αγρότη πρέπει να δοθεί με την δημιουργία παραγωγικών Συνεταιρισμών οι οποίοι θα υποκαταστήσουν τους μεσάζοντες και όλους αυτούς που εκμεταλλεύονται τον μόχθο των αγροτών τόνισε χαρακτηριστικά.
Το πρόβλημα της Ελλάδας δεν λύνεται με κυβερνήσεις τύπου ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και Νέας Δημοκρατίας- ΠΑΣΟΚ. Με ισχυρό Κ.Κ.Ε. τη διακυβέρνηση της χώρας θα αναλάβει ο λαός και θα δώσει τέλος στα προβλήματα που του φόρτωσε ο καπιταλισμός ενώ συγκεκριμένα για τον αγροτικό κλάδο είπε ότι αποτελεί προτεραιότητα η στήριξη της Πρωτογενούς Αγροτικής παραγωγής κλείνοντας την τοποθέτησή του ο κ Ρίζος Μαρούδας.
Προανάκριση διενεργείται από το Αστυνομικό Τμήμα Αλεξάνδρειας.
Επίσης συνελήφθη χθες (21-4-2017) το μεσημέρι στη Βέροια, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Βέροιας, ένας 37χρονος ημεδαπός, διότι όπως προέκυψε από την έρευνα, νωρίτερα την ίδια ημέρα, αφαίρεσε μία μοτοσυκλέτα ιδιοκτησίας 49χρονου, η οποία βρέθηκε και αποδόθηκε στον ιδιοκτήτη της.

Ingredients (for the clay casserole of the photo):
1 pack of chickpeas (usually 500 grams)
1 large dry onion, not too chopped, cut by hand
2-3 carrots moderately sliced
A little celery along with its root not too chopped
Salt, black pepper, a little oregano
1 glass of oil
1 glass of tomato juice
1 tsp. soda
In a bowl we place the chickpeas with water and soda. Leave them for 2 hours to soak. Then rinse well, put them back in the pan with water and leave until the next day that we will cook them.
Bon appetit!!!

Υλικά (για τη γάστρα της φωτογραφίας):
1 πακέτο ρεβίθια (συνήθως είναι 500γρ.)
1 μεγάλο κρεμμύδι ξερό, όχι πολύ ψιλοκομμένο, κομμένο στο χέρι
2-3 καρότα μέτρια κομμένα σε ροδέλα
λίγο σέλινο μαζί με τη ρίζα του όχι πολύ ψιλοκομμένο
αλάτι, πιπέρι μαύρο, λίγο ρίγανη
1 ποτήρι λάδι
1 ποτήρι ντοματοχυμό
1 κ.γλ. σόδα
Σε μια λεκανίτσα τοποθετούμε τα ρεβίθια με νερό και τη σόδα. Τα αφήνουμε για 2 ώρες να μουσκέψουν. Έπειτα ξεπλένουμε καλά, τα τοποθετούμε πάλι στη λεκάνη με νερό και τα αφήνουμε μέχρι την επόμενη μέρα που θα μαγειρέψουμε.
Καλή σας όρεξη!!!

Η νέα κλίμακα εισφοράς αλληλεγγύης διαμορφώνεται στο 0% για εισοδήματα έως 12.000 ευρώ, στο 2,2%, από 0,7%, για εισόδημα από 12.001 έως 20.000 ευρώ, στο 5% από 1,4%, από 20.001 έως 30.000 ευρώ, στο 6,5%, από 2%, για εισοδήματα από 30.001 έως 40.000 ευρώ, στο 7,5% από 40.001 έως και 65.000 ευρώ (με το προηγούμενο καθεστώς ήταν 4% για εισόδημα από 50.000 έως 100.000 ευρώ) και 9% από 65.001 έως και 220.000 ευρώ (παλιότερα ίσχυαν συντελεστές 6% για εισόδημα από 100.000 έως 500.000) και 10% για εισοδήματα πάνω από 220.000 ευρώ από 8% που ίσχυε με τις παλαιότερες κλίμακες για εισοδήματα πάνω από 500.000 ευρώ.
Ακόμη περισσότερους φόρους θα πληρώσουν οι ιδιοκτήτες ακινήτων καθώς θα επιβαρυνθούν με συντελεστή 15% (αντί 11%) για εισόδημα από ενοίκια ως 12.000 ευρώ, 35% από 33% για εισόδημα από 12.000 έως 35.000 ευρώ και 45% από 33% για εισόδημα πάνω από 35.000 ευρώ.
Την ίδια στιγμή, ο συντελεστής φορολόγησης αυξάνεται από το 26% στο 29% και ο φόρος στα μερίσματα από το 10% στο 15%.
Στον τρόπο εκπαίδευσης των υποψήφιων οδηγών, αλλά και στην ανάγκη δημιουργίας Σώματος Εξεταστών Υποψήφιων Οδηγών.Τα παραπάνω θέματα ετέθησαν με ειλικρίνεια και σαφήνεια, από τα μέλη του συλλόγου, αναλύοντας τις χρόνιες παθογένειες του συστήματος εκπαίδευσης και εξέτασης των υποψήφιων οδηγών, όπως και στον σημαντικότατο ρόλο της εκπαίδευσης των πολιτών από μικρή ηλικία σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.
Ο κ. Μαυραγάνης, δήλωσε πως το υπουργείο μελετά προτάσεις τόσο για το θέμα της εκπαίδευσης, όσο και των εξεταστών, των υποψήφιων οδηγών. Προσανατολίζεται δε, στη δημιουργία Σώματος Εξεταστών, αρχικά από Δημοσίους Υπαλλήλους και στο μέλλον με την προσθήκη και ιδιωτών, ανάλογα με την πορεία του εγχειρήματος.
Σε ότι αφορά στην εκπαίδευση των οδηγών, αλλά και των εξεταστών, κρίνεται σκόπιμο, τόσο οι εκπαιδευτές, όσο και οι εξεταστές, να είναι κάτοχοι τίτλου σπουδών Ανώτερης ή και Ανώτατης εκπαίδευσης. Για το σκοπό αυτό σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, θα δημιουργηθούν άμεσα οι αντίστοιχες κατευθύνσεις στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Απ΄τη μεριά τους οι εκπρόσωποι του Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης & Κυκλοφοριακής Αγωγής, δήλωσαν έτοιμοι να ανταποκριθούν στο νέο ρόλο τους – αφού κατά τεκμήριο – θα αποτελεί και δικαίωση των θέσεων του Συλλόγου τους.
Όλα τα παραπάνω ζητήματα, ετέθησαν σε προηγούμενο χρονικό διάστημα, υπόψη της αρμόδιας επιτροπής της Βουλής των Ελλήνων και ο πρόεδρός της κ. Ουρσουζίδης, το επιβεβαίωσε. Εστάλη ήδη στο ΥΠΟΜΕΔΙ, από το γραφείο του Προέδρου της Βουλής κ. Ν. Βούτση, το σχετικό τεύχος της επιτροπής, όπου εκτίθενται οι παραπάνω προτάσεις.

Β. Στο ΥΠΟΙΚ στις 21.4.2017 με την υφυπουργό κ. Κατερίνα Παπανάτσιου και τον Βουλευτή Κοζάνης Δημητριάδη Μίμη, έγινε αναλυτική συζήτηση σχετικά με το σχέδιο Νόμου «ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΟΦΕΙΛΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ» και το περιθώριο βελτίωσης διατάξεων του, ώστε να καταστεί ο νέος νόμος, πιο εύστοχος και αποτελεσματικός.
Συγκεκριμένα:
Δηλαδή, να διαχωριστεί πλήρως η επιτευχθείσα ρύθμιση οφειλών (έως 31.12.2016), από τις τρέχουσες οφειλές προς το Δημόσιο, που πιθανά θα προκύψουν στο μέλλον.
Εναλλακτικά ο νέος νόμος, να είναι όσο το δυνατόν πιο «συγχωρητικός» – ως προς το ζήτημα αυτό – ώστε να λαμβάνει υπόψη της σημερινές συνθήκες της αγοράς, και την ανάγκη ικανού χρόνου για την προσαρμογή των επιχειρήσεων/οφειλετών.
2. Η διαδικασία διακανονισμού της ρύθμισης θα πρέπει να γίνεται ηλεκτρονικά – όσο αυτό είναι εφικτό. Θα πρέπει να αποφευχθεί η ανθρώπινη επαφή, ώστε να μπορέσει το σύστημα να προστατευθεί από πρακτικές του παρελθόντος. Μπορεί αυτός ο τρόπος να είναι πιο αυστηρός για τους οφειλέτες, αλλά σε κάθε περίπτωση, είναι πιο αντικειμενικός και δίκαιος.
Η κ. Παπανάτσιου εξέφρασε την κατανόηση της και δήλωσε, ότι θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια απ΄τη μεριά του υπουργείου της, ώστε το σχέδιο νόμου να καταστεί όσο το δυνατόν πιο ωφέλιμο για τους επιχειρηματίες και κατ΄ επέκταση για την κοινωνία.
Γ. Από τον πρόεδρο του ΕΛΓΑ κ. Φάνη Κουρεμπέ, έγινε κατηγορηματική δήλωση προς τον Βουλευτή Ημαθίας Ουρσουζίδη Γιώργο, ότι ο οργανισμός θα συνεχίσει να εκπληρώνει τις υποχρεώσεις του απέναντι στους πληγέντες αγρότες, στις ημερομηνίες που ήδη ανακοινώθηκαν, ανάλογα με την πρόοδο των σχετικών πορισμάτων.
Ειδικότερα, επόμενη ημερομηνία πληρωμής (μετά την 13.4.2017), είναι η 30.4.2017 (προβλέπεται η ολοκλήρωση των πληρωμών που αφορούν, σε πολλές καταστροφές – πλην του χαλαζιού), έως στα τέλη Μαΐου θα πληρωθούν οι αποζημιώσεις που αφορούν στο χαλάζι, και τον Ιούνιο το υπόλοιπο 20% της ζημιάς που προκάλεσε η ανεμοθύελλα, που έπληξε συγκεκριμένες περιοχές του νομού μας.
Δ. Εργόσημο εποχικών μετακλητών εργατών γης, σύντομα προβλέπεται – μάλλον θετική εξέλιξη – στο λογικό αίτημα των αγροτών για το ζήτημα αυτό.

Ο Πρωθυπουργός κι ο υπουργός του των Υποδομών Χρ. Σπίρτζης, με κουστωδίες παρατρεχάμενων και μέλη του… κινήματος «Δεν πληρώνω», έκαναν σόου εδώ κι εκεί με ψαλίδια στα χέρια για να κόβουν κορδέλες. Αφού πρώτα υποχρέωσαν τους εργολάβους των έργων να τα παραδώσουν όπως νάναι.
Προσέξτε κουτοπονηριά: Δεν εγκαινίασαν δρόμους, αλλά… τούνελ! Αλλά «πούλησαν»… δρόμους ομού μετά φυκιών ως μεταξωτές κορδέλλες.
Κι αφού πούλησαν ανάπτυξη και λόγια, τώρα οι εθνικές κλείνουν πάλι για να ολοκληρωθούν τα έργα! Και ρίχνουν το ανάθεμα στις εταιρίες που οι ίδιοι υποχρέωσαν να παραδώσουν τα έργα ημιτελή.
Πώς να το πούμε; Κοροϊδία; Ευτελισμό; Τάισμα σανού στους σανοφάγους;
Ας το πούμε καλύτερα «Μαυρογιαλουρισμό»!
Φυσικά, το ζήτημα είναι εξόχως πολιτικό. Αποτελεί άλλη μια κοροϊδία της ελληνικής κοινωνίας. Βλέπετε προείχε η εικόνα του πρωθυπουργού και του υπουργού του. Να κάνουν σόου και να το εκμεταλλευθούν επικοινωνιακά.
Χρειάστηκε αυτή η απίστευτη ταλαιπωρία χιλιάδων ανθρώπων για να μάθουμε την αλήθεια.
Ότι δηλαδή η Ιόνια οδός δεν έχει παραδοθεί ακόμη, αφού από το σύνολο των 96 χιλιομέτρων παραδόθηκαν στην κυκλοφορία μόνο τα 37, μαζί με τα τούνελ της Κλόκοβας και της Καλυδώνας. Εκεί λοιπόν, έγινε ο κακός χαμός. Σ’ αυτά τα τούνελ και στον ημιτελή δρόμο που συνδέει την Κλόκοβα με τη γέφυρα Ρίου – Αντιρίου.
Η δε Ολυμπία οδός, είναι ημιτελής ως προς την τελική ασφαλτόστρωση από το Ξυλόκαστρο μέχρι την Πάτρα. Οι εργασίες αυτές αναγκαστικά θα κλείνουν τον δρόμο τα βράδια, ανά λωρίδες.
Δηλαδή τζάμπα τα ψαλίδια και οι κορδέλες. Η Ιόνια οδός δεν έχει ολοκληρωθεί . Κι όμως η κυβέρνηση την παρέδωσε στην κυκλοφορία πριν την ώρα της. Για να τη χειροκροτήσουν οι σανοφάγοι. Οι οποίοι, τελικά, εξ αιτίας της απίστευτης ταλαιπωρίας μούντζωναν προς κάθε κατεύθυνση.
Κοροϊδία!
Που έγινε ακόμη μεγαλύτερη από τις αστείες δικαιολογίες του υπουργού Υποδομών στο… 11σέλιδο (!!!) Δελτίου Τύπου που εξέδωσε. Στο οποίο, ούτε λίγο πολύ ανέφερε και πάλι ότι για τον σάλο που δημιουργήθηκε φταίνε οι… δημοσιογράφοι και τα ΜΜΕ. Λες κι εκείνοι γέμισαν τους ημιτελείς δρόμους εμπόδια.
Αντί να ζητάνε τα ρέστα, θα μπορούσαν να πουν δυο λόγια συμπάθειας, μια συγγνώμη στις χιλιάδες ανθρώπους που ταλαιπωρήθηκαν κι επιβεβαιώνουν όσα έγραψαν οι… διαπλεκόμενοι δημοσιογράφοι και έδειξαν τα… βοθροκάναλα!
Δυστυχώς, το φαίνεσθαι έγινε πάλι βωμός θυσίας στην ουσία.
Πρώτη –κι ελπίζω τελευταία- φορά Αριστερά…
Συναντήθηκε επίσης με αντιπροσωπεία της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ημαθίας για θέματα που αφορούν στο προσωπικό και την υλικοτεχνική υποδομή. Συζητήθηκαν ζητήματα όπως ο πεπαλαιωμένος στόλος οχημάτων και η ανάγκη αντικατάστασής του, καθώς και η έλλειψη προσωπικού. Επίσης αναφέρθηκε ότι το κτήριο όπου στεγάζεται η Αστυνομική Διεύθυνση είναι ενοικιαζόμενο και ότι η Αστυνομία διαθέτει δικό της οικόπεδο δίπλα στο Δικαστικό Μέγαρο το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί.
Η βουλευτής δεσμεύτηκε να προωθήσει τα θέματα αρμοδίως.
Τέλος, επισκέφθηκε τη Σχολή Μετεκπαίδευσης και Επιμόρφωσης Ελληνικής Αστυνομίας Βόρειας Ελλάδας, στις εγκαταστάσεις της στο Πανόραμα Βέροιας. Ξεναγηθήκε ειδικότερα στους χώρους του κτηρίου και στο καινούργιο σκοπευτήριο. Ο διοικητής, αστυνομικός υποδιευθυντής Διονύσιος Κούγκας, ενημέρωσε για τη μέχρι τώρα εκπαιδευτική δραστηριότητα της σχολής, τους στόχους και τη μελλοντική εκπαιδευτική της δράση. Η βουλευτής εξέφρασε την ικανοποίηση της για τις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της σχολής, οι οποίες όπως τονίστηκε δεν υστερούν σε τίποτα από άλλα ευρωπαϊκά σύγχρονα εκπαιδευτικά κέντρα, ενώ κατά τη συζήτηση που έγινε τονίστηκε η ανάγκη για παραπέρα αξιοποίησή της με τον εμπλουτισμό της με νέα προγράμματα εκπαίδευσης.