
Με πολλά ψητά, χαρά και κέφι γιόρτασαν την Τσικνοπέμπτη οι καθηγητές και οι μαθητές του Λυκείου Πλατέος – Κορυφής.
Στην αυλή του σχολείου επικρατούσε μια χαρούμενη ατμόσφαιρα με μουσική και χορό.
Και του χρόνου.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Σιμόπουλος
Οι μαθητές και εκπαιδευτικοί του Γυμνασίου διασκέδασαν με ζωντανή ελληνική παραδοσιακή μουσική, ενώ την τιμητική τους είχαν τα ψητά και τα ποικιλόμορφα χειροποίητα γλυκά.
Αντίθετα οι αντίστοιχοι του 2ου Λυκείου γλέντησαν με ξένη μοντέρνα μουσική, ενώ και εδώ δεν έλειψαν τα γευστικά ψητά, όπως ορίζει το πατροπαράδοτο έθιμο της ημέρας.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Σιμόπουλος
Εκτός από τα καθιερωμένα ψητά, εδέσματα και ποτά της ημέρας, η φετινή γιορτή περιείχε και τη φιλοξενία του Μουσικού Σχολείου (Γυμνάσιο-Λύκειο) Γιαννιτσών. Οι φιλοξενούμενοι μαθητές έπαιξαν ζωντανή μοντέρνα μουσική αποσπώντας δίκαια το θερμό χειροκρότημα των συμμαθητών τους.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Σιμόπουλος
Στο κοινό προαύλιο των δύο σχολείων στήθηκε μια ξέφρενη γιορτή με πολύ κέφι, χορό και τα παραδοσιακά ψητά της ημέρας, με μέριμνα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.
Θέλουμε Δικαιοσύνη ανεξάρτητη που δεν δέχεται επιρροές από την εκτελεστική εξουσία και κομματικούς εκπροσώπους. Χρειαζόμαστε ισχυρούς θεσμούς και αίσθημα Δικαίου, ιδίως για τους αδύναμους.
Στην εκδήλωση συμμετέχουν το Λύκειο Ελληνίδων Νάουσας, ο Όμιλος Περιβάλλοντος και Πολιτισμού «ΑΡΑΠΙΤΣΑ», ο Πολιτιστικός Σύλλογος «ΠΥΡΣΟΣ», ο Όμιλος Αρκοχωρίου «ΑΡΚΤΟΣ», , ο Σύλλογος Βλάχων Νάουσας, ο Σύλλογος Ποντίων Μακροχωρίου, ο Σύλλογος Κρητών Ωραιοκάστρου “Ο Ερωτόκριτος”, το Τμήμα Πανελληνίων Χορών της Ευξείνου Λέσχης Νάουσας και το Τμήμα Ποντιακών Χορών της Ευξείνου Λέσχης Νάουσας.
Την παράσταση θα πλαισιώσει μουσικά πλήθος καλλιτεχνών, ενώ, αυτή, γίνεται με την υποστήριξη του Δήμου Ηρωικής Πόλης Νάουσας. Η εκδήλωση πραγματοποιείται για την στήριξη του Γηροκομείου Νάουσας.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο, Ο Πρόεδρος
Φανιάδης Χ. Φώτης
Ο επιτελικός μέσος είχε αποκτηθεί από τη διοίκηση του ΠΑΟΚ στην αρχή της φετινής ποδοσφαιρικής σεζόν (δες εδώ: https://emvolos.gr/paok-alexandrias-o-pavlos-fotiadis-ston-paok-alexandrias/). Επαγγελματικοί λόγοι τον οδήγησαν στο εξωτερικό λίγο πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων, απ’ όπου επέστρεψε πριν λίγες μέρες και εντάχθηκε άμεσα στην ομάδα του δικεφάλου.
Να θυμίσουμε ότι ο παίκτης έχει αγωνιστεί στο παρελθόν σε Ηρακλή Θεσσαλονίκης, Αλεξάνδρεια, Βισαλτιακό, Γιαννιτσά, Καρδίτσα, ΑΙΚ Στοκχόλμης, Μουδανιά, Ζάκυνθο, Αρναία, Ηρακλή Αμπελοκήπων και Θερμαϊκό Θέρμης.
Η διοίκηση του ΠΑΟΚ Αλεξάνδρειας καλωσορίζει τον Παύλο Φωτιάδη και του εύχεται υγεία και πολλές επιτυχίες με την ομάδα του δικεφάλου.
Ο Πετράκης αγωνίστηκε την Κυριακή 5 και τη Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου, στο IPC Snowboard Asian Cup, στο αγώνισμα Banked Slalom, στην κατηγορία UL . Ο κάθε αγώνας αποτελούνταν από 3 επιμέρους καταβάσεις με τους αθλητές να κρατάνε την καλύτερη επίδοση από τις 3. Ο αθλητής μας αναδείχτηκε πρώτος και τις δύο μέρες με αποτέλεσμα να επιστρέψει με δύο χρυσά μετάλλια στις αποσκευές του και το κύπελλο του καλύτερου αθλητή της κατηγορίας του.
Πρόκειται ασφαλώς για την μεγαλύτερη επιτυχία που γνωρίζει ο παραολυμπιακός αθλητισμός της πόλης μας (μέχρι την επόμενη), σε ένα χειμερινό αθλημα που τώρα ξεκινάει να αναπτύσσεται στην Ελλάδα. Επιπλέον, ο Πετράκης διατήρησε ακέραιες τις ελπίδες του για συμμετοχή στη φετινή Χειμερινή Παραολυμπιαδα της Κορέας (θα γνωρίζουμε σίγουρα μέσα στις επόμενες μέρες).