Αρχική Blog Σελίδα 15531

Αυτοπεποίθηση είναι ένα ρούχο πολύτιμο, που ταιριάζει στον καθένα… – Γράφει ο Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπευτής Γιάννης Ξηντάρας

Η αυτοπεποίθηση είναι κατά μια έννοια “η πίστη στον

Γιάννης Ξηντάρας
Γράφει ο Γιάννης Ξηντάρας, στην Αθήνα (www.xidaras.gr)

εαυτό μας”.

Η πίστη ότι αξίζουμε, ότι μπορούμε, ότι η γνώμη μας, ο λόγος μας, η άποψή μας έχουν σημασία και… κατά συνέπεια, αυτοπεποίθηση σημαίνει να μπορούμε να εκφραζόμαστε, ελεύθερα, χωρίς φόβο, χωρίς την ανασφάλεια της επίκρισης, της απόρριψης και της μη- αποδοχής…

Αυτοπεποίθηση σημαίνει θέλω και σημαίνει μπορώ, αυτοπεποίθηση είναι η θετική αύρα που κατακτά τους άλλους, η αυτοπεποίθηση είναι σαγήνη και σιγουριά μαζί. Είναι ένα ρούχο πολύτιμο, που ταιριάζει στον καθένα, και προσαρμόζεται στα μέτρα του καθενός…

  1. Να έχουμε εμπιστοσύνη στον εαυτό μας. Η κάθε άποψη είναι μοναδική και ο κάθε ένας δικαιούται να έχει την δική του! Αρκεί να μην πιστεύουμε ότι πρέπει και οι άλλοι οπωσδήποτε να συμφωνούν μαζί μας…
  1. Να αγαπάμε την εικόνα μας, την εικόνα του προσώπου και του σώματός μας. Ψηλοί, κοντοί, χοντροί, λεπτοί, ανοιχτόχρωμοι, μελαχρινοί, πλούσιοι ή φτωχοί, όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι. Ο καθένας μας έχει την αξία του, την ομορφιά του, την χάρη του! Βρες κι εσύ την δική σου χάρη, αγκάλιασε την και αγάπησέ την!
  1. Να μην κρεμόμαστε από την γνώμη των άλλων. Όπως είπαμε, ο κάθε ένας έχει την άποψή του: για την ζωή, για τον κόσμο, για τα πάντα! Αλίμονο αν συμφωνούσαμε όλοι μεταξύ μας! Αποκλείεται… Άρα, αναπόφευκτα, κάποιοι θα διαφωνούσαν μαζί μας, αποκλείεται να αρέσουμε σε όλους… Ας το πάρουμε απόφαση!
  1. Να αποδεχτούμε τα δεδομένα της ύπαρξης, που ορίζουν τη ζωή μας. Με δυο λόγια να αποδεχτούμε την ιδέα του θανάτου μας! Όσο νωρίτερα το καταφέρουμε τόσο πιο ανάλαφρα και πιο δυνατά θα πορευτούμε για την συνέχεια, απολαμβάνοντας το μόνο που πραγματικά υπάρχει: την ίδια μας τη Ζωή!

 —————————————————————————————————-

Ο Γιάννης Ξηντάρας είναι  Ψυχολόγος- Ψυχοθεραπευτής στην Αθήνα, πτυχιούχος Πανεπιστημίου Αθηνών, μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων και της Εθνικής Εταιρείας Ψυχοθεραπείας Ελλάδος. τ. συνεργ. στο Ευγενίδειο Νοσοκομείο Επιστημονικός Υπεύθυνος στο Κέντρο Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης “Επαφή”.

 

Οι σκέψεις και στο DNA μας είναι υπεύθυνα για το πόσο νέος φαινόμαστε – Γράφει η Μαρία Αλιμπέρτη – Κατσάνη

Αλήθεια μπορούμε να φαινόμαστε νέοι παρά το προχωρημένο της ηλικίας μας ενώ κάποιος άλλος άνθρωπος να μοιάζει μεγαλύτερος από όσο είναι και σε αυτό να ευθύνεται οι σκέψεις και στο DNA μας;

Μαρία Αλιμπέρτη - Κατσάνη
Γράφει η συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος Μαρία Αλιμπέρτη – Κατσάνη

Απαντήσεις γι αυτά τα ερωτήματα δίνουν ερευνητές αφού μετά από έρευνες διαπίστωσαν πως τα μοτίβα σκέψης μπορεί να επιδράσουν αρνητικά στα βασικά μέρη του κυττάρου του DNA  με αποτέλεσμα  να επηρεάσουν τη ζωή και την υγεία μας.

Οι επιστήμονες παρατήρησαν πως υπάρχουν διαφορές μεταξύ των επιπέδων γήρανσης των ανθρώπων, που σε συνδυασμό με διάφορους παράγοντες επιδρούν στην εμφάνιση των ανθρώπων και αυτοί είναι, τα γονίδια, οι κοινωνική ζωή, το περιβάλλον που ζούμε και ο τρόπος ζωής μας που μπορεί να ενεργοποιήσει τα γονίδια ή να μειώσει τη δυναμική τους.

Οι σκέψεις και στο DNA μας είναι υπεύθυνα για το πόσο νέος φαινόμαστεΗ γήρανση είναι μια διαδικασία που θα μπορούσε ενδεχομένως να επιταχυνθεί ή να επιβραδυνθεί, ακόμη και να αντιστραφεί.

Οι άνθρωποι που έχουν θετικές αντιδράσεις, είναι χαμογελαστοί και αισιόδοξοι έχουν μεγαλύτερα τελομερή ενώ όσοι είναι δύσμορφοι και κυνικοί έχουν μικρότερα τελομερή.

Οι επιστήμονες λένε πως οι άνθρωποι με κακές σκέψεις έχουν κυνική εχθρότητα, αυτή ορίζεται από τον υψηλό θυμό και την άρνηση εμπιστοσύνης σε άλλους ανθρώπους ή βράζουν από θυμό με μικροαφορμές.

Οι σκέψεις και στο DNA μας είναι υπεύθυνα για το πόσο νέος φαινόμαστε24Αυτοί οι άνθρωποι έχουν λιγότερες κοινωνικές σχέσεις και λιγότερη αισιοδοξία. παθαίνουν περισσότερες καρδιαγγειακές παθήσεις, συχνά πεθαίνουν σε νεότερες ηλικίες.

 Τα περισσότερα χρόνια της ζωής τους παρουσίασαν ασθένειες γήρανσης, όπως καρδιαγγειακές παθήσεις, αρθρίτιδα, εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα κλπ. με αποτέλεσμα την πιο γερασμένη όψη από άλλους συνομήλικους τους ανθρώπους.

Οι απαισιόδοξοι άνθρωποι αναπτύσσουν μια ασθένεια που σχετίζεται με τη γήρανση, όπως ο καρκίνος ή η καρδιακή νόσο. Οι εχθρικοί άνθρωποι με βραχέα τελομερή γενικά, τείνουν να γερνούν ή πεθαίνουν νωρίτερα.

Οι σκέψεις και στο DNA μας είναι υπεύθυνα για το πόσο νέος φαινόμαστε3Οι άνθρωποι που χαμογελούν, που έχουν αισιόδοξη σκέψη και καλή οικογενειακή και κοινωνική ζωή, αργούν να γεράσουν, έχουν καλύτερη υγεία και ζουν χωρίς ιδιαίτερο άγχος.

Δικογραφία σε βάρος 34χρονης αστυνομικού και δύο ιδιωτών

Για τα αδικήματα της υπεξαίρεσης στην Υπηρεσία και των διατάξεων περί οπλοφορίας, κατηγορείται 34χρονη αστυνομικός, σύμφωνα με τη δικογραφία αυτόφωρης διαδικασίας που σχηματίστηκε από τη Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ. Παράλληλα, δύο ιδιώτες, ηλικίας 43 και 19 ετών, κατηγορούνται για τα αδικήματα της πλαστογραφίας, των διατάξεων περί οπλοφορίας και εξαρτησιογόνων ουσιών.

Σύμφωνα με την αστυνομία, χθες, μετά τα μεσάνυχτα, οι δύο ιδιώτες προσήχθησαν από αστυνομικούς της Άμεσης Δράσης σε Τμήμα Ασφαλείας της Αττικής, γιατί κατά την διάρκεια ελέγχου που διενεργήθηκε σε όχημα που επέβαιναν διαπιστώθηκε πως αυτό έφερε πλαστές πινακίδες. Παράλληλα, οι αστυνομικοί εντόπισαν στο εσωτερικό του οχήματος, τα οποία και κατέσχεσαν, τσαντάκι που περιείχε δύο υπηρεσιακά δελτία ταυτότητας της ΕΛ.ΑΣ, μικροποσότητα ναρκωτικών και το υπηρεσιακό πιστόλι της αστυνομικού, με την οποία ο ένας ιδιώτης φέρεται να διατηρεί προσωπικές σχέσεις. Όπως  εξακριβώθηκε τα δελτία ταυτότητας είχαν περιέλθει υπηρεσιακά στην κατοχή της αστυνομικού, η οποία υπηρετεί στην Αττική, προκειμένου να καταστραφούν, όμως η 34χρονη δεν προχώρησε στην προβλεπόμενη διαδικασία.

Σημειώνεται ακόμη, ότι από το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας κινείται ήδη η διαδικασία στο πλαίσιο της πειθαρχικής δικαιοδοσίας.

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Συρία: Οι τουρκικές στρατιωτικές δυνάμεις βρίσκονται σε απόσταση τεσσάρων χιλιομέτρων, από βορειοανατολικό άκρο της πόλης Αφρίν

Οι τουρκικές στρατιωτικές δυνάμεις και οι ομάδες των ανταρτών από την Συρία, που τις υποστηρίζουν βρίσκονται σε απόσταση τεσσάρων χιλιομέτρων από την πόλη Αφρίν στα βόρεια της Συρίας, μεταδίδει το κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων Xinhua, επικαλούμενο το Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.

      Ο τουρκικός στρατός και οι ανταρτικές δυνάμεις βρίσκονται σε απόσταση τεσσάρων χιλιομέτρων από το βορειοανατολικό άκρο της πόλης Αφρίν κι έξι χιλιομέτρων από το βόρειο σύνορό της, σύμφωνα με το παρατηρητήριο.

      Η πολεμική επιχείρηση των Τούρκων ήταν επιτυχής για σήμερα, καθώς τέθηκαν υπό τουρκικό έλεγχο τρεις πόλεις, ενώ οι στρατιωτικές δυνάμεις της Άγκυρας ελέγχουν 221 πόλεις και χωριά, από την έναρξη των πολεμικών επιχειρήσεων με την κωδική ονομασία “Κλάδος Ελαίας,” που άρχισαν την 20η Ιανουαρίου, σύμφωνα με το Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δημήτρης Αβραμόπουλος: «Η Ευρώπη στέκεται ενωμένη απέναντι στην τρομοκρατία, και θα συνεχίσει να το κάνει, στηρίζοντας τα θύματα»

«Η Ευρώπη στέκεται ενωμένη απέναντι στην τρομοκρατία, και θα συνεχίσει να το κάνει, στηρίζοντας τα θύματα», τόνισε μεταξύ άλλων ο Ευρωπαίος Επίτροπος Δημήτρης Αβραμόπουλος, μιλώντας σε εκδήλωση στις Βρυξέλλες για την 14η Ευρωπαϊκή Ημέρα Μνήμης των Θυμάτων της τρομοκρατίας.

«Η σημερινή εκδήλωση», σημείωσε, «δεν είναι μια συνηθισμένη εκδήλωση. Η σημερινή ημέρα είναι έντονα φορτισμένη. Είναι τιμή μου να σας καλωσορίσω σήμερα εδώ, σε αυτήν την εκδήλωση για την 14η Ευρωπαϊκή Ημέρα Μνήμης των Θυμάτων της τρομοκρατίας. Όλοι βρισκόμαστε, σήμερα, εδώ, με έντονα συναισθήματα. Κάθε χρόνο, θρηνούμε περισσότερα θύματα. Περισσότεροι άνθρωποι έχασαν πρόωρα τη ζωή τους. Περισσότερες ζωές καταστράφηκαν».

Ο κ. Αβραμόπουλος υπογράμμισε ότι η τρομοκρατία αντιπροσωπεύει την απεχθέστερη έκφανση της ανθρώπινης φύσης, την παράλογη βία σε βάρος αθώων, τον μηδενισμό, την ευθεία επίθεση ενάντια στις πολυτιμότερες αξίες – της δημοκρατίας, της ελευθερίας, της ανεκτικότητας -, του πολλαπλασιασμού των θυμάτων, εκείνων που έχασαν τη ζωή τους και εκείνων που συνεχίζουν να ζουν υποφέροντας.

«Σήμερα, σε έναν κόσμο που δείχνει ολοένα και πιο πολύ να οδηγείται στον απομονωτισμό και την πόλωση, πρέπει να ενώσουμε όλες μας τις δυνάμεις για να μην επιτρέψουμε να συμβεί κάτι τέτοιο», είπε και πρόσθεσε ότι  «δεν μπορούμε να επιτρέψουμε στον εξτρεμισμό να εκθρέψει και να κατακερματίσει την κοινωνία μας, βρίσκοντας λεία ανάμεσα σε όσους αισθάνονται κοινωνικά περιθωριοποιημένοι και σε μειονεκτική θέση».

«Τα θύματα, οι οικογένειες και οι φίλοι των θυμάτων, είστε οι πιο γνήσιοι πρεσβευτές που διαθέτουμε στην προσπάθειά μας να προστατεύσουμε άλλα άτομα από το να παρασυρθούν σε τρομοκρατικές πράξεις», επισήμανε ο κ. Αβραμόπουλος και σημείωσε: «Δεν θα υποφέρετε πλέον σιωπηρά. Μια Ευρώπη που προστατεύει δεν αφήνει πίσω της κανένα θύμα. Η κατάλληλη νομοθεσία τίθεται σε ισχύ σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση για την προστασία των δικαιωμάτων σας: ως θύματα με την ευρύτερη έννοια, αλλά και πιο συγκεκριμένα ως θύματα τρομοκρατίας.  Έως τα τέλη Σεπτεμβρίου, όλα τα κράτη μέλη θα έχουν θέσει σε ισχύ αυτή τη νομοθεσία. Τα θύματα της τρομοκρατίας σε ολόκληρη την Ένωση θα έχουν άμεση και δωρεάν πρόσβαση σε επαγγελματικές και εξειδικευμένες υπηρεσίες στήριξης για όσο χρονικό διάστημα έχουν ανάγκη, σε συμβουλές σχετικά με νομικά, οικονομικά και πρακτικά θέματα, σε υποστήριξη σε ό,τι αφορά αξιώσεις αποζημίωσης, σε πρόσβαση σε υγειονομική περίθαλψη και νομική υποστήριξη και σε μέτρα προστασίας στο πλαίσιο ποινικών διαδικασιών».

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Μια παντιέρα πλαστική! – Γράφει ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Μόλις χθες γράφαμε για την εξαφάνιση Καμμένου, τόσο μετά τα Ίμια 2 όσο και μετά την σύλληψη και φυλάκιση των δυο Ελλήνων αξιωματικών από τους Τούρκους.

Πριν αλέκτωρ λαλήσαι Καμμένος ενεφανίσθη.

Σακελλαρόπουλος Γ. Νίκος
Γράφει ο συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Πήγε στη… Ρουμανία κι έκανε έκκληση για να συμβάλλουν στην απελευθέρωση των ομήρων!!! Έτσι χαρακτήρισε τους δυο αξιωματικούς διαφοροποιούμενους κομβικά από την κεντρική κυβερνητική γραμμή.

Για να είναι σίγουρος ότι το Μαξίμου κατάλαβε τι είπε, πήγε στην Κύπρο κι είπε πάλι το ίδιο. Ενώ έδωσε συνέντευξη στη γαλλική Liberation κι ανέφερε ότι η Ελλάδα είναι κοντά σε θανατηφόρο ατύχημα με την Τουρκία.

Δεν είπε όμως τι προτίθεται να κάνει ο ίδιος κι η κυβέρνηση την οποία στηρίζει για να μη γίνει αυτό το ατύχημα.

Προφανώς, μετά την εξαφάνισή του για μια εβδομάδα και τον χλευασμό που υπέστη για τους χειρισμούς του στο ζήτημα των δυο αξιωματικών, ο Πάνος Καμμένος αποφάσισε να βάλει και πάλι στολή εκστρατείας… Κι αντί να μας λέει τι θα κάνει για να ελευθερωθούν οι Έλληνες αξιωματικοί, καταφεύγει πάλι σε πομφόλυγες.

Πώς είναι δυνατόν ο πρωθυπουργός να μιλάει για… σύνηθες επεισόδιο κι ο Καμμένος να μιλά για …ομηρεία; Κι αφού διαφωνεί με την κυβέρνηση στο ζήτημα αυτό και βγαίνουν και τον αδειάζουν υπουργοί (Κατρούγκαλος) γιατί είναι στρογγυλοκαθισμένος στην καρέκλα του;

Τι κάνει; Παίζει με το τρενάκι και το κακό Αλέξη;

Πάντως, όλο και περισσότεροι ισχυρίζονται ότι η παντιέρα που σήκωσε καθυστερημένα είναι μαϊμού.

Δεν είναι τίποτα περισσότερο από πολιτικός τακτικισμός και μάλιστα κατόπιν συνεννόησης.

Ο μεν Καμμένος για να επανακτήσει τους πατριώτες μετά τα Ίμια 2 και την υπόθεση των αξιωματικών,  ο δε Τσίπρας για να ενισχύσει την επιβίωση του εταίρου του και να του επιτρέψει μετάγγιση με … Δεξιό αίμα.

Θα πείτε, τότε, για ποιον λόγο άδειασε τον Καμμένο ο Κατρούγκαλος;

Ελάτε, μεγάλα παιδιά είμαστε και με εμπειρία στην πολιτική. Για ξεκάρφωμα.

Καμμένος και Τσίπρας, όσο κι αν διακινείται το αντίθετο, βρίσκονται σε αγαστή συνύπαρξη.

Ο ένας κρατά τον άλλο.

Κι αν ακόμη ο Καμμένος καταψηφίσει τη συμφωνία για το Σκοπιανό –αν κι όταν φτάσει στη Βουλή- (διαφορετικά θα εξαϋλωθεί πολιτικά) ο Τσίπρας έχει εφεδρείες για να μη πέσει από την κυβέρνηση.

Αν φύγει ο Καμμένος, ο Τσίπρας θα μείνει με 146 βουλευτές αλλά ήδη διαθέτει εφεδρείες.

Κατ’ αρχάς την υπογραφή αντί του Καμμένου, θα βάλει ο Κουβέλης.

Κι ύστερα θα ενεργοποιηθούν τα δεκανίκια. Είτε από τους ανεξάρτητους βουλευτές  είτε με ψήφοι ανοχής τόσο του Καμμένου ή και άλλων δυνάμεων που ήδη «σφάζονται» στην Κεντροαριστερά. Βοούν περί τούτου τα πολιτικά και δημοσιογραφικά γραφεία.

Έτσι, ο Καμμένος ίσως να είναι εκτός μέχρι τις εκλογές για να μπορέσει να καλλιεργήσει τον πατριωτισμό του και να διασωθεί.

Μα η παντιέρα που φαίνεται να σηκώνει είναι πλαστική!

Πώς το έλεγε ο Σαββόπουλος; «Σημαία από νάυλον σηκώνουμε, σημαία, πλαστική»…

Μα έχουν γνώση, πια, οι φύλακες…

 

Γερμανία: Ένας εμπορικός πόλεμος μεταξύ της Ευρώπης και των ΗΠΑ μπορεί ακόμη ν’ αποφευχθεί, δήλωσε η υπουργός Οικονομίας Μπριγκίτε Τσίπρις

Ένας εμπορικός πόλεμος μεταξύ της Ευρώπης και των ΗΠΑ μπορεί ακόμη ν’ αποφευχθεί δήλωσε σήμερα, η υπουργός Οικονομίας της Γερμανίας Μπριγκίτε Τσίπρις.

       Παράλληλα, εξέφρασε την ελπίδα ότι οι συνομιλίες που διεξάγονται στις Βρυξέλλες το Σαββατοκύριακο αυτό, θα βοηθήσουν στην πρόληψη κλιμάκωσης της έντασης στις εμπορικές σχέσεις.

    Από την πλευρά του, ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ έχει επιβάλλει δασμούς εισαγωγής 25% στον χάλυβα και 10% στο αλουμίνιο, ενώ δέχεται ισχυρές πιέσεις από συμμάχους των ΗΠΑ, όπως η ΕΕ, αλλά και η Ιαπωνία, για μία πιο στοχευμένη εφαρμογή του μέτρου.

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δήλωση της εκπροσώπου των Ανεξάρτητων Ελλήνων Μανταλένας Παπαδοπούλου για τη σύσταση συμβουλίου Εθνικής Ασφαλείας

Μανταλένα Παπαδοπούλου Mantalena

«Ενόψει της επικείμενης συνάντησής του με τον Πρωθυπουργό, καλωσορίζουμε τον Στ. Θεοδωράκη στις θέσεις των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ και ειδικά στην πρόταση του Προέδρου μας Πάνου Καμμένου για σύσταση Συμβουλίου Εθνικής Ασφαλείας.

Ο κ. Καμμένος από την πρώτη στιγμή της ίδρυσης του Κινήματός μας είχε προτείνει τη δημιουργία υπό τον Πρωθυπουργό Συμβουλίου Εθνικής Ασφαλείας για τον σχεδιασμό Εθνικής στρατηγικής και τη διαχείριση κρίσεων.

Θα ήταν προς το συμφέρον της Πατρίδας μας ο Στ. Θεοδωράκης να μην εκμεταλλεύεται τα ευαίσθητα εθνικά θέματα για την εξυπηρέτηση μικροκομματικών και ιδιοτελών σκοπιμοτήτων».

 

Με την ομάδα του ΦΑΣ εντός ο Φίλιππος Αλεξάνδρειας. Στο Παλαιοχώρι ο Ηρακλής. Το πρόγραμμα του 2ου ομίλου της Γ’ Εθνικής.

Τέσσερις αγωνιστικές απέμειναν για να τελειώσει το πρωτάθλημα του 2ου ομίλου της  Γ’ Εθνικής κατηγορίας και το ενδιαφέρον κορυφώνεται τόσο στην κορυφή της βαθμολογίας όσο και στην ουρά, με το παιχνίδι της ημέρας να διεξάγεται στο Παλαιοχώρι όπου ο πρωτοπόρος Άρης Παλαιοχωρίου θα αντιμετωπίσει τον Ηρακλή, σε ένα παιχνίδι που αν κερδίσει αποκτά σημαντικό προβάδισμα για την άνοδό του στη Football League.

Όσον αφορά τις ομάδες της Ημαθίας σήμερα έχουμε το ντέρμπι Φιλίππου Αλεξάνδρειας με την ομάδα του ΦΑΣ Νάουσα ενώ ο Μέγας Αλέξανδρος Τρικάλων έχει ρεπό.

Στέλιος Νίκας
Γράφει ο Στέλιος Νίκας

Στο ΔΑΚ Αλεξάνδρειας ο Φίλιππος Αλεξάνδρειας υποδέχεται την ομάδα του ΦΑΣ σε ένα αδιάφορο για αυτόν βαθμολογικά παιχνίδι καθώς η ομάδα του Φιλίππου έχει αποχαιρετήσει την Γ’ Εθνική, ενώ αντίθετα η Νάουσα καίγεται για τους βαθμούς της νίκης προκειμένου να μπορέσει να σώσει την παρτίδα και να παραμείνει στην Γ’ Εθνική. Η ομάδα του Βασίλη Ασλανίδη που ισοβαθμεί με τον ΑΟ Καρδίας (μετά την αφαίρεση των δύο βαθμών) στην 8η προνομιούχο θέση που δίνει το εισιτήριο σωτηρίας θέλει να τελειώνει με θετικό αποτέλεσμα το σημερινό παιχνίδι που θα της δώσει βάσιμες ελπίδες παραμονής.

Η ομάδα του ΦΑΣ μετά την σημερινή αναμέτρηση έχει να αντιμετωπίσει στην έδρα της τον Εδεσσαϊκό στη συνέχεια πηγαίνει στην Καρίτσα για να αντιμετωπίσει την τοπική ΑΕ ενώ κλείνει τις υποχρεώσεις της αντιμετωπίζοντας στην έδρα της τον Αγροτικό Αστέρα Ευόσμου. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που  η ομάδα του ΦΑΣ θέλει τέσσερις νίκες για να παραμείνει  στην κατηγορία.

Το πρόγραμμα της 27ης αγωνιστικής του 2ου ομίλου της Γ’Εθνικής Κατηγορίας με ώρα έναρξης στις 15.00.

Άρης Παλαιοχωρίου – Ηρακλής

Πιερικός – Αλμωπός Αριδαίας

ΑΠΕ Λαγκαδά – Καμπανιακός

Φίλιππος Αλεξάνδρειας – ΦΑΣ Νάουσα

Κιλκισιακός – Αγροτικός Αστέρας Ευόσμου

Εδεσσαϊκός – Μακεδονικός

ΑΟ Καρδίας – ΑΕ Καρίτσας

Ρεπό :Μέγας Αλέξανδρος Τρικάλων

Η Βαθμολογία

ψωψω

Ο ΠΑΟΚ δικαιώθηκε – Νέα αλλαγή δεδομένων στο πρωτάθλημα της Super League

Νέα αλλαγή δεδομένων στο πρωτάθλημα της Super League. Ο ΠΑΟΚ δικαιώθηκε στο μεγαλύτερο μέρος της έφεσης που υπέβαλε κατά της πρωτόδικης ποινής των γεγονότων του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό και στο σημερινό (11/03) παιγνίδι με την ΑΕΚ θα έχει την ευκαιρία, εφόσον νικήσει, να περάσει ξανά στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα.

Η δευτεροβάθμια επιτροπή εφέσεων της ΕΠΟ εξέδωσε την απόφασή της τις πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής, έπειτα από περισσότερες από 10 ώρες που συνεδρίαζε για την προσφυγή του «Δικεφάλου του Βορρά».

Σύμφωνα με την ετυμηγορία του πειθαρχικού οργάνου της Ομοσπονδίας, οι βαθμοί (-3) που είχαν αφαιρεθεί πρωτοδίκως από τους «ασπρόμαυρους» τους επιστρέφονται, ενώ «σβήστηκε» επίσης η ποινή της τιμωρίας της έδρας με 2 αγωνιστικές, κάτι που σημαίνει ότι ο ΠΑΟΚ θα υποδεχθεί σήμερα το βράδυ την Ένωση (19:30) με τον κόσμο στο πλευρό του!

Με βάση την απόφαση της επιτροπής εφέσεων, το ματς της Τούμπας που δεν έγινε ποτέ κατακυρώνεται υπέρ του Ολυμπιακού με 3-0, όπως ακριβώς είχε αποφανθεί και το πρωτοβάθμιο όργανο της Super League.

Ο ΠΑΟΚ με την εξέλιξη αυτή έχει 52 βαθμούς έναντι 54 της Ένωσης, ενώ ο Ολυμπιακός ανεβαίνει στους 50, αν και μπορεί να επιστρέψει στους 47, καθώς έχει τιμωρηθεί πρωτοδίκως με -3 βαθμούς για τα επεισόδια στο ντέρμπι πρωταθλήματος με την ΑΕΚ (εκκρεμεί εδώ η απόφαση της επιτροπής εφέσεων, η οποία θα εκδοθεί αύριο Δευτέρα ή -το αργότερο- ως την Τρίτη).

ΠΑΕ ΠΑΟΚ: «Θα προσφύγουμε στο Διαιτητικό Δικαστήριο»

Αμέσως μετά την απόφαση της Επιτροπής Εφέσεων, η ΠΑΕ ΠΑΟΚ εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία καθιστά σαφές ότι θα προσφύγει στο Διαιτητικό Δικαστήριο, προκειμένου να «πέσει» η απόφαση για το ματς με τον Ολυμπιακό και αυτό να διεξαχθεί κανονικά.

Η ανακοίνωση των «ασπρόμαυρων»: «Περιμέναμε από την ελληνική δικαιοσύνη μια τελική απόφαση σχετικά τη μη τέλεση του αγώνα ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός.

Η σημερινή απόφαση δεν δικαιώνει την εκτίμησή μας πως ο αγώνας πρέπει να οριστεί και να διεξαχθεί κανονικά και για τον λόγο αυτό θα προσφύγουμε άμεσα στο Διαιτητικό Δικαστήριο».

Ανοιξαν τα εκδοτήρια-Μήνυμα Ιβάν Σαββίδη στους φιλάθλους

Από τα εκδοτήρια της Τούμπας άρχισε από τις 8.30 το πρωί η διάθεση των εισιτηρίων του σημερινού αγώνα ΠΑΟΚ- ΑΕΚ όπως αποφασίστηκε από την σύσκεψη των παραγόντων της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, αμέσως μετά την μεταμεσονύχτια απόφαση της Επιτροπής Εφέσεων.

    Από τον ΠΑΟΚ αποφασίστηκε ότι όλα τα εισιτήρια (τα 16 χιλιάδες δηλαδή, εκτός των διαρκείας) θα διατεθούν αποκλειστικά από τα εκδοτήρια του γηπέδου.

      Η απόφαση ελήφθη με σκοπό να γίνει ο καλύτερος δυνατός έλεγχος όσων θα εξασφαλίσουν είσοδο στο γήπεδο.

    Από τον ΠΑΟΚ τονίζεται ότι? «το ΔΣ αντιλαμβάνεται τη δυσκολία να μην υπάρχουν στο ίντερνετ εισιτήρια και ζητά την κατανόηση των φιλάθλων για τις ειδικές συνθήκες που διοργανώνεται το παιχνίδι».

      Από εκεί  και πέρα, από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ, έχουν προβλέψει και πολλά καινούρια-έκτακτα μέτρα, για να αυξηθεί η ασφάλεια έξω και μέσα από το γήπεδο.

      Νωρίτερα ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ Ιβάν Σαββίδης έστειλε στον κόσμο της ομάδας του το εξής μήνυμα: «Αγαπητοί φίλοι, απευθύνομαι σε όσους δεν τους είναι αδιάφορη η τύχη του αγαπημένου μας ΠΑΟΚ. Γίναμε όλοι μας μάρτυρες του τρόπου που οι αντίπαλοί μας προσπαθούν να εκμεταλλευτούν εναντίον μας και το παραμικρό συμβάν. Σας καλώ όλους, όσοι κάποτε αγαπήσατε τα ασπρόμαυρα χρώματά μας, να γίνετε ασπίδα εναντίον οποιασδήποτε προβοκάτσιας και να θυμάστε: η τιμή του ΠΑΟΚ είναι στα χέρια μας και η δύναμή μας δεν είναι μόνο στην ενότητα, αλλά και στην ικανότητα να ελέγξουμε τα συναισθήματά μας, αποκλείοντας ενέργειες, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν εναντίον της ομάδας μας. Άλλωστε και στο παρελθόν, ενώπιον οποιασδήποτε εξωτερικής απειλής, στεκόμασταν ενωμένοι και μόνο με τη φωνή στηρίζαμε την ομάδα.

    Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω σε μας και στην ελληνική δικαιοσύνη και θα συνεχίσω να κάνω τα πάντα, προκειμένου να προστατεύσω τα νόμιμα συμφέροντα του ΠΑΟΚ.

    Σας ευχαριστώ και ελπίζω στην κατανόηση. Με εκτίμηση,

    Ιβάν Σαββίδης».

    Στο μεταξύ οι ουρές που σχηματίστηκαν στα εκδοτήρια της Τούμπας είναι ήδη μεγάλες. Και οι πρώτοι που έφθασαν σε αυτά ξεκίνησαν με την πληροφόρησης της άρσης της τιμωρίας της έδρας από τις  3 τα ξημερώματα.

Δίχτυα ασφαλείας στις κερκίδες

Σε πλήρη κινητικότητα οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ, “οχυρώνουν” το γήπεδο της Τούμπας και για το σημερινό αλλά και για τα επερχόμενα παιχνίδια από τον κίνδυνο νέου κρούσματος ρίψης αντικειμένου στον αγωνιστικό χώρο. Ετσι αποφάσισαν ακόμα και πριν την έκδοση της απόφασης της Επιτροπής Εφέσεων την λήψη προστατευτικών μέτρων  και ήδη τοποθετείται στο γήπεδο  δίχτυ προστασίας για να μην περνάει τίποτα προς τον αγωνιστικό χώρο. Προς το παρόν δίχτυ θα υπάρχει εκτός από την  θύρα 4 και μπροστά από το σκέπαστρο στις Θύρες 1-2-3, ώστε να περιοριστεί και από τους συγκεκριμένους χώρους το ενδεχόμενα  ρίψης αντικειμένων προς το γήπεδο.  Αυτή είναι μια απόφαση από μια σειρά αναλόγων για την πλήρη προστασία της ομάδας και του γηπέδου της.

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ