Αρχική Blog Σελίδα 15439

Η Εύξεινος Λέσχη Ειρηνούπολης στα «Λαζάρια» της Ματαράγκας

Την Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018, η Εύξεινος Λέσχη Ειρηνούπολης, παρεβρέθηκε για πρώτη φορά στις εκδηλώσεις των Λαζαριών στη Ματαράγκα.

α2Οι εκδηλώσεις ξεκίνησαν με παρέλαση χορευτικών και συλλόγων από διάφορες περιοχές της Ελλάδας, που με τοπικές φορεσιές και χορούς, περπάτησαν στον κεντρικό δρόμο, ακολουθούμενοι από άντρες του χωριού «τους Λαζαράδες». Όλοι μαζί καταλήξαμε στην κεντρική πλατεία, όπου ήταν στημένη η εξέδρα των εκδηλώσεων.

α3Στερεά Ελλάδα ,Μακεδονία, Κρήτη, Θράκη, Πόντος στέκονταν με δέος και θαυμασμό κοιτάζοντας το ένδοξο παρελθόν μας.

Το μεγαλείο και ο πλούτος της πολιτιστικής μας παράδοσης ξεδιπλώνονταν μαζί με τις φιγούρες των χορευτικών συλλόγων. Ο σύλλογός μας κέρδισε επάξια το πιο θερμό χειροκρότημα και ζέστανε την βραδιά.

α4Η αποστολή επέστρεψε το βράδυ του Σαββάτου στην Ειρηνούπολη μετά από μία στάση για καφέ και βόλτα στην Άρτα, έχοντας κερδίσει ευχάριστες αναμνήσεις, εμπειρίες, εντυπώσεις και γνώση της πολύπαθης ιστορίας μας.

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους καλούς μας φίλους στη Ματαράγκα για την πρόσκληση που μας έκαναν, τη ζεστή φιλοξενία και να ευχηθούμε να έχουν πάντα επιτυχία στις όμορφες εκδηλώσεις τους.

ΣΥ.Δ.ΠΕ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: Πασχαλινές ευχές του Συνδέσμου Διαιτητών Πετοσφαίρισης Μακεδονίας

Οι Πασχαλινές ευχές του Συνδέσμου Διαιτητών Πετοσφαίρισης Μακεδονίας

συδπε 212ΣΥΔΠΕ 2

Νάουσα: 3η Συνάντηση Χορωδιών Νάουσας – Συμμετείχε και η χορωδία “ΜΕΛΙΣΣΑΝΘΗ του Δήμου Αλεξάνδρειας

Η χορωδία “ΜΕΛΙΣΣΑΝΘΗ  του Δήμου μας, τραγούδησε την Κυριακή 1η Απριλίου στη “3η Συνάντηση Παιδικών και Νεανικών Χορωδιών” στη Νάουσα μέσα στο κατάμεστο Δημοτικό Θέατρο , με άλλες 15 χορωδίες από όλη την Ελλάδα.

Χορωδίες 2Τα παιδιά της χορωδίας μας παρουσίασαν ένα πολύ ωραίο πρόγραμμα και καταχειροκροτήθηκαν από το κοινό! Κατά κοινή ομολογία η χορωδία ήταν από τις καλύτερες παρουσίες στην εκδήλωση!

Χορωδίες 3Παράλληλα τα παιδιά μας παρακολούθησαν  ταινία και ξενάγηση για τη Νάουσα στο Πολιτιστικό Κέντρο “Χρήστος Λαναράς” και επισκέφθηκαν τον τόπο της θυσίας στην Αράπιτσα και τον Άγιο Νικόλαο.

Χορωδίες 4

Εμπορικός Σύλλογος Αλεξάνδρειας: Πασχαλινές ευχές

Οι Πασχαλινές ευχές του Εμπορικού Συλλόγου Αλεξάνδρειας

εμ σ ευχ 2

ΕΝΩΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν. Ημαθίας: Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο

Την 31 Μαρτίου 2018, διενεργήθηκαν εκλογές στην Ένωση μας για την ανάδειξη Διοικητικού Συμβουλίου, Ελεγκτικής Επιτροπής, Εκπροσώπου στο Συμβούλιο Μεταθέσεων της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ημαθίας και αντιπροσώπων στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Αστυνομικών Υπαλλήλων.

Εν συνεχεία την 03 Απριλίου 2018, οι εκλεγέντες σύμβουλοι πραγματοποίησαν αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου, του οποίου η σύνθεση ύστερα από τη συγκρότηση του σε σώμα έχει ως εξής:

  ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ  ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ:              Μούρτης Απόστολος

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ:       Τσιλώνης Νικόλαος

ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ:   Κωστούλης Κωνσταντίνος 

ΤΑΜΙΑΣ:                   Κοπαλίδης Αγαθοκλής

ΟΡΓ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ:   Ερμίδης Γεώργιος

ΜΕΛΟΣ:                    Μπόσκος Παναγιώτης

 ΜΕΛΟΣ:                   Παπαδόπουλος Βασίλειος

         

ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ Π.Ο.ΑΣ.Υ.

Μούρτης Απόστολος

Χριστοδουλίδης Γεώργιος

Κωστούλης Κωνσταντίνος 

Τσιλώνης Νικόλαος

Κοπαλίδης Αγαθοκλής

Παπαδόπουλος Βασίλειος

ΕΞΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Σαββίδης Νικόλαος

Συρσυρής Φώτιος

Λεπιδάς Χρήστος

ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΓΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ

Γκιόντος Δημήτριος (Τακτικός)

 Γεωργούλας Δημήτριος (Αναπληρωματικός)

Αλεξάνδρεια: Νέο κρούσμα! Αδέσποτο σκυλί δάγκωσε σήμερα το μεσημέρι ανυποψίαστη γυναίκα.

Η κατάσταση με την επιθετικότητα αδέσποτων σκυλιών της Αλεξάνδρειας, όπως έχουμε επισημάνει και σε παλαιότερα άρθρα μας, δείχνει ότι άρχισε να ξεφεύγει επικίνδυνα.

Άλλο ένα περιστατικό αναίτιας επίθεσης από αδέσποτο σκύλο σε διερχόμενη ανυποψίαστη γυναίκα, σημειώθηκε σήμερα το μεσημέρι κοντά στο Αμφιθέατρο της πόλης. Η γυναίκα αφότου δέχθηκε τα δαγκώματα, κατάφερε με τις φωνές της να γλιτώσει τα χειρότερα. Αμέσως και με τη βοήθεια φιλικού της προσώπου, μετέβη στο Κέντρο Υγείας Αλεξάνδρειας, όπου τις παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και της χορηγήθηκε αντιβίωση.

 

Τα Παντζάρια είναι ένα δώρο της φύσης που μπορούν να βελτιώσουν την υγεία σας – Γράφει η Μαρία Αλιμπέρτη – Κατσάνη

Το παντζάρι ή κοκκινογούλι είναι μονοετές ή διετές φυτό του οποίου η ρίζα και τα φύλλα είναι βρώσιμα. Υπάρχουν πολλές καλλιεργήσιμες ποικιλίες που ανήκουν στην ίδια οικογένεια και είναι βρώσιμες, όπως το σέσκουλο και το ζαχαρότευτλο. Το παντζάρι είναι ένα ακόμη φάρμακο που μας έδωσε η φύση, που βοηθά εναντίον πολλών παθήσεων, είναι ευεργετικό για την υγεία μας και θεωρείται υπερ-φάρμακο.

μαρια αλιμπερτι1
Γράφει η δημοσιογράφος Μαρία Αλιμπέρτη – Κατσάνη

Επιστημονικές έρευνες που έχουν γίνει και αφορούν τα παντζάρια, έχουν αποδείξει ότι η κατανάλωσή τους είναι ευεργετική για τον οργανισμό μας. Αυτή η βαθυκόκκινη ρίζα είναι πλούσια σε υδατάνθρακες, νιτρικά άλατα, μαγνήσιο, σίδηρο, κάλιο, νάτριο, βιταμίνη C  και το αντιοξειδωτικό που δίνει στα παντζάρια το βαθύ κόκκινο χρώμα τους  και είναι φυτοθρεπτικά συστατικά όπως η βετανίνη και η βουλγαξανθίνη.

Ξέρατε ότι τα παντζάρια μπορούν να θωρακίσουν τον οργανισμό απέναντι σε αρκετές ασθένειες και να συμβάλλουν στην αποφυγή κάποιας φαρμακευτικής αγωγής;

Αν το ξέρατε θα είχατε στην διατροφή σας τα παντζάρια, ωμά σε σαλάτα, το χυμό τους ως δυναμωτικό ρόφημα αλλά και μαγειρεμένα πολύ συχνά.

Τα παντζάρια είναι ένα δώρο της φύσης από τα πιο πολύτιμα λαχανικά που υπάρχουν γιατί βοηθούν στην διατήρηση των επιπέδων της γλυκόζης στο αίμα σας, αλλά μπορούν να βελτιώσουν την σεξουαλική σας αντοχή.

Μειώνουν τα επίπεδα της αρτηριακής σας πίεσης και περιέχουν σίδηρο.

Είναι σημαντική πηγή νιτρικών αλάτων που βοηθούν στη διεύρυνση των αρτηριών και τη μείωση του καρδιακού παλμού.

Μειώνουν την “κακή” χοληστερόλη.

Εμποδίζουν το σχηματισμό πλάκας στις αρτηρίες.

Τα παντζάρια περιέχουν διαλυτές ίνες, φλαβονοειδή, βητακυανίνη και πορφυροκόκκινο και προστατεύει από πιθανή καρδιακή προσβολή και εγκεφαλικό επεισόδιο.

Καταπολεμάνε την οστεοπόρωση

Τα παντζάρια είναι πλούσια σε διοξείδιο του πυριτίου, ένα μέταλλο που είναι απαραίτητο για την βέλτιστη απορρόφηση του ασβεστίου από τη διατροφή.

Είναι η “Ασπίδα” στην αναιμία.

Λόγω της υψηλής τους περιεκτικότητας σε διαλυτές φυτικές ίνες, τα παντζάρια λειτουργούν και ως ένα ήπιο για τον οργανισμό καθαρτικό.

Διατροφική αξία των παντζαριών (100 γραμμάρια)

Θερμίδες: 43

Λίπος: 0g

Χοληστερόλη: 0g

Αλάτι: 106mg

Υδατάνθρακες: 13g

Ίνες: 4g

Σάκχαρα: 9g

Πρωτεΐνες: 2g

Βιταμίνη C: 4.9mg

Φολικό οξύ: 109mcg

Σίδηρος: 0.8mg

Μαγνήσιο: 23.0mg

Φωσφόρος: 40.0mg

Κάλιο: 325 mg

Μαγγάνιο: 0.3mg

Πρέπει να γνωρίζετε για όσους/σες από εσάς επιθυμείτε να χάσετε βάρος πως δίαιτες που είναι πλούσιες σε φρούτα και λαχανικά μειώνουν την αρτηριακή πίεση και τον κίνδυνο ανεπιθύμητων καρδιακών επεισοδίων…. Εκτός από αυτών που προκαλεί ο έρωτας μια και η λαϊκή παράδοση αναφέρει πως αν ένας άντρας και μια γυναίκα φάνε από το ίδιο παντζάρι θα ερωτευθούν τρελά!!!!!

Μαριώ «Σαράντα πέντε χρόνια “αντιστεκόμουν” στην Αθήνα και όταν τελικά μετακόμισα, αποφάσισα να ζήσω στα Εξάρχεια»

Το ρεμπέτικο είναι γι’ αυτήν «τρόπος ζωής» και η μουσική η ζωή της. Γνήσια ρεμπέτισσα αλλά πάνω από όλα γνήσιος άνθρωπος, η Μαριώ «μπολιάστηκε» από πολύ μικρή ηλικία με μια αυθεντικότητα που τη συντροφεύει από τα πρώτα βήματά της στο πάλκο, όταν το 1958 πρωτοτραγούδησε ρεμπέτικα στο πλάι του πατέρα της έως σήμερα.

Από τις εκφραστικότερες εκπροσώπους του ρεμπέτικου και του λαϊκού τραγουδιού, η Μαριώ μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM» για το είδος της μουσικής που έχει επιλέξει να υπηρετήσει, τη ζωή της στα Εξάρχεια και τις ιδιαίτερες συνεργασίες της, όπως αυτή με την Άννα Βίσση.

«Από το 1958 τραγουδάω. Το ρεμπέτικο είναι τρόπος ζωής για μένα. Η μουσική είναι η ζωή μου, δεν μπορεί να είναι διαφορετικά, ειδικά όταν έχεις μεγαλώσει σε μια μουσική οικογένεια» λέει και τονίζει ότι οι γονείς της, τη μεγάλωσαν σεμνά και απλά και με την ίδια σεμνότητα αποφάσισε να ζήσει όταν έγινε ευρέως γνωστή μέσα από τα ρεμπέτικα τραγούδια της.

Μαριώ 3«Δεν θα ήθελα με τίποτα να χάσω την ταυτότητά μου. Εμένα μου αρέσει να περπατάω στο δρόμο και να με σταματάνε, χαίρομαι πολύ» τονίζει και διαχωρίζει τη θέση της από αυτούς που κρατούν κριτική στάση απέναντι σε όλους και σε όλα. «Κοιτάω τη δουλειά μου και μόνο τη δουλειά μου. Δεν μου αρέσει να κάνω κρίσεις και επικρίσεις. Λένε διάφορα για τα νέα παιδιά. Είναι και αυτά παιδιά που προσπαθούν να κάνουν μια καριέρα δεν έχουμε το δικαίωμα και δεν πρέπει να κρίνουμε κανένα» αναφέρει χαρακτηριστικά.

Η Μαριώ σχολίασε στο «Πρακτορείο 104,9 FM» την ένταξη της μουσικής παράδοσης του ρεμπέτικου στον αντιπροσωπευτικό κατάλογο της UNESCO για την «Άυλη Πολιτιστική κληρονομιά της Ανθρωπότητας» τον περασμένο Δεκέμβριο. «Είμαι πολύ χαρούμενη και πιστεύω ότι είναι τιμή για τη χώρα μας που μπήκε το ρεμπέτικο τραγούδι στην UNESCO» υπογράμμισε.

Μπορεί, όπως εκμυστηρεύτηκε, 45 χρόνια να «αντιστεκόταν» στην Αθήνα, όταν όμως αποφάσισε τελικά να μετακομίσει στην πρωτεύουσα επέλεξε να ζήσει στα Εξάρχεια. «Εγώ περνάω καλά στα Εξάρχεια και η επιλογή μου να ζήσω εδώ δεν είναι τυχαία. Μπορεί να έχει κάποια παιδιά που κάνουν αταξίες, είναι όμως παιδιά  που δεν έχουν μέλλον, δεν έχουν παιδεία, τους λείπουν πολλά πράγματα. Πολλές φορές πηγαίνω στην πλατεία Εξαρχείων και βλέπω αυτά τα παιδιά, με χαιρετάνε και εγώ τους λέω, “τι να σας κάνω; να προσέχετε μην κάνετε αταξίες, μην γκρεμίζετε των ανθρώπων τα μαγαζιά. Δείξτε κατανόηση στους ανθρώπους που έχουν παλέψει μια ζωή για να φτιάξουν μια μικρή επιχείρηση για να ζήσουν”».

ΜαριώΠρόσφατα αντιμετώπισε ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας και, όπως ανέφερε, η Μαρία Φαραντούρη, με την οποία έχει συνεργαστεί στο παρελθόν, ήταν ένα από τα πρόσωπα που τη στήριξαν. «Τελευταία που ήμουν στο νοσοκομείο άρρωστη μου τηλεφωνούσε η Μαρία Φαραντούρη και μου έλεγε: ‘κράτα γερά, κράτα και να κάνεις κουράγιο πρέπει να προσέχουμε την υγεία μας’».

Αναφέρθηκε επίσης και στις ιδιαίτερες συνεργασίες που είχε στην πορεία της ζωής της, όπως αυτή με την Άννα Βίσση. «Εγώ θέλω να προβάλλω το ρεμπέτικο, το μόνο που με ενδιαφέρει είναι αυτός με τον οποίο συνεργάζομαι να σέβεται το ρεμπέτικο τραγούδι. Με την Άννα Βίσση εισέπραξα μεγάλη αγάπη από τον κόσμο και δεν το περίμενε αυτό ούτε η ίδια. Ένα ολόκληρο καλοκαίρι, προς τιμήν της, μελέτησε τα ρεμπέτικα τραγούδια που έχω ερμηνεύσει. Ήρθε στην πρόβα και μου είπε: “Μαριώ, εγώ τα ξέρω όλα τα τραγούδια”. Κράτησε με αξιοπρέπεια τη θέση της» υπογράμμισε.

 

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ