«Σε πλήρη ταύτιση και σήμερα, ΝΔ και ΠΑΣΟΚ επιμένουν στους ίδιους άστοχους, βλακώδεις και ανυπόστατους χαρακτηρισμούς εναντίον του Υπουργού Εθνικής Άμυνας της Πατρίδας μας και Προέδρου των Ανεξαρτήτων Ελλήνων κ. Πάνου Καμμένου.
Η κ. Γεννηματά και το μεταλλαγμένο ΠΑΣΟΚ νομίζει ότι μπορεί να εμπαίζει τον ελληνικό λαό με μια δήθεν «νέα» προσπάθεια που είναι όμως καταδικασμένη να την πάρει… ο άνεμος, αφού το ΑΦΜ μεν αλλάζει, το αποτυχημένο πολιτικό προσωπικό που συμμετέχει παραμένει το ίδιο.
Όσο για τον κ. Γεωργιάδη με τις συνεχείς επιθέσεις εναντίον του κ. Πάνου Καμμένου επενδύει αποκλειστικά και μόνο στην προσωπική του προβολή γιατί νομίζει ότι όχι απλώς συμπροεδρεύει, αλλά ότι προεδρεύει στη ΝΔ αντί του κ. Μητσοτάκη».
Ο Πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας θα παραστεί σήμερα, Δευτέρα 16 Απριλίου, στην εκδήλωση του EquiFund, η οποία θα πραγματοποιηθεί στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση.
Ο Πρωθυπουργός θα έχει συνάντηση με εκπροσώπους των 9 fund managers που στηρίζονται στο πλαίσιο του EquiFund και νέους επιχειρηματίες που στηρίζονται στο πλαίσιο του JEREMIE και του EquiFund.
Στη συνέχεια, στις 18:00 ο Πρωθυπουργός θα μιλήσει στην ανοιχτή συζήτηση στο πλαίσιο της εκδήλωσης, με θέμα: “Το όραμα της Ελλάδας για την Καινοτομία”.
Με ιδιαίτερη επισημότητα και με καλές καιρικές συνθήκες τιμήθηκε και φέτος η 196η επέτειος του ολοκαυτώματος Νάουσας, της ηρωικής Ημαθιώτικης πόλης. Οι εορταστικές εκδηλώσεις κορυφώθηκαν σήμερα 15 Απριλίου Κυριακή του Θωμά.
Ρεπορτάζ: Στέλιος Νίκας
Η φετινή επέτειος γιορτάστηκε με την παρουσία του εκπροσώπου της κυβέρνησης, αναπληρωτή υπουργού Περιβάλλοντος Σωκράτη Φάμελλου. Επίσης παραβρέθηκαν ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης ως εκπρόσωπος της αντιπολίτευσης, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Αντωνίου, ο βουλευτής της ΝΔ κ. Απόστολος Βεσυρόπουλος, ο δήμαρχος Νάουσας Χρήστος Κουτσογιάννης που ήταν και ο οικοδεσπότης, ο δήμαρχος Αμπελοκήπων – Μενεμένης και πρόεδρος της ΠΕΔ Λάζαρος Κυρίζογλου, ο Διοικητής της 1ης Μεραρχίας Πεζικού κ. Πέτρος Δεμέστιχας, ο Αστυνομικός Διευθυντής Ημαθίας Χρήστος Σιμούλης, ο διοικητής της Π.Υ. Νάουσας αντιπύραρχος Νικόλαος Παλαμούτης, ο πολιτευτής της Ν.Δ. Τάσος Μπαρτζώκας ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ημαθίας Γιώργος Μπίκας και αρκετοί ακόμη επίσημοι από τον χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης της Ημαθίας καθώς και των Σωμάτων Ασφαλείας του Νομού.
Η πρωινή εορταστική Δοξολογία τελέστηκε με παρουσία πλήθους κόσμου και επισήμων, χοροστατούντος του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. κ. Παντελεήμονος.
Ακολούθησε επιμνημόσυνη δέηση και ρίψη στεφάνου στον χώρο θυσίας, καθώς και αναπαράσταση της θυσίας των γυναικών. Τον πανηγυρικό της ημέρας εκφώνησε ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Σπύρος Λίτσας.
Το πρόγραμμα συνεχίστηκε με την κατάθεση στεφάνου στο Μνημείο των 1241 Νεομαρτύρων στο πλακόστρωτο του πάρκου «Κιόσκι», ενώ ολοκληρώθηκε με τη μεγαλειώδη παρέλαση των Πολιτιστικών Συλλόγων, Σχολείων και Ουλαμού της Β΄ Μοίρας Καταδρομών, μπροστά στο Ηρώο της ηρωικής πόλης.
Πραγματοποιήθηκε χθές το πρωί ο 3ος Δρόμος των 21 μαθητών του Μακροχωρίου, που πριν δεκαπέντε χρόνια έχασαν τόσο άδικα τη ζωή τους στο αλησμόνητο δυστύχημα των Τεμπών.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Σιμόπουλος
Τον λαϊκό αγώνα δρόμου διοργάνωσε ο Λαογραφικός Σύλλογος Ντόπιων Μακροχωρίου, σε συνεργασία με το αθλητικό τμήμα Κ.Α.Π.Α. του Δήμου Βέροιας.
Την τεχνική υποστήριξη των αγωνισμάτων είχαν το τμήμα στίβου του Φίλιππου Βέροιας και ο Σύλλογος Δρομέων Βέροιας. Με αφετηρία και τερματισμό την ομώνυμη πλατεία των 21 Μαθητών του Μακροχωρίου, διαγωνίστηκαν οι παρακάτω κατηγορίες:
– 7.700 μ. ηλικίας 16 ετών και άνω
– 3.000 μ. αγώνας Περιπατητικός Δρόμος Υγείας ηλικίας 16 ετών και άνω.
– 2.000 μ. αγώνας Γυμνασίων
– 1.000 μ. αγώνας Δημοτικών
– Αγώνας ΑΜΕΑ 250 μ.
– Αγώνας 7700μ. (ηλικίας 16 ετών και άνω).
Βραβεύτηκαν οι τρεις πρώτοι νικητές κάθε κατηγορίας, ενώ απονεμήθηκαν αναμνηστικά μετάλλια σε όλους τους συμμετέχοντες.
Αξιοσημείωτο και παράλληλα ιδιαίτερα συγκινητικό σημείο της διοργάνωσης, είναι ότι τα μετάλλια των αθλητών παραδίδονταν από τους γονείς των εκλιπόντων μαθητών.
Ακολούθησαν οι απονομές των μεταλλίων στους τρεις πρώτους αθλητές κάθε κατηγορίας, σε έντονα φορτισμένο από συγκίνηση κλίμα, ενώ στο τέλος της τελετής όλοι αναφώνησαν: «Δεν σας ξεχνάμε!».
Με την τελευταία και λαμπρότερη φετινή του νίκη (3-2 στον τελικό των πρωταθλητών της Α2) επί του ΑΟ Μαρίνας, ολοκλήρωσε τη φετινή ονειρική του πορεία ο Φίλιππος Μελίκης.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Σιμόπουλος
Στον τελευταίο αγώνα της σεζόν για την Α2 ΕΠΣΗ, μια πραγματικά γιορτή του ποδοσφαίρου της Ημαθίας, οι δύο πρωταθλήτριες ομάδες χάρισαν πλούσιο θέαμα με πολλά γκολ, φάσεις και το σημαντικότερο είναι ότι αγωνίστηκαν αρκετοί νεαροί ταλαντούχοι παίκτες.
Το σκορ άνοιξε κάνοντας το 0-1 με κοντινό πλασέ στο 14΄ ο Μπούγκαρτσιτς. Ο Μαμουτόπουλος στο 45΄ έπειτα από ωραία ατομική ενέργεια και σέντρα του Ανδρίτσου από κοντά έγραψε το 1-1, που ήταν και σκορ ημιχρόνου.
Ιδανικά άρχισε η επανάληψη για τους γηπεδούχους του Φίλιππου. Στο 52΄ παρόμοια φάση με την προηγούμενη, με τον Μαμουτόπουλο να σερβίρει έτοιμο γκολ στον Πιτσάβα, που από κοντά σημείωσε το 2-1. Πέντε λεπτά αργότερα ο δραστήριος Ανδρίτσος μπήκε επικίνδυνα απ’ τα αριστερά και ανατράπηκε μέσα στην περιοχή από τον Σαρακατσιάνο. Το πέναλτι που υπέδειξε άμεσα ο διαιτητής, εκτέλεσε ο ίδιος ο Ανδρίτσος εύστοχα, δίνοντας αέρα δύο τερμάτων στην ομάδα του (3-1). Στο 62΄ αποβλήθηκε ο Τσέος του ΑΟ Μαρίνας. Παρά το αριθμητικό της μειονέκτημα, η ομάδα της Μαρίνας πίεσε και κατάφερε να μειώσει το σκορ σε 3-2 στο 70΄ με τον Δήμου, δίνοντας νέο ενδιαφέρον στα εναπομείναντα λεπτά του παιχνιδιού. Τίποτα δεν άλλαξε όμως τελικά μέχρι το σφύριγμα της λήξης από τον διαιτητή κ. Μελτζανίδη, με τους παίκτες του Φίλιππου να πανηγυρίζουν με τους φιλάθλους τους το νταμπλ και την επισφράγιση μιας απόλυτα επιτυχημένης σεζόν.
Ακολούθησε η απονομή του κυπέλλου του υπερπρωταθλητή Φιλίππου Μελίκης, καθώς και του άξιου φιναλίστ και πρωταθλητή του 2ου ομίλου της Α2, ΑΟ Μαρίνας. Την απονομή τέλεσε ο πρόεδρος της ΕΠΣ Ημαθίας, κ. Βασίλης Φωτιάδης, ενώ παρόντες ήταν επίσης από πλευράς Ένωσης ο πρόεδρος της Επιτροπής Διαιτησίας κ. Κώστας Μαστοροδήμος και το μέλος της διοίκησης κ. Χρήστος Μουχτάρης.
Δηλώσεις στην κάμερά μας παραχώρησαν το προπονητικό δίδυμο του ΑΟ Μαρίνας Λάζαρου Παυλίδη – Βαγγέλη Κωνσταντινίδη και ο προπονητής των σούπερ πρωταθλητών του Φίλιππου Μελίκης Θεόδωρος Τέγος.
Διαιτητής του τελικού ο κ. Μελτζανίδης, με βοηθούς τους κκ. Χριστοδούλου και Χρυσάνη.
Σε τρία μέτωπα μαίνεται η φωτιά στην περιοχή Φρίξα του δήμου Ανδρίτσαινας – Κρεστένων στην Ηλεία, ενώ στην γειτονική Αρχαία Ολυμπία έχουν ληφθεί προληπτικά μέτρα, υπό τον φόβο επέκτασης της φωτιάς.
Ειδικότερα, όπως ανέφερε στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο δήμαρχος Ανδριτσαίνας – Κρετστένων Διονύσης Μπαλιούκος, «τα μέτωπα της φωτιάς καίνε στις περιοχές Φρίξα, Σκυλλουντία και Καλυβάκια, που βρίσκεται απέναντι από την Αρχαία Ολυμπία».
Όπως πρόσθεσε, «πριν από λίγο οι πυροσβεστικές δυνάμεις κατάφεραν να σταματήσουν την φωτιά λίγο έξω από τον οικισμό της Σκυλλουντίας, ενώ στη Φρίξα έχει σταματήσει εκεί που υπάρχει η ζώνη προστασίας από την Πυροσβεστική».
Όμως, όπως λέει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο Διονύσης Μπαλιούκος, «αυτό που μας ανησυχεί είναι το γεγονός ότι εξακολουθούν να πνέουν ισχυροί άνεμοι, οι οποίοι αλλάζουν συνεχώς κατευθύνσεις.»
Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Αρχαίας Ολυμπίας Ευθύμιος Κοτζάς αναφέρει στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ότι «η φωτιά είναι ορατή από εδώ, αλλά είναι μακριά».
Όμως, όπως σημειώνει, «εμείς είμαστε σε επιφυλακή, διότι πνέουν ισχυροί και για αυτό, τόσο ο δήμος, όσο και η Πυροσβεστική έχουν λάβει τα απαραίτητα μέτρα».
Επίσης, ο δήμαρχος προσθέτει ότι «υπάρχουν οι αναγκαίες υποδομές στην Ολυμπιακή Ακαδημία και στον αρχαιολογικό χώρο, για την αποφυγή κινδύνου πυρκαγιάς».
Τέλος, να σημειωθεί, ότι στην περιοχή επιχειρούν ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής, αποτελούμενες από 40 πυροσβέστες με 20 οχήματα και μια ομάδα πεζοπόρο τμήμα, ενώ το έργο τους συνδράμουν μηχανήματα του δήμου Ανδρίτσαινας – Κρεστένων, της περιφερειακής ενότητας Ηλείας, καθώς και ιδιωτικό βυτιοφόρο.
Πλάνα απο τη κηδεία του κυβερνήτη του MIRΑGE 2000-5 σμηναγού Γεωργίου Μπαλταδώρου
Πλάνα απο τη κηδεία του κυβερνήτη του MIRΑGE 2000-5 σμηναγού Γεωργίου Μπαλταδώρου, που έχασε την ζωή του όταν το αεροσκάφος του συνετρίβη βορειοανατολικά της Σκύρου.
«Διεκδικούμε πρωταγωνιστικό ρόλο στις πολιτικές εξελίξεις»
Με αναφορά στην απώλεια του πιλότου της Πολεμικής Αεροπορίας Γιώργου Μπαλταδώρου ξεκίνησε την ομιλία της η Φώφη Γεννηματά στην πρώτη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής του Κινήματος Αλλαγής αναφέροντας ότι «η χώρα βρίσκεται σε εθνικό πένθος μετά την απώλεια, πάνω στο καθήκον. Η πατρίδα τον τιμά». Η επικεφαλής του Κινήματος Αλλαγής ξεκαθάρισε ότι προέχει η ενότητα όλων των δυνάμεων του προοδευτικού χώρου και απευθύνθηκε «ιδιαίτερα προς όσους μέσα στον ευρύτερο χώρο μας ακόμη διστάζουν, ή διατυπώνουν τους προβληματισμούς τους». «Σας θέλουμε μαζί μας, όλους στην πρώτη γραμμή της προσπάθειάς μας», είπε για να τονίσει στέλνοντας σαφές μήνυμα τόσο εντός του ΠΑΣΟΚ όσο και προς τις υπόλοιπές δυνάμεις:
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.