Αρχική Blog Σελίδα 15260

Σέρρες: Ξεκινάει σήμερα, στην Πρώτη, η Μαθητιάδα 2018 με τη συμμετοχή 750 παιδιών από 41 σχολεία

«Χωρίς τον φόβο της αποτυχίας και το άγχος της νίκης», αλλά με τη χαρά της συμμετοχής και την εμπειρία της γνωριμίας με διάφορα αθλήματα, εκατοντάδες μαθητές γυμνασίου από συνολικά 41 σχολεία από ολόκληρη τη χώρα, αλλά και σχολεία της ομογένειας, συμμετέχουν στη Μαθητιάδα 2018, που συνδιοργανώνουν στην Πρώτη Σερρών το Υπουργείο Παιδείας, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο δήμος Αμφίπολης, το ΤΕΦΑΑ Σερρών με τη συμμέτοχή πολλών τοπικών φορέων των Σερρών. Μάλιστα, η φετινή διοργάνωση, έχει τεθεί υπό την αιγίδα του Προέδρου της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλου.

Η Μαθητιάδα είναι μια εκπαιδευτική διοργάνωση, η οποία συγκεντρώνει κάθε δύο χρόνια σε έναν κοινό τόπο μαθητές γυμνασίων από όλους τους νομούς της Ελλάδας και της ομογένειας. Αποτελεί προσομοίωση των Ολυμπιακών Αγώνων για μαθητές, οι οποίοι δεν είναι απαραίτητα αθλητές. Για πέντε συνεχόμενες ημέρες, μαθητές από όλο τον κόσμο συμμετέχουν σε Ολυμπιακά και Παραολυμπιακά αθλήματα καθώς και σε δεκάδες πολιτιστικές, περιβαλλοντικές και επιστημονικές δράσεις.

Η φετινή διοργάνωση θα συγκεντρώσει για πέντε μέρες, στην Πρώτη Σερρών, συνολικά 750 μαθητές μαζί με 100 συνοδούς καθηγητές και συνολικά 350 εθελοντές που θα βοηθήσουν στην άρτια διοργάνωση αυτής της μεγάλης γιορτής του αθλητισμού και του πολιτισμού, καθώς τα παιδιά στη διάρκεια της Μαθητιάδας θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν και να συμμετάσχουν σε ποικίλες πολιτιστικές και καλλιτεχνικές δράσεις.

Η τελετή έναρξης της Μαθητιάδας θα πραγματοποιηθεί σήμερα το βράδυ στο Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο Πρώτης Σερρών και, από αύριο έως τις 22 Μαΐου, θα διεξάγονται κανονικά όλα τα Ολυμπιακά αγωνίσματα.

Σε δηλώσεις του ο αντιπεριφερειάρχης Σερρών, Γιάννης Μωυσιάδης, τόνισε πως η Μαθητιάδα αποτελεί ένα σπουδαίο γεγονός, όπου μαθητές από την Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό, αγωνίζονται μέσα σε πνεύμα συνεργασίας και ευγενούς άμιλλας. Επισήμανε, επίσης, τη μεγάλη συμμετοχή των μαθητών στη διοργάνωση και εξέφρασε τη βεβαιότητα πως και φέτος η εκδήλωση θα στεφθεί με απόλυτη επιτυχία.

Ο πρόεδρος της Μαθητιάδας Γιάννης Κυριακίδης ευχαρίστησε τους φορείς που ενισχύουν οικονομικά την εκδήλωση και κάλεσε τους Σερραίους και όχι μόνο να επισκεφθούν την Πρώτη και να παρακολουθήσουν από κοντά την Μαθητιάδα.

Παρουσιαστής των εκδηλώσεων θα είναι ο Αλέξης Κωστάλας, ο οποίος σε δηλώσεις του επισήμανε την αγάπη και το μεράκι των διοργανωτών, ενώ εξέφρασε τη χαρά του που όλα αυτά τα χρόνια αποτελεί και ο ίδιος αναπόσπαστο «κομμάτι» της Μαθητιάδας.

Στη διάρκεια αυτών των πέντε ημερών, εκτός από το αγωνιστικό κομμάτι, θα υπάρχουν πολλές παράλληλες πολιτιστικές δράσεις, όπως εκθέσεις, επιστημονικά εργαστήρια, διαλέξεις, διαγωνισμοί, συναυλίες που εντάσσονται στο πολιτιστικό πλαίσιο της διοργάνωσης.

Η δράση του Σαββατοκύριακου 19/20-5-2018 της Ποδοσφαιρικής Ακαδημίας Μέγας Αλέξανδρος Αγίας Μαρίνας.

Συνέχεια στην αγωνιστική δράση το Σάββατο  (19/05) το πρωί και την Κυριακή (19/05) το πρωί για τα αγωνιστικά τμήματα της Ποδοσφαιρικής Ακαδημίας Μέγας Αλέξανδρος Αγίας Μαρίνας.

Τα αγωνιστικά τμήματα της Ποδοσφαιρικής Ακαδημίας θα αγωνισθούν το Σάββατο 19-5 στο τουρνουά που διοργανώνει η Ακαδημία Ολυμπιακός Νάουσας στον Άγιο Νικόλαο Νάουσας.

Άφιξη στο γήπεδο Άγιου Νικόλαου  Νάουσας

ώρα 10,00 π.μ

Ώρα έναρξης 10,30 π.μ                 Λήξη Των Αγώνων 1,00 μ.μ

 

Την  Κυριακή 20/5 τα αγωνιστικά τμήματα της Ποδοσφαιρικής Ακαδημίας θα αγνισθούν στο Τουρνουά που διοργανώνει η Ακαδημία ‘’Ευστάθιος Χωραφάς’’ στο γήπεδο Πατρίδας

  Άφιξη στο γήπεδο Πατρίδας ώρα 10,00 π.μ       

Ώρα έναρξης 10,30 π.μ                 Ώρα λήξης 1,30 μ.μ

Μ ΑΛ ΑΓ ΜΑΡ 1 Μ ΑΛ ΑΓ ΜΑΡ 2 Μ ΑΛ ΑΓ ΜΑΡ 3 Μ ΑΛ ΑΓ ΜΑΡ 4

Χρυσό μετάλλιο για τον αλεξανδρινό ποδηλάτη Αμίλιο Ντούντια στην “Ανάβαση Σπηλιάς Λάρισας”.

Σπουδαία επιτυχία και τιμητική διάκριση για τον ποδηλατόδρομο Αιμίλιο Ντούντια του αθλητικού συλλόγου “Αθλητισμός Φύση Πολιτισμός”.

Ο αθλητής από την Αλεξάνδρεια έλαβε μέρος την Κυριακή 6 Μαΐου στον διασυλλογικό ποδηλατικό αγώνα “Ανάβαση Σπηλιάς” που διεξήχθη στην περιοχή της Λάρισας, καταφέρνοντας να κερδίσει την πρώτη θέση και το χρυσό μετάλλιο μεταξύ 130 αθλητών στην κατηγορία Open 30+.

Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στον συντοπίτη μας και εξαίρετο αθλητή Αιμίλιο, που ήταν η αφορμή να ακουστεί μαζί με το όνομά του και αυτό της πόλης μας σε όλη την Ελλάδα!

Αιμίλιος Ντουντιας 1 Αιμίλιος Ντουντιας 2 Αιμίλιος Ντουντιας 3 Αιμίλιος Ντουντιας 4

Άγιος Αθανάσιος Θεσσαλονίκης: 3ο Τουρνουά Street Mini Volley με συμμετοχή του ΓΑΣ Αλεξάνδρεια.

Την περασμένη Κυριακή  πραγματοποιήθηκε το 3º τουρνουά street mini volley 2018 στον Άγιο Αθανάσιο του Δήμου Ν. Χαλκηδόνας Θεσσαλονίκης.

FB IMG 1526302997705

Μία διοργάνωση του Δήμου Ν. Χαλκηδόνας της ΕΠΕΣΘ και του Α.Ο Καβακλιωτών. Φυσικά ο ΓΑΣ Αλεξάνδρεια συμμετείχε με τις μικρές αθλήτριες του τμήματος Μίνι που ευχαριστήθηκαν  κάθε στιγμή μιας καθόλα άρτιας και όμορφης διοργάνωσης!!!

Έτσι, οι μικρές μας αθλήτριες ξεκίνησαν να αποκτούν εμπειρίες στα παιχνίδια βόλεϊ με κανόνες. Σε όλες τις αθλήτριες απονεμήθηκε αναμνηστικό δίπλωμα συμμετοχής.

FB IMG 1526302991543

Η συνέχεια στα τουρνουά, αφού ο ΓΑΣ Αλεξάνδρεια θα συμμετάσχει στα περισσότερα τουρνουά που διοργανώνονται από την ΕΣΠΕΜ.

ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΛΕΣΧΗ ΒΕΡΟΙΑΣ: Εκδηλώσεις Ν. Ημαθίας για την Ημέρα Μνήμης Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΜΝΗΜΗΣ 2018

 ΣΑΒΒΑΤΟ 19-05-2018

09.00 π. μ. – 13.00 μ. μ.

  Περίπτερο ενημέρωσης από την Ε.Λ.Β. στην Πλ. Δημαρχείου – Βέροια

 

 –  Αιμοδοσία από την Ε.Λ.Β  στον 1ο όροφο του Δημαρχείου σε  συνεργασία  με το  Γ. Ν. Βέροιας.

« δώσε αίμα για το αίμα που χάθηκε»

07.00 μ. μ.  Κεντρική Εκδήλωση στην Πλ. Αγ. Σοφίας – Θεσσαλονίκη.

Κατάθεση στεφάνου – Ομιλία.

ΚΥΡΙΑΚΗ 20-05-2018

Κεντρικές Εκδηλώσεις Ν. Ημαθίας για την Ημέρα Μνήμης Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού από την Εύξεινο Λέσχη Επισκοπής Νάουσας.
Η Εύξεινος Λέσχη Επισκοπής Νάουσας, ανέλαβε για το έτος 2018, μετά από πρόταση της Ευξείνου Λέσχης Βέροιας στην Περιφερειακή Ενότητα Ημαθίας, να πραγματοποιήσει τις Κεντρικές Εκδηλώσεις Μνήμης της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού, με αφορμή τα αποκαλυπτήρια του Μνημείου Γενοκτονίας του Συλλόγου.

07:30 π. μ.

Ι.Ν. Αγίου Ελευθερίου Επισκοπής Νάουσας
Θεία Λειτουργία – Επιμνημόσυνη δέηση για τους 353.000 άταφους νεκρούς – Επιμνημόσυνη ομιλία από τον κ. Δημητριάδη Βασίλη.

11:00 π. μ.

Κοινότητα Επισκοπής Νάουσας
Πορεία προς το Μνημείο της Γενοκτονίας – Αποκαλυπτήρια Μνημείου Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού – Επιμνημόσυνη Δέηση – Κατάθεση Στεφάνων – Εθνικός Ύμνος – Χαιρετισμοί επισήμων.

Παρακαλούνται τα μέλη και οι φίλοι της Λέσχης για την μαζική συμμετοχή στις εκδηλώσεις εν όψει της ημέρας Μνήμης της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού.

ΕΛΒερ 11

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος                                                              Ο Γ. Γραμματέας

        Σαρημιχαηλίδης Παύλος                                          Τουμπουλίδης Νικόλαος

Βέροια: Δήλωση Ιωάννη Παπαγιάννη για την γενοκτονία των Ποντίων.

«Η Ρωμανία κι αν πέρασεν, ανθεί και φέρει κι άλλο»

Το τέλος του 1921 σφραγίστηκε από τις φοβερές ωμότητες στον μικρασιατικό Πόντο, και ο Βρετανός αρμοστής στην Κωνσταντινούπολη σερ Horace Rumbold πληροφορεί τον υπουργό Εξωτερικών Curzon: «Οι Τούρκοι φαίνεται ότι δρουν βάσει προμελετημένου σχεδίου για την εξόντωση των μειονοτήτων… Όλοι οι άνδρες ηλικίας άνω των 15 ετών της περιφερείας Τραπεζούντος και της ενδοχώρας εκτοπίζονται στα εργατικά τάγματα του Ερζερούμ, Καρς και Σαρήκαμις». Πρόκειται για ένα πρωτογενές έγκλημα, το οποίο δεν έχει συνάρτηση με πολεμικές συγκρούσεις. Εκτιμάται ότι στοίχισε τη ζωή περίπου 326.000-382.000 Ελλήνων  κατά την περίοδο 1914-1923.  Οι επιζώντες κατέφυγαν στον Άνω Πόντο (στην πρώην ΕΣΣΔ) και μετά τη Μικρασιατική καταστροφή το 1922, στην Ελλάδα.

Η νοσταλγία, η αγάπη για τις χαμένες πατρίδες, η ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο πέρασε μέσα στις επόμενες γενιές Ποντίων καθιστώντας τες ένα από τα δυναμικότερα κομμάτια του σύγχρονου Ελληνισμού.

Το 1994 η Βουλή των Ελλήνων έλαβε ομοφώνως την απόφαση να ορίσει τη 19η Μαΐου ως Ημέρα Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων στον μικρασιατικό Πόντο.

Και όπως λέει και ο ανώνυμος ποιητής .

«Η Ρωμανία κι αν πέρασεν, ανθεί και φέρει κι άλλο»

γεν Ποντ 1

Ημαθία: Μήνυμα της Νίκης Καρατζιούλα μετά τις εσωκομματικές εκλογές της ΝΔ

Μετά την ολοκλήρωση των εσωκομματικών εκλογών της Νέας Δημοκρατίας και στο Νομό Ημαθίας, θέλω να συγχαρώ όλους που συμμετείχαν στη διαδικασία διεξαγωγής των εκλογών και κατόρθωσαν να τη διεκπεραιώσουν με τρόπο άψογο και σύμφωνα με τα οριζόμενα από την εγκύκλιο των εκλογών.

Συγχαίρω θερμά όλους όσους εκλέχθηκαν και τους εύχομαι καλή θητεία. Τον πρόεδρο της ΝΟΔΕ Παναγιώτη Παλπάνα και όλα τα εκλεγέντα μέλη της ΝΟΔΕ Ημαθίας, τους προέδρους των ΔΗΜΤΟ, Συρμούλα Τζήμα- Τόπη (Βέροιας), Νίκο Τάκη (Αλεξάνδρειας) και Σταύρο Ζάχο (Νάουσας) και όλα τα εκλεγέντα μέλη των τοπικών επιτροπών τους καθώς και τους 14 συνέδρους που επιλέχθηκαν για να εκπροσωπήσουν την κομματική οργάνωση της Ημαθίας, στα επόμενα δύο τακτικά συνέδρια της ΝΔ. Ο αγώνας μας είναι κοινός, δεν περισσεύει κανένας και όλοι μαζί θα προχωρήσουμε, με τη Νέα Δημοκρατία και τον Κυριάκο Μητσοτάκη, για να αλλάξουμε την Ελλάδα προς το καλύτερο.

Νίκη Καρατζιούλα

Το νέο βιβλίο με «50 σπιτικές συνταγές με ροδάκινα» κυκλοφόρησε η γνωστή συγγραφέας βιβλίων μαγειρικής Κική Εμμανουηλίδου

Έκδοση της Κοινοπραξίας Συνεταιρισμών Ομάδων Παραγωγών Ν. Ημαθίας

Συνταγές με ροδάκινα από την Κική Εμμανουηλίδου

ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΡΟΔΑΚΙΝΑΤο νέο της βιβλίο με «50 σπιτικές συνταγές με ροδάκινα» κυκλοφόρησε η γνωστή συγγραφέας βιβλίων μαγειρικής Κική Εμμανουηλίδου, καταθέτοντας μια νέα πρόταση στην Ελληνική γαστρονομία. Την έκδοση του βιβλίου ανέλαβε η Κοινοπραξία Συνεταιρισμών Ομάδων Παραγωγών Νομού Ημαθίας με την χορηγία των εταιρειών ECONOMOTECHNIKI και NOVACERT.

Το βιβλίο που αφιερώνει η σεφ «στους παραγωγούς, στους ανθρώπους που μοχθούν για την καλλιέργεια του ροδάκινου και σ΄ αυτούς που αγωνίζονται για την καλύτερη διάθεση και προβολή αυτού του εξαιρετικού προϊόντος του τόπου μας» περιλαμβάνει μοναδικές συνταγές για σαλάτες, φαγητά και γλυκά με ροδάκινο.

«…αισθάνθηκα την βαθύτερη ανάγκη –και θεωρώ υποχρέωση μου- να δημιουργήσω μια σειρά συνταγών με ροδάκινα. Να μεταδώσω στους λάτρεις της ελληνικής κουζίνας τη μοναδικότητα που προσδίδει το ροδάκινο σε πολλά πιάτα, σε συνδυασμούς που εμπνεύστηκα από την αγάπη μου για τον ευλογημένο καρπό, την εμπειρία μου από τη χρόνια ενασχόληση με τη διατροφή και την προσωπική γευστική έρευνα που έκανα, πειραματιζόμενη με ποικιλία υλικών», τονίζει η συγγραφέας στον πρόλογο της.

Η διοίκηση της Κοινοπραξίας Συνεταιρισμών Ομάδων Παραγωγών Νομού Ημαθίας, στο εισαγωγικό σημείωμα του βιβλίου, εξηγεί ότι «επιθυμώντας η κοινοπραξία να δώσει στο Ελληνικό καταναλωτικό κοινό μια ακόμη γευστική διάσταση του ευλογημένου φρούτου της περιοχής μας, του ροδάκινου, προχώρησε στην έκδοση του ανά χείρας βιβλίου μαγειρικής, σε συνεργασία με τη συντοπίτισσα μας, γνωστή σεφ κα Κική Εμμανουηλίδου. Φιλοδοξία μας είναι οι συνταγές που περιέχονται στο εν λόγω βιβλίο να εμπλουτίσουν τα μενού όλων των καταστημάτων εστίασης της χώρας και κυρίως της  Ημαθίας, δημιουργώντας μία τοπική διατροφική ταυτότητα, παρακινώντας τους μελλοντικούς επισκέπτες να θέλουν να έρθουν στον τόπο μας για να δοκιμάσουν φαγητά με ροδάκινο».

ΔΕΥΑ Αλεξάνδρειας: Διακοπή νερού σήμερα Παρασκευή σε τμήματα της πόλης της Αλεξάνδρειας

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η υπηρεσία της Δ.Ε.Υ.Α  Αλ   ανακοινώνει ότι  στις   18/05/2018  ημέρα Παρασκευή και ώρα από  09:00 π.μ  εως 13:00 μμ  , θα   γίνει    διακοπή νερού , για την  αποκατάσταση βλάβης ύδρευσης  στο εσωτερικό δίκτυο του κεντρικού  τμήματος   της Αλεξάνδρειας  ,στις παρακάτω  οδούς :

1 Επί  της οδού Μακεδονομάχων : ( από την οδό Αλ Παπάγου εως την οδό Μ Αλεξάνδρου) .

2 Επι της οδού Ν.Πλαστήρα : (Από την Σοφ. Βενιζέλου εως την οδό Μ Αλεξάνδρου) .

3 Επι της οδού Σοφ. Βενιζέλου :(Από την οδό Ν.Πλαστήρα  εως την οδό  Μακεδονομάχων  ) .

4 Επι της οδού Τραπεζούντος όλη η οδός  .

 Ευχαριστούμε για την κατανόηση σας.

Εκ της Τεχνικής

Υπηρεσίας της ΔΕΥΑ ΑΛ

Το «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ» περνά στην επόμενη φάση – Λήψη δανείων

Στην επόμενη φάση της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων περνά το πρόγραμμα «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ», ενεργοποιώντας τη δυνατότητα αίτησης χρηματοδότησης από τραπεζικό ίδρυμα. Στις αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στην ηλεκτρονική πλατφόρμα www.exoikonomisi.ypen.gr ενεργοποιείται η επιλογή λήψης ή μη δανείου. Εφόσον ο ενδιαφερόμενος επιλέξει:

  • τη λήψη δανείου, θα ακολουθεί (εντός 30 ημερών) πιστοληπτικός έλεγχος από την εμπλεκόμενη τράπεζα, ώστε (εντός 75 ημερών) να εγκριθεί το δάνειο.
  • τη μη λήψη δανείου, η αίτηση θα προωθείται προς οριστική υπαγωγή.

Για την αποφυγή φόρτου στο πληροφοριακό σύστημα, θα ακολουθηθεί και πάλι ο διαχωρισμός της επικράτειας σε τρεις ομάδες και η τμηματική ενεργοποίηση της συγκεκριμένης επιλογής, όπως περιγράφεται στον παρακάτω πίνακα.

εκο πι1

Διευκρινίζεται ότι:

  • Η προθεσμία 30 ημερών προς τις τράπεζες για την πραγματοποίηση πιστωτικού ελέγχου, λογίζεται από τη χρονική στιγμή που ο ενδιαφερόμενος επιλέξει στο πληροφοριακό σύστημα τη λήψη δανείου και επισυνάψει το σύνολο των απαιτούμενων δικαιολογητικών.
  • Το ποσό για την επιχορήγηση θα παραμένει δεσμευμένο μέχρι και 75 ημέρες από την ημερομηνία έναρξης υποβολής αίτησης δανείου για την οικεία Περιφέρεια (σύμφωνα με τον παραπάνω πίνακα). Εντός του διαστήματος αυτού θα πρέπει να εγκριθεί το δάνειο ή ο ενδιαφερόμενος να «θέσει» την αίτηση σε κατάσταση «προς υπαγωγή» χωρίς τη λήψη δανείου.
  • Για τις αιτήσεις που εντάσσονται σε «ειδική περίπτωση», η προθεσμία των 75 ημερών λογίζεται από την ημερομηνία ηλεκτρονικής ενημέρωσης του ωφελουμένου για την ολοκλήρωση των σχετικών ελέγχων για την έγκριση.