Αρχική Blog Σελίδα 15238

Ανακοίνωση φωτογραφείων Αλεξάνδρειας

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Τα Σαββατοκύριακα είναι εργάσιμες μέρες για τους φωτογράφους, λόγο των κοινωνικών εκδηλώσεων και άλλων υποχρεώσεων.

Γι’ αυτό και τα φωτογραφεία της πόλης μας θα παραμείνουν κλειστά για όλα τα Σάββατα των μηνών Ιουνίου, Ιουλίου και Αυγούστου.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και την συμπαράστασή σας.

 

Συμμετέχουν τα εξής φωτογραφεία

 

Studio φωτογραφίας Photograpy – Στέλλα Πανίκογλου ( Βετσοπούλου 118

Studio φωτογραφίας IMAGE – Γιώργος Καρατσιβιδής

Βετσοπούλου 108

Studio φωτογραφίας  PHOTO CENTER – Ουσταμπασίδης Γιάννης

Βετσοπούλου 52

Studio φωτογραφίας Μανουσαρίδη (Πλατεία Ελευθερίας).

αφισα 2

Ολυμπιακός Λουτρού: Ανακοίνωση νέας Διοίκησης

Ανακοινώθηκε το σχήμα και τα ονόματα της νέας Διοίκησης του Ολυμπιακού Λουτρού:

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Αργύρης Καλουσόπουλος

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: Απόστολος Τριανταφυλλόπουλος

ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Ευάγγελος Χρυσάφης

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΓΗΠΕΔΟΥ: Σωτήρης Καλουσόπουλος του Αντωνίου

ΓΕΝΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ: Γεώργιος Θαγκόπουλος

ΤΑΜΙΑΣ:  Έλσα Αλευρά

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΣ: Μερκούριος Διβόπουλος

ΜΕΛΗ:

Σωτήρης Καλουσόπουλος του Δημητρίου

Δημήτρης Αναστασόπουλος του Σωτηρίου

Αλεξάνδρεια: Ευχαριστήριο για τη δωρεά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων 1ου και 5ου Δημοτικών Σχολείων

Οι  Διευθυντές, το  διδακτικό  προσωπικό  και  οι  μαθητές  και  μαθήτριες  των  1ου και  5ου  Δημοτικών  Σχολείων  Αλεξάνδρειας εκφράζουμε  τις  θερμές  μας  ευχαριστίες  προς  τον  Σύλλογο  Γονέων  και  Κηδεμόνων  των  Σχολείων  μας,  για  τη  δωρεά  οκτώ  ηλεκτρονικών  υπολογιστών (πλήρεις  μονάδες  με  οθόνες), οι  οποίοι  τοποθετήθηκαν  στις  αίθουσες  διδασκαλίας.

Με  την ενέργειά  σας  αυτή  παρέχετε  πολύτιμη  αρωγή  στην  εύρυθμη  λειτουργία των  Σχολείων  μας  και  συμβάλετε  στην  αναβάθμιση  της  ποιότητας  της  εκπαίδευσης  των  μαθητών  και  μαθητριών  μας. Χαιρόμαστε  ιδιαίτερα  που  εκφράζετε  την  έμπρακτη  υποστήριξή  σας  στο  έργο  μας.

Οι  Διευθυντές των  Σχολείων
Μουσαφίρη  Κυριακή
Τσιφτσιόπουλος  Διονύσιος

ΔΕΥΑ Αλεξάνδρειας: Χωρίς νερό σήμερα η Κυψέλη Ημαθίας μέχρι τις 13:00μ.μ.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η Δ.Ε.Υ.Α  Αλεξάνδρειας    ανακοινώνει ότι  σήμερα στις   25/05/2018  ημέρα  Παρασκευή  και  ώρα  : από  09:00 π.μ  εως και 13:00  μ.μ , θα   γίνει    διακοπή νερού στη Τοπική Κοινότητα  Κυψέλης  λόγω έκτακτης αποκατάστασης βλάβης αγωγού ύδρευσης από τα  τεχνικά συνεργεία της επιχείρησης  .

Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας .

 Εκ της Τεχνικής

Υπηρεσίας της ΔΕΥΑ ΑΛ

 

Όσοι αποφεύγουν το αυτοκίνητο για να πάνε στη δουλειά τους, έχουν μικρότερο κίνδυνο εμφράγματος, εγκεφαλικού και πρόωρου θανάτου

‘Αλλη μία επιστημονική έρευνα, βρετανική αυτή τη φορά, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι άνθρωποι που δεν χρησιμοποιούν το αυτοκίνητό τους για να πάνε στη δουλειά τους, ούτε καν τα μέσα μαζικής μεταφοράς, αλλά προτιμούν το ποδήλατο ή τα πόδια τους, έχουν απτά οφέλη για την υγεία τους, καθώς μειώνουν σημαντικά την πιθανότητα πρόωρου θανάτου από καρδιά ή εγκεφαλικό. Ακόμη καλύτερα αν, πέρα από τη δουλειά τους, αποφεύγουν γενικότερα τις μετακινήσεις με το αυτοκίνητο.

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ, της Σχολής Υγιεινής & Τροπικής Ιατρικής και του Imperial College του Λονδίνου, με επικεφαλής τον επιδημιολόγο δρα Όλιβερ Μίτον, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο βρετανικό ιατρικό περιοδικό “Heart”, ανέλυσαν στοιχεία για σχεδόν 359.000 άτομα σε βάθος επταετίας.

Οι συμμετέχοντες απάντησαν για το πώς ακριβώς μετακινούνται στη δουλειά τους και αυτό συσχετίσθηκε με το πώς εξελίχθηκε η κατάσταση της υγείας τους. Περίπου τα δύο τρίτα χρησιμοποιούσαν αποκλειστικά το αυτοκίνητό τους για να πάνε στη δουλειά τους, ενώ το 8% πήγαιναν με το ποδήλατο (υψηλό ποσοστό για τα ελληνικά δεδομένα).

Διαπιστώθηκε ότι όσοι απέφευγαν το αυτοκίνητο, είχαν κατά μέσο όρο 11% μικρότερο κίνδυνο για καρδιοπάθεια και 30% μικρότερο κίνδυνο για θανατηφόρο καρδιαγγειακό επεισόδιο (έμφραγμα, ισχαιμικό εγκεφαλικό κ.α.), σε σχέση με όσους μετακινούνταν αποκλειστικά με το αυτοκίνητό τους.

Όσοι απέφευγαν το αυτοκίνητο γενικότερα (όχι μόνο για να πάνε στη δουλειά τους), είχαν ακόμη μικρότερο κίνδυνο (-43%) για πρόωρο καρδιαγγειακό θάνατο.

Οι ερευνητές ανέφεραν ότι οι άνθρωποι πρέπει να ενθαρρύνονται από τις δημόσιες Αρχές και από τους γιατρούς να χρησιμοποιούν περισσότερο τα μαζικά μέσα μεταφοράς, το ποδήλατο και το περπάτημα και να απεξαρτηθούν σταδιακά από το αυτοκίνητό τους.

Σύνδεσμος για την επιστημονική δημοσίευση: http://heart.bmj.com/content/early/2018/04/16/heartjnl-2017-312699

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Στα δίχτυα του ΣΔΟΕ τα «μαϊμού» λογισμικά – Γράφει ο Δημήτρης Χριστούλιας

Απόβαση στις δημοφιλείς τουριστικές περιοχές αναμένεται να κάνουν από τις αρχές Ιουνίου και καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού οι ελεγκτές του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (ΣΔΟΕ), με στόχο να εντοπίσουν επιχειρήσεις οι οποίες χρησιμοποιούν παράνομο και μη αδειοδοτημένο λογισμικό στους ηλεκτρονικούς τους υπολογιστές.

Δημήτρης Χριστούλιας
Γράφει ο συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος Δημήτρης Χριστούλιας

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες το φαινόμενο της χρήσης παράνομου λογισμικού έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, με τα κλιμάκια του ΣΔΟΕ να έρχονται αντιμέτωπα με επιχειρήσεις οι οποίες σε αρκετές περιπτώσεις δεν διαθέτουν ούτε ένα νόμιμο λογισμικό σε κάποιον από τους δεκάδες υπολογιστές που χρησιμοποιούν.

Στο στόχαστρο των ελεγκτών του ΣΔΟΕ αναμένεται να μπουν ξενοδοχεία, τουριστικά καταλύματα, εστιατόρια και καφετέριες αλλά και πολλές ακόμη επιχειρήσεις που έχουν εποχικό χαρακτήρα στα νησιά του Αιγαίου και του Ιουνίου πελάγους αλλά και σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς στην ηπειρωτική Ελλάδα. Το ΣΔΟΕ δίνει ιδιαίτερη σημασία στον εντοπισμό επιχειρήσεων που λειτουργούν υπολογιστές με παράνομο λογισμό καθώς σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκθεση της Business Software Alliance η χρήση του παράνομου λογισμικού στην Ελλάδα το ποσοστό μη αδειοδοτημένου λογισμικού στην Ελλάδα φθάνει σε ποσοστό της τάξης του 63%, το οποίο έχει αυξηθεί έστω και οριακά στο διάστημα της οικονομικής κρίσης. Πρόκειται για το υψηλότερο ποσοστό στην κατάταξη των χωρών της Δυτικής Ευρώπης όπου συμπεριλαμβάνεται η χώρα μας στην έρευνα, που αντιστοιχεί σε ποσοστά πρώην ανατολικών χωρών καθώς και χωρών της Μέσης Ανατολής και Αφρικής.

Η χώρα μας μάλιστα βρίσκεται πρώτη και με διαφορά στην σχετική λίστα κατάταξης, όταν για παράδειγμα στην Κύπρο και στην Ιταλία το αντίστοιχο ποσοστό παράνομου λογισμικού ανέρχεται στο 45%, στην Ισπανία 44%, στη Γαλλία 34%, στην Γερμανία και στο Ηνωμένο Βασίλειο 22% και στην Αυστρία 21%. Το μικρότερο ποσοστό παράνομου λογισμικού έχει το Λουξεμβούργο με ποσοστό 19%. Αντίστοιχα τα μεγαλύτερα ποσοστά παράνομου λογισμικού σε όλον τον κόσμο έχει η Λιβύη με 90% και το Μπαγκλαντές και η Αρμενία με 86%.

Μάλιστα, σύμφωνα με την ίδια έρευνα η εμπορική αξία του λογισμικού που διακινήθηκε το 2015 παράνομα στην Ελλάδα ανήλθε στα 189 εκατ. δολ.

… Εγγραφειοκρατία! – Γράφει -ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Μπήκα χθες το πρωί σε μια εφορία για να πάρω ένα πιστοποιητικό φορολογικής ενημερότητας. Μ’ έπιασε η ψυχή μου! Πέραν του ότι για μια δουλειά που θα μπορούσα να διεκπεραιώσω ηλεκτρονικά χρειάστηκα σχεδόν τρεις ώρες, ένιωσα ότι μπήκα σε χώρο ρακοσυλλεκτών, Οι φάκελοι με το χαρτομάνι στοιβαγμένοι σε ντουλάπες, σε ράφια, ακόμη και στο πάτωμα.

Σακελλαρόπουλος Γ. Νίκος
Γράφει ο συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Αμέσως έκανα μια σκέψη. Ο Λασκαράτος, σκέφτηκα,  έγραφε ότι ο Θεός έκανε πρώτα «το Ληξούρι και τσι άλλους τόπους κι ύστερα τσι ανθρώπους». Οι αρχαίοι Έλληνες, προέκτεινα τη σκέψη μου,  έκαναν πρώτα τους πολίτες κι ύστερα τη δημοκρατία. Και κατέληξα ότι οι σύγχρονοι Έλληνες έκαναν πρώτα το κράτος κι ύστερα τον πολίτη.

Το φαινόμενο δεν είναι νέο, έχει τις ρίζες του στα πρώτα μεταεπαναστατικά χρόνια, με τις «ομορφιές» του Κωλέττη, του Μακρυγιάννη και μπόλικων φαύλων της εποχής.  Έκτοτε διαιωνίστηκε, ονομάστηκε πελατειακό σύστημα και μας βιάζει ασυστόλως.

Το κράτος στην Ελλάδα δημιουργήθηκε για να βολεύονται οι ημέτεροι και να βρίσκουν καταφύγιο οι μέτριοι. Για να επιβιώσουν αυτοί και να έχουν λόγο ύπαρξης, εφευρέθηκε η πολυνομία, η γραφειοκρατία ή, άλλως, εγγραφειοκρατία.

Το κράτος αποικιοποίησε τον πολίτη και τον μετέτρεψε σε φόρου υποτελή και υπήκοο.

Κι όσοι βρίσκονται εντός του, ονομάζονται πια… δημόσιοι λειτουργοί!

Ο σπουδαίος Γάλλος φιλόσοφος Ντενί Ντιτερό έγραφε ότι «να είσαι σκλάβος και να λέγεσαι πολίτης είναι ανυπόφορο». Πόσο αληθινό για εμάς τους Έλληνες;

Δεν είναι ανυπόφορο να μπαίνεις σε δημόσια υπηρεσία να κάνεις τη δουλειά σου και να σε αντιμετωπίζουν ως αχθοφόρο τους;

Δεν είναι ανυπόφορο να πληρώνεις τα μαλλιά της κεφαλής σου σε φόρους και να μην απολαμβάνεις υπηρεσίες αντίστοιχες εκείνων που απολαμβάνουν άλλοι Ευρωπαίοι, που πληρώνουν, μάλιστα, λιγότερα;

Δεν είναι ανυπόφορο να βρίσκεσαι καθημερινά αντιμέτωπος με νόμους που ο ένας αναιρεί τον άλλο, μόνο και μόνο για να είσαι συνεχώς αιχμάλωτος των …δημοσίων λειτουργών και του κράτους τους;

Δεν είναι ανυπόφορο να υπάρχουν προνόμια για τους … λειτουργούς του δημοσίου, που όλοι οι άλλοι απλώς δεν μπορούν να φανταστούν;

Νομίζω ότι θα συμφωνήσετε μαζί μου ότι οι μικρές επαναστάσεις είναι εκείνες που τελικά αποβαίνουν μεγάλες. Μια τέτοια επανάσταση είχε υποσχεθεί ο Κώστας Καραμανλής, μέσω της επανίδρυσης του κράτους, αλλά δεν τόλμησε ή δεν τα κατάφερε.

Πόσα θα κερδίζαμε αν αποφασίζαμε ν’ αλλάξουμε αυτό το κράτος και ν’ αλλάξουμε συνήθειες, σπάζοντας τις αλυσίδες της πολυνομίας και της γραφειοκρατίας –εγγραφειοκρατίας;

Πότε θα κατανοήσουμε ότι η κοινωνική παραγωγικότητα του δημοσίου είναι απολύτως αντιπαραγωγική; Και προσβλητική απέναντι σε όλους εμάς που το συντηρούμε;

Πότε θα κατανοήσουμε ότι φυτεύοντας προσωπικό στο δημόσιο το μόνο που φυτρώνει είναι οι φόροι;

Πότε θα κατανοήσουμε ότι όλο αυτό το χαρτομάνι για το ποίο τρέχουμε εδώ κι εκεί, θα μπορούσαμε να το πάρουμε ηλεκτρονικά στο email μας, με μια ηλεκτρονική αίτηση;

Έχουμε κατανοήσει ότι ακόμη και σήμερα η αλληλογραφία μεταξύ των δημοσίων υπηρεσιών γίνεται με επιστολές μέσω ΕΛΤΑ; Πόσοι υπήκοοι του Λεβιάθαν θα έβρισκαν αμέσως λύσεις αν οι… δημόσιοι λειτουργοί χρησιμοποιούσαν το τηλέφωνο ή τον ηλεκτρονικό υπολογιστή, με την ίδια συχνότητα που τα χρησιμοποιούν για προσωπικές τους υποθέσεις; Και πόσα χρήματα από τους φόρους μας θα κατευθύνονταν σε ουσιαστικές κοινωνικές δράσεις κι ανάγκες;

Πότε θα κατανοήσουμε ότι η Ελλάδα είναι μια δημοκρατία …χαρτοβασίλειο; Κι ότι αυτό πρέπει ν’ αλλάξει; Δεν θέλω να παρηγοριέμαι καν από το γεγονός ότι η γραφειοκρατία ζει και βασιλεύει κι εντός των οργάνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Θυμάμαι παλιά, επί ΕΟΚ, που ένας Γερμανός επιχειρηματίας είχε μετρήσει 27 χιλιάδες λέξεις σε μια εγκύκλιο για τις καραμέλες!!! Κι έλεγε χαριτολογώντας ότι το «Πάτερ ημών» είχε μόνο 56!!!!

Η γραφειοκρατία, όμως, στην Ε.Ε. είναι μια ανίατη νόσος, ίσως κι έχουσα σκοπιμότητα.

Εδώ γιατί;

Εδώ, λοιπόν, η επανάσταση των νεοελλήνων, οφείλει να είναι ο εξοβελισμός του κράτους –τέρατος κι η δημιουργία ενός μικρού, ευέλικτου κι έντιμου απέναντι στον πολίτη που το συντηρεί.

Ως επίλογο θα θυμηθώ πώς απαθανάτισε το χαρτοβασίλειο ο Καρυωτάκης:

… Κάθονται στις καρέκλες, μουντζουρώνουν

αθώα λευκά χαρτιά, χωρίς αιτία:

«σύν τη παρούση αλληλογραφία,

έχομεν την τιμήν», διαβεβαιώνουν.

Από τότε, φοβάμαι ότι άλλαξε μόνο η γλώσσα….

 

Πρωτοσέλιδοι βασικοί τίτλοι ημερησίων εφημερίδων της Παρασκευής 25 Μαΐου 2018

Πρωτοσέλιδα εφημερίδων

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΤΗΣ 25/05/2018

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: ” Όμηροι 18.000 δικαιούχοι διαδοχικής ασφάλισης”

ΕΘΝΟΣ: ” Οι δεσμεύσεις για έξοδο από το μνημόνιο”

ΕΣΤΙΑ: ” Απαγωγή των οκτώ Τούρκων φοβάται το Μαξίμου”

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ: “Ψυχρολουσία για Μαξίμου”

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ: ” Γραφείο συνοικεσιών “η ωραία κάλπη”

ΤΑ ΝΕΑ: ” Ο λογαριασμός για συντάξεις, μισθούς, προσλήψεις, αφορολόγητο”

ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ: ” Το Μαξίμου παραγγέλνει ψηφοδέλτια”

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: ” Μετά – μνημόνιο έως το 2022″

Η ΑΥΓΗ: ” Στήριξη στον Γ. Μπουτάρη”

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ: ” Να συζητηθεί τώρα η πρόταση νόμου των Συνδικάτων για τις Σύλλογικές Συμβάσεις”

ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ: «Κούρσα εκλογών σε ναρκοπέδιο»

ESPRESSO: «Ώρες αγωνίας για τον Κώστα Ευριπιώτη»

Η ΒΡΑΔΥΝΗ: «Το κράτος κλέβει και στα αυτοκίνητα»

Ο ΛΟΓΟΣ: « Νέα εποχή»

ΤΟ ΚΑΡΦΙ: «Οι συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑϊκού παρακράτους»

ΜΑΚΕΛΕΙΟ: « Η πάμπλουτη θεά που «ίππευε» ο Ρουβάς»

STAR: «Θρίλερ με μαφιόζικη εκτέλεση»

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ: ” “Οψιόν για μέτρα μετά το μνημόνιο”

DEAL: «Μπείτε σε ξένα χρηματιστήρια

 

 

Σε εφαρμογή από σήμερα ο νέος κανονισμός για την προστασία των προσωπικών δεδομένων (GDPR) – Τι αλλάζει στο διαδίκτυο

Αρχίζει και επισήμως σήμερα, Παρασκευή 25 Μαΐου, η εφαρμογή του νέου Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR), που εγκρίθηκε τον Απρίλιο του 2016. Στόχος είναι να δοθεί στους πολίτες της ΕΕ ο έλεγχος των προσωπικών τους δεδομένων.

Ο GDPR αλλάζει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο επιχειρήσεις και οργανισμοί συλλέγουν, επεξεργάζονται και διαχειρίζονται προσωπικά δεδομένα κάθε μορφής. Ο GDPR καθορίζει σε ποιες περιπτώσεις επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται, αποθηκεύονται, διαγράφονται, μεταβιβάζονται και εν γένει επεξεργάζονται τα προσωπικά μας δεδομένα και κυρίως, με ποιον τρόπο μπορούμε να τα προστατεύουμε. Ο GDPR θα επηρεάσει κάθε οργανισμό και εταιρεία στην Ευρώπη, η οποία διαχειρίζεται με οποιονδήποτε τρόπο προσωπικά δεδομένα, αλλά και κάθε εταιρεία που συναλλάσσεται στην επικράτεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι κανόνες είναι πολύπλοκοι και τα πρόστιμα για μη συμμόρφωση πολύ αυστηρά και μπορούν να φτάσουν έως τα 20 εκατομμύρια ευρώ.

Σε ενημερωτικό έντυπο του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας αναφέρονται τα εξής:

Ποιες θα είναι οι βασικές αλλαγές που θα ισχύσουν

Προστασία των δικαιωμάτων των παιδιών: Το τοπίο στα social media αλλάζει. Βάσει του νέου κανονισμού απαγορεύεται τη χρήση των social media σε παιδιά έως 16 ετών παρά μόνο με τη συγκατάθεση των γονέων.

Δικαίωμα στη λήθη: Ο χρήστης έχει το δικαίωμα να ζητήσει την διαγραφή των δεδομένων του και ο υπεύθυνος επεξεργασίας έχει υποχρέωση άμεσα να τα διαγράψει και, αν τα έχει δημοσιοποιήσει, να ενημερώσει και όλους τους άλλους που τα έχουν αναδημοσιεύσει ότι έχει ζητηθεί η διαγραφή τους.

Δικαίωμα ενημέρωσης και πρόσβασης στα δεδομένα: Ο πολίτης θα έχει περισσότερη και σαφέστερη ενημέρωση κατά τη συλλογή των δεδομένων του για την επεξεργασία τους και το δικαίωμα πρόσβασης σε αυτά.

Δικαίωμα διόρθωσης: Ο χρήστης θα έχει το δικαίωμα να απαιτήσει από τον υπεύθυνο επεξεργασίας τη διόρθωση ανακριβών στοιχείων καθώς και τη συμπλήρωση ελλιπών δεδομένων που τον αφορούν.

Δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία: Ο χρήστης θα έχει το δικαίωμα να αντιταχθεί στην επεξεργασία των δεδομένων του υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις, ιδίως όταν πρόκειται για κατάρτιση «προφίλ» ή για σκοπούς απευθείας εμπορικής προώθησης.΄

Τι αλλάζει στο διαδίκτυο:

Τελευταία, πολλοί από τους μεγάλους ιστότοπους, υπηρεσίες και εφαρμογές που χρησιμοποιούμε σπεύδουν να επικαιροποιήσουν τις πολιτικές απορρήτου και τους όρους χρήσης τους. Ίσως έχετε παρατηρήσει πολλές νέες ειδοποιήσεις για θέμα αυτό στο τηλέφωνό και στο email σας. Ο λόγος πίσω από αυτές τις αλλαγές δεν είναι άλλος από τη συμμόρφωση των εταιρειών στο νέο Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Δεδομένων. Με τους νέους κανόνες γίνεται δυσκολότερη η στοχευμένη διαφήμιση καθώς οι εταιρείες δε θα έχουν πλέον το δικαίωμα να συλλέγουν και να πουλάνε πληροφορίες για τις προτιμήσεις των χρηστών εάν πρώτα δεν έχουν εξασφαλίσει τη συγκατάθεσή τους.

Επιπρόσθετα μια ακόμα αλλαγή που ορίζει ο νέος κανονισμός είναι η πρόσβαση των παιδιών ηλικίας από 13 έως 15 ετών (για την Ελλάδα) στα κοινωνικά δίκτυα μόνο με γονική συναίνεση. Μέχρι στιγμής πάντως παραμένει αδιευκρίνιστο το πως θα εφαρμοστεί αυτή η διάταξη καθώς δεν υπάρχουν σχετικές ανακοινώσεις από τα κοινωνικά δίκτυα.

Το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του  Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας δημιούργησε δύο ενημερωτικά βίντεο για την εφαρμογή του CDPR. To πρώτο περιέχει πληροφορίες για τη γενική εφαρμογή του νέου κανονισμού και το δεύτερο αφορά στις αλλαγές που πρέπει να γίνουν στα σχολεία:

Yπενθυμίζεται ότι το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου, είναι επίσημος εκπρόσωπος στην Ελλάδα των Πανευρωπαϊκών Οργανισμών INSAFE / INHOPE που χαράσσουν την ευρωπαϊκή στρατηγική για ένα ασφαλές και ποιοτικό διαδίκτυο και  παρέχει ενημέρωση, βοήθεια και υποστήριξη στους μικρούς και μεγάλους χρήστες του διαδικτύου με την ανάπτυξη τριών διακριτών δράσεων:

Μέσω της ιστοσελίδας SaferInternet4Kids.gr μπορεί κανείς να ενημερωθεί και να αντλήσει υλικό σχετικό με την ασφαλή χρήση του Ίντερνετ και τη χρήση των κοινωνικών δικτύων με το οποίο μπορεί με τη σειρά του να ενημερώσει διαδραστικά παιδιά και νέους κάθε ηλικίας. Το ενημερωτικό αυτό portal απευθύνεται τόσο σε γονείς και εκπαιδευτικούς όσο και σε εφήβους και παιδιά και περιλαμβάνει κατάλληλο πολυμεσικό υλικό.

Μέσω της συμβουλευτικής γραμμής Βοήθειας Ηelp-line (διαθέσιμη τηλεφωνικά στο 210-6007686 και μέσω του ιστοχώρου www.help-line.gr), εξειδικευμένοι ψυχολόγοι παρέχουν υποστήριξη και συμβουλές για εξειδικευμένα θέματα που σχετίζονται με τη υπερβολική ενασχόληση στο διαδίκτυο, τον διαδικτυακό εκφοβισμό, την έκθεση σε ακατάλληλο περιεχόμενο και άλλους προβληματισμούς σχετικά με τη χρήση του διαδικτύου, του κινητού τηλεφώνου και των διαδικτυακών παιχνιδιών.

Και μέσω της Ανοιχτής Γραμμής Καταγγελιών για το παράνομο περιεχόμενο του διαδικτύου SafeLine (http://www.safeline.gr), δέχεται καταγγελίες για παιδική κακοποίηση και παράνομη χρήση του διαδικτύου και συνεργάζεται τόσο με την Ελληνική αστυνομία όσο και με την INTERPOL μέσω του Ευρωπαϊκού οργανισμού INHOPE. H SafeLine είναι δηλαδή ένα κομμάτι ενός μεγάλου παζλ, μιας και η καταπολέμηση του παράνομου περιεχομένου του Ίντερνετ είναι υπόθεση παγκόσμιας κλίμακας και δεν περιορίζεται από εθνικά σύνορα.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ EΡΓΑΣΙΑΣ: Απάντηση σε δημοσιεύματα για τις συντάξεις

Υπουργείο Εργασίας

Κάκιστες υπηρεσίες προσφέρουν στο δημόσιο σύστημα κοινωνικής ασφάλισης, στον κόσμο της εργασίας και στους συνταξιούχους, όσοι εξακολουθούν να προβάλλουν επιλεκτικά παραδείγματα ψευδών διαφορών μεταξύ των «νέων» συντάξεων με βάση το Ν.4387/16 και των «παλαιών» συντάξεων. Συντάξεις που απονέμονταν πριν από τις περικοπές της περιόδου 2010- 2014 και πριν από τη χρεοκοπία στην οποία οδήγησαν τη χώρα και το Ασφαλιστικό οι προηγούμενες κυβερνήσεις.

Η επιχείρηση τρομοκράτησης των ασφαλισμένων και απαξίωσης του δημόσιου συστήματος κοινωνικής ασφάλισης πέφτει στο κενό αφού με το Ν.4387/16 αποκαταστάθηκε η βιωσιμότητα του Ασφαλιστικού και οι μέσες συντάξεις που απονέμονται σε καμία περίπτωση δεν είναι αυτές που παρουσιάζονται. Καμία λίστα συντάξεων δεν υπάρχει από τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ με τα ποσά συντάξεων τα οποία εμφανίζονται. Καμία σύνταξη γήρατος των 200 ευρώ δεν υπάρχει, καθώς προβλέπεται η καταβολή εθνικής σύνταξης 384€ για 20 έτη ασφάλισης και 345€ για 15 έτη ασφάλισης, στην οποία θα προστίθεται το ανταποδοτικό μέρος, μέσω των εισφορών που έχει καταβάλλει.

Τα δεδομένα αποδεικνύουν ότι η αναλογία της μέσης σύνταξης προς τον μέσο μισθό το 2030 θα αντιστοιχεί στο 67%, ο μέσος συντάξιμος μισθός θα έχει αυξηθεί κατά 26,1% και το συνολικό ποσοστό αναπλήρωσης του μισθού από τη σύνταξη (εθνική, ανταποδοτική και επικουρική) για 40 έτη ασφάλισης θα είναι 96%. Άλλωστε, οι καταβαλλόμενες συντάξεις μετά το 2022 θα έχουν ετήσια αύξηση πάνω από 2% με βάση την πρόβλεψη του Ν.4387/16 για τον μηχανισμό αναπροσαρμογής των συντάξεων βάσει των εξελίξεων στην οικονομία. Διασφαλίζεται και η ανταποδοτικότητα και η επάρκεια των συντάξεων.

Όσοι εξακολουθούν να προβάλλουν διαφορετική εικόνα είναι προφανές ότι εξυπηρετούν το γνωστό σχέδιο της ΝΔ να υπονομεύσει το δημόσιο σύστημα κοινωνικής ασφάλισης προς όφελος της ιδιωτικής, οδηγώντας σε πλήρη καταβαράθρωση τις ήδη καταβαλλόμενες συντάξεις.