Αρχική Blog Σελίδα 15156

Μειώθηκε κατά 3,3% η ανεργία τον Σεπτέμβριο 2017, σύμφωνα με στοιχεία του ΟΑΕΔ

Λιγότεροι κατά 27.526 ήταν οι εγγεγραμμένοι άνεργοι (που αναζητούν εργασία) για το μήνα Σεπτέμβριο σε σχέση με τον Αύγουστο σύμφωνα με στοιχεία του ΟΑΕΔ που μεταφράζεται σε ποσοστό -3,33%.

Συγκεκριμένα, τον Σεπτέμβριο οι άνεργοι ήταν 799.964 έναντι 827.490 που ήταν τον Αύγουστο. Ειδικότερα, για το Σεπτέμβριο 489.749 (61,22%) άτομα ήταν εγγεγραμμένα στο μητρώο του ΟΑΕΔ για χρονικό διάστημα ίσο ή και περισσότερο των 12 μηνών και 310.215 (ποσοστό 38,78%) ήταν εγγεγραμμένα στο μητρώο για χρονικό διάστημα μικρότερο του ενός έτους.

Οι γυναίκες κατέχουν τα πρωτεία για ακόμα μία φορά καθώς αποτελούν ποσοστό μεταξύ των ανέργων που φτάνει το 64%. Όσον αφορά τα ηλικιακά κριτήρια σε ποσοστό που προσεγγίζει το 65% είναι μεταξύ 30-54 ετών, ενώ πάνω από 75% είναι άνθρωποι υποχρεωτικής και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και το 92% είναι Έλληνες υπήκοοι.

Οι εγγεγραμμένοι άνεργοι (που δεν αναζητούν εργασία) για το μήνα Σεπτέμβριο είναι λιγότεροι κατά 8,76% σε σχέση με τον Αύγουστο και τέλος οι επιδοτούμενοι άνεργοι είναι για το Σεπτέμβρη περισσότεροι κατά 25,86% συνολικά 135.174.

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

Θεσσαλονίκη: Υποχρεωτική αργία για εμπορικά καταστήματα κι επιχειρήσεις η 26η Οκτωβρίου, σύμφωνα με ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου

 Ως υποχρεωτική αργία για τα εμπορικά καταστήματα του Πολεοδομικού Συγκροτήματος Θεσσαλονίκης ορίζεται η 26η Οκτωβρίου, ημέρα απελευθέρωσης της πόλης και εορτασμού του πολιούχου της, Αγίου Δημητρίου, όπως ενημερώνει ο Εμπορικός Σύλλογος, επικαλούμενος ανακοίνωση του αντιπεριφερειάρχη Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Κώστα Γιουτίκα.

Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι ισχύει η απόφαση της πρώην νομαρχίας Θεσσαλονίκης, η οποία δεν έχει ανακληθεί έως σήμερα, για τον ορισμό της 26ης Οκτωβρίου ως ημέρας υποχρεωτικής αργίας για τα εμπορικά καταστήματα.

«Η αργία της 26ης Οκτωβρίου συνεπώς, σύμφωνα και με τα σχετικά έγγραφα της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Θεσσαλονίκης, ισχύει για τους μισθωτούς όλων των επιχειρήσεων, εκμεταλλεύσεων και εργασιών, οι οποίες θα παραμείνουν κλειστές και οι οποίες βρίσκονται εντός των ορίων των δήμων του Πολεοδομικού Συγκροτήματος Θεσσαλονίκης» υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση.

Η αργία αφορά τις επιχειρήσεις στους δήμους Αμπελοκήπων – Μενεμένης (Αμπελόκηποι και Μενεμένη), Κορδελιού – Ευόσμου (Ελευθέριο – Κορδελιό και Εύοσμος), Καλαμαριάς, Νεάπολης – Συκεών (Άγιος Παύλος, Νεάπολη, Συκιές και Πεύκα),Παύλου Μελά (Σταυρούπολη, Πολίχνη και Ν. Ευκαρπία), Πυλαίας – Χορτιάτη (Πυλαία και Πανόραμα) και Θεσσαλονίκης (Θεσσαλονίκη και Τριανδρία).

Πρωτοποριακή μέθοδος που αλλάζει τα δεδομένα στον τομέα της θωρακοσκοπικής χειρουργικής εφαρμόζεται στη χώρα μας

Πρωτοποριακή μέθοδος που αλλάζει τα δεδομένα στον τομέα της θωρακοσκοπικής χειρουργικής, εφαρμόζεται στη χώρα μας. Οι επεμβάσεις με τη μέθοδο Uniportal VATS, την πλέον εξελιγμένη και σύγχρονη μορφή θωρακοσκοπικής χειρουργικής, πραγματοποιούνται με μία και μόνο τομή (και όχι τρεις),  μειώνοντας τον συνολικό χρόνο νοσηλείας του ασθενή, όπωςν επίσηςν και τις πιθανές επιπλοκές που θα μπορούσαν να προκύψουν κατά την αποκατάστασή του.

Η συγκεκριμένη μέθοδος έχει εφαρμοστεί με επιτυχία, σε περισσότερους από 60 ασθενείς, στο Τμήμα Θωρακοχειρουργικής του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών από τον θωρακοχειρουργό Λεωνίδα Παπασταύρου.

«Η επέμβαση πραγματοποιείται μέσω μίας τομής, περίπου 3 εκατοστών και όλα τα θωρακοσκοπικά εργαλεία εισέρχονται μέσω αυτής της τομής και μόνο, χωρίς την ανάγκη τριών τομών. Επειδή το τραύμα είναι μικρό, ο χρόνος νοσηλείας του ασθενούς, καθώς και ο μετεγχειρητικός πόνος, μειώνονται στο ελάχιστο,  ο ασθενής δεν χρειάζεται να παραμείνει στη μονάδα εντατικής θεραπείας. Επιπλέον, ελαχιστοποιούνται οι ανάγκες μετάγγισης και οι μετεγχειρητικές επιπλοκές. Στα προαναφερθέντα οφέλη προστίθεται και η αύξηση της γκάμας των ασθενών που μπορούν να χειρουργηθούν με αυτόν τον τρόπο, καθώς ενδείκνυται και σε ασθενείς υψηλού περιεγχειρητικού κινδύνου» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Παπασταύρου.

Κατά το τελευταίο διάστημα, πραγματοποιήθηκαν επιτυχείς ογκολογικές επεμβάσεις που αφορούσαν: λοβεκτομές, τμηματεκτομές, μεταστασεκτομές, λεμφαδενικούς καθαρισμούς καθώς και αποφλοιώσεις πνευμόνων, εκτομές αεριωδών κύστεων, βιοψίες πνεύμονος, μείωση όγκου πνεύμονος (LVRS), όπως επίσης αντιμετώπιση περιπτώσεων συμπλόκων τραυματικών θωρακοχειρουργικών επεμβάσεων, όγκων μεσοθωρακίου, πνευμοθώρακος καθώς και εμπυημάτων πνεύμονος.

«Η μεγάλη επιτυχία της μεθόδου έγκειται κυρίως στο γεγονός ότι δε χρειάστηκε σε καμία περίπτωση μετάγγιση ή νοσηλεία στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, ενώ παρατηρήθηκε περαιτέρω μείωση του μετεγχειρητικού πόνου. Αξίζει να σημειωθεί ότι κάποιοι από αυτούς τους ασθενείς χειρουργήθηκαν με «μέθη» ή τοπική αναισθησία, χωρίς καν την ανάγκη χρήσης γενικής αναισθησίας. Η μέθοδος αυτή αποτελεί σημαντική εξέλιξη στη θωρακοσκοπική χειρουργική και ένα ακόμη βήμα του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών προς την επιστημονική αριστεία και πρωτοπορία» δήλωσε ο κ. Παπασταύρου. Προσέθεσε ότι  εδώ και αρκετά χρόνια η θωρακοσκοπική χειρουργική έχει δεσπόζουσα θέση στη θεραπεία των ασθενών.

«Η Uniportal Vats που πραγματοποιείται με επιτυχία στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών αποτελεί την πλέον εξελιγμένη και σύγχρονη μορφή θωρακοσκοπικής χειρουργικής» κατέληξε.

 

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Θεσσαλονίκη: Στο στάδιο των δοκιμών ο αμιγώς ελληνικός κινητήρας αεροσκαφών για μη Επανδρωμένα, Ελαφρά και Υπερελαφρά αεροσκάφη

Στο στάδιο των δοκιμών έχει μπει, εδώ και λίγο καιρό, ο πρώτος νέας σχεδίασης, αμιγώς ελληνικός κινητήρας αεροσκαφών για Μη Επανδρωμένα, Ελαφρά και Υπερελαφρά αεροσκάφη της διεθνούς αγοράς, που θα παράγεται πιλοτικά στα Χανιά. Ο νέος κινητήρας αεροσκαφών σχεδιάστηκε από το μηδέν κι αποτελεί καρπό ερευνητικής εργασίας Ελλήνων σχεδιαστών και επιχειρηματιών, ενώ οι δοκιμές γίνονται κάτω από τις πιο δύσκολες συνθήκες, «στο πιο απαιτητικό περιβάλλον».

cache1 Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ- ΜΠΕ, “Πρακτορείο FM 104,9”, o υπεύθυνος της εταιρίας που εξελίσσει τα δύο ειδικά μοντέλα του κινητήρα, Απόστολος Βροντουλάκης, εξήγησε πως πρόκειται για έναν κινητήρα «ο οποίος απευθύνεται σε υπερελαφρά αεροσκάφη γενικής αεροπορίας, αλλά και σε Μη Επανδρωμένα αεροσκάφη (σ.σ UAVs) είτε για πολιτική χρήση είτε για στρατιωτική». O ελληνικός κινητήρας δοκιμάζεται ήδη στο έδαφος με κύρια έμφαση στη λειτουργία σε ποικιλία συνθηκών, ενώ σύμφωνα με τον κ. Βροντουλάκη «μέχρι τέλος του έτους αρχές του 2018 στόχος είναι να έχουν ολοκληρωθεί και οι δοκιμές επί του αεροσκάφους».

Η εταιρεία συστάθηκε μόλις το 2015 και πίσω από τις δύο εκδόσεις των κινητήρων που θα διατίθενται στην αγορά βρίσκεται μια ομάδα Ελλήνων από τα Χανιά, «οι οποίοι έχουμε αρκετά χρόνια στο χώρο της κατασκευής μη επανδρωμένων αεροσκαφών κινητήρων για αεροσκάφη και έτσι σε συνδυασμό με Έλληνες της Γερμανίας στήσαμε την εταιρεία με σκοπό να βάλουμε σε παραγωγή κάποια νέα προϊόντα και να τα διαθέσουμε στη διεθνή αγορά», όπως εξηγεί ο κ. Βροντουλάκης, και παράλληλα τονίζει πως η πρόκληση είναι μεν μεγάλη αλλά ο στόχος εφικτός.

«Μπήκαμε στα βαθιά, όμως έχουμε το χαρακτηριστικό ότι παρουσιάζουμε αυτή τη στιγμή κάτι το οποίο δεν υπάρχει, είναι ένα πρωτότυπο προϊόν σ’ αυτή την κατηγορία, αφού πρόκειται για κινητήρα στην κατηγορία των 130 ίππων. Δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο ανταγωνιστικό γι’ αυτή την αγορά» εξηγεί ο κ. Βροντουλάκης που δηλώνει αισιόδοξος για την εμπορική πορεία του ελληνικού κινητήρα τονίζοντας ότι «έχουμε βέβαια να αντιμετωπίσουμε το μάρκετινγκ των μεγάλων εταιρειών, αλλά είμαστε αισιόδοξοι και προχωράμε μπροστά».

Η κύρια ομάδα εξέλιξης είναι τα τέσσερα μέλη της οικογένεια Βροντουλάκη, ενώ στη Γερμανία η επίσης ελληνική οικογένεια Τσολή είναι ο κινητήριος μοχλός πίσω με την εταιρία Stuttgart Engineering, μέσα από την οποία θα γίνεται η διάθεση στην αγορά.

Στην αγορά προγραμματίζεται να διατεθούν δύο μοντέλα κινητήρων, «ο STV 130, που είναι ο κινητήρας τούρμπο και παράγει 130 ίππους και ο STV 100 που παράγει 100 ίππους», εξηγεί ο υπεύθυνος της εταιρίας, με τον δεύτερο να επιτυγχάνει χάρη στον καινοτόμο σχεδιασμό σημαντικές τεχνικές λύσεις μοναδικές για την κατηγορία των υπερελαφρών και έτσι να είναι «ο πιο οικονομικός στην αγορά και στη συντήρηση».

Ένα πρωτότυπο μοντέλο ξεκίνησε μέσα στον Αύγουστο του 2017 να λειτουργεί σε στάδιο δοκιμών στο αεροδρόμιο του Μάλεμε της Κρήτης πάνω σε ένα υπερελαφρό αεροσκάφος αμερικάνικης κατασκευής, που έχει μετασκευαστεί ειδικά για τις δοκιμές. Οι δοκιμές αναμένεται να πιστοποιήσουν τους στόχους του σχεδιασμού, αφού «ο κινητήρας αυτός έχει ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό καθώς δεν μεταβάλλεται η απόδοσή του από καιρικές συνθήκες κάτι που σημαίνει πως μπορεί να δουλέψει το ίδιο στους -20 όπως και στους +50» τονίζει ο κ.Βροντουλάκης.

cache2Όπως εξηγεί, έτσι, ο κινητήρας θα μπορεί να λειτουργεί «στα πιο απαιτητικά κλίματα όπως επί παραδείγματι της Αλάσκας ή σε κάποια σημεία στη Νότια Αφρική δίνοντας μια λύση στο πρόβλημά της έλλειψης απόδοσης για τα αεροπλάνα που πετούν εκεί». Μεγάλο όπλο στη μάχη της αγοράς για τον ελληνικό κινητήρα είναι τέλος και το ότι «ακριβώς καθώς είναι τούρμπο μας δίνει και τη δυνατότητα να του ορίσουμε το καύσιμό του είτε το ακριβό αεροπορικό καύσιμο, είτε ντίζελ, πετρέλαιο θέρμανσης έως και βιοκαύσιμο» αναφέρει ο ίδιος και προσθέτει ότι ιδιαίτερα θετικό δεδομένο δε, σε ό,τι αφορά την μελλοντική πορεία του κινητήρα στην αγορά, είναι πως λόγω της κατηγορίας στην οποία εντάσσεται δεν απαιτείται αυτό που ονομάζουμε πιστοποίηση πολιτικής αεροπορίας.

Μετά το τέλος των δοκιμών η ομάδα των Ελλήνων ετοιμάζεται και για μια πιλοτική παραγωγή με διάθεση στην Ευρώπη και την Αμερική, ενώ υπάρχουν ήδη κάποιες επαφές με επιχειρηματίες και της Αμερικής και της Ευρώπης για τη διάθεση του κινητήρα. Σε ό,τι αφορά την παραγωγή, ο κ. Βροντουλάκης τονίζει ότι «το πλάνο είναι η πιλοτική παραγωγή να γίνει στις εγκαταστάσεις μας στα Χανιά, η διάθεση από τη Γερμανία και ανάλογα με τις ανάγκες της εταιρείας και τις απαιτήσεις της αγοράς να κινηθούμε αναλόγως».

— Επισυνάπτονται φωτογραφίες που παραχώρησε η εταιρεία ανάπτυξης του κινητήρα

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Υπό δοκιμήν θεραπευτικό εμβόλιο για τον ιό HPV

Θεραπευτικό εμβόλιο για τον ιό των ανθρωπίνων θηλωμάτων (HPV) και τις βλάβες που προκαλεί, δοκιμάζεται σε περισσότερα από 100 κέντρα σε όλο τον κόσμο, όπως δήλωσε στο Πρακτορείο Fm και στην εκπομπή «104,9 Μυστικά Υγείας» ο μαιευτήρας-γυναικολόγος διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Ευριπίδης Μπιλιράκης.

«Το εμβόλιο, έχει παρασκευάσει μία εταιρεία βιοτεχνολογίας από το Νιού Τζέρσεϊ και αυτή τη στιγμή ο Οργανισμός Τροφίμων και φαρμάκων των Ηνωμένων Πολιτειών, έχει δώσει έγκριση να προχωρήσει κλινική δοκιμή σε φάση 3», αναφέρει ο κ. Μπιλιράκης κι εξηγεί:«Το εμβόλιο είναι ανοσοθεραπευτικό. Διεγείρει δηλαδή το ανοσοποιητικό σύστημα να επιτεθεί εναντίον των κυττάρων, που έχουν υποστεί ενεργό λοίμωξη, και αυτή μπορεί να οδηγήσει σε καρκινογένεση. Η μορφή αυτής της θεραπείας έχει τη δυνατότητα να εξαφανίσει τον ιό, ή να υποστρέψει μία ελαφριά ή ακόμη και μία βαριά δυσπλασία, πριν μετατραπεί σε διηθητικό καρκίνο, στον τράχηλο της μήτρας ή στο αιδοίο. Στο πρόσφατο συνέδριο Eurogin στο Άμστερνταμ που ειδικεύεται στην HPV λοίμωξη, ανακοινώθηκε ότι  ένα 50-60% των γυναικών φαίνεται ότι θα ωφεληθούν μακροπρόθεσμα από το θεραπευτικό αυτό εμβόλιο. Βάσει των μέχρι στιγμής δεδομένων από τη φάση δύο, γνωρίζουμε ότι σε ποσοστό 49% των ασθενών υποστρέφει η βλάβη,  ενώ σε ποσοστό  40% εξαλείφεται ο ιός».

Περίπου 70% προστατεύει το προφυλακτικό

Είναι η πρώτη μορφή θεραπείας, έξω από αυτές που ξέρουμε και εφαρμόζουμε, τονίζει ο κ. Μπιλιράκης: «Δηλαδή στο μέλλον μπορεί να μην χρειάζονται καν εκτομές στα σημεία της βλάβης που τώρα γίνονται πχ με λέιζερ, και απλά με ένα εμβόλιο, η γυναίκα να θεραπεύεται».

Όπως αναφέρει ο κ. Μπιλιράκης «το προφυλακτικό προστατεύει σε ένα ποσοστό περίπου 70%, οπότε δεν πρέπει να στηριζόμαστε μόνο σε αυτό, αλλά πρέπει να έχουμε σαν όπλο στα χέρια μας την ετήσια γυναικολογική εξέταση».

Πρόσφατες στατιστικές

Ο ιός των ανθρωπίνων θηλωμάτων (HPV- Human Papilloma Virus) αποτελεί την πιο συχνή σεξουαλικά μεταδιδόμενη λοίμωξη. Τα τελευταία στατιστικά λένε ότι 8-10 γυναίκες από 17-65 θα έρθουν σε επαφή με το ιό κάποια στιγμή στη ζωή τους. Μία στις 4 από 17-25 ετών που κυκλοφορεί στο δρόμο έχει HPV λοίμωξη. Αλλά μόνο μία από τις χίλιες γυναίκες που θα μολυνθούν από τον ιό HPV, θα οδηγηθεί σε καρκινογένεση στον τράχηλο της μήτρας, κατά κύριο λόγο, αλλά και στον κόλπο, το αιδοίο, τον πρωκτό και σε ένα ποσοστό 50% ο ιός αυτός έχει ευθύνη για τους καρκίνους του στοματοφάρυγγα.

* Ο Ευριπίδης Μπιλιράκης είναι αντιπρόεδρος στον ΙΣΑ και γγ της Ελληνικής Εταιρείας Κολποσκόπησης και Παθολογίας Τραχήλου

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

 

Διαμαρτύρονται οι γιατροί για την διαδικασία συμψηφισμού οφειλών

Την έντονη αντίδραση του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου και του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών προκάλεσε η αιφνιδιαστική ανακοίνωση  «τελεσιγραφικού τύπου», όπως αναφέρουν,  για συμψηφισμό οφειλών των παρόχων εργαστηριακών και κλινικοεργαστηριακών γιατρών.

Τονίζουν ότι η προθεσμία των τριών ημερών είναι «ασφυκτική» και με επιστολές τους στον πρόεδρο του ΕΟΠΥΥ, ζητούν παράταση, «καθόσον είναι πρακτικώς αδύνατον στα στενά αυτά περιθώρια να γίνει έλεγχος των στοιχείων».

Ο ΠΙΣ ζητά επανεξέταση των δεδομένων, τόκο υπερημερίας για το 10% των τεσσάρων ετών το οποίο παρακρατήθηκε και μετά να ακολουθήσει ο συμψηφισμός με το clawback 2013-2015, να αφαιρεθούν από το clawback του 2015, οι οφειλές των τριών μηνών που παρακρατήθηκαν προς τους παρόχους από τον ΕΟΠΥΥ εντός του 2016, η καταβολή των οφειλομένων ποσών, να πραγματοποιηθεί σε 120 δόσεις.

Ο ΙΣΑ χαρακτηρίζει την πρόταση «αιφνιδιαστική, εκβιαστική και αόριστη» για τους ακόλουθους λόγους:

«Η προθεσμία των τριών ημερών είναι ασφυκτική, ειδικά για τα μικρά εργαστήρια και πολυϊατρεία που δεν διατηρούν διπλογραφικά βιβλία. Καθιστά οποιαδήποτε προσπάθεια ελέγχου της ορθότητας των στοιχείων που αναρτήθηκαν πρακτικά αδύνατη.

Δεν προκύπτει πότε και με ποιο ακριβώς τρόπο θα κληθούν να καταβάλουν το υπερβάλλον οι πάροχοι εκείνοι οι οποίοι, μετά τον υπολογισμό του ΕΟΠΥΥ, έχουν οφειλή.

Αιτούμαστε, σε κάθε περίπτωση, οι δόσεις να είναι τουλάχιστον 120, τηρώντας ίσο μέτρο με εκείνο που ισχύει και για τους λοιπούς οφειλέτες του δημοσίου.

Δεν προκύπτει ποιες θα είναι οι συνέπειες απόρριψης της προτάσεως συμβιβασμού για τον πάροχο».

Ο ΙΣΑ ζητά την αποπληρωμή όλων των ληξιπρόθεσμων οφειλών από το 2010 και μετά να ξεκινήσει η καταβολή των 120 δόσεων.

 

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Αμύνταιο: “Τρίτωσε το κακό” για το Κλειδί Αμυνταίου, όπου τρίτη αρκούδα σκοτώθηκε από όχημα μέσα στο 2017

Μία ακόμη αρκούδα, η τρίτη σε χρονικό διάστημα τριών μηνών, σκοτώθηκε από διερχόμενο όχημα στο Εθνικό Δίκτυο Φλώρινας-Θεσσαλονίκης, στο ύψος της τοποθεσίας “Κλειδί” Αμυνταίου.

Αρκούδα νεκρή 2Συγκεκριμένα, η Ομάδα Άμεσης Επέμβασης του “Αρκτούρου” ειδοποιήθηκε την περασμένη βδομάδα για ένα νεκρό αρκουδάκι στη μέση του οδοστρώματος που χτυπήθηκε από όχημα. Στο οδόστρωμα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της οργάνωσης, δεν υπήρχαν ίχνη ελαστικών, γεγονός που δείχνει ότι μάλλον βρέθηκε μπροστά στο διερχόμενο όχημα την τελευταία στιγμή και ο οδηγός δεν πρόλαβε να φρενάρει. Στο σημείο του ατυχήματος υπάρχει γέφυρα κι έτσι το πιθανότερο είναι ότι το αρκουδάκι είχε εισέλθει στο οδικό δίκτυο από άλλο σημείο και στη συνέχεια, αναζητώντας κάποια διέξοδο, αποπροσανατολίστηκε και εγκλωβίστηκε κινούμενο παράλληλα με το οδόστρωμα. Στην προσπάθειά του να περάσει απέναντι, χτυπήθηκε από όχημα, ο οδηγός του οποίου αποχώρησε χωρίς να ειδοποιήσει τις αρχές.

Σημειώνεται ότι πρόκειται για το 14ο ατύχημα με θύμα αρκούδα που σημειώνεται στον συγκεκριμένο τομέα του τοπικού οδικού δικτύου από το 2003. Εντός του 2017 έχουν σημειωθεί δύο ακόμη θανατηφόρα τροχαία, εκ των οποίων το ένα μόλις πριν από τρεις εβδομάδες.

Παρόλο που είναι γνωστό ότι η περιοχή αποτελεί σημαντικό φυσικό πέρασμα για την άγρια ζωή, το τμήμα αυτό της νέας εθνικής οδού εξακολουθεί να παραμένει αθωράκιστο και πολλοί οδηγοί συνεχίζουν να κινούνται με μεγάλες ταχύτητες, αυξάνοντας τις πιθανότητες ενός δυστυχήματος. Ο “Αρκτούρος”  απευθύνει για πολλοστή φορά έκκληση για τη λήψη μέτρων που θα διασφαλίζουν την ασφάλεια τόσο των διερχόμενων οδηγών όσο και των άγριων ζώων. Ενδεικτικά προτείνονται η εγκατάσταση προσωρινού συστήματος πινακίδων και φωτεινής σηματοδότησης, αλλά και ο τακτικός έλεγχος της ταχύτητας των διερχόμενων οχημάτων.

ΣΣ: Επισυνάπτεται φωτογραφία που παραχώρησε ο "Αρκτούρος"

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ανέκδοτο: Μαμά τι θα πει έρωτας;

Μαμά τι θα πει έρωτας;

Μια κοπέλα ρωτάει τη μαμά της, τι θα πει έρωτας.

– Έρωτας… χμ…  Έρωτας κόρη μου είναι να γνωρίσεις έναν όμορφο κύριο,… να σε πάει να μείνετε ένα βράδυ στο Μακεδονία Παλλάς,…να σου αγοράσει ένα ωραίο αυτοκινητάκι, …να σε πάει μία βόλτα στη Ρώμη, να σου αγοράσει ένα διαμερισματάκι στο Μονακό…, να σε κάνει τραπέζι στο Αγιολί… αυτό είναι έρωτας, παιδί μου.

Και ξαναρωτάει η κόρη:

– Μα, μαμά, και τελικά που είναι η αγάπη, το σεξ, το πάθος, το πρώτο φιλί όπως λένε όλοι;

– Όχι παιδί μου, μη σε κοροϊδεύουν, αυτά δεν είναι έρωτας, αυτά τα βγάλανε οι κομμουνιστές για να πηδάνε τσάμπα…


 

ΓΝΩΜΙΚΟ

Η γυναίκα πρέπει να είναι σαν μια καλή ταινία τρόμου: όσο περισσότερο χώρο αφήνει για τη φαντασία μας, τόσο καλύτερα.

Άλφρεντ Χίτσκοκ – 1899-1980 – Άγγλος σκηνοθέτης

Αθήνα: Συνελήφθησαν δύο άτομα για απάτες σε βάρος καταναλωτών υπηρεσιών ΔΕΚΟ. Εξιχνιάστηκαν πάνω από 200 περιπτώσεις

Για απάτες σε βάρος καταναλωτών υπηρεσιών ΔΕΚΟ συνελήφθησαν, στο Περιστέρι, ένας άνδρας, 32 ετών και μια 26χρονη, ενώ αναζητούνται δύο συνεργοί τους, ηλικίας 49 και 65 ετών.

Σύμφωνα με την αστυνομία, οι δράστες διατηρούσαν κατάστημα εξόφλησης και παροχής υπηρεσιών είσπραξης λογαριασμών ΔΕΚΟ και προέβαιναν στην είσπραξη χρηματικών ποσών από πολίτες για την εξόφληση λογαριασμών τους, χωρίς όμως στη συνέχεια να εξοφλούν τους λογαριασμούς, αποκομίζοντας με αυτόν τον τρόπο μεγάλα χρηματικά ποσά.

Το Τμήμα Ασφάλειας Αχαρνών σχημάτισε δικογραφία για διακεκριμένη περίπτωση απάτης και σε βάρος τους εκδόθηκαν εντάλματα σύλληψης. Από την κατ’ οίκον έρευνα της αστυνομίας βρέθηκαν και κατασχέθηκαν πλήθος απλήρωτων λογαριασμών καθώς και διάφορες σημειώσεις. Από τις αρχές του 2016 έως τώρα, έχουν εξιχνιαστεί 205 περιπτώσεις εξαπάτησης, με το ποσό που υπεξαιρέθηκε να υπερβαίνει τις 80.000 ευρώ, ενώ εκτιμάται ότι ο αριθμός των θυμάτων ξεπερνά τα 300. Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον ανακριτή.

Βέροια: Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην οδό Βενιζέλου.

Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΗΜΑΘΙΑΣ

Β΄ Αποβλέποντες στην ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της οδικής κυκλοφορίας, την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων, την εξυπηρέτηση και ασφάλεια του κοινού, κατά τη διάρκεια οικοδομικών εργασιών επί της ενταύθα οδού Βενιζέλου, ρεύμα κυκλοφορίας προς οδό Θεσσαλονίκης, την Τετάρτη 25-10-2017, από ώρες 17:30΄ έως 21:30΄.

 

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Άρθρο 1ο

Την εναλλάξ κυκλοφορία των οχημάτων λόγω στένωσης της οδού την Τετάρτη 25-10-2017 από ώρες 17.30΄ έως 21.30΄, στην ενταύθα οδό Βενιζέλου, από την συμβολή της με την οδό Τρεμπεσίνας έως τη συμβολή της με την οδό Κονίτσης.

Άρθρο 2ο

α. Σε αμφότερα ρεύματα κυκλοφορίας του ανωτέρω τμήματος της οδού Βενιζέλου, θα τοποθετηθούν σημαιοφόροι.

β. Παράλληλα, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς την οδό Θεσσαλονίκης θα τοποθετηθεί κατάλληλη σήμανση στένωσης του οδοστρώματος και τέλος, θα γίνει οριοθέτηση του Ι.Χ.Φ. οχήματος περιμετρικά με κώνους.

γ. Οι ρυθμιστικές πινακίδες και λοιπές σημάνσεις θα τοποθετηθούν από τον ενδιαφερόμενο, με μέριμνα και ευθύνη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών Δήμου Βέροιας.

δ. Η σήμανση, καθώς και τα μέτρα ασφάλειας, που θα εφαρμόζονται, θα είναι σύμφωνα με την ΔΜΕΟ/Ο/613/16-02-2011 (ΦΕΚ 905, τ.Β΄ 20-05-2011) απόφαση Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων.

Άρθρο 3ο

Οι παραβάτες της απόφασης αυτής, διώκονται και τιμωρούνται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 458 του Π.Κ., και τις διατάξεις των άρθρων 4, 5, 52, 103, 104 και 105 του Ν.2696/1999 (Α-57) «Περί Κυρώσεως του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας».

Η ισχύς της παρούσας απόφασης, αρχίζει με τη δημοσίευσή της, τα δε οριζόμενα από αυτή μέτρα, ισχύουν από την τοποθέτηση των σχετικών πινακίδων σήμανσης, εκτός εάν κατά το χρόνο ισχύος του παραπάνω μέτρου, η κυκλοφορία ρυθμίζεται με τροχονόμους.-

Ο Αναπλ. ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ

Μιχαήλ ΤΣΙΡΙΛΑΚΗΣ

Αστυνομικός Υποδιευθυντής